BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EXIT BEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
bram
 bram - maandag 23 augustus 2010 - 07:13   quote  deeplink  
ik schreef vorig seizoen al dat ik twijfel of been wel de juiste man is,het spel nu is zo mogelijk nog slechter geworden,de instelling deugt niet en daar is de trainer ook verantwoordelijk voor.wie het dan zou moeten doen weet ik ook niet,de hulp inroepen van van hanegem lijkt mij het beste.
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 augustus 2010 - 08:04   quote  deeplink  
Tis allemaal te makkelijk. Ik vind dat Been t vorig jaar goed gedaan heeft.
Dit jaar vertrouw ik er op dat hij het licht nog ziet.

Liever aanvallend (lees strijdend) ten onder dan laffe angsthazen voetbal.
biak
 biak - maandag 23 augustus 2010 - 08:07   quote  deeplink  
Er is maar een Feyenoord.
En dat is mijn Feyenoord.
En nu ga ik me eigen scheren.
doei
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 augustus 2010 - 08:25   quote  deeplink  
In ieder geval bemoedigend dat je oud genoeg bent om je te scheren.
Mambo
 Mambo - maandag 23 augustus 2010 - 08:45   quote  deeplink  
Been is absoluut de ideale man op dit moment voor Feyenoord, andere trainers zullen met dit materiaal echt geen betere resultaten boeken. Been wegsturen zorgt voor onrust, Beenhakker zal waarschijnlijk kappen, ook kost het weer geld.
sebbe1
 sebbe1 - maandag 23 augustus 2010 - 09:02   quote  deeplink  
Ik twijfel ook niet aan Been, alleen ben ik het niet eens met zijn spelopvatting. Hij roept wel in de media dat hij een gebrek aan inzet en lef in zijn team ziet maar dat ligt toch ook voor een deel aan de opdracht die hij de spelers mee geeft in een wedstrijd.
Mambo
 Mambo - maandag 23 augustus 2010 - 09:08   quote  deeplink  
dat zijn van die leermomentjes
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 augustus 2010 - 09:19   quote  deeplink  
Man, rot op, stelletje nepsupporters. Het ene moment scanderen we zijn naam en lopen we met shirtjes van Mario aan en het volgende moment moet hij het veld ruimen. Hij moet ook maar roeien met de riemen die we hebben. Zo slecht doet hij het niet. De start is misschien matig, maar als we 'gewoon' gewonnen hadden van onze kleine broer (terecht verloren overigens), hadden we gewoon 2e gestaan en zouden we bijna al een standbeeld van Mario bestellen, dus opzouten. Ik zou bijna gaan denken aan een mollenactie van onze amsterdamse vrienden, maar dat zou toch wel een jodenstreek zijn...

Het is dat we blijkbaar te snel om een slotje vragen, want anders zou ik er een vragen!
feyenoord-rotterdam
 feyenoord-rotterdam - maandag 23 augustus 2010 - 09:22   quote  deeplink  
Been is een man met passie voor het voetbal.
Hij is iemand met naam en een goede reputatie net als leo.
Als je hun eruit schopt zie ik geen top-trainer naar Feyenoord gaan.
Met dit feyenoord word je hoogstens 7e dat is niet slecht.
Maar de trainers die na hem zullen volgen zullen geen grote namen zijn.
Dus wees is een keer trots op feyenoord dat er nog wat goede namen bijzitten.
Je wilt niet iemand op de troon zetten die niets met feyenoord wil en kan.
Mario moeten we een Arsene Wenger maken of een Alex Feurgosson.
Je zult dan goede en slecchte seizoenen met Feyenoord en Mario gaan beleven.
En als het tegen zit is het volgende jaar voorbij met Feyenoord door de enorme schuld kan onze licentie worden ingetrokken en wat hebben we dan voor te leven welke voetbalclub kan Feyenoord vervangen.

Laat Mario gewoon staan en de mensen die tegen hem zijn kijk eerst naar de gevolgen en kijk goed en niet zomaar denken ik schrijf gewoon iets op .
Gebruik je Verstand!!
Milo
 Milo - maandag 23 augustus 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 09:19 schreef Arie.Klooster het volgende:
Man, rot op, stelletje nepsupporters. Het ene moment scanderen we zijn naam en lopen we met shirtjes van Mario aan en het volgende moment moet hij het veld ruimen. Hij moet ook maar roeien met de riemen die we hebben. Zo slecht doet hij het niet. De start is misschien matig, maar als we 'gewoon' gewonnen hadden van onze kleine broer (terecht verloren overigens), hadden we gewoon 2e gestaan en zouden we bijna al een standbeeld van Mario bestellen, dus opzouten. Ik zou bijna gaan denken aan een mollenactie van onze amsterdamse vrienden, maar dat zou toch wel een jodenstreek zijn...

