|
|
FR-Han
|
|
|
ik ben wel klaar met gudde.. vd herik....we missen je
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
Keje Molenaar,met zo`n accent gaan de deuren voor je open he? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Ja.. doen en een type Jol als trainer. En een stadion met een Dak! en dan nemen we een Grieks logo..
Ik ben voor..
(RETARD) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
waar zit kiprich momenteel eigelijk? das ook een potentiele topper
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door FR-Han -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 11:38 schreef Stylzz het volgende:Ja.. doen en een type Jol als trainer. En een stadion met een Dak! en dan nemen we een Grieks logo.. Ik ben voor.. (RETARD) hahahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ben ik een keer serieus, beginnen jullie over die 020 onzin.... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Kom je net ondert de douche vandaan? Je peuk is nog droog. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij begint toch over Van de Boog en dan even later verander je dat in V/d Herik. Wat een sneu figuur ben jij zeg! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
wat ontbijt de gemiddelde feyenoordert eigelijk? wil er geen topic over starten. maar duidelijk ontbijten we te laat.. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Zou jouw eerste enigszins zinnige topic zijn trouwens! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ff ontopic Obiku wat dacht je van Floris Stempel,tijd niet meer gezien trouwens!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik denk dat die man wel een zeer geschikte persoon is. hij heeft iig de nodige levens ervaring. hij gaat immers al een tijdje mee |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 12:04 schreef obiku010 het volgende:[..] ik denk dat die man wel een zeer geschikte persoon is. hij heeft iig de nodige levens ervaring. hij gaat immers al een tijdje mee Ja ongekend lang eigenlijk!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tja, er was een tijd dat ik Obiku een geweldige kerel vond. Nou was die Obiku opmerkelijk zwart en klom nog weleens in de hekken. Deze Obiku heeft geloof ik alleen een markante neus. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op zondag 22 augustus 2010 - 12:22 schreef Els het volgende:[..] Tja, er was een tijd dat ik Obiku een geweldige kerel vond. Nou was die Obiku opmerkelijk zwart en klom nog weleens in de hekken. Deze Obiku heeft geloof ik alleen een markante neus. en misplaatste arrogantie niet vergeten. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Xapter