|
|
FR-Han
|
|
|
cabral voor de cler, smolov voor drahmadi, en mulder voor doesburg! |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote: speet verdedigend angsthazenvoetbal, we dwingen nauwelijks of geen kansen af |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Fer moet centraal in de verdediging en veelal doorschuiven, zodat je de druk naar voren houdt en Heracles in de verdrukking duwt. Nu loop je achter Heracles aan en dat hoeft niet. Wijnaldum is een drama, maar ik zou hem op de plaats van Fer zetten. Bruins moet in de rust afgeblaft worden, want hij is zo lam als een hond. De spitspositie is ondermaats en daar moet echt een oplossing in komen, anders word het hele seizoen niks. Cabral erin op links, want Wijnaldum komt nog geen stok voorbij.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door alibabba -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
TERING IK HAAT DIT SOORT DAGEN. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het is een waardeloze keeper.. Hij zal eens punten voor ons pakken, pfff..... |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Mulder is een fantastische keeper, laat wekelijks zien dat hij het aankan. Pakt punten voor ons!
He Stylzz, wat een wereldkeeper! Zou Arsenal hem al willen? |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
2e helft begint, de ballen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
1 100% kans en 1 moeilijke pff |
|
|
|
|
darwin
|
|
|
Hoor telkens dat we zoveel talent hebben.Geloof er geen reet van. Allemaal spelers zonder persoonlijkheid. En je kan wel zeggen er is geen geld. Lopen al deze jongens gratis te ballen dan. Sodemieter de helft er maar uit en haal jongens die misschien minder getalenteerd zijn maar wel iets weten van positiespel en het idee dat je er misschien ook weleens 1 tussen de palen moet schieten. Elhamadi maakt er 2 per jaar. Wijnaldum misschien 4 en Fer hooguit 6. Biseswar 3 en schaken ook al zo'n lekker scorende aankoop misschien 3. Daarnaast hebben we geen centrumspits dus hoe willen we de wedstrijden gaan winnen dan? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Gooi Smolov en Cabral er maar in.. |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
om moedeloos van te worden |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Bruins eruit, Cabral erin. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 15:31 schreef MMM het volgende:Mulder is een fantastische keeper, laat wekelijks zien dat hij het aankan. Pakt punten voor ons! He Stylzz, wat een wereldkeeper! Zou Arsenal hem al willen? je kan t ook overdrijven. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ik vind trouwens die scheids niet sterk. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote: Feyenoord speeld gewoon niet sterk.gewoon slecht.dus niks scheids |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
om moedeloos van te worden |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Mag je mening zijn, ik heb toch al een behoorlijk aantal dubieuze beslissingen gezien. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die Wijnaldum, die is echt slecht... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Wijnaldum pfffff maar het ziet er nog niet best uit.Maar wat ben ik blij haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA EINDELIJK SCHIET HIJ EENS RAAK VAN ZO'N AFSTAND |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
Wijnaldum is niet slecht,alleen hij moet gewoon afleren,om niet steeds de bal lang vast te houden. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Normaal schiet ie ze altijd 2e ring |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
Staat 10 minuten op nummer 10 en hij scoort wel!
;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ga eens voetballen zou ik zeggen. |
|
|
|
|
Ben fr supporter
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 15:22 schreef MelvinFR het volgende:[..] grapje zeker? Waar heeft hij dat aan verdient dan? Castaignos in de spits is het ook niet !! hieraan misschien ??? |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik snap ook niet dat Been van Haaren erin zette hoor.. Gewoon Mokotjo bij de selectie, kon hij erin. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Dit doet Wijnaldum wel weer HEEL slordig hoor hé.. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Smolov is wel een sterk aanspeelpunt! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
We zijn in elk geval niet best op kunstgras. We hebben het voor dit seizoen nu toch gehad? |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
vind schaken wel goed spelen.komt vaak zijn mannentje voorbij. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ja, en Fer is een prutser. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Wat een ramp die Fer, DRAMA |
|
|
|
|
BRAYY
|
|
|
quote: zei je dat donderdag ook? |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
wat een geluk weer voor feyenoord zeg pfff |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Donderdag was ie ook niet best hoor, maar omdat hij scoort hoor je er niemand over.
Plet op de lat.... |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ja, totdat hij scoorde. Ben een overtuigde opportunist. Als 'ie nu scoort, ben ik ook blij met hem, maar als ik de wedstrijd met hem zou moeten evalueren, zou ik hem nog steeds een prutser noemen. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Schi9jnt godverdomme moeilijk te zijn om tussen de palen te schieten pffffffff |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
en wat een kansen krijg Feyenoord laatste 20 min. |
|
|
|