BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax fans fluiten Ooijer uit!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Uitfluiten Ooijer
reminho
 reminho - zondag 22 augustus 2010 - 00:03   quote  deeplink  
http://www.fcupdate.nl/voetbalnieuws/154440/ooijer-heeft-begrip-voor-fluitende-ajax-fans/

Ik kan mij hier aan storen.
Dat de man vroeger voor psv heeft gespeelt was zijn keus!
Nu voetbalt hij voor ajax,laten wij elke speler dan toch ook massaal steunen die voor ons ajax speelt.
Afcabz
 Afcabz - zondag 22 augustus 2010 - 00:23   quote  deeplink  
ìk heb totaal begrip voor fluitende ajax fans ,het zijn geen fans ,het zijn
weg gooiers die zo reageren ,die man heeft ons shirt aan ,geef hem dan verdomme een kans ,stelletje kut kleuters in de arena ,nee de echte supporter heeft plaatsgemaakt voor gloryhunters en verdienen het een ros op de platte bek te krijgen !
Eide
 Eide - zondag 22 augustus 2010 - 00:23   quote  deeplink  
Ik vind het belachelijk. We moeten alle Ajacieden steunen, ook al hebben ze bij clubs gevoetbald waar wij niets mee hebben. De man draagt nu het mooiste shirt van Nederland, en zolang hij zijn uiterste best voor Ajax doet, moeten wij hem gewoon het respect gunnen dat elke Ajacied verdient.

Bovendien, hij is geboren Amsterdammer en komt gewoon uit de Ajax jeugd.
Kiljahboy
 Kiljahboy - zondag 22 augustus 2010 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 00:23 schreef Eide het volgende:
Ik vind het belachelijk. We moeten alle Ajacieden steunen, ook al hebben ze bij clubs gevoetbald waar wij niets mee hebben. De man draagt nu het mooiste shirt van Nederland, en zolang hij zijn uiterste best voor Ajax doet, moeten wij hem gewoon het respect gunnen dat elke Ajacied verdient.

Bovendien, hij is geboren Amsterdammer en komt gewoon uit de Ajax jeugd.
Totaal mee eens!
Pim
 Pim - zondag 22 augustus 2010 - 00:43   quote  deeplink  
Ik wil hem alleen niet met een PSV-shirt aan zien:

Beter zo haha:
OoijerPaulBlank.jpg
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 00:59   quote  deeplink  
Ik heb deze man net op Studio Ajax gehoord bij AT5 en hij wil het woord PSV niet meer horen, woont om de hoek bij de Arena en zei dat hij er alles aan doet Ajax te helpen de derde ster te krijgen. Hij is trots dat hij bij AJax speelt, waar hij ooit zijn loopbaan begon en dat hij zo gemeen speelde tegen AJax was omdat hij wilde winnen en dat gaat hij nu dus voor Ajax doen - het had niks met Ajax-haat or whatever te maken.

Niet meer uitfluiten deze jongen, hij heeft routine, motiveert zijn maten in de kleedkamer, klonk messcherp en kan ons inderdaad helpen!

Toch?
reminho
 reminho - zondag 22 augustus 2010 - 01:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 00:59 schreef Sonjajax het volgende:
Ik heb deze man net op Studio Ajax gehoord bij AT5 en hij wil het woord PSV niet meer horen, woont om de hoek bij de Arena en zei dat hij er alles aan doet Ajax te helpen de derde ster te krijgen. Hij is trots dat hij bij AJax speelt, waar hij ooit zijn loopbaan begon en dat hij zo gemeen speelde tegen AJax was omdat hij wilde winnen en dat gaat hij nu dus voor Ajax doen - het had niks met Ajax-haat or whatever te maken.

Niet meer uitfluiten deze jongen, hij heeft routine, motiveert zijn maten in de kleedkamer, klonk messcherp en kan ons inderdaad helpen!

Toch?
Je had het niet beter kunnen vertolken!!
alibabba
 alibabba - zondag 22 augustus 2010 - 01:34   quote  deeplink  
quote:

Toch?
Ik krijg steeds meer respect voor Andre Ooijer en in de beginfase is het normaal dat hij word uitgefloten. Ik zou het nooit doen, omdat hij voor Ons Ajax heeft gekozen. Ik ga vandaag ook nog Studio Ajax kijken, maar hetgeen wat Sonjajax zegt, geeft mij een zeer tevreden gevoel. WELKOM ANDRÉ EN BEZORG ONS DIE 3E STER.
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - zondag 22 augustus 2010 - 01:54   quote  deeplink  
Triest
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 22 augustus 2010 - 02:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 01:34 schreef alibabba het volgende:

[..]