Het is dat we blijkbaar te snel om een slotje vragen, want anders zou ik er een vragen!
Arie je hebt voor een deel gelijk, maar als je bij een (top)club werkt mag je er ook wat van verwachten! Ik ben het met bijna iedereen eens als het over been gaat.
Ik ben een been fan, maar niet als trainer van mijn Feyenoord.
Maar wie moet het dan doen? Ik weet het niet? dus laat been maar lekker zitten.
Pastoor hell no! pastoor vind ik een gladjakker! been deed het ook fantastich met excelsior.
Trouwe hond
 Trouwe hond - maandag 23 augustus 2010 - 09:46   quote  deeplink  
Been moet verder, hoewel ook ik vind dat hij af en toe wat foutjes maakt, moet hij de kans krijgen zijn werk af te maken. Ook jij en ik maken fouten op ons werk en worden niet 1, 2, 3 afgeserveerd.
Het ontslag van Been zal ons weer verder achteruit werpen, zowel in sportief opzicht, maar zeker ook in financieel opzicht, wie gaat immers zijn afkoopsom betalen? Ook zal direct Beenhakker opstappen naar ik aanneem en zal er nog een afkoopsom betaald moeten worden en dat geld hebben we nu eenmaal niet.
Noodgedwongen is Been iets aan het opbouwen met veel jeugdig talent en dit zal de ene keer 1 stap vooruit zijn en de andere keer misschien wel 2 stappen achteruit, maar uiteindelijk worden we hier sterker van, zowel sportief als financieel. Talenten die doorbreken en dat gaat ongetwijfeld gebeuren zullen worden weggekocht en zal onze financiele positie sterker maken en dit is hard nodig!!!!
Been is in mijn opzichten een onervaren trainer, dus ook hij mag fouten maken en hebben we niet allemaal of bijna allemaal om hem staan te roepen? Geef hem dan ook de credits om van dit jeugdige team iets te maken. Onthoud 1 ding, wie de jeugd heeft heeft de toekomst!!!!!! En wij hebben verdomd goede jeugd!!!!!
Ik geloof erin en kom nog heel vaak vanuit Spanje naar de Kuip en dit zal nimmer veranderen. Feijenoord is nu even geen top meer, daar zullen we mee moeten leven op het moment, hoe moeilijk ook. Maar ooit komt die dag weer op de Coolsingel!!! Laat het aanwezige bestuur, trainers en spelers werken in rust, hier zijn ze bij gebaat en noiet aan onrust, poten zagen of anders. I FOLLOW FEIJENOORD TO THE TOP!!!!!!!
Candy
 Candy - maandag 23 augustus 2010 - 09:57   quote  deeplink  
Nou nou, wat een drukte weer. Ik kan mij weinig coaches voorstellen die van dit team in zo'n korte tijd meer kunnen maken dan er nu in zit. Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb al een tijdje door dat we met de schulden en het gebrek aan ervaren spelers een paar jaar rekening moeten houden met een plek in de middenmoot. Dat wil niet zeggen dat ik dat leuk vind, maar ik vrees toch echt dat het niet anders is.

Been moet van af dit seizoen helemaal opnieuw beginnen. Gio, Makaay, Landzaat en Hofland zijn alle vier weg. Je kan discussieren of het nut van hen de afgelopen jaren, maar ze zorgden door senioriteit wel voor balans in de kleedkamer en in het team. Die balans is dus nu weg. Daarnaast kan nu eindelijk de schuld worden ingelopen. Dat duurt ook echt nog wel een paar jaar. We kunnen alleen nog hopen op een soort Drentheverkoop (Veel te veel voor één speler van dat kaliber) en hopen dat jongens als Fer te behouden zijn totdat ze echt serieus geld op kunnen brengen.

