|
|
Frank V.
|
|
|
Wat was het toch schitterend gisterenavond he Ajacieden. De samenwerking tussen bovengenoemde. Eindelijk heeft Ajax een dreamteam. Maar wie moet nou die derde man in de aanval worden. Sulejmani, of wachten op betere tijden van Urby of.....???? Zeg het maar mensen.
020
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door Frank V. -- |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Jammer de titel van dit topic;).
Ik zie liever Suarez & El Hamdaoui;)! |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
Haha Zo beter Pim....je hebt helemaal gelijk
:) 020 |
|
|
|
|
ajax
|
|
|
Sulejmani links en een wedstrijd of 3,4 laten spelen. Ik denk dat hij dan meer vertrouwen krijgt en goed gaat voetballen. Suarez & Hamdaoui als technische begaafde spitsen met Sulejmani dodelijk met zijn snelheid
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door ajax -- |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
en wat doen we dan met Urby???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door Frank V. -- |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Hopelijk gaan we die verkopen.. |
|
|
|
|
Frank V.
|
|
|
wat is hij waard dan? 6 a 7 miljoen? |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 11:06 schreef ajax het volgende:Sulejmani links en een wedstrijd of 3,4 laten spelen. Ik denk dat hij dan meer vertrouwen krijgt en goed gaat voetballen. Suarez & Hamdaoui als technische begaafde spitsen met Sulejmani dodelijk met zijn snelheid maak daar maar een wedstrijd of 34 van.....geloof echt dat die jongen geweldig gaat spelen als je hem hetzelfde vertrouwen geeft als dat Emanuelson tot nu toe heeft gekregen... |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote: Maakt me eigenlijk niks uit.. Ik denk niet dat clubs zoveel voor hem willen betalen.. Ik denk 3 à 4 miljoen.. |
|
|
|
|
Patrick Buisman
|
|
|
quote: eind van het seizoen einde contract dus alles dat je nog kan kijgen is mooie meegenomen... |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Sulejmani lekker naast Suarez en El hamdaoui zetten. Emanuelson staat er elke wedstrijd weer in terwijl hij 5 wedstrijd slecht speelt en dan weer eens 1 keer goed end an is het weer niks. Jol heeft blijkbaar iets tegen Sulejmani. Gister ook weer 10 minuten terwijl Urby gewoon niet goed speelde. Ik begrijp het niet he. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Geef hem lekker weg aan de melkboer ofzo |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: momenteel met een contract voor slechts 1 jaar, is er gene ploeg die meer dan 2 miljoen voor deze overgewaardeerde matige speler gata betalen, sterker nog, ik ben uberhaubt benieuwd of er wel een "topclub"is die hem zou willen.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 11:34 schreef Patrick Buisman het volgende:[..] eind van het seizoen einde contract dus alles dat je nog kan kijgen is mooie meegenomen... absoluut |
|
|
|
|
adriu
|
|
|
sulejmani. die komt er aan!!!100% zeker!! sulejmani had een penaltie moeten hebben!!prachtige beweging langs tegenstander!!! |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Heerlijk om te zien hoe blij suarez en el ham met elkaar zijn. Vliegen elkaar om de armen bij elk doelpunt! :) |
|
|
|
|
ALTIJD PRIJS IN DE K
|
|
|
Perfecte duo!!
Miralem ernaast Jol!! Dan schrijf ik volgende week Perfect Trio!
Mmmm....ook leuk voor het vrouwentopic....een trio.....XD |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
ADRIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inderdaad!!!!!!!!! die komt er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Maar hij had geen penalty moeten hebben.. Hij ging makkelijk liggen.. Maar prachtig.. Suarez weet altijd gelijk geruchten uit de wereld te helpen door zijn voeten te laten spreken.. Als suarez geen assist had gegeven of iets had gedaan om el hamdaoui te laten scoren dan had iedereen gezegt.. Ze hebben geen klik.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 17:33 schreef freakie het volgende:ADRIU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Inderdaad!!!!!!!!! die komt er aan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Maar hij had geen penalty moeten hebben.. Hij ging makkelijk liggen.. Maar prachtig.. Suarez weet altijd gelijk geruchten uit de wereld te helpen door zijn voeten te laten spreken.. Als suarez geen assist had gegeven of iets had gedaan om el hamdaoui te laten scoren dan had iedereen gezegt.. Ze hebben geen klik.. hij ging misschien makkelijk liggen, maar hij werd wqel degelijk uit balans gebracht en scheidsrechters in NL geven ze wel voor mindere overtredingen, zie bijvoorbeeld de Graafschap.
Inderdaad mooi dat Suarez meteen Hammie opzoekt. |
|
|
|
|
luis_suarez 16
|
|
|
quote: verkoop maar aan vitesse die kunnen hm wel goed gebruiken denk ik |
|
|