BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EXIT BEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 06:47 schreef vak VV het volgende:
Als je Been wegstuurt dan kan je wachten op weer een seizoen zoals onder Verbeek gebeurde. Er is trouwens ook echt geen gelijkwaardige of betere vervanger hoor... Welke trainer gaat nou bij een club aan de slag met 40 miljoen schuld en deze piepjonge selectie? Reputatieverlies gegarandeerd.
Laat Been nou lekker zijn werk doen en laten wij de spelers nou eens steunen, daarmee help je de club verder en NIET om elk dingetje tot in den treure gaan zitten zeiken. Er heerst eindelijk een Rotterdamse mentaliteit bij de club en ik hoop dat die nog jaren blijft heersen.

In jullie taal moet ik het geloof ik zo aanpassen: Mario///Held
Ik had een bericht of 30 gemist,dus wat ik hier had geschreven was niet relevant...

Mario///trainer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door Leon FR1908 --
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 20:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:36 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Fenomenale bijdrage, met verve en vernuft verkondigd en bovenal... WAAR!
Tweede keer toch wel dat je t met me eens ben:O
MMM
 MMM - maandag 23 augustus 2010 - 20:18   quote  deeplink  
Van mij hoeft Mario ook nog niet weg maar af en toe snap ik helemaal niets van zijn keuzes.

Kijk in ieder geval uit naar donderdag, ben echt benieuwd.
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 20:19   quote  deeplink  
Ik niet. Ik hoop dat we de komende twee jaar schuldenvrij worden, en wat sportief betreft is alles meegenomen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:18 schreef MMM het volgende:
Van mij hoeft Mario ook nog niet weg maar af en toe snap ik helemaal niets van zijn keuzes.

Kijk in ieder geval uit naar donderdag, ben echt benieuwd.
mee eens!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:19 schreef Quiroz het volgende:
Ik niet. Ik hoop dat we de komende twee jaar schuldenvrij worden, en wat sportief betreft is alles meegenomen
hey daar is tie weer !!!
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Jep:)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door Quiroz --
Marciano
 Marciano - maandag 23 augustus 2010 - 20:21   quote  deeplink  
Je moet Been de tijd geven! Dat hij Castaignos wisselde vindt ik niet gek! Zo goed speelde hij niet en Cabral doet het wel goed met invallen maar wie zegt dat hij ook goed is een hele wedstrijd! En dat hij dingen doet via de media vindt ik ook niet altijd erg want dan weet je teminste wat er gaande is in de club! Tuurlijk geef ik hem geen gelijk hoe die het heeft gedaan met de Cler maar hij heeft het tog ook weer opgelost!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:21 schreef Marciano het volgende:
Je moet Been de tijd geven! Dat hij Castaignos wisselde vindt ik niet gek! Zo goed speelde hij niet en Cabral doet het wel goed met invallen maar wie zegt dat hij ook goed is een hele wedstrijd! En dat hij dingen doet via de media vindt ik ook niet altijd erg want dan weet je teminste wat er gaande is in de club! Tuurlijk geef ik hem geen gelijk hoe die het heeft gedaan met de Cler maar hij heeft het tog ook weer opgelost!
laffe wissel en daar blijf ik bij,Been had het Castaignos het een stuk makkelijker kunnen maken.
Been heeft idd tijd nodig...
scarface1979
 scarface1979 - maandag 23 augustus 2010 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:21 schreef Marciano het volgende:
Je moet Been de tijd geven! Dat hij Castaignos wisselde vindt ik niet gek! Zo goed speelde hij niet en Cabral doet het wel goed met invallen maar wie zegt dat hij ook goed is een hele wedstrijd! En dat hij dingen doet via de media vindt ik ook niet altijd erg want dan weet je teminste wat er gaande is in de club! Tuurlijk geef ik hem geen gelijk hoe die het heeft gedaan met de Cler maar hij heeft het tog ook weer opgelost!
Er is helemaal niets opgelost. Dit heeft alleen maar verliezers opgeleverd. De Cler heeft geen toekomst meer bij Feyenoord. Been heeft krediet verloren bij de Cler en wellicht wel meer spelers. Wie weet wat er allemaal afspeelt bij Fey met een trainer die emotioneel geageert....