Als dat dan allemaal geregeld is en onze schatjes niet gedurende bovenstaande periode tijdens de incidentele kans in europa weer ergens een stadion of een stad afbreken...... Dan zullen oude tijden terugkeren en zal onze club heersen. Ik persoonlijk zie dan nog steeds graag Been als trainer bij Feyenoord rondlopen. Loon naar werken heet dat dan.
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 23 augustus 2010 - 10:15   quote  deeplink  
Exit Been?????
Welke idioot komt nou met zo'n voorstel? Iedereen weet dat er geen geld is en er de komende jaren ook niet zal komen, mits er een geldschieter met 100 miljoen aanklopt, maar dat zal niet gebeuren.
Deze trainer is iets aan het opbouwen en noodgedwongen met eigen jeugd aan het werk. DIT IS DE REALITEIT.
Welke trainer je daar ook neerzet, die zal het met deze jongens moeten doen. Been en Beenhakker hebben ze gehaald met het oog op de toekomst(rotterdamse investeerders), alleen zijn die momenteel nog niet happig op investeringen gezien het feit dat het geld wat ze investeren direct afgedragen gaat worden aan de schuldeisers(en dat zijn er heel veel). Ik weet zeker als de schuld voor een groot deel weggewerkt is en ze met een sluitende begroting gaan werken dat deze mensen met een buidel staan te zwaaien en Feyenoord weer bovenop zullen helpen.

Bijna alle spelers van deze selectie hebben geen of weinig ervaring op europees niveau(zijn niet geslepen genoeg of kunnen nog niet met bepaalde druk omgaan) en dat heeft tijd nodig. Wat verlang je nu van Been dan?? Dat ie in een systeem gaat spelen waarin je je eigen graf graaft een 3-5-2 ofzo of 3-4-3??? het feit kligt er nu eenmaal dat we meer aanvallend ingestelde spelers hebben maar dat betekend nog niet dat er meer aanvallend voetbal gespeeld kan worden. Men heeft een doel voor ogen en heel belangrijk doel!! EUROPEES VOETBAL HALEN, want daarmee kan je geld verdienen en daarmee kom je uit de sores. Dus voorzichtigheid troef bij Mario is gewenst en geboden!!!
Elke andere trainer die voor deze taak zal komen komt met een eisen pakket waaraan feyenoord niet in mee wil en kan gaan en dat zijn transfers!!!

Dus open je ogen allemaal en wacht op de vette jaren of wacht op een mooie droom dat een rotterdamse zakenman geld teveel heeft!!! het laatste zal een utopie worden en het eerste een DOEL!!!
scarface1979
 scarface1979 - maandag 23 augustus 2010 - 10:17   quote  deeplink  
Ik vind het te vroeg om ontslag te gaan roepen na 3 wedstrijden. Maar ze zullen nu toch echt punten moeten gaan pakken. En de UERO League gaan halen. Dat kan de slechte start verbloemen. Maar de volgende tegenstanders zijn Vitesse NAC Ajax en NEC. Daar moet je echt negen punten halen om deze start te herstellen...

ALS dat niet gebeurt sta je na 6 wedstrijden op de 10 plek of minder. En dat is echt een zwakke start. Met deze selectie moet je eindigen rond plaats 5.

Wat mij vooral tegenvalt is dat er geen voetbal in de ploeg zit. Dat zou wel moeten na ruim een jaar.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - maandag 23 augustus 2010 - 10:19   quote  deeplink  
Jongens, dat we zo middelmatig zijn ligt toch niet aan de trainer. Kijk eens naar de leeftijd van dit team. Die gasten zijn nog zo piep dat het normaal is dat ze onnodige foutjes maken die een tegenstander genadeloos zal afstraffen. Helaas kunnen wij ons dat niet veroorloven. We moeten gewoon accepteren dat we nu even een periode niet zo goed zijn en dat we over een jaar of wat, als we weer spelers kunnen/mogen kopen richting top zullen gaan. Europees voetbal is wat mij betreft een hoofdprijs, misschien eigenlijk het minimale wat je van zo'n grote club als Feyenoord mag verwachten, maar direct ook het maximale...
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 23 augustus 2010 - 10:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 10:17 schreef scarface1979 het volgende:
Ik vind het te vroeg om ontslag te gaan roepen na 3 wedstrijden. Maar ze zullen nu toch echt punten moeten gaan pakken. En de UERO League gaan halen. Dat kan de slechte start verbloemen. Maar de volgende tegenstanders zijn Vitesse NAC Ajax en NEC. Daar moet je echt negen punten halen om deze start te herstellen...

