BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer blokland en vrienden

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 22 augustus 2010 - 19:56   quote  deeplink  
Ik kan me voorstellen dat iedereen die feyenoord in zijn hart heeft zitten vanmiddag weer niet gelukkig naar de tv zat tekijken.
ik zat eens te denken het kan toch niet zo zijn dat onze club zo ten onder gaat aan het verkeerde beleid van een paar jaar geleden.
Wij als supporters , inversteerders en andere die zich betrokken voelen bij feyenoord we moeten iets doen.
Ik heb een idee als feyenoord 49% van de aandelen verkoopt(voor 40 miljoen) aan de inversteerders die van feyenoord 40 miljoen te goed hebben ,en deze 40 miljoen weer terug geeft aan de inversteerders zijn we op papier van onze schuld af van 40 miljoen .
Verders moeten ze dan een contract op maken tussen feyenoord en de inversteerders zodra feyenoord een speler verkoopt er 40% van het transferbedrag naar de inversteerders gaat en zo de aandelen terug koopt van de inversteerders.
en een regeltje opmaken dat de inversteerders verplicht zijn om de aandelen terug geven voor het zelfde bedrag.
Wat vinden jullie er van feyenoord vrienden
MMM
 MMM - zondag 22 augustus 2010 - 19:57   quote  deeplink  
Blokland en zijn vrienden zullen hier geen zin in hebben.. Verder is 40 miljoen niet zomer op te hoesten.
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 20:00   quote  deeplink  
heb beter idee falliet gaan en dan andere naam gelijk spelers in poulen plaatsen zodat ze niet transfervrij zijn en de naam rotterdamfc aannemen of een overname
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 22 augustus 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 19:57 schreef MMM het volgende:
Blokland en zijn vrienden zullen hier geen zin in hebben.. Verder is 40 miljoen niet zomer op te hoesten.
Oke is hoop geld , maar het is ook in hun eigen belang. nu zien ze hun centjes ook niet terug zo lang feyenoord diep in het rood staat.
als feyenoord uit de rode cijfers is zullen ze eerder hun centjes terug zien
MMM
 MMM - zondag 22 augustus 2010 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:00 schreef erikkfr het volgende:
heb beter idee falliet gaan en dan andere naam gelijk spelers in poulen plaatsen zodat ze niet transfervrij zijn en de naam rotterdamfc aannemen of een overname
Ga je mond spoelen.
MMM
 MMM - zondag 22 augustus 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:02 schreef nieuwerbrug het volgende:

[..]

Oke is hoop geld , maar het is ook in hun eigen belang. nu zien ze hun centjes ook niet terug zo lang feyenoord diep in het rood staat.
als feyenoord uit de rode cijfers is zullen ze eerder hun centjes terug zien
Maar er moet eerst 40 miljoen ingepompt worden? Zijn ze alsnog heel veel geld kwijt, onhaalbaar dus.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 22 augustus 2010 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:00 schreef erikkfr het volgende:
heb beter idee falliet gaan en dan andere naam gelijk spelers in poulen plaatsen zodat ze niet transfervrij zijn en de naam rotterdamfc aannemen of een overname
als je dat doet begin je gelijk een paar klasse lager
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 20:03   quote  deeplink  
wat wil je dan kapot gaan perscon houden en dat gudde moet vertellen dat feyenoord falliet is jou en mijn feyenoord weg nee sorry dan liever dit
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 20:04   quote  deeplink  
onder andere naam ga je niet naar een lager afdeling weet niet waar je dat vandaan haalt
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 22 augustus 2010 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:03 schreef MMM het volgende:

[..]

Maar er moet eerst 40 miljoen ingepompt worden? Zijn ze alsnog heel veel geld kwijt, onhaalbaar dus.
Nee want die 40 miljoen word gelijk weer terug geven aan die zelfde inversteerders
dus het blijft 40 miljoen die ze krijgen alleen feyenoord staat op papier niet meer in het rood
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 22 augustus 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:04 schreef erikkfr het volgende:
onder andere naam ga je niet naar een lager afdeling weet niet waar je dat vandaan haalt
niet onder een andere naam maar wel als je falliet gaat
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 20:08   quote  deeplink  
nee je snapt hem niet je falliet laten verklaren op papier en gelijk onder andere naam verder dat bedoel ik
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 22 augustus 2010 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:08 schreef erikkfr het volgende:
nee je snapt hem niet je falliet laten verklaren op papier en gelijk onder andere naam verder dat bedoel ik
Gaat de achterban niet mee akkoord denk ik
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 20:11   quote  deeplink  
das probleem 2 idd
maar als dit zou lukken ben je wel schulden vrij
erikkfr
 erikkfr - zondag 22 augustus 2010 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:10 schreef nieuwerbrug het volgende:

[..]

