|
|
Guywii
|
|
|
Hoi Iedereen,
Mijn naam is Guy en ik ben een verzamelaar van voetbaltickets. Ik ben nog maar net begonnen daarom hoop ik ook om via dit forum mijn collectie te kunnen uitbreiden. Mocht je normaal gesproken je kaarten weg gooien, of je hebt tickets over neem dan contact met mij op, ik zou namelijk graag de tickets willen hebben.
Groet, Guy |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Tja ik bewaar al me kaartjes zelf.. Misschien als ik dubbel heb ofzo. Maakt de club niet uit? |
|
|
|
|
Guywii
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 13:04 schreef thomASS het volgende:Tja ik bewaar al me kaartjes zelf.. Misschien als ik dubbel heb ofzo. Maakt de club niet uit? Nee de club maakt niet uit! Ik heb ook wat dubbelen! |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
|
|
|
soccer
|
|
|
quote: iemnad die voetbaltickets spaart;-) |
|
|
|
|
SanderS
|
|
|
quote: Gast, wat is dat voor een reactie??? Die jongen/man spaart voetbal-tickets, zo wat?? En ik vind dit een erg slimme manier om een heeeeel groot voetbalpubliek hiervoor te benaderen!
Guywii, ik heb op dit moment maar 1 ticket (beker-finale Feyenoord-AJAX) en die wil ik graag zelf houden omdat ik als een van de weinige Ajacieden in de kuip was. Maar mocht ik er nog een aantal in mijn handen krijgen, neem ik zeker contact met je op via deze topic!
Succes in je speurtocht! |
|
|
|
|
Guywii
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 17:08 schreef SanderS het volgende:[..] Gast, wat is dat voor een reactie??? Die jongen/man spaart voetbal-tickets, zo wat?? En ik vind dit een erg slimme manier om een heeeeel groot voetbalpubliek hiervoor te benaderen! Guywii, ik heb op dit moment maar 1 ticket (beker-finale Feyenoord-AJAX) en die wil ik graag zelf houden omdat ik als een van de weinige Ajacieden in de kuip was. Maar mocht ik er nog een aantal in mijn handen krijgen, neem ik zeker contact met je op via deze topic! Succes in je speurtocht! Hey Hartstikke bedankt!
Groeten,
Guy |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Double w
|
|
|
Ik spaar ze ook en heb vele dubbel! Laat me maar weten als je nog spaart en o je geïnteresseerd bent in evt ruilen |
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
quote: Headliner rommelmarkt ;)
Nee grapje. Ik heb er geloof ik nog wel. Bewaarde altijd de kaartjes en programmaboekjes in een map. Als ik ze vind hoor je het wel |
|
|
|
|
tomson
|
|
|
Echt enthousiast reageert ie nou ook niet echt.. |
|
|
|