BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EXIT BEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Feyenoord Nieuws
Ben fr supporter
 Ben fr supporter - maandag 23 augustus 2010 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:22 schreef fredje het volgende:
v/d gijp waait met alle winden mee om populariteit te winnen.
Ik heb hem allang uitgekots
tog wel opgeruimd ?
Els
 Els - maandag 23 augustus 2010 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:22 schreef fredje het volgende:
v/d gijp waait met alle winden mee om populariteit te winnen.
Ik heb hem allang uitgekots
Grootste gemene deler: veel mensen met een zwakke maag hier

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2010 door Els --
feyenoordq
 feyenoordq - dinsdag 24 augustus 2010 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:22 schreef fredje het volgende:
v/d gijp waait met alle winden mee om populariteit te winnen.
Ik heb hem allang uitgekots
Ja dat vind ik ook, ook hij geeft zijn eigen draai eraan zodat hij alleen onder de tafel van het lachen is en de rest geen kick geeft. Die is echt geil van de TV die man om mensen mee te krijgen met de grootste humorloze onzin.
Pietje1
 Pietje1 - dinsdag 24 augustus 2010 - 09:33   quote  