BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Auassar is gewoon 4e keus

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
MMM
 MMM - zondag 22 augustus 2010 - 16:24   quote  deeplink  
Ik denk dat we dat wel kunnen stellen na vanmiddag. Zelfs van Haaren krijgt de voorkeur boven hem.

Ik zie het liefst Mokotjo eens spelen, schandalig dat hij niet eens bij de selectie zit!
derq
 derq - zondag 22 augustus 2010 - 16:27   quote  deeplink  
auassar moet zeker ook 'nog even wennen aan de speelwijze van feyenoord'....
waar o waar heb ik dit eerder gehoord (lees: ignjatovic)

Been miskoopman

fernandez
cisse
auassar
schaken
smolov

stuk voor stuk mislukken ze nu al, deze transfers.

daarnaast hebben we nog eens mulder op goal ipv darley, weer een verkeerde keuze.

geen woorden voor al deze kutzooi rondom feyenoord
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 augustus 2010 - 16:29   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:27 schreef derq het volgende:
auassar moet zeker ook 'nog even wennen aan de speelwijze van feyenoord'....
waar o waar heb ik dit eerder gehoord (lees: ignjatovic)

Been miskoopman

fernandez
cisse
auassar
schaken
smolov

stuk voor stuk mislukken ze nu al, deze transfers.

daarnaast hebben we nog eens mulder op goal ipv darley, weer een verkeerde keuze.

geen woorden voor al deze kutzooi rondom feyenoord
Nou.. jij hebt er kijk op....
Leon FR1908
 Leon FR1908 - zondag 22 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:24 schreef MMM het volgende:
Ik denk dat we dat wel kunnen stellen na vanmiddag. Zelfs van Haaren krijgt de voorkeur boven hem.

Ik zie het liefst Mokotjo eens spelen, schandalig dat hij niet eens bij de selectie zit!
Ik begin de pest in Mario te krijgen en dat is niet best!!!
MMM
 MMM - zondag 22 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Ja ik begin me ook steeds meer te irriteren aan 'm.
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 augustus 2010 - 16:31   quote  deeplink  
Ik zelfs ook, laf voetbal, zonder inzet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door Stylzz --
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
denk als cisse tomasson terug zijn dat feyenoord wel weer sterker word maar begin beetje bang te worden dat dit de selectie blijft en dat beenhakker geen spits meer kan laten komen
denk dat hun zich dood staren op koevermans blijf zeggen ga kijken bij eerste divisie ps vond schaken weer goed spelen vandaag is zeker een versterking voor feyenoord kerel begint steeds beter te worden, word moe van dat gezeik op de cler kerel probeerd het goed te doen
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 22 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:24 schreef MMM het volgende:
Ik denk dat we dat wel kunnen stellen na vanmiddag. Zelfs van Haaren krijgt de voorkeur boven hem.

Ik zie het liefst Mokotjo eens spelen, schandalig dat hij niet eens bij de selectie zit!
Auassar was gratis dus kan je gebruiken voor de breedte. Mokotjo heeft een terugslag gekregen en wordt langzaam gebracht. van Haaren is gewoon een hele goede voetballer en durf te stellen binnen nu en 3 maanden vast in de basis. kiest altijd de diepte en is altijd aanspeelbaar en heerlijke traptechniek. voetballend gezien vind ik hem beter dan El ahmadi!
FR-Han
 FR-Han - zondag 22 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
zelfs ik...
derq
 derq - zondag 22 augustus 2010 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Nou.. jij hebt er kijk op....
vind jij wel dat deze spelers naar behoren presteren?

cisse is ten eerste al geen speler voor een 4-3-3 systeem, dus waarom heeft been hem toen gehaald? Ik had die 3,5? 5,5? miljoen wel beter kunnen besteden.

Fernandez kost ook alleen maar geld, en of het nou pech is of niet, een ander had die knieblessures niet opgelopen.

Schaken kon bij cambuur al niet mee toen ik hem zag spelen, die voorzetten van hem zijn drama, en hij is lang niet zo snel als slory of castelen. daarnaast pingelt hij maar wat en heeft elke linksback hem zo in de tang. domme transfer dus.

auassar is weer zo'n wanhoopsaankoop, presteert ook geen ruk, kan waarschijnlijk ook niet omgaan met de druk van een grote club.. ( gaan we weer wat betreft een sportpsycholoog...)

