|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
JanM
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Hartelijk dank.Onze lieve heer zal je rijkelijk belonen |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Inderdaad. HIJ wel... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: rijkelijk belonen? financieel? ... mooi, sluizen we het direct door naar Feyenoord |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: hahahhahahaha hup hotjumper |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
Hotjumper,stoer plaatje.Maar in het echt rood haar,snottebel,puistje's en een bril(denk ik) en werd vaak gepest op school?Profileert zich van z'n stoere kant op dit forum,omdat die in de burgermaarschappij met deze uitspraken allang een paar flinke klappen had gehad.Nou niks lelijk terug zeggen hoor,anders doe ik vannacht weer geen oog dicht!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door raket -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 11:54 schreef raket het volgende:Hotjumper,stoer plaatje.Maar in het echt rood haar,snottebel,puistje's en een bril(denk ik) en werd vaak gepest op school?Profileert zich van z'n stoere kant op dit forum,omdat die in de burgermaarschappij met deze uitspraken allang een paar flinke klappen had gehad.Nou niks lelijk terug zeggen hoor,anders doe ik vannacht weer geen oog dicht!! hahaha HOE erg kan je er naast zitten.
ik denk dat je nog schrikt als je de meesten van ons in t echt tegen komt. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:[..] hahaha HOE erg kan je er naast zitten. ik denk dat je nog schrikt als je de meesten van ons in t echt tegen komt. la gaan, joh... |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:[..] hahaha HOE erg kan je er naast zitten. ik denk dat je nog schrikt als je de meesten van ons in t echt tegen komt. O,jee sorry hoor!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: tsja.. dr zitten weinig prototype nerds hier op dit forum. |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Nou,daar kom ik goed weg. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ach, . . jij probeert ook alleen maar je plekje op het forum te veroveren, toch?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 11:54 schreef raket het volgende:Hotjumper,stoer plaatje.Maar in het echt rood haar,snottebel,puistje's en een bril(denk ik) en werd vaak gepest op school?Profileert zich van z'n stoere kant op dit forum,omdat die in de burgermaarschappij met deze uitspraken allang een paar flinke klappen had gehad.Nou niks lelijk terug zeggen hoor,anders doe ik vannacht weer geen oog dicht!! Een paar klappen kan natuurlijk nooit de reden zijn om je mond te houden. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:48 schreef Stylzz het volgende:[..] hahaha HOE erg kan je er naast zitten. ik denk dat je nog schrikt als je de meesten van ons in t echt tegen komt. Stylzz weet dat ik een kantoorpikkie was. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
raket is niet gelukkig. Moet je snappen. |
|
|
|