Maar Fey moet met deze selectie gewoon 5e kunnen worden. Alleen de LB en Spitspositie is onderbezet. De rest alles dubbel bezet en voldoende kwaliteit. Komt ook wel goed joh. Er moet toch een keer voetbal in komen?? Als het na de winterstop nog steeds niks is en Feyenoord kwalificeert zich niet voor Europa kan Been zn eigen conclusies trekken. Scheelt ontslagpremie wat we niet hebben...
scarface1979
 scarface1979 - maandag 23 augustus 2010 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:26 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

laffe wissel en daar blijf ik bij,Been had het Castaignos het een stuk makkelijker kunnen maken.
Been heeft idd tijd nodig...
Castaignos speelde niet bijzonder, maar heeft ook niet de kans gehad om zich te onderscheiden.. Ik geloof in zijn kwaliteiten. Durf te zeggen da hij de potentie heeft om spits van NL te worden. Is toch kicke man? Een spits uit de eigen jeugd? Kan me niet herrineren dat we dta ooit gehad hebben. Hij is 17, snel, techniek en een afmaker. In de jeugd kon hij wel als aanspeelpunt spelen. Maar voor het eerste moet hij fysiek sterker worden. Maar dat is Smolov ook niet en die heeft al 3 wedstrijden de kans gehad. En als Been eerlijk is geeft hij Luc ook nog de kans de komende 2 wedstrijden.
Als hij dat niet doet dan geeft hij hem dus geen eerlijke kans...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:55 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Castaignos speelde niet bijzonder, maar heeft ook niet de kans gehad om zich te onderscheiden.. Ik geloof in zijn kwaliteiten. Durf te zeggen da hij de potentie heeft om spits van NL te worden. Is toch kicke man? Een spits uit de eigen jeugd? Kan me niet herrineren dat we dta ooit gehad hebben. Hij is 17, snel, techniek en een afmaker. In de jeugd kon hij wel als aanspeelpunt spelen. Maar voor het eerste moet hij fysiek sterker worden. Maar dat is Smolov ook niet en die heeft al 3 wedstrijden de kans gehad. En als Been eerlijk is geeft hij Luc ook nog de kans de komende 2 wedstrijden.
Als hij dat niet doet dan geeft hij hem dus geen eerlijke kans...
Ik ben het helemaal met jou eens alleen zo wordt het nooit wat met die jongen..
Toivonen/Berg Toivonen/Koevermans Soarez/Hamdaoui Janko/de Jong of Ruiz Castaingos/????????? waarom moet zo`n jong ventje het alleen zien op te lossen...????

Ik snap Been niet,echt niet!!!

PS de vorige top spits uit de (eigen opleiding)club was Coen Moulijn..
Waarom zou een 17 jarig ventje het wel moeten redden in zijn eentje????

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door Leon FR1908 --
DJFR
 DJFR - maandag 23 augustus 2010 - 21:06   quote  deeplink  
Been is de enige echte trainer voor feyenoord
scarface1979
 scarface1979 - maandag 23 augustus 2010 - 21:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:06 schreef DJFR het volgende:
Been is de enige echte trainer voor feyenoord
dat is ook zo
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:06 schreef DJFR het volgende:
Been is de enige echte trainer voor feyenoord
Hij mag van mij blijven maar hij is niet de enige voor Feyenoord!!!
scarface1979
 scarface1979 - maandag 23 augustus 2010 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:05 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met jou eens alleen zo wordt het nooit wat met die jongen..
Toivonen/Berg Toivonen/Koevermans Soarez/Hamdaoui Janko/de Jong of Ruiz Castaingos/????????? waarom moet zo`n jong ventje het alleen zien op te lossen...????

Ik snap Been niet,echt niet!!!