ALS dat niet gebeurt sta je na 6 wedstrijden op de 10 plek of minder. En dat is echt een zwakke start. Met deze selectie moet je eindigen rond plaats 5.

Wat mij vooral tegenvalt is dat er geen voetbal in de ploeg zit. Dat zou wel moeten na ruim een jaar.
9 punten???? dus dat betekend dat we verliezen van nec nac of vitesse? ;)
craven
 craven - maandag 23 augustus 2010 - 10:24   quote  deeplink  
gezeik....ik geef Tim de Cler de schuld, de idioot! :)
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 augustus 2010 - 10:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 10:24 schreef craven het volgende:
gezeik....ik geef Tim de Cler de schuld, de idioot! :)
En ik Gudde!

OFF WITH HIS HEAD!

:)
detrapstaandervanvak
 detrapstaandervanvak - maandag 23 augustus 2010 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 07:13 schreef bram het volgende:
ik schreef vorig seizoen al dat ik twijfel of been wel de juiste man is,het spel nu is zo mogelijk nog slechter geworden,de instelling deugt niet en daar is de trainer ook verantwoordelijk voor.wie het dan zou moeten doen weet ik ook niet,de hulp inroepen van van hanegem lijkt mij het beste.
Alsjeblieft, die kreeg Utrecht ook niet beter aan het voetballen met de centen van v. Seumeren, dus laat hem lekker thuis op de bank zitten. Er werd aan het begin van dit seizoen gezegd dat we de eerste vier jaar niet te veel moesten verwachten. Toen las je op het forum dat ze het er mee eens waren en Feyenoord eerst maar gezond moest worden. Laten we Been lekker z'n contract afkopen dan zijn die 50000 euro die je had overgemaakt ook weer zo in een bodemloze put geflikkert. Het wordt tijd dat er een paar eens de realiteit onder ogen gaan zien
El Jardinero
 El Jardinero - maandag 23 augustus 2010 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 10:29 schreef Stylzz het volgende:

[..]

En ik Gudde!

OFF WITH HIS HEAD!

:)
bespeur ik hier toch enige agressie??;)
FR
 FR - maandag 23 augustus 2010 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 06:47 schreef vak VV het volgende:
Als je Been wegstuurt dan kan je wachten op weer een seizoen zoals onder Verbeek gebeurde. Er is trouwens ook echt geen gelijkwaardige of betere vervanger hoor... Welke trainer gaat nou bij een club aan de slag met 40 miljoen schuld en deze piepjonge selectie? Reputatieverlies gegarandeerd.
Laat Been nou lekker zijn werk doen en laten wij de spelers nou eens steunen, daarmee help je de club verder en NIET om elk dingetje tot in den treure gaan zitten zeiken. Er heerst eindelijk een Rotterdamse mentaliteit bij de club en ik hoop dat die nog jaren blijft heersen.

In jullie taal moet ik het geloof ik zo aanpassen: Mario///Held
EENS!
dennis
 dennis - maandag 23 augustus 2010 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 23:28 schreef MauricioAros het volgende:
Ik snap je woede absoluut!
Maar geen een andere trainer krijgt deze selectie uit het niets aan de praat hoor.
Dan trap je een trainer er uit.. zorgt weer voor onrust..
En bij de volgende trainer krijg je weer het zelfde gezeik.
Noem jij een trainer op die het beter zou doen dan been en haalbaar is. En geef er argumenten bij.. niet zo van Ja Stevens geeft ze een grote bek dus dat is goed..
Guus Geluk:D
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 13:39   quote  deeplink  
Kijk, het zit dus zo:
Mario pakte deze club op. Leo deed dat kort daarop. Dat doen ze voor de club (en het geld ook, ja hoor).
Zij willen de rust in de tent houden, zijn ze ook een waarborg toe. En dat is precies wat Feyenoord nodig heeft. Rust, stabiliteit.
Elke nieuwe geldzoeker heeft geld voorop staan en daarna Feyenoord. Geen garanties en -nog erger- Jol-pretenties: "Ik blijf als er goede spelers worden gekocht." Oftewel, afgrond-beleid.
BRAYY
 BRAYY - maandag 23 augustus 2010 - 13:41   quote  deeplink  
EXIT boyan19!
bram
 bram - maandag 23 augustus 2010 - 13:45   quote  deeplink  
nou nog een paar gerichte aankopen zoals al gedaan is,een middenvelder voor spits?een linksback die niet in het systeem past?vorig seizoen de geweldenaar babo?cisse de spits van de revalidatie?auassar?toen ik nog bij een baas werkte en ik leverde zulk prutswerk af kon ik vertrekken
BRAYY
 BRAYY - maandag 23 augustus 2010 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 13:45 schreef bram het volgende:
nou nog een paar gerichte aankopen zoals al gedaan is,een middenvelder voor spits?een linksback die niet in het systeem past?vorig seizoen de geweldenaar babo?cisse de spits van de revalidatie?auassar?toen ik nog bij een baas werkte en ik leverde zulk prutswerk af kon ik vertrekken
Cisse is er anders aardig van overtuigt dat hij het gaat worden, die verlosser van feyenoord. en ik heb ook vertrouwen in hem. als hij pijnvrij is dan is het de cisse die we toen tegen roda jc zagen (2 goals en 1 of 2 assists geloof ik) en ENORM balvast je kan hem altijd aanspelen. werkt als een paard.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door BRAYY --
JanM
 JanM - maandag 23 augustus 2010 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 13:53 schreef BRAYY het volgende:

[..]

Cisse is er anders aardig van overtuigt dat hij het gaat worden, die verlosser van feyenoord. en ik heb ook vertrouwen in hem. als hij pijnvrij is dan is het de cisse die we toen tegen roda jc zagen (2 goals en 1 of 2 assists geloof ik) en ENORM balvast je kan hem altijd aanspelen. werkt als een paard.
Maar misschien moet Cissé eens naar een hoefsmid dan met die teen van 'm ...

ON Been///HELD!
boyan19
 boyan19 - maandag 23 augustus 2010 - 16:41   quote  deeplink  
HOTJUMPER

WIE THE FUCK DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT DOOR TE ZEGGEN LAAT JE JEZELF NIET BIJ DE KUIP ZIEN
ik kom langer in de kuip dan menig mens hiero en ga zowel uit als thuis mee..

en jongens dit is een forum,,
voor de mensen die het niet weten de definitie van een forum is

DISCUSEREN
JE MENING VERTELLEN

ik vertel mijn mening
jullie gaan los tegen mij 8-)

en DIT noemen ze zich Feyenoord supporters die de hele dag op headliner zitten netjes op kantoor,

en zondag in het stadion als fer een fout maakt is het een kanker jong dit,

doe niet zo stoer op headliner en laat iedereen in zijn waarde
en als ik mijn mening zeg reageer erop en zeg niet van donder op exit boyan19

bla bla bla

en ik ben niet ff zomaar lid heb hiervoor een andere naam gehad ;)
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 augustus 2010 - 16:53   quote  deeplink  
bedankt.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 16:55   quote  deeplink  
jaaaah, het oproer kraait...
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 augustus 2010 - 17:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 16:41 schreef boyan19 het volgende:
HOTJUMPER

WIE THE FUCK DENK JIJ WEL NIET DAT JE BENT DOOR TE ZEGGEN LAAT JE JEZELF NIET BIJ DE KUIP ZIEN
ik kom langer in de kuip dan menig mens hiero en ga zowel uit als thuis mee..

en jongens dit is een forum,,
voor de mensen die het niet weten de definitie van een forum is

DISCUSEREN
JE MENING VERTELLEN

ik vertel mijn mening
jullie gaan los tegen mij 8-)

en DIT noemen ze zich Feyenoord supporters die de hele dag op headliner zitten netjes op kantoor,

en zondag in het stadion als fer een fout maakt is het een kanker jong dit,

doe niet zo stoer op headliner en laat iedereen in zijn waarde
en als ik mijn mening zeg reageer erop en zeg niet van donder op exit boyan19

bla bla bla

en ik ben niet ff zomaar lid heb hiervoor een andere naam gehad ;)
ja, en?
boyan19
 boyan19 - maandag 23 augustus 2010 - 17:02   quote  deeplink  
is dat dan nu alles wat je te zeggen heb??

pffff dan besteed ik niet eens meer aandacht aan je neusje
hotjumper
 hotjumper - maandag 23 augustus 2010 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:02 schreef boyan19 het volgende:
is dat dan nu alles wat je te zeggen heb??