Gaat de achterban niet mee akkoord denk ik
ik ben bang dat je anders niet van deze schulden af komt
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 22 augustus 2010 - 20:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:12 schreef erikkfr het volgende:

[..]

ik ben bang dat je anders niet van deze schulden af komt
met mijn idee ben je op papier van je schulden af je moet alleen je aandelen terug kopen
waakzame
 waakzame - zondag 22 augustus 2010 - 20:20   quote  deeplink  
Waarom springt de gemeente Rotterdam niet bij?
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 22 augustus 2010 - 20:21   quote  deeplink  
gaan ze alleen doen bij het nieuwe stadion
waakzame
 waakzame - zondag 22 augustus 2010 - 20:23   quote  deeplink  
Volgens de inktvis Paul krijgt Engeland het EK... en die k*t inktvis voorspelde tot nu toe alles goed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 22 augustus 2010 door waakzame --
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - zondag 22 augustus 2010 - 20:24   quote  deeplink  
wat heeft dat met de schuld van feyenoord temaken
waakzame
 waakzame - zondag 22 augustus 2010 - 20:36   quote  deeplink  
Niks, hebbie gelijk in
piet de paler
 piet de paler - zondag 22 augustus 2010 - 20:39   quote  deeplink  
in het zwartste geval (wat ik echt niet hoop)kan feyenoord zich falliet laten verklaren,en dan doorstarten onder de naam Excelsior feyenoord of andersom.wat ook een optie is dat feyenoord(stadion bv) nu al de kuip verkoopt aan de gemeente rotterdam (ik weet niet wat dit gaat opleveren) als spits tikt de tijd weg.op deze site heb ik al meerder malen gevraagd of de werkloze orlando Dennenboom iets zou zijn voor ons ,en dan per wedstrijd betalen
Roy15
 Roy15 - zondag 22 augustus 2010 - 20:47   quote  deeplink  
we moeten resultaat boeken anders komen we niet verder. Daarom is Donderdag heel erg belangrijk, voor de financiƫn, maar ook voor het aanzien.. Als spelers weten dat ze in de el kunnen voetballen zullen ze sneller komen. Ook sponsoren zullen dat natuurlijk veel aantrekkelijker vinden. Dus dmv resultaten en spelersverkopen zullen we er weer bovenop moeten komen, de kunst is dan natuurlijk om dat goed te kunnen combineren. Met een geweldige jeugd en met (volgens mij) een geweldige trainer is dit zeker haalbaar. De duur ervan zou ik niet weten..
sebbe1
 sebbe1 - zondag 22 augustus 2010 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:00 schreef erikkfr het volgende:
heb beter idee falliet gaan en dan andere naam gelijk spelers in poulen plaatsen zodat ze niet transfervrij zijn en de naam rotterdamfc aannemen of een overname
Volgens mij zijn werknemers bij een bedrijf wat wettelijk failliet is verklaard meteen werkloos en wordt er bij een eventuele doorstart, met goedkeuring van de curator, een deel van het personeel meegenomen. In dat opzicht zijn de spelers dus na de uitspraak transfervrij.
qwerto
 qwerto - zondag 22 augustus 2010 - 22:15   quote  deeplink  
Zullen we jordania maa rbellen dan :P ?
of Hicks en Gillet van Liverpool die willen vast wel een goedkoper clubje hebben
Els
 Els - zondag 22 augustus 2010 - 23:59   quote  deeplink  
Als je je failliet wil laten verklaren, en toch een doorstart wil maken in de eredivisie, dan moet je de spelerscontracten in een andere bv onderbrengen, voor een luttel bedrag verkopen aan Excelsior en dan de doorstart maken onder de naam Excelsior. Daarna hopen dat je curator niet achter dit trucje komt, en je als bestuurder in de gevangenis wakker wordt. Je verlangt wel erg veel clubliefde van Gudde. Ook geld geven is lastiger dan gedacht, Feyenoord heeft niet voor niets de aangeboden giften van de supportersvereniging geweigerd. Er zijn nou eenmaal fiscale regels. En de KNVB.
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - maandag 27 september 2010 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 19:56 schreef nieuwerbrug het volgende:
Ik kan me voorstellen dat iedereen die feyenoord in zijn hart heeft zitten vanmiddag weer niet gelukkig naar de tv zat tekijken.
ik zat eens te denken het kan toch niet zo zijn dat onze club zo ten onder gaat aan het verkeerde beleid van een paar jaar geleden.
Wij als supporters , inversteerders en andere die zich betrokken voelen bij feyenoord we moeten iets doen.
Ik heb een idee als feyenoord 49% van de aandelen verkoopt(voor 40 miljoen) aan de inversteerders die van feyenoord 40 miljoen te goed hebben ,en deze 40 miljoen weer terug geeft aan de inversteerders zijn we op papier van onze schuld af van 40 miljoen .
Verders moeten ze dan een contract op maken tussen feyenoord en de inversteerders zodra feyenoord een speler verkoopt er 40% van het transferbedrag naar de inversteerders gaat en zo de aandelen terug koopt van de inversteerders.