PS de vorige top spits uit de (eigen opleiding)club was Coen Moulijn..
Waarom zou een 17 jarig ventje het wel moeten redden in zijn eentje????
Probleem is ook te weinig diepgang vanuit het middenveld met Fer El A en Bruins.
Die kunnen ook voor afleiding zoeken waardoor het 1 tegen 1 wordt of je als spits meer ruimte krijgt. Ik zeg het niet graag. Maar kijk naar zon "simpele "voetballer als de Jong bij Ajax. Die van ons kunnen allemaal stuk voor stuk beter voetballen als hem, maar hij gaat diep en op het jusite moment. En hij heeft daardoor rendement. Lopen ZONDER bal. Maar dat kennen we bij Fey niet
vries60
 vries60 - maandag 23 augustus 2010 - 21:22   quote  deeplink  
Been zal moet nu wel gaan werken aan een herkenbaar, aanvallend Feyenoord. De laatste jaren is het vaak angstig voetbal en dat zit er nog steeds in.Waar is die mooie tijd gebleven dat Feyenoord de wedstrijden van begin tot het eind domineerde.
Laat die jonge jongens voetballen zoals ze gewend zijn.In de jeugd voetbalden ze ook altijd aanvallend en streden ze ook altijd om het kampioenschap.Niet teveel verwachten maar een vijfde plek is toch best wel haalbaar.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:15 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Probleem is ook te weinig diepgang vanuit het middenveld met Fer El A en Bruins.
Die kunnen ook voor afleiding zoeken waardoor het 1 tegen 1 wordt of je als spits meer ruimte krijgt. Ik zeg het niet graag. Maar kijk naar zon "simpele "voetballer als de Jong bij Ajax. Die van ons kunnen allemaal stuk voor stuk beter voetballen als hem, maar hij gaat diep en op het jusite moment. En hij heeft daardoor rendement. Lopen ZONDER bal. Maar dat kennen we bij Fey niet
Voetbal is niet een hakkie en 100x de bal hooghouden ook geen voorzet achter je standbeen..Voetbal is het overzicht hebben en op het juiste moment lopen en pasen.

Hoe moeilijk het dan ook is om toe tegeven is dat de Jong wel degelijk een goeie voetballer is...
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:22 schreef vries60 het volgende:
Been zal moet nu wel gaan werken aan een herkenbaar, aanvallend Feyenoord. De laatste jaren is het vaak angstig voetbal en dat zit er nog steeds in.Waar is die mooie tijd gebleven dat Feyenoord de wedstrijden van begin tot het eind domineerde.
Laat die jonge jongens voetballen zoals ze gewend zijn.In de jeugd voetbalden ze ook altijd aanvallend en streden ze ook altijd om het kampioenschap.Niet teveel verwachten maar een vijfde plek is toch best wel haalbaar.
Op 1 ding vestig ik mijn hoop,en dat is wat Els gisteren aangaf..
We hebben 2x op kunstgras gespeeld en nu eens kijken wat de
concurentie gaan doen bij die clubs..
scarface1979
 scarface1979 - maandag 23 augustus 2010 - 21:28   quote  deeplink  
Dat ben ik met je eens. Maar je snapt wat ik bedoel.
Hij maakt juiste keuzes en kiest voor de oplossing die het beste bij de situatie past. Daarom zeg ik ook,wij laten de bal niet het werk doen, Wij brengen de bal. Staan stil na een pass. Geen voorbeweging, Zelfs bij een ingooi is er geen beweging.
Maar ik denk wel dat dat gedeeltelijk trainbaar is
F.L.E
 F.L.E - maandag 23 augustus 2010 - 21:31   quote  deeplink  
Het enige wat Feyenoord nodig heeft is een paar spelers die willen bewegen als ze de bal niet hebben.

Mario is van ons, en mensen die hem na 2 klote wedstreiden op kunstgras willen buitengooien moeten zich schamen dat ze zich suporter noemen.
sevillana
 sevillana - maandag 23 augustus 2010 - 21:34   quote  deeplink  
ik wacht nog steeds op een speelwijze 4-4-2
hup Mario !!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:28 schreef scarface1979 het volgende:
Dat ben ik met je eens. Maar je snapt wat ik bedoel.
Hij maakt juiste keuzes en kiest voor de oplossing die het beste bij de situatie past. Daarom zeg ik ook,wij laten de bal niet het werk doen, Wij brengen de bal. Staan stil na een pass. Geen voorbeweging, Zelfs bij een ingooi is er geen beweging.
Maar ik denk wel dat dat gedeeltelijk trainbaar is
Dan moet je paaltjes in het veld zetten..
Aan die paaltje bind je valse pittbulls aan
een lijn van 10 meter....

Allemaal moeten ze langs die beesten in de loop
een pass aannemen en gelijk doorlopen anders hangt
dat beest in je poot.
Daarna moet hij afgeven op de volgende
speler die het zelfde te wachten staat!!