Smolov, geweldige voetballer zei been... sure, dan had ie er vandaag ook wel drie in kunnen knallen met z'n onderontwikkelde aanvallersskills. Deze jongen is een beetje een mislukte suarez met het vragen om kaarten continue..
derq
 derq - zondag 22 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:33 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

van Haaren is gewoon een hele goede voetballer en durf te stellen binnen nu en 3 maanden vast in de basis. kiest altijd de diepte en is altijd aanspeelbaar en heerlijke traptechniek. voetballend gezien vind ik hem beter dan El ahmadi!
Hoe kun je dit nou zeggen... el ahmadi is een van de beste middenvelders in de eredivisie...
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 augustus 2010 - 16:36   quote  deeplink  
Ik ben t alleen over Cisse enigszins eens.

De rest mag zich nog bewijzen.
Fernandez tot nu toe prima, als ie heel was.
MMM
 MMM - zondag 22 augustus 2010 - 16:37   quote  deeplink  
Cissé: Eens
Fernandez: Oneens, die jongen heeft in die aantal wedsrijden dat hij speelde laten zien echt een goede back te zijn. Heeft helaas pech.
Schaken: Oneens, heeft snelheid, een actie en kan een goede voorzet geven
Auassar: Geen flauw idee..
Smolov: Oneens, die jongen kan echt wel wat. Als hij vandaag wel de winnende had gemaakt had je het een topaankoop gevonden.
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 22 augustus 2010 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:36 schreef derq het volgende:

[..]

Hoe kun je dit nou zeggen... el ahmadi is een van de beste middenvelders in de eredivisie...
Ik zal hem eens op gaan zoeken in het klassement van vorig seizoen bij de top 10 beste spelers dan???!!
Stylzz
 Stylzz - zondag 22 augustus 2010 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:39 schreef El Jardinero het volgende:

[..]

Ik zal hem eens op gaan zoeken in het klassement van vorig seizoen bij de top 10 beste spelers dan???!!
Hij is t wel hoor, maar Fer is een idnetieke speler. En dan lever je zo veel aanvallend in.
Xapter
 Xapter - zondag 22 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
smolov is goed, moet alleen scherp worden
schaken is goed, goede voorzetten, veel corners gewonnen
auassar dacht ik dat hij het zou redden, geen idee of hij goed is..
fernandez is goed, pure pech! heeft zeker de kwaliteiten!
cisse moet inderdaad gewoon naast castagnos of smolov spelen! wel 442 anders is hij niets
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
Mokotjo zat op de bank en die van haaren heeft geen pepernoot geraakt man
laat zich erg makkelijk van de bal zetten en z'n pasjes waren nogal matig.
Maar dat doet me ook wel herinneren aan daley blind
die kerel schopte elke bal 3 meter achter de man die hij wou aan spelen in z'n eerste wedstrijden voor Ajax
dusja wie weet komt het met van haaren ooit wel goed
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
maar de waarheid is en blijft spelers of geen spelers we staan 9ed en das niet goed ook geeen geld en verdommen om te kijken in eerste divisie of zoals groningen in verdere landen waar spelers OOK transfervrij zijn
derq
 derq - zondag 22 augustus 2010 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:37 schreef MMM het volgende:
Cissé: Eens
Fernandez: Oneens, die jongen heeft in die aantal wedsrijden dat hij speelde laten zien echt een goede back te zijn. Heeft helaas pech.
Schaken: Oneens, heeft snelheid, een actie en kan een goede voorzet geven
Auassar: Geen flauw idee..
Smolov: Oneens, die jongen kan echt wel wat. Als hij vandaag wel de winnende had gemaakt had je het een topaankoop gevonden.
schaken, lijkt alleen maar snel, maar is veel potiger dan een slory of castelen... niet echt een sprinter.

fernandez, pech? de vrij en schenkeveld konden ook prima op rechts. tiendalli laten ze ook gaan. waarom nog een rechtsback halen die blijkbaar fysiek niet goed getest is... dus hadden ze niet moeten halen, of beter moeten testen. zwakke kniebanden zijn wel lastig op te sporen.

auassar, zoals ik al zei, moet nog wennen.. ( ?!!!!) hoezo wennen... dat zeiden ze bij ignjatovic ook.

en smolov heeft al enkele kansen gehad, maakt domme keuzes steeds en loopt zich a la wijnaldum steeds vast in zijn hunt for glory... ' als dit.. als dat....' maar hij maakt ze nog steeds niet...