Ik krijg steeds meer respect voor Andre Ooijer en in de beginfase is het normaal dat hij word uitgefloten. Ik zou het nooit doen, omdat hij voor Ons Ajax heeft gekozen. Ik ga vandaag ook nog Studio Ajax kijken, maar hetgeen wat Sonjajax zegt, geeft mij een zeer tevreden gevoel. WELKOM ANDRÉ EN BEZORG ONS DIE 3E STER.
Ik had al verwacht dat hij uitgefloten zou worden. Hij was door zijn spel en gedrag op het veld jarenlang misschien wel de meest gehate PSV'er voor Ajacieden. Plotseling heeft hij een Ajax-shirtje aan, dat is even slikken voor de diehards. Ik weet nu ook al dat hij uitgefloten gaat worden in Eindhoven. Een overgang naar een directe concurrent ligt altijd gevoelig. Je hebt ook altijd supporters die primair reageren.

Die oproep voor een 3de ster kun je beter aan Suarez en El Hamdaoui richten. Ooijer zal je geen kampioen maken.
thomASS
 thomASS - zondag 22 augustus 2010 - 02:08   quote  deeplink  
Tja het blijft een lachwekkende aankoop. Kan er niets anders van maken.
alibabba
 alibabba - zondag 22 augustus 2010 - 02:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 02:00 schreef PSVMocro het volgende:

[..]

Ik had al verwacht dat hij uitgefloten zou worden. Hij was door zijn spel en gedrag op het veld jarenlang misschien wel de meest gehate PSV'er voor Ajacieden. Plotseling heeft hij een Ajax-shirtje aan, dat is even slikken voor de diehards. Ik weet nu ook al dat hij uitgefloten gaat worden in Eindhoven. Een overgang naar een directe concurrent ligt altijd gevoelig. Je hebt ook altijd supporters die primair reageren.

Die oproep voor een 3de ster kun je beter aan Suarez en El Hamdaoui richten. Ooijer zal je geen kampioen maken.
Je hebt helemaal gelijk!
Ajax_fan
 Ajax_fan - zondag 22 augustus 2010 - 09:01   quote  deeplink  
Het ergste is nog dat als Ooijer een keer scoort diezelfde uitfluiters vooraan staan te juichen. Ik vind het zielig gedrag.

En ThomASS....... Als je het niet eens goed vnd dat zo'n speler ook onze verdedigers wat harder kan maken en beter kan maken.....
Die gast kan die 2 belgen achterin nog wel wat leren. Met name Vertonghen stond gister weer lekker op te letten achterin.
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 09:18   quote  deeplink  
hahah,mijn oren piepen nog na..........
halloween
 halloween - zondag 22 augustus 2010 - 09:19   quote  deeplink  
kom op mensen
Ooijer is op zich een goeie speler
Ajax heeft het geld niet om zich nog beter te versterken
Als de fluiters onder ons het niet eens zijn met bepaalde beslissingen moeten ze zelf maar gaan voetballen in Ajax 1
todywome
 todywome - zondag 22 augustus 2010 - 09:25   quote  deeplink  
Vond hem in de pisvee tijd ook verschrikkelijk. Maar ben wel te spreken over deze aankoop! Hij kan de achterhoede net dat stukje meer geslepenheid bijbrengen. en voor de breedte een hele goede aankoop!
Eerste wedstrijd fluiten oke dan! Nu accepteren en aanmoedigen!!!
Ooijer succes!
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 09:19 schreef halloween het volgende:
kom op mensen
Ooijer is op zich een goeie speler
Ajax heeft het geld niet om zich nog beter te versterken
Als de fluiters onder ons het niet eens zijn met bepaalde beslissingen moeten ze zelf maar gaan voetballen in Ajax 1
???????????ja,ik had me aangeboden maar jol zag dat ik niet goed genoeg was...;-(
bird
 bird - zondag 22 augustus 2010 - 09:59   quote  deeplink  
kansloos om hem uit te fluiten hij is nou een jood
eSCee
 eSCee - zondag 22 augustus 2010 - 10:27   quote  deeplink  
t is een begrijpelijke aankoop

laat t toch zittu
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 10:46   quote  deeplink  
een speler draagt ons shirt, speelt in ons stadion en wordt door ons betaald....een ajacied zal het nog niet zijn na 1 wedstrijdje maar een ajaxspeler is het wel degelijk....en ajaxspelers hoor je te steunen...welke achtergrond dan ook....
dege
 dege - zondag 22 augustus 2010 - 10:47   quote  deeplink  
quote:

Toch?
helemaal mee eens!
Frank V.
 Frank V. - zondag 22 augustus 2010 - 10:59   quote  deeplink  
Ik vind hem een super aankoop voor de breedte en wellicht wel meer....