Ik denk dat dat een oplossing is..
sevillana
 sevillana - maandag 23 augustus 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Op 1 ding vestig ik mijn hoop,en dat is wat Els gisteren aangaf..
We hebben 2x op kunstgras gespeeld en nu eens kijken wat de
concurentie gaan doen bij die clubs..
ik herken daar wel iets in;

sevillana - zondag 22 augustus 2010 - 22:39

ach, . . . nou ja, . . 't was niet best vanmiddag maar de 2e helft heeft toch het e.e.a. goed gemaakt. met een beetje geluk had Feyenoord (misschien ten onrechte?) alsnog de 3 punten mee genomen. Heracles is gewoon een lastige ploeg, ik moet nog zien hoe de de rest het gaat doen daar in Almelo.
scarface1979
 scarface1979 - maandag 23 augustus 2010 - 21:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dan moet je paaltjes in het veld zetten..
Aan die paaltje bind je valse pittbulls aan
een lijn van 10 meter....

Allemaal moeten ze langs die beesten in de loop
een pass aannemen en gelijk doorlopen anders hangt
dat beest in je poot.
Daarna moet hij afgeven op de volgende
speler die het zelfde te wachten staat!!

Ik denk dat dat een oplossing is..
Been eruit, Leon erin!
sevillana
 sevillana - maandag 23 augustus 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:36 schreef scarface1979 het volgende:

[..]

Been eruit, Leon erin!
oneens
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:36 schreef sevillana het volgende:

[..]

ik herken daar wel iets in;

sevillana - zondag 22 augustus 2010 - 22:39

ach, . . . nou ja, . . 't was niet best vanmiddag maar de 2e helft heeft toch het e.e.a. goed gemaakt. met een beetje geluk had Feyenoord (misschien ten onrechte?) alsnog de 3 punten mee genomen. Heracles is gewoon een lastige ploeg, ik moet nog zien hoe de de rest het gaat doen daar in Almelo.
Ja daar kan ik mij ook in vinden Sevi!!
Alexmem
 Alexmem - maandag 23 augustus 2010 - 21:37   quote  deeplink  
Het beperkte budget van Feyenoord brengt helaas ook beperkte voetballers met zich mee. De trainer kan daar weinig aan doen lijkt me.

Op het middenveld is dat wel het duidelijkste. Bruins kan niets anders dan een steekbal geven,El Ahmadi kan niets anders dan kappen, draaien en dribbelen en Fer kan alles maar speelt steeds de eerste helft met de handrem erop (wss een weddenschap dat ie minder geel pakt ofzo dit jaar :-S).

Ik zou graag zijn dat hij diepgang erbij zoekt. Bijvoorbeeld Wijnaldum naast Fer als hij toch vast wil houden aan zn 4-3-3. Afhankelijk van de wedstrijd kies je dan voor offensieve kracht erbij (Smolov, Bruins) of iets verdedigender (El Ahmadi, Van Haaren).

Hoewel veel mensen hier hoog opgeven van Bahia heb ik het nooit in hem zien zitten. Het wordt ook nooit echt wat met hem, daarom mijn voorkeur voor Indi. De rest lijkt me wel duidelijk, hoewel De Vrij op het moment wat ongelukkig is.

Voorin blijft het lastig totdat Tomasson en Cissé fit en in vorm zijn. Castaignos komt duidelijk kracht tekort en Smolov kan geweldig voetballen maar is geen diepe spits. Schaken doet het imo naar behoren.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:37 schreef sevillana het volgende:

[..]

oneens
Waarom?hahaha ;)
sevillana
 sevillana - maandag 23 augustus 2010 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ja daar kan ik mij ook in vinden Sevi!!
op naar de volgende pot, thuiswedstrijd = winst (?) !!!
sevillana
 sevillana - maandag 23 augustus 2010 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:37 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Waarom?hahaha ;)
houden zoals het nu is, laat Leon maar lekker op de achtergrond z'n (goede) werk doen
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:38 schreef sevillana het volgende:

[..]

op naar de volgende pot, thuiswedstrijd = winst (?) !!!
Ja daar mogen we wel vanuit gaan Sevi!!
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:39 schreef sevillana het volgende:

[..]

houden zoals het nu is, laat Leon maar lekker op de achtergrond z'n (goede) werk doen
Is idd beter ;)
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:38 schreef sevillana het volgende:

[..]

op naar de volgende pot, thuiswedstrijd = winst (?) !!!
Moet je ook maar weer afwachten...Die Arnhemmers zijn druk bezig met een paar namen vast te leggen en -wie weet- zondag al in het strijdperk tegen...ja dus.
sevillana
 sevillana - maandag 23 augustus 2010 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:45 schreef FR-Henk het volgende:

[..]