en die kut cisse kampt met faalangst en een chronische blessure (of veinst deze)

been haal gvd een sportpsycholoog. helemaal nu gio weg is en de spelers in het veld onzeker zijn..
Xapter
 Xapter - zondag 22 augustus 2010 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:42 schreef derq het volgende:

[..]

fernandez, pech? de vrij en schenkeveld konden ook prima op rechts. tiendalli laten ze ook gaan. waarom nog een rechtsback halen die blijkbaar fysiek niet goed getest is... dus hadden ze niet moeten halen, of beter moeten testen. zwakke kniebanden zijn wel lastig op te sporen.

niet mee eens! pure pech! kan iedereen overkomen!
zelfs de spelers met de sterkste knieen kunnen blijven hangen in het gras en alles afscheuren door het lichaamsgewicht was dan in 1 ruk je knie moet verdraaien!
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 16:45   quote  deeplink  
zo best speelde onze grote vriend fer ook weet je wat me opviel als er bal verlies werd geleden door een speler gaan ze er naar zitten kijken waardoor een counter van tegen ploeg altijd gevaarlijk blijkt moet daar ook bij zeggen petje voor martens indi die kerel doet het uitstekend
Ronnie W
 Ronnie W - zondag 22 augustus 2010 - 16:46   quote  deeplink  
Pech Pech

Koefie halen
derq
 derq - zondag 22 augustus 2010 - 16:46   quote  deeplink  
die had ook een paar lelijke fouten
Xapter
 Xapter - zondag 22 augustus 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:45 schreef erikkfr het volgende:
zo best speelde onze grote vriend fer ook. Weet je wat me opviel als er bal verlies werd geleden door een speler, gaan ze er naar zitten kijken. Daardoor een counter van tegen ploeg altijd gevaarlijk blijkt. Moet daar ook bij zeggen; petje af voor martens indi, die kerel doet het uitstekend!
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 16:48   quote  deeplink  
wij hebben gewoon pech met de vele blesurres komt wel weer goed we hebben heel jong elftal maar over twee a drie jaar een heel goed ingespeel (jong) kampioens elftal
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 16:48   quote  deeplink  
fer speelde niet best bedoel ik
el-loco
 el-loco - zondag 22 augustus 2010 - 16:49   quote  deeplink  
smolov wil ik toch echt geen miskoop noemen
derq
 derq - zondag 22 augustus 2010 - 16:49   quote  deeplink  
smolov, ik reken hem af op zijn doelpunten want daar is ie voor gehaald.
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
hij had er 1 moeten maken vandaag idd maar hij speeld wel goed
Xapter
 Xapter - zondag 22 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
smolov komt er denk ik wel.. alleen ff andere positie
enige wat ik eindelijk een keer wil zien is 442.. lekker aanvallend! 1 baltovenaar (wijnaldum) ipv 4 die niet afspelen, naar binnen komen en gaten dicht lopen
derq
 derq - zondag 22 augustus 2010 - 16:52   quote  deeplink  
wij hebben nu een team dat moet spelen zoals az 3 jaar geleden deed.
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 augustus 2010 - 16:52   quote  deeplink  
Smolov is gehaald als vervanger van de guzman maar wegens gebrek aan betere spits loop hij daar
als tomasson en cisse terug zijn dan gaat smolov voor Bruins spelen en cisse op schaken z'n plek en tomasson in de spits
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 16:52   quote  deeplink  
dat betekent schaken eruit nou!!!!!!!!!!!! dan heb geen dreiging meer geen goed idee
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 16:53   quote  deeplink  
nou laat schaken maar staan vind hem nu al sterker worden word alleen maar sterker
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 16:55   quote  deeplink  
cisse dreigt en speelt alleen maar terug daar heb je niks aan meneer staat helemaal links voor in en speelt net zo hard weer terug naar keeper nee daar ga je punten mee pakken
dennis
 dennis - zondag 22 augustus 2010 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:27 schreef derq het volgende:
auassar moet zeker ook 'nog even wennen aan de speelwijze van feyenoord'....
waar o waar heb ik dit eerder gehoord (lees: ignjatovic)

Been miskoopman

fernandez
cisse
auassar
schaken
smolov

stuk voor stuk mislukken ze nu al, deze transfers.

daarnaast hebben we nog eens mulder op goal ipv darley, weer een verkeerde keuze.

geen woorden voor al deze kutzooi rondom feyenoord
Smolov en Schaken zijn cker geen miskopen.
Die Andere hebben we nog amper aan het werk gezien.
Wolfmen
 Wolfmen - zondag 22 augustus 2010 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:27 schreef derq het volgende:
auassar moet zeker ook 'nog even wennen aan de speelwijze van feyenoord'....
waar o waar heb ik dit eerder gehoord (lees: ignjatovic)

Been miskoopman

fernandez
cisse
auassar
schaken
smolov

stuk voor stuk mislukken ze nu al, deze transfers.

daarnaast hebben we nog eens mulder op goal ipv darley, weer een verkeerde keuze.

geen woorden voor al deze kutzooi rondom feyenoord
Volgens mij is Been niet alleen verantwoordelijk voor de transfers??
Scouting,geldschieters,voorzitter,TD...

