BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax fans fluiten Ooijer uit!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Sonjajax
 Sonjajax - zondag 22 augustus 2010 - 22:10   quote  deeplink  
En nee, ik zit niet met andere clubsupporters te keuvelen en ben ook niet voor andere clubs in Europa. Er is maar 1 club en dat is AFCA. Maar als Ooijer ons helpt woensdag vergeef ik hem alles wat ie voor die tijd heeft gedaan...
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 22:10   quote  deeplink  
zou ja.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 22 augustus 2010 - 22:12   quote  deeplink  
En wat als Ooijer ons woensdag naar de poulefase CL kopt vlak voor tijd bij ook hier een 1-1 stand...??? dan juichen amsterdammer113 en Joduh niet, want dan balen jullie dat Ooijer dat heeft gedaan...... Ik mag hopen dat het zo zal zijn woensdagavond.

p.s. mijn favoriete spelerskeus was hij ook niet, maar; AJAX FOREVER!!!
ongeacht wie er bij ONS AJAX speelt!!!
reminho
 reminho - zondag 22 augustus 2010 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:59 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Ik reageerde de laatste tijd weinig, maar hier wil ik toch 1 reactie op geven. 1000% mee eens. Ooijer heb ik al die jaren gehaat en nu zou ik hem ineens moeten toejuichen?? No Fucking Way.
Je hoeft hem ook niet toe te juichen,maar laat die man zijn werk gewoon doen,zonder dat die uitgefloten wordt.De Zeeuw haatte ik ook voordat die bij ajax kwam,maar ben blij nu die bij ons speelt.
joduh
 joduh - zondag 22 augustus 2010 - 22:15   quote  deeplink  
ik hoop het ook voor jou ronald1960
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 augustus 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:08 schreef Sonjajax het volgende:
Kan dat wel begrijpen op zich, maar na zijn statement gister bij AT% zou je er anders tegenaan kunnen kijken
Statement AT5?? Heb ik niet gezien, dus kan ik ook niet over oordelen. Was pas 00.00 uur thuis vanuit de ArenA en was toen zo gaar dat ik alleen maar wilde slapen.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - zondag 22 augustus 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:12 schreef Ronald 1960 het volgende:
En wat als Ooijer ons woensdag naar de poulefase CL kopt vlak voor tijd bij ook hier een 1-1 stand...??? dan juichen amsterdammer113 en Joduh niet, want dan balen jullie dat Ooijer dat heeft gedaan...... Ik mag hopen dat het zo zal zijn woensdagavond.

p.s. mijn favoriete spelerskeus was hij ook niet, maar; AJAX FOREVER!!!
ongeacht wie er bij ONS AJAX speelt!!!
Laten we het hopen. Ikzelf denk dat Ooijer aankomende woensdag niet in actie komt. Maar ja jij mag hopen dat hij scoort.
joey
 joey - zondag 22 augustus 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:32 schreef Eide het volgende:
Nee Joduh. Supporter door dik en dun, en dus ook voor populaire en niet populaire spelers.

Een echte fan wil alleen het beste voor Ajax, en het beste voor Ajax is dat oOijer goed speelt en wordt ontvangen. Dat JIJ kennelijk niet het allebeste voor Ajax wilt en dan de rest daarom nep noemt.... tja.
Mooi gezegd!;)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 22 augustus 2010 - 22:45   quote  deeplink  
Dus; Een Echte AJACIED, Miskent Zijn Spelers NIET!!!
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 18:57   quote  deeplink  
of? EEN ECHTE AJACIED,TREKT NOOIT EEN PISVEE SHIRT AAN NIET!!!!
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 22:19 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Statement AT5?? Heb ik niet gezien, dus kan ik ook niet over oordelen. Was pas 00.00 uur thuis vanuit de ArenA en was toen zo gaar dat ik alleen maar wilde slapen.
AT5's Studio Ajax wordt de hele zondagnacht en maandag herhaald en is ook te zien op Eredivisie Live geloof ik, althans dat was vorig seizoen zo
Afcarius
 Afcarius - maandag 23 augustus 2010 - 19:09   quote  deeplink  
Je kon verwachten dat dit ging gebeuren met zo'n belachelijke aankoop.
hij zal zich eerst moeten bewijzen voordat ik stop met fluiten!
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:51 schreef joduh het volgende:
dus?hoe vaak wijsneusje?
1keer heeft hij psv boven ajax verkozen wijsneusje
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 20:12   quote  deeplink  
Ach, daar is Remco K weer, op alle onderwerpen smacht hij weer naar het laatste woord en niet alleen op de Ajax-fora
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:12 schreef Sonjajax het volgende:
Ach, daar is Remco K weer, op alle onderwerpen smacht hij weer naar het laatste woord en niet alleen op de Ajax-fora
waar nog meer dan meisie, niet liegen dat mag niet, je bent alleen maar druk met mij hiero, concentreer je liever op ajax, je lijkt zo namelijk wel een kakkerlak, die zijn namelijk ook alleen maar met andere mensen bezig.

Je snapt niet zo heel erg veel he, misschien even terug naar shool toe voor een cursus.
Een forum is namelijk om te discussieren, maar blijkbaar ben je daar (zoals verwacht) niet zo heel erg goed in en let alleen maar op anderen..
Afcarius
 Afcarius - maandag 23 augustus 2010 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:23 schreef remco k het volgende:

[..]

waar nog meer dan meisie, niet liegen dat mag niet, je bent alleen maar druk met mij hiero, concentreer je liever op ajax, je lijkt zo namelijk wel een kakkerlak, die zijn namelijk ook alleen maar met andere mensen bezig.

Je snapt niet zo heel erg veel he, misschien even terug naar shool toe voor een cursus.
Een forum is namelijk om te discussieren, maar blijkbaar ben je daar (zoals verwacht) niet zo heel erg goed in en let alleen maar op anderen..
Een forum is voor discussie ja, maar niet voor die ongelooflijke hoeveelheid drogredenen die jij het internet opslingert.
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 19:36 schreef remco k het volgende:

[..]

1keer heeft hij psv boven ajax verkozen wijsneusje
juist! dat is 1!
de andere keer had hij ook geen interesse in ajax...dat is nummer.......????
nou? volgens mij komt na 1????? 2 dus !!!!!!!!

dus hij heeft 2x ajax afgewezen jongen.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:36 schreef joduh het volgende:

[..]

juist! dat is 1!
de andere keer had hij ook geen interesse in ajax...dat is nummer.......????
nou? volgens mij komt na 1????? 2 dus !!!!!!!!

dus hij heeft 2x ajax afgewezen jongen.
dat klopt maar is niet wat jij zei, jij zei namelijk dat hij psv 2 keer boven ajax had verkozen, dat was niet waar.....
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:58 schreef Sonjajax het volgende:
remco k, de man van het laatste woord
pfffffffffff
je houd stiekem van me, daarom reageer je alleen maar op me, AAHH wat lief....
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:18 schreef Sonjajax het volgende:
hahaha, denk je dat? man ik vind je strontvervelened en je domineert volkomen ten onrechte dit forum, want je hebt er geen kijk op. zoek een baan.
Je vergist je weer eens zoals gewoonlijk. waarom zou ik een baan moeten zoeken.....

Zonder dat je weet wie ik ben, waar ik woon, hoe oud ik ben en wat ik doe voor de kost, denk je me goed te kennen, haha, best grappig eigenlijk, vandaag nog wat verdiend op t hoekkie??
Pietje
 Pietje - maandag 23 augustus 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 21:14 schreef joduh het volgende:
snappen jullie het spelletje wel?volgens mij zitten hier op het forum 95% teletekstsupporters?allemaal schijnheilig te doen alsof ze DE perfecte supporter zijn....en???ze zijn allemaal heel erg verstandig en hebben het beste voor met ajax en het voetbal in nederland!!!liefst zaten ze naast de tegenstandersupporters om samen over voetballen te praten en te discussieren...maar dan heeeeel netjes discussieren dan he? met feitjes en statistieken en hoe goed het allemaal is als we vriendelijk met mekaar omgingen bla bla bla.....
WTF man...ooijer is pisvee!!!!omdat hij ONS shirt ineens draagt is hij een ajacied???????Hij is jaaaarenlang uitgefloten door ons,en nu moeten we ineens juichen? gebruik verstand eens man. Hij is een overloper,en hoort duidelijk niet in ONS shirt......en in 40-45 hadden ze een naam voor zulke overlopers....
En?ik weet dat ik weer allemaal preken krijg hierover maar ook daarmee...WTF. Allemaal dominees en priesters hiero!
Hier moet ik toch echt even op reageren. Ik voel me namelijk een beetje aangesproken. Ik heb in andere topics al eens geschreven dat Ajax in mijn genen zit en wel al heel erg lang. Ik kom al meer dan 55 jaar bij mijn club, als 6-jarig jongetje mocht ik voor het eerst met mijn vader mee. Inmiddels ben ik dik 61 jaar (en sinds een klein half jaar zelfs opa...) en als het even kan zit ik in de ArenA. Helaas lukt dat niet altijd, omdat ik erg veel (volgens mijn vrouw té veel) voor mijn werkgever de wereld rond moet. Dan zit ik op mijn hotelkamer in Brazilië, Japan of in Rusland en betaal ik daar voor satelliet-TV omdat ik mijn club MOET zien. Dat lukt jammer genoeg niet altijd, maar toch... En dan vertel je mij, joduh, dat (onder andere) ik een teletekst supporter ben, omdat ik vind dat je een Ajax-speler niet behoort uit te fluiten? Ongeacht iemands verleden, een speler die het Ajax-shirt draagt, fluit je niet uit. NOOIT! Rommedahl had toch ook een PSV-verleden? Aissaiti? Vroeger, ongetwijfeld voor jullie tijd, kwam Ruud Geels over van Feyenoord, naar mijn geliefde Ajax. Werd hij uitgefloten? Nee, hij werd toegejuicht. En zo hoorde dat ook. En datzelfde geldt voor Ooijer, of je het nou leuk vindt of niet, hij is nu (weer) Ajacied en dus verdient hij ons respect en ons applaus! Op zijn minst behoor je hem een kans te geven. Overigens lijk ik nu (inderdaad) wel een dominee, maar ik ben bankier (zonder bonus, omdat ik daar principieel afstand van heb gedaan, al vele jaren!). Zo, dat moest ik eventje kwijt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door Pietje --
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - maandag 23 augustus 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Komt wel goed met die kerel.
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 23 augustus 2010 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier moet ik toch echt even op reageren. Ik voel me namelijk een beetje aangesproken. Ik heb in andere topics al eens geschreven dat Ajax in mijn genen zit en wel al heel erg lang. Ik kom al meer dan 55 jaar bij mijn club, als 6-jarig jongetje mocht ik voor het eerst met mijn vader mee. Inmiddels ben ik dik 61 jaar (en sinds een klein half jaar zelfs opa...) en als het even kan zit ik in de ArenA. Helaas lukt dat niet altijd, omdat ik erg veel (volgens mijn vrouw té veel) voor mijn werkgever de wereld rond moet. Dan zit ik op mijn hotelkamer in Brazilië, Japan of in Rusland en betaal ik daar voor sataliet-TV omdat ik mijn club MOET zien. Dat lukt jammer genoeg niet altijd, maar toch... En dan vertel je mij, joduh, dat (onder andere) ik een teletekst supporter ben, omdat ik vind dat je een Ajax-speler niet behoort uit te fluiten? Ongeacht iemands verleden, een speler die het Ajax-shirt draagt, fluit je niet uit. NOOIT! Rommedahl had toch ook een PSV-verleden? Aissaiti? Vroeger, ongetwijfeld voor jullie tijd, kwam Ruud Geels over van Feyenoord, naar mijn geliefde Ajax. Werd hij uitgefloten? Nee, hij werd toegejuicht. En zo hoorde dat ook. En datzelfde geldt voor Ooijer, of je het nou leuk vindt of niet, hij is nu (weer) Ajacied en dus verdient hij ons respect en ons applaus! Op zijn minst behoor je hem een kans te geven. Overigens lijk ik nu (inderdaad) wel een dominee, maar ik ben bankier (zonder bonus, omdat ik daar principieel afstand van heb gedaan, al vele jaren!). Zo, dat moest ik eventje kwijt.
cheers m8

@ joduh: Waar ben jij mee bezig dan?? kansloos figuurtje ben jij, als iemand Ajax kan helpen ook al is het door ervaring, dan ben ik blij met hem..ik vond Ooijer bij psv ook een rat. Maar ik weet zeker als Suarez niet bij Ajax had gespeeld dan hadden we ook een hekel aan hem...niet dan?? als je alleen maar bullshit hier gaat typen maak dan ff een topic aan dan weet ik dat ik niet hoef te kijken...
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:53 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier moet ik toch echt even op reageren. Ik voel me namelijk een beetje aangesproken. Ik heb in andere topics al eens geschreven dat Ajax in mijn genen zit en wel al heel erg lang. Ik kom al meer dan 55 jaar bij mijn club, als 6-jarig jongetje mocht ik voor het eerst met mijn vader mee. Inmiddels ben ik dik 61 jaar (en sinds een klein half jaar zelfs opa...) en als het even kan zit ik in de ArenA. Helaas lukt dat niet altijd, omdat ik erg veel (volgens mijn vrouw té veel) voor mijn werkgever de wereld rond moet. Dan zit ik op mijn hotelkamer in Brazilië, Japan of in Rusland en betaal ik daar voor sataliet-TV omdat ik mijn club MOET zien. Dat lukt jammer genoeg niet altijd, maar toch... En dan vertel je mij, joduh, dat (onder andere) ik een teletekst supporter ben, omdat ik vind dat je een Ajax-speler niet behoort uit te fluiten? Ongeacht iemands verleden, een speler die het Ajax-shirt draagt, fluit je niet uit. NOOIT! Rommedahl had toch ook een PSV-verleden? Aissaiti? Vroeger, ongetwijfeld voor jullie tijd, kwam Ruud Geels over van Feyenoord, naar mijn geliefde Ajax. Werd hij uitgefloten? Nee, hij werd toegejuicht. En zo hoorde dat ook. En datzelfde geldt voor Ooijer, of je het nou leuk vindt of niet, hij is nu (weer) Ajacied en dus verdient hij ons respect en ons applaus! Op zijn minst behoor je hem een kans te geven. Overigens lijk ik nu (inderdaad) wel een dominee, maar ik ben bankier (zonder bonus, omdat ik daar principieel afstand van heb gedaan, al vele jaren!). Zo, dat moest ik eventje kwijt.
AMEN

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax fans fluiten Ooijer uit!

0.0087778