Moet je ook maar weer afwachten...Die Arnhemmers zijn druk bezig met een paar namen vast te leggen en -wie weet- zondag al in het strijdperk tegen...ja dus.
als de juiste motivatie aanwezig is heeft Feyenoord best een behoorlijk team wat zeker niet minder is dan het team vorig seizoen, maar de goede instelling moet idd wel aanwezig zijn ja.
Els
 Els - maandag 23 augustus 2010 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:35 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Dan moet je paaltjes in het veld zetten..
Aan die paaltje bind je valse pittbulls aan
een lijn van 10 meter....

Allemaal moeten ze langs die beesten in de loop
een pass aannemen en gelijk doorlopen anders hangt
dat beest in je poot.
Daarna moet hij afgeven op de volgende
speler die het zelfde te wachten staat!!

Ik denk dat dat een oplossing is..
Als die teen van Cisse er dan maar aan blijft zitten.... of juist niet natuurlijk
vries60
 vries60 - maandag 23 augustus 2010 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:27 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Op 1 ding vestig ik mijn hoop,en dat is wat Els gisteren aangaf..
We hebben 2x op kunstgras gespeeld en nu eens kijken wat de
concurentie gaan doen bij die clubs..
Oh, er gaan zeker een aantal concurenten punten verspelen bij die clubs.Maar verlies bij Excelsior had 99,9% toch niet kunnen denken.Vooraf waren er al 6 zekere punten ingecalculeerd....dan was het puntverlies bij Heracles veel minder erg gevonden als dat nu het geval is.
sevillana
 sevillana - maandag 23 augustus 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:59 schreef vries60 het volgende:

[..]

Oh, er gaan zeker een aantal concurenten punten verspelen bij die clubs.Maar verlies bij Excelsior had 99,9% toch niet kunnen denken.Vooraf waren er al 6 zekere punten ingecalculeerd....dan was het puntverlies bij Heracles veel minder erg gevonden als dat nu het geval is.
tegen Excelsior was er totaal geen instelling bij Feyenoord, ik ga er maar vanuit dat het eenmalig is geweest. Als Feyenoord de wil heeft om te voetballen gaan we waarschijnlijk nog wel mooie dingen meemaken.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:53 schreef Els het volgende:

[..]

Als die teen van Cisse er dan maar aan blijft zitten.... of juist niet natuurlijk
Ja daar moet nog ff goed over nagedacht worden,een halfjaartje ofzo?
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:59 schreef vries60 het volgende:

[..]

Oh, er gaan zeker een aantal concurenten punten verspelen bij die clubs.Maar verlies bij Excelsior had 99,9% toch niet kunnen denken.Vooraf waren er al 6 zekere punten ingecalculeerd....dan was het puntverlies bij Heracles veel minder erg gevonden als dat nu het geval is.
Ja dat ben ik met je eens...
mesker10
 mesker10 - maandag 23 augustus 2010 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 23:40 schreef henkie1969 het volgende:
EXIT boyan19 !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik ben die Boyan19 zo zat

als er weer teveel gezopen is door hem brengt die het via dit forum naar buiten...en weet hij niet wat hij zegt

WAAROM LAAT HIJ DE MENSEN DIE ER VERSTAND VAN HEBBEN NIET GEWOON HUN WERK DOEN

een laffe aanval op Been

zorg dan dat je echt iets te vertellen hebt,

"je zal het ook volgend jaar met hem moeten doen geef die gozer is vertrouwen"
(HIJ GEEFT WEL DE KEEPER VERTROUWEN IS HET WEER NIET GOED)

Ik ben een voorstander om Boyan te blocken voor dit forum, zonder hem zijn we beter af, er zijn hier meer mensen die een betere visie hebben op het Feyenoord gebeuren.
Wij hebben dhr Boyan niet nodig.