Zo kwam Ignatovic op voorspraak van Israel

Fernandez heeft maar een een kwart van het seizoen kunen spelen en deed dat goed

Cisse onbegrijpelijk,maar kan me niet voorstellen dat m'n dacht die heeft een gare teen die halen we

Aussar geen idee... maar kan nooit slechter als langzaam wezen,heeft daarbij weinig gekost
en er komt hopelijk nog wat extra europees voetbal aan en wa beker voetbal

Schaken gaat in ieder geval wat dreiging vanuit,zal nog moeten werken aan de eindpass en dergelijke,maar als we toch Dudel of Bosvelt al na 3 wedstrijden hadden afgeschreven??!!

Smolov,snapt het spel volgens mij is echter geen diepe spits,werkt hard en is niet te vergeten extra en voor niks,kan in de winterstop weer wegzijn
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 16:59   quote  deeplink  
hahah zie die knakkers lopen in de harde regen bij psv-az
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 augustus 2010 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:55 schreef erikkfr het volgende:
cisse dreigt en speelt alleen maar terug daar heb je niks aan meneer staat helemaal links voor in en speelt net zo hard weer terug naar keeper nee daar ga je punten mee pakken
Wanneer heb je m voor t laatst zien spelen?
Misschien kijk die veel dvdjes van hoe het wel moet nu die gebleseerd is
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 17:00   quote  deeplink  
cisse heeft niks laten zien met zn grote teen
MMM
 MMM - zondag 22 augustus 2010 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 16:42 schreef derq het volgende:

[..]

fernandez, pech? de vrij en schenkeveld konden ook prima op rechts. tiendalli laten ze ook gaan. waarom nog een rechtsback halen die blijkbaar fysiek niet goed getest is... dus hadden ze niet moeten halen, of beter moeten testen. zwakke kniebanden zijn wel lastig op te sporen.
Nu neem jij het die jongen kwalijk omdat hij gekomen is, daarvoor moet je bij Been en Beenhakker wezen.
Xapter
 Xapter - zondag 22 augustus 2010 - 17:02   quote  deeplink  
heeft iemand eigenlijk enig idee wat die cisse nu nog heeft en wanneer hij terug komt?
FR-Henk
 FR-Henk - zondag 22 augustus 2010 - 17:05   quote  deeplink  
Willen we het snappen? Of toch niet? Op zichzelf zijn het stuk voor stuk prima voetballers voor nivo subtop. Maarrr...Er ontbreekt een leider, voorganger, bikkelaar, die deze jonkies aanjaagt. Het is allemaal onzeker, zoekende. Het vraagt langdurig vertrouwen.
Krijgen ze dat of stellen we weer hoge eisen?
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 17:07   quote  deeplink  
niet alleen een leider hebben nodig ook ervaring
RedDevil1990
 RedDevil1990 - zondag 22 augustus 2010 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 17:00 schreef erikkfr het volgende:
cisse heeft niks laten zien met zn grote teen
Welke speler wel dan?
Ik ben ook niet blij met cisse maarja hij is eenmaal feyenoorder dusja ik wil m niet afzeiken
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 17:09   quote  deeplink  
feyenoord kan wel zeggen geen geld geen geld maar waar blijft het geld dat ze kwijt waren voor van bronckhorst makaay hofland landzaat
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 17:11   quote  deeplink  
weet je laat been en zn assistent en de derictie eens geld inleveren daar hoor je niemand over moet je kijken wat en geld daar heen gaat dan schrik je denk ik
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 17:11   quote  deeplink  
directie
El Jardinero
 El Jardinero - zondag 22 augustus 2010 - 17:11   quote  deeplink  
komt allemaal goed deze week nieuwe transfers!!!
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 17:12   quote  deeplink  
we moeten toch bezuiningen spelers is gevraagd wat in te leveren waarom hun niet dan

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Auassar is gewoon 4e keus









0.0060861