BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Andre Ooijer

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Idijood
 Idijood - zaterdag 21 augustus 2010 - 13:44   quote  deeplink  
Hey Ajacieden,

nu Toby Alderweireld even last heeft van 'n terugslag en Oleguer weer eens heeft laten zien tegen Dinamo Kiev dat íe echt te kort komt, moet Jol Ooijer (toch oud EN 'n boertje) nu 'n kans in de basis geven??
Blaatkoe
 Blaatkoe - zaterdag 21 augustus 2010 - 13:51   quote  deeplink  
nee ik denk dat je Toby in de competitie in ieder geval moet laten spelen. Wedstrijdritme is wat zo'n jongen nodig heeft.
Brandje
 Brandje - zaterdag 21 augustus 2010 - 13:51   quote  deeplink  
Kan best. Junker(als hij speelt) is ook niet de snelste dus laat hem maar een beetje ritme opdoen.
Idijood
 Idijood - zaterdag 21 augustus 2010 - 13:53   quote  deeplink  
...en woensdag tegen Shevchenko??
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 21 augustus 2010 - 13:54   quote  deeplink  
Hoezo heeft Toby een terugslag?
Idijood
 Idijood - zaterdag 21 augustus 2010 - 13:58   quote  deeplink  
Jol houdt Toby er niet naast omdat íe goed verdedigt op 't moment
Brandje
 Brandje - zaterdag 21 augustus 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Ik verwacht woesdag een heel defensief Kiev die hopen op een of twee uitbraken. Dus als Ooijer het goed waarom niet en anders Toby want je hebt vanachter uit iemand nodig die goed kan opbouwen want je mag absoluut geen dom balverlies lijden en Oleguer kan dat dus niet.
Yordee1
 Yordee1 - zaterdag 21 augustus 2010 - 14:18   quote  deeplink  
Ik dacht hij zet Oleguer erin tegen Kiev vanwege z'n ervaring, want Oleguer heeft vaker CL gespeeld, en Toby is in dat opzicht een groentje. Verwacht ook gewoon dat Toby vanavond weer basis speelt.
todywome
 todywome - zaterdag 21 augustus 2010 - 15:17   quote  deeplink  
Toby vanavond weer in de basis en woensdag ook! Jol wist dat we in Kiev minder aan voetballen zouden toekomen van achteruit en dan kun je kiezen voor iemand met meer verdedigende kwaliteiten. Al ben ik niet van mening dat Oleguer die meer heeft dan Toby. Daarnaast heeft Toby vorig jaar een super jaar gedraaid. Juist jonge jongens krijgen dan vaak een dipje. Het gaat er dan ook om om hen vertrouwen te blijven geven. Kijk maar naar Heitinga die had dat ook naar het eerste jaar.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5132
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Andre Ooijer

0.0060138