excuses voor mensen die Boyan steunen maar ik denk ook dat mensen het met me eens zullen zijn!!!!!!
Het gaat hier over Feyenoord en niet over degene die jij wel of niet mag. Of degene die in jouw ogen onzin uitkramen. Ik ben het gedeeltelijk eens met Boyan. Maar Been moet gewoon blijven, welke trainer moet je dan voor de groep gooien die het beter zal doen?
Je moet het gewoon beseffen dat dit feyenoord, Van iedereen kan verliezen.
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - maandag 23 augustus 2010 - 22:25   quote  deeplink  
bij een jong elftal hoen negatieve leermomenten als exelsior en heracles, oop dat we donderdag en zondag de positieve moemeten te zien krijegen, een jong FR elftal met veel eigen kweek, zou toch wel heel mooi zijn
vries60
 vries60 - maandag 23 augustus 2010 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:03 schreef sevillana het volgende:

[..]

tegen Excelsior was er totaal geen instelling bij Feyenoord, ik ga er maar vanuit dat het eenmalig is geweest. Als Feyenoord de wil heeft om te voetballen gaan we waarschijnlijk nog wel mooie dingen meemaken.
Donderdag a.s. lijkt me een beste dag om iets moois mee te maken
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - maandag 23 augustus 2010 - 22:27   quote  deeplink  
was het niet tegen Kalmar dat Wijnaldum en Fer scoorde en we verder waren ?
sevillana
 sevillana - maandag 23 augustus 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:26 schreef vries60 het volgende:

[..]

Donderdag a.s. lijkt me een beste dag om iets moois mee te maken
idd ja, eens dus
boyan19
 boyan19 - maandag 23 augustus 2010 - 23:06   quote  deeplink  
Ik weet het echt jongens,,

Been is een feyenoorder daarom vinden jullie hem goed,

ik heb net voetbal international zitten kijken en Rene van der gijp (grote vriend van been) zei het ook al dat er scheurtjes in de selectie zijn, de spelers geen vertrouwen meer hebben in Been

Mario verschuilt zich achter het feit dat hij geen sterke selectie heeft
MAAR DAN NOG MOET DEZE SELECTIE WINNEN VAN EXCELSIOR EN HERACLES
en wees is realistisch welke speler WELKE SPELER heeft been beter gemaakt

GEEN EEN-0-noppes-zero

ik wil niet waar haat en woede naar voren halen
en zeker niet weer horen van hotjumper dat ik niet in de kuip moet komen

OOK IK GA DONDERDAG GENT omdat het mijn grote liefde blijft,,
maar ben zo bang dat het een grote fiasco gaat worden dit seizoen,

en dan zal het zeker de schuld van de spelers zijn maar ook van Been

welteruste
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - maandag 23 augustus 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:06 schreef boyan19 het volgende:
Ik weet het echt jongens,,

Been is een feyenoorder daarom vinden jullie hem goed,

ik heb net voetbal international zitten kijken en Rene van der gijp (grote vriend van been) zei het ook al dat er scheurtjes in de selectie zijn, de spelers geen vertrouwen meer hebben in Been

Mario verschuilt zich achter het feit dat hij geen sterke selectie heeft
MAAR DAN NOG MOET DEZE SELECTIE WINNEN VAN EXCELSIOR EN HERACLES
en wees is realistisch welke speler WELKE SPELER heeft been beter gemaakt

GEEN EEN-0-noppes-zero

ik wil niet waar haat en woede naar voren halen
en zeker niet weer horen van hotjumper dat ik niet in de kuip moet komen

OOK IK GA DONDERDAG GENT omdat het mijn grote liefde blijft,,
maar ben zo bang dat het een grote fiasco gaat worden dit seizoen,

en dan zal het zeker de schuld van de spelers zijn maar ook van Been

welteruste
gijp zit de clown uit te hangen , moet paar uitspraken doen omdat hij anders niet meet terug mag komen van de snor, beste stuurlui zitten in dit geval aan wal
boyan19
 boyan19 - maandag 23 augustus 2010 - 23:11   quote  deeplink  
idd v/d gijp is een clown,,

maar heel vaak wat hij zegt is realiteit en komt later uit
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - maandag 23 augustus 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:11 schreef boyan19 het volgende:
idd v/d gijp is een clown,,

maar heel vaak wat hij zegt is realiteit en komt later uit
laat lekker gaan joh
fredje
 fredje - maandag 23 augustus 2010 - 23:22   quote  deeplink  
v/d gijp waait met alle winden mee om populariteit te winnen.
Ik heb hem allang uitgekots

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EXIT BEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









0.0141139