pffff dan besteed ik niet eens meer aandacht aan je neusje
ow, zie je me teleurgesteld zijn antonio
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 17:04   quote  deeplink  
Ik denk dat ik Tim90 maar eens ga bellen...
boyan19
 boyan19 - maandag 23 augustus 2010 - 17:05   quote  deeplink  
antonio?
JanM
 JanM - maandag 23 augustus 2010 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:05 schreef boyan19 het volgende:
antonio?
Ben je terug?
fredje
 fredje - maandag 23 augustus 2010 - 17:06   quote  deeplink  
Jullie kunnen zeiken wat jullie willen. Been Gudde en Beenhakker gaan Nergens!!!!
Jullie doen alsof wij een miljoenen elftal hebben!!
WAKKER WORDEN!! We spelen met TALENTEN!!!!!
boyan19
 boyan19 - maandag 23 augustus 2010 - 17:07   quote  deeplink  
wie is antonio?
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:06 schreef fredje het volgende:
Jullie kunnen zeiken wat jullie willen. Been Gudde en Beenhakker gaan Nergens!!!!
Jullie doen alsof wij een miljoenen elftal hebben!!
WAKKER WORDEN!! We spelen met TALENTEN!!!!!
Daar hebben de overige forumleden niet van terug, Fred.
JanM
 JanM - maandag 23 augustus 2010 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:07 schreef boyan19 het volgende:
wie is antonio?
En jij bent al lang op dit forum aanwezig zeg je?
Stylzz
 Stylzz - maandag 23 augustus 2010 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:20 schreef JanM het volgende:

[..]

En jij bent al lang op dit forum aanwezig zeg je?
als ZELFS jij antonio kent, dan is dat misschien zn debiele neefje :)
JanM
 JanM - maandag 23 augustus 2010 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 17:22 schreef Stylzz het volgende:

[..]

als ZELFS jij antonio kent, dan is dat misschien zn debiele neefje :)
En toch was het lachen met Antonio en z'n neefje!
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 17:58   quote  deeplink  
We moeten verder! Met Been! Flikker toch op man
erikkfr
 erikkfr - maandag 23 augustus 2010 - 18:15   quote  deeplink  
weet je waar ik aan twijfel aan cisse teen als die het in 1 keer op het lopen zet hahahahahaa kom op man waakzame dit gaat echt niet beter worden zo
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 18:29   quote  deeplink  
Jongens we moeten begrijpen dat de komende seizoenen alles wat we in handen krijgen meegepikt is. Normaal gesproken moeten we met deze middelen rechterrijtje spelen. Het gaat er nu echter niet om of we sportief wat dingen tegemoet komen, maar het gaat er juist om dat we schuldenvrij worden. Met Mario en Leo hebben we twee mensen met hart voor de club, maar omdat we nu een paar 'gewone' nederlagen lijden moet Mario eruit. Als Mario eruit gaat, zijn wij het lafste Legioen van Nederland, en moeten we onseigen doodschamen! Zijn wij gloryhunters, zijn wij realisten? WIJ ZIJN FEYENOORD!
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:29 schreef Quiroz het volgende:
Jongens we moeten begrijpen dat de komende seizoenen alles wat we in handen krijgen meegepikt is. Normaal gesproken moeten we met deze middelen rechterrijtje spelen. Het gaat er nu echter niet om of we sportief wat dingen tegemoet komen, maar het gaat er juist om dat we schuldenvrij worden. Met Mario en Leo hebben we twee mensen met hart voor de club, maar omdat we nu een paar 'gewone' nederlagen lijden moet Mario eruit. Als Mario eruit gaat, zijn wij het lafste Legioen van Nederland, en moeten we onseigen doodschamen! Zijn wij gloryhunters, zijn wij realisten? WIJ ZIJN FEYENOORD!
Fenomenale bijdrage, met verve en vernuft verkondigd en bovenal... WAAR!
Milo
 Milo - maandag 23 augustus 2010 - 18:39   quote  deeplink  
boyan de mazzel! als je niet weet wie antonio is! lutser!
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Fenomenale bijdrage, met verve en vernuft verkondigd en bovenal... WAAR!
Dank u ten zeerste, het spijt me dat ik me schuldig maakt aan ordinair 'volksgevloek' maar ik vind dat Thomas een zware fout begaan heeft en dat ik vanaf nu zijn buitenechtelijke escapes aan het licht hang.

BOUDEWIJN JE VROUW LIEGT!!!!
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 augustus 2010 - 19:31   quote  deeplink  
kansloos
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 19:31 schreef Jappie_FEY het volgende:
kansloos
hunebed

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EXIT BEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









0.0073490