en een regeltje opmaken dat de inversteerders verplicht zijn om de aandelen terug geven voor het zelfde bedrag.
Wat vinden jullie er van feyenoord vrienden
Heb ik feyenoord op een idee gebracht
DJFR
 DJFR - maandag 27 september 2010 - 16:34   quote  deeplink  
goed idee deze bijna halve overname
Rovert
 Rovert - maandag 27 september 2010 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:39 schreef piet de paler het volgende:
.op deze site heb ik al meerder malen gevraagd of de werkloze orlando Dennenboom iets zou zijn voor ons ,en dan per wedstrijd betalen
Nee
fredje
 fredje - maandag 27 september 2010 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 19:56 schreef nieuwerbrug het volgende:
Ik kan me voorstellen dat iedereen die feyenoord in zijn hart heeft zitten vanmiddag weer niet gelukkig naar de tv zat tekijken.
ik zat eens te denken het kan toch niet zo zijn dat onze club zo ten onder gaat aan het verkeerde beleid van een paar jaar geleden.
Wij als supporters , inversteerders en andere die zich betrokken voelen bij feyenoord we moeten iets doen.
Ik heb een idee als feyenoord 49% van de aandelen verkoopt(voor 40 miljoen) aan de inversteerders die van feyenoord 40 miljoen te goed hebben ,en deze 40 miljoen weer terug geeft aan de inversteerders zijn we op papier van onze schuld af van 40 miljoen .
Verders moeten ze dan een contract op maken tussen feyenoord en de inversteerders zodra feyenoord een speler verkoopt er 40% van het transferbedrag naar de inversteerders gaat en zo de aandelen terug koopt van de inversteerders.
en een regeltje opmaken dat de inversteerders verplicht zijn om de aandelen terug geven voor het zelfde bedrag.
Wat vinden jullie er van feyenoord vrienden
Je zat op 1 lijn
Ronnie W
 Ronnie W - maandag 27 september 2010 - 19:12   quote  deeplink  
En wij de andere 20 miljoen bijelkaar zien te krijgen
Stylzz
 Stylzz - maandag 27 september 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Eerst zien.
Er word te veel geluld in de ruimte.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 27 september 2010 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:
Eerst zien.
Er word te veel geluld in de ruimte.
ECHO ECHO ECHO geen woorden maar daden leve Feyenoord 1..
nieuwerbrug
 nieuwerbrug - maandag 27 september 2010 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2010 - 20:19 schreef Stylzz het volgende:
Eerst zien.
Er word te veel geluld in de ruimte.
nou dat is juist het probleem je krijg niets te zien bij feyenoord
je moet alles maar aannemen dat het zo is
jan commetaart
 jan commetaart - dinsdag 28 september 2010 - 01:01   quote  deeplink  
mevr verdonk en eigenlijk haar achterban knvb ajax amsterdam hilversum .vooral de politiek is hier schuldig aan van wat er nu aan de hand is .vrijkaartje ajax via knvb voor spelers om te spelen om wat voor reden dan ook word goed gekeurd knvb .vrijkaartje s.kalou geen nederlands paspoort dus ook geen 30milj via ned elftal naar chelsea. ben ik wat vergeten uefacup 2002 30milj. voor de kap afbetaald hadden we nu geen probleem gehad .ben ik wat vergeten amsterdam het kapot maken van mensen in het geniep manupilaties drijgenmenten enz lang leven ajax en alleen ajax achterban haat feyenoord 40-45 n.s.b. bestuur cultuur allang voorbij.maar die mensen vergeten nooit en vergeven nog minder erg he?en dat is al jaren aan de gang de nieuwe generatie weet niet veel ze zullen feyenoord blijfen dwarsbomen totde club kapot is en wie er lid van abnamro moet even nadenken wie je sponsord leuk he je betaald je eigen nederlaag hihihihih nu is het achmea zelfde verhaal groeten allemaal en blijfen brullen he van de tribune niet er over praten want dat staat zo dooooooooom he praten brullen is makkelijker. gr doei doei
El Aanmeldi
 El Aanmeldi - dinsdag 28 september 2010 - 01:42   quote  deeplink  
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 24 september 2018 door El Aanmeldi --
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 28 september 2010 - 06:37   quote  deeplink  
Wtf. Ik ben toch redelijk intelligent,maar daar kan ik echt niets mee.
plannetje
 plannetje - dinsdag 28 september 2010 - 07:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 20:23 schreef waakzame het volgende:
Volgens de inktvis Paul krijgt Engeland het EK... en die k*t inktvis voorspelde tot nu toe alles goed.
ze moeten dat pleuris beest opvreten!
Ronnie W
 Ronnie W - dinsdag 28 september 2010 - 07:57   quote  deeplink  
Kunnen cq. willen jullie niet iets opzetten meneer Blokland, zzodat wij onze club met een kleine bijdrage kunnen steunen.
Dan kunnen wij de overige miljoenen misschien opbrengen voor de club

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 28 september 2010 door Ronnie W --
remco1978
 remco1978 - dinsdag 28 september 2010 - 09:30   quote  deeplink  
Van mij hoeft die schuld niet in 1x weg te zijn. Zou het fantastisch vinden als ze al 20 miljoen investeren met 2 zetels in de RvC. Daar dan regelen dat wij ook ons steentje kunnen bijdragen.
Ronnie9000
 Ronnie9000 - dinsdag 28 september 2010 - 10:10   quote  deeplink  
Las net dat er een mondeling akkoord is voor al 15m. Stel dit wordt nog 5m meer dan is Feyenoord uit de problemen. Er moet niet vergeten worden dat de amateur tak zich zich gaat samenvoegen en die meerdere miljoenen op de bank had staan. Mocht dit zo zijn dan is Feyenoord in de winterstop weer kern gezond. Misschien heb ik het mis maar lijkt mij een eenvoudige optelsom nietwaar.
Milo
 Milo - dinsdag 28 september 2010 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:10 schreef Ronnie9000 het volgende:
Las net dat er een mondeling akkoord is voor al 15m. Stel dit wordt nog 5m meer dan is Feyenoord uit de problemen. Er moet niet vergeten worden dat de amateur tak zich zich gaat samenvoegen en die meerdere miljoenen op de bank had staan. Mocht dit zo zijn dan is Feyenoord in de winterstop weer kern gezond. Misschien heb ik het mis maar lijkt mij een eenvoudige optelsom nietwaar.
Zo is het niet helemaal, hahahahaha
Els
 Els - dinsdag 28 september 2010 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2010 - 10:10 schreef Ronnie9000 het volgende:
Las net dat er een mondeling akkoord is voor al 15m. Stel dit wordt nog 5m meer dan is Feyenoord uit de problemen. Er moet niet vergeten worden dat de amateur tak zich zich gaat samenvoegen en die meerdere miljoenen op de bank had staan. Mocht dit zo zijn dan is Feyenoord in de winterstop weer kern gezond. Misschien heb ik het mis maar lijkt mij een eenvoudige optelsom nietwaar.
De amateurtak is in van de rijkste verenigingen van het land, ze hebben een eigen vermogen van 1,5 miljoen. Feyenoord heeft een schuld van naar schatting 36 tot 50 miljoen (brede spreiding, hangt een beetje af van welk medium je gelooft)Dus met die 15 tot 20 miljoen heb je nog steeds geen schuldenpositie die ik als kerngezond zou betitelen.
Ronnie W
 Ronnie W - woensdag 06 oktober 2010 - 13:02   quote  deeplink  
wij moeten er gewoon voor gaan om het restant bijelkaar te halen
wat is nu 20 milj euro met 1.7 milj fans
hotjumper
 hotjumper - woensdag 06 oktober 2010 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 oktober 2010 - 13:02 schreef Ronnie W het volgende:
wij moeten er gewoon voor gaan om het restant bijelkaar te halen
wat is nu 20 milj euro met 1.7 milj fans
Veel, fsv heeft op 1,7 miljoen fans iets van een ton opgehaald.
de flh
 de flh - woensdag 06 oktober 2010 - 21:39   quote  deeplink  
Klopt

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Meneer blokland en vrienden









0.0079388