BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gini op 10!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Tommy4u055
 Tommy4u055 - maandag 23 augustus 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Ongelogelijk dat zoveel mensen niet zien dat Bruins niet goed speelt de laatste tijd. Hij speelt beter dan vorig seizoen, en draagt verdedigend zijn steentje goed bij, maar aanvallend is de steekpass zeer vaak (net niet altijd) te laat of niet scherp genoeg. Daarnaast is hij niet bal vast, dit geld voor Gini ook. Ik ben van mening dat Smolov altijd op 10 moet! Daar is hij voor gehaald en heeft hij bewezen dat hij wel de pass durft te geven. Kortom opstelling voor in Gent:

A: Cabral-Cisse-Wijnaldum
M1: Smolov
M2: Fer - Bruins
D:De Cler-Bahia(Indy)-Vlaar-De Vrij
K: Mulder

Dit lijkt me de oplossing
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - maandag 23 augustus 2010 - 14:31   quote  deeplink  
tommy

ik ben het met je eens als je zegt dat bruins een geniale voetballer is. Maar als je zegt dat hij hard werkt heb ik dat niet gezien tegen excelsior en ook niet tegen heracles. een jonge speler als van haaren snapt het tenminste die komt in het veld en doet wat hij moet doen WERKEN. en werken doet bruins ook alleen als hij er zin in heeft.

smolov loopt en beweegt veel cissé ook. met snelle aansluitende spelers op de zijkant schaken en cabral ben je levensgevaarlijk. En al die gasten verdedigen ook mee terug. dus
Tommy4u055
 Tommy4u055 - maandag 23 augustus 2010 - 14:42   quote  deeplink  
ZZZZZZZZZZZZZZ

Eens, Bruins is te wisselvallig. Ik vond echter van Haaren ook niet echt super spelen, maar dat zullen wel de bibbers zijn. Ik vind het verhaal Auassar wel vreemd, is die nu zo slecht?
chrissie
 chrissie - maandag 23 augustus 2010 - 14:45   quote  deeplink  
ben het met je opstelling eens zzzzzzz op 1 na! Mulder er uit en darley er in :-)
leuke lijnkeeper maar voor de rest.......
chrissie
 chrissie - maandag 23 augustus 2010 - 14:47   quote  deeplink  
auassar is idd slecht! in voorbereiding zien spelen. ben bang dat hij een verkeerde investering is.
de flh
 de flh - maandag 23 augustus 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Al deze jeugdspelers zijn wisselvallig. Wijnaldum heeft op 10 gewoon veel te veel ruimte nodig.
2 aanvallende middenvelders zoals Stylzz zegt kan wel.
KKL
 KKL - maandag 23 augustus 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:10 schreef MMM het volgende:

[..]

Kan wel weer een heel verhaal ophouden maar we zullen het toch niet eens worden. Verspilde tijd dus.

We zullen zien.
duidelijk dus.....ik heb gelijk!
Tommy4u055
 Tommy4u055 - maandag 23 augustus 2010 - 14:49   quote  deeplink  
Ok, chrissie dat zal inderdaag een tegenvaller zijn. Ik ben trouwens druk aan het zoeken of die Papadoupulos transfervrij weg mag bij Heerenveen. Ik vind dat wel een goede spits voor ons clubbie.
zzzzzzzzzzzz
 zzzzzzzzzzzz - maandag 23 augustus 2010 - 14:50   quote  deeplink  
ben bang dat auassar een miskoop is want ik vind van haaren (eigen jeugd) en zeker ook mokotje sterker dan auassar.
en chrissy:| been en lodewijks en cor pot zijn natuurliujk niet achterlijk. geef mulder de tijd en het vertrouwen.
JanM
 JanM - maandag 23 augustus 2010 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:49 schreef Tommy4u055 het volgende:
Ok, chrissie dat zal inderdaag een tegenvaller zijn. Ik ben trouwens druk aan het zoeken of die Papadoupulos transfervrij weg mag bij Heerenveen. Ik vind dat wel een goede spits voor ons clubbie.
Heeft een contract tot 2014 volgens: http://www.transfermarkt.de/de/michal-papadopulos/profil/spieler_9329.html
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 augustus 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:49 schreef Tommy4u055 het volgende:
Ok, chrissie dat zal inderdaag een tegenvaller zijn. Ik ben trouwens druk aan het zoeken of die Papadoupulos transfervrij weg mag bij Heerenveen. Ik vind dat wel een goede spits voor ons clubbie.
Inderdaad want die speelt nooit bij H'veen.

Echt wat voor ons dan.
JanM
 JanM - maandag 23 augustus 2010 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:15 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Inderdaad want die speelt nooit bij H'veen.

Echt wat voor ons dan.
Heeft het vorig seizoen toch niet zo slecht gedaan: http://www.transfermarkt.de/de/michal-papadopulos/leistungsdaten-detail/spieler_9329.html
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 augustus 2010 - 17:21   quote  deeplink  
tja maar geen basisspeler '.. en dat zou dan onze spits moeten zijn?
JanM
 JanM - maandag 23 augustus 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:21 schreef Stylzz het volgende:
tja maar geen basisspeler '.. en dat zou dan onze spits moeten zijn?
We hebben weinig te willen hè, maar dit wordt 'm (gelukkig?) zeker niet gezien zijn contract tot 2014!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 augustus 2010 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:22 schreef JanM het volgende:

[..]

We hebben weinig te willen hè, maar dit wordt 'm (gelukkig?) zeker niet gezien zijn contract tot 2014!
Je hebt altijd keuzes. Dan de keuze het niet te doen en de jeugd de kans te geven.

Maar idd.
JanM
 JanM - maandag 23 augustus 2010 - 17:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:25 schreef Stylzz het volgende:

[..]

Je hebt altijd keuzes. Dan de keuze het niet te doen en de jeugd de kans te geven.

Maar idd.
Toch lijkt het er niet op dat de jeugd, Castaignos, er al klaar voor is en/of die kans gaat krijgen, want blijkbaar zoekt Feyenoord nog steeds naar de spits. Denk daarom dat als dat niet gaat lukken Castaignos naar Excelsior gaat en Fernandez naar ons komt!
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 augustus 2010 - 17:30   quote  deeplink  
Er zal tot en met Donderdag sowieso weinig gebeuren denk ik.
JanM
 JanM - maandag 23 augustus 2010 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:30 schreef Stylzz het volgende:
Er zal tot en met Donderdag sowieso weinig gebeuren denk ik.
Nou, gisteren was er toch ook ineens een bericht over een spits: http://www.transfermarkt.de/de/andrija-delibasic/transfers/spieler_10289.html blijft liever in Spanje ... blijf je toch lekker weg! Klinkt ook teveel als Lazovic, Babovic, etc.
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 17:58   quote  deeplink  
Ging goed ja
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:32   quote  deeplink  
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=117095
Quiroz
 Quiroz - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:47   quote  deeplink  
Mario moet z'n systeem natuurlijk niet vóór de spelersgroep zetten hé, een trainer moet de psycholoog uithangen, de spelers zijn de baas.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Gini op 10!









0.0081961