020
Humankillz
 Humankillz - zondag 22 augustus 2010 - 11:21   quote  deeplink  
Onbegrijpelijk,deze man heeft jaren trouwe dienst bewezen bij PSV,en alleen daarom fluiten?Geef die man een kans,zoals je dat bij iedereen doet!
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 11:36   quote  deeplink  
Amen
Frank V.
 Frank V. - zondag 22 augustus 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Salaam Eileikum Sonja
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 12:05   quote  deeplink  
quote:

Toch?
i rest my case, iemand trouwens gezien, hoe hij na de wedstrijd gister nog even rondjes om het veld aan het lopen was, puur omdat zijn lichaam te verzorgen op zijn toch wat oudere leeftijd?????

Dia gast is pas een echte prof, en doet er echt alles aan om het maxcimale rendement uit zijn lichaam en carriere te halen, KEEP UP THE GOOD WORK!!
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 12:07   quote  deeplink  
quote:

[..]

Dat zie je denk ik echt verkeerd, Ooijer heeft een killersmentaliteit van de bovenste plank en is 1 van de weinige NL verdedigers die dit op zo'n manier laat zien....
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 09:53 schreef joduh het volgende:

[..]

???????????ja,ik had me aangeboden maar jol zag dat ik niet goed genoeg was...;-(
haha, ik zie het talent wel in je hoor, we zoeken nog een goede linksbuiten, we hebben daar 1 talent lopen maar die wil Jol geen echte kans geven.

Misschien wat voor jou Joduh????:):):):):):):)
adriu
 adriu - zondag 22 augustus 2010 - 12:13   quote  deeplink  
hij kan wel eens belanrijke zijn wat je denkt!!! hij hou de andere verdedigers scherp!!! en dat is ook belangrijk!!
Tonny23
 Tonny23 - zondag 22 augustus 2010 - 12:41   quote  deeplink  
Geef hem een kans, een ervaren sterke verdediger, kom op mensen, fluit de tegenstander uit, NOOIT je eigen spelers.
thomASS
 thomASS - zondag 22 augustus 2010 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 12:41 schreef Tonny23 het volgende:
Geef hem een kans, een ervaren sterke verdediger, kom op mensen, fluit de tegenstander uit, NOOIT je eigen spelers.
Juist!!! Vooral nooit je eigen spelers uitfluiten. Want stel je voor dat ze door het fluiten wakker worden en beter gaan spelen.
PSVMocro
 PSVMocro - zondag 22 augustus 2010 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 12:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat zie je denk ik echt verkeerd, Ooijer heeft een killersmentaliteit van de bovenste plank en is 1 van de weinige NL verdedigers die dit op zo'n manier laat zien....
Als het lichaam niet meer wil, dan kun je nog zoveel killersmentaliteit hebben als je wil. Je wordt er niet sneller of wendbaarder van en hij blijft kwetsbaar als er veel ruimte in zijn rug is. Gezien het spel van Ajax gebaseerd is op druk naar voren zetten met aansluiting van de achterste linie om de 2de bal te veroveren, kan een tegenstander met snelle aanvallers Ajax veel pijn doen. Alderweireld en Vertonghen zijn veel sneller en kunnen nog repareren, dat is bij Ooijer een heel ander verhaal. Bovendien gaat hij door zijn spel veel kaarten pakken, omdat hij de sleet die op het lichaam zit moet compenseren. Als Jol besluit om hem een reeks aan wedstrijden in de basis te zetten, dan zul je zien wat ik bedoel.
dapp're strijder
 dapp're strijder - zondag 22 augustus 2010 - 12:59   quote  deeplink  
quote:

[..]

Hehe, nouja ik denk dat Afellay minder in de smaak valt.

Maargoed, idd zielig...
Pietje
 Pietje - zondag 22 augustus 2010 - 13:02   quote  deeplink  
quote:

Toch?
Hier heb ik he-le-maal niks aan toe te voegen!! Ik ben het geheel en al met je eens. Een Ajax-supporter die zijn (of haar) spelers uitfluit verdient niet de naam supporter!
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 14:17   quote  deeplink  
Dank jullie.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - zondag 22 augustus 2010 - 16:21   quote  deeplink  
amen
joey
 joey - zondag 22 augustus 2010 - 20:29   quote  deeplink  
Ik vind het zwaar belachelijk dat ze hem uitfluiten! Ik ben niet weg van ooijer als speler, maar wil hem WEL gewoon de kans geven.. hij heeft wel gewoon erg veel ervaring!..Verder als persoon is het gewoon een goede gozur!
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 21:14   quote  deeplink  
snappen jullie het spelletje wel?volgens mij zitten hier op het forum 95% teletekstsupporters?allemaal schijnheilig te doen alsof ze DE perfecte supporter zijn....en???ze zijn allemaal heel erg verstandig en hebben het beste voor met ajax en het voetbal in nederland!!!liefst zaten ze naast de tegenstandersupporters om samen over voetballen te praten en te discussieren...maar dan heeeeel netjes discussieren dan he? met feitjes en statistieken en hoe goed het allemaal is als we vriendelijk met mekaar omgingen bla bla bla.....
WTF man...ooijer is pisvee!!!!omdat hij ONS shirt ineens draagt is hij een ajacied???????Hij is jaaaarenlang uitgefloten door ons,en nu moeten we ineens juichen? gebruik verstand eens man. Hij is een overloper,en hoort duidelijk niet in ONS shirt......en in 40-45 hadden ze een naam voor zulke overlopers....
En?ik weet dat ik weer allemaal preken krijg hierover maar ook daarmee...WTF. Allemaal dominees en priesters hiero!
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:14 schreef joduh het volgende:
snappen jullie het spelletje wel?volgens mij zitten hier op het forum 95% teletekstsupporters?allemaal schijnheilig te doen alsof ze DE perfecte supporter zijn....en???ze zijn allemaal heel erg verstandig en hebben het beste voor met ajax en het voetbal in nederland!!!liefst zaten ze naast de tegenstandersupporters om samen over voetballen te praten en te discussieren...maar dan heeeeel netjes discussieren dan he? met feitjes en statistieken en hoe goed het allemaal is als we vriendelijk met mekaar omgingen bla bla bla.....
WTF man...ooijer is pisvee!!!!omdat hij ONS shirt ineens draagt is hij een ajacied???????Hij is jaaaarenlang uitgefloten door ons,en nu moeten we ineens juichen? gebruik verstand eens man. Hij is een overloper,en hoort duidelijk niet in ONS shirt......en in 40-45 hadden ze een naam voor zulke overlopers....
En?ik weet dat ik weer allemaal preken krijg hierover maar ook daarmee...WTF. Allemaal dominees en priesters hiero!
toch is en blijft het wel een Amsterdammer, en ook dat telt toch, toendertijd wou ajax hem niet hebben, ook dan is het logisch om na Psv te vertrekken toch??
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 21:20   quote  deeplink  
ajax wilde hem niet hebben????2 x heeft hij bewust voor pisvee gekozen toen ajax interesse toonde .......
Eide
 Eide - zondag 22 augustus 2010 - 21:32   quote  deeplink  
Nee Joduh. Supporter door dik en dun, en dus ook voor populaire en niet populaire spelers.

Een echte fan wil alleen het beste voor Ajax, en het beste voor Ajax is dat oOijer goed speelt en wordt ontvangen. Dat JIJ kennelijk niet het allebeste voor Ajax wilt en dan de rest daarom nep noemt.... tja.
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:20 schreef joduh het volgende:
ajax wilde hem niet hebben????2 x heeft hij bewust voor pisvee gekozen toen ajax interesse toonde .......
de eerste keer heb ik het over, toen wou ajax hem echt niet hebben hoor echt waar niet....
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 21:34   quote  deeplink  
een echte fan?dat bedoel ik nou,dat ben jij dus?
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

de eerste keer heb ik het over, toen wou ajax hem echt niet hebben hoor echt waar niet....
dat weet ik,maar als hij wel wilde waarom weigert hij erna dan 2x?
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:36 schreef joduh het volgende:

[..]

dat weet ik,maar als hij wel wilde waarom weigert hij erna dan 2x?
misschien omdat hij zich toen wel op zijn pik getrap voelde, trouwens heeft hij 1 keer geweiger, de eerste keer dat hij naar PSV ging kon hij namelijk niet naar AJAX...
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 21:47   quote  deeplink  
ik heb gehoord 2x.
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:47 schreef joduh het volgende:
ik heb gehoord 2x.
hij heeft pas 2 keer voor psv gespeeld, en de eerst keer wou ajax hem niet hebben, ajax heeft al wel een keer eerder contact gezocht, maar dat was in zijn ENGELAND tijd, en toen was het vrij logisch dat hij nog niet naar NL terug wou
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 21:51   quote  deeplink  
dus?hoe vaak wijsneusje?
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 augustus 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:14 schreef joduh het volgende:
Ik reageerde de laatste tijd weinig, maar hier wil ik toch 1 reactie op geven. 1000% mee eens. Ooijer heb ik al die jaren gehaat en nu zou ik hem ineens moeten toejuichen?? No Fucking Way.
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 22:08   quote  deeplink  
Kan dat wel begrijpen op zich, maar na zijn statement gister bij AT% zou je er anders tegenaan kunnen kijken

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax fans fluiten Ooijer uit!

0.0075950