|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
Deze man gaat daadwerkelijk aan het roer komen te staan bij onze club. Dit wordt een hele GROTE TRAINER mark my words... |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
Komt'ie samen met Koevermans dan? |
|
|
|
|
nieuwerbrug
|
|
|
ja en ijsselmeervogels word landskampioen wat een onzin dit ,pastoor heeft ook een keer 2 keer achter elkaar gewonnen |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 18:26 schreef R'dam-ech wel het volgende:Deze man gaat daadwerkelijk aan het roer komen te staan bij onze club. Dit wordt een hele GROTE TRAINER mark my words... Heb jij nou nog geen ban.. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 18:26 schreef R'dam-ech wel het volgende:Deze man gaat daadwerkelijk aan het roer komen te staan bij onze club. Dit wordt een hele GROTE TRAINER mark my words... toevallig dacht ik hier gister ook aan, een man met uitstraling en visie! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die man heeft alles behalve uitstraling.. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: ... de man heeft uitstraling.. vlemminks heeft geen uitstraling |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote: maar wel veel verstand van voetbal |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Eerst accentloos nederlands sprelen. Dat volendams is irritant |
|
|
|
|
vak VV
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ik zie dat ik ook wel les kan nemen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Blahblahblah
Het lukt niet he. Met die nieuwe topics. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
leon vlemmings is onze beste 2e man sinds jaren ! ik ben trots dat we hem hebben om Mario een beetje serieuser te houden ! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Ik schat Alex Pastoor hoog in,en niet omdat hij nu 2x gewonnen heeft. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Kan je niet gewoon aan geile wijven denken zoals een normale Hollandse jongen. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote: Iemand met voetbal verstand!!!!! Ik zeg je dat die pastoor binnen 3 jaar hoofdtrainer van ONZE club wordt en dan gaat er een hele andere wind waaien,,,,,,,waar kan ik dat van?? LET MAAR OP ..... Veel plezier morgen op alweer een pleuris kunstgrasveld$$$$$$$$ |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 20:47 schreef R'dam-ech wel het volgende:[..] Iemand met voetbal verstand!!!!! Ik zeg je dat die pastoor binnen 3 jaar hoofdtrainer van ONZE club wordt en dan gaat er een hele andere wind waaien,,,,,,,waar kan ik dat van?? LET MAAR OP ..... Veel plezier morgen op alweer een pleuris kunstgrasveld$$$$$$$$ Zou zomaar kunnen en heb geen probleem met die gedachte.. Felle kuitenbijtert is die Pastoor en erg gedreven met z`n vak bezig!! Ik mag hem wel ,maar eerst Mario nog een X aantal jaartjes? |
|
|
|
|
R'dam-ech wel
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 21:01 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] Zou zomaar kunnen en heb geen probleem met die gedachte.. Felle kuitenbijtert is die Pastoor en erg gedreven met z`n vak bezig!! Ik mag hem wel ,maar eerst Mario nog een X aantal jaartjes? Dat wel natuurlijk , simon......... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
Ik zie eerder van Gastel de nieuwe trainer worden.. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ook een goeie mogelijkheid |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
leuk gevonden... ik denk eerder dat jeroen verhoeven trainer word als hij volgend jaar stopt, als alex pastoor. maar mischien samen aan de macht is wel een goeie keuze... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: iig geen P.K. (maar beter ook) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 - 20:15 schreef qwerto het volgende:leon vlemmings is onze beste 2e man sinds jaren ! ik ben trots dat we hem hebben om Mario een beetje serieuser te houden ! vraag me anders nog steeds af waarom toendertijd daar 3,5 ton door Feyenoord aan Nac voor betaald is...geloof dat de officiele reden was dat hij zo goed kon analyseren
Als je dan nagaat dat een Fraser weggepest is en nu bij Psv loopt een Bosvelt bij Go Ahead 2e/3e man is En als jij liever een serieusere noot ziet Kees van Wonderen bij Twente op de bank zit |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 10:09 schreef Wolfmen het volgende:[..] vraag me anders nog steeds af waarom toendertijd daar 3,5 ton door Feyenoord aan Nac voor betaald is...geloof dat de officiele reden was dat hij zo goed kon analyseren Als je dan nagaat dat een Fraser weggepest is en nu bij Psv loopt een Bosvelt bij Go Ahead 2e/3e man is En als jij liever een serieusere noot ziet Kees van Wonderen bij Twente op de bank zit een dikke PUNT! en pastoor? hell no! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Een Pastoor bij club halen? Riskant met zulke jonge jochies bij de selectie... |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahahaa das er een van onze clan.... fr-henk rules |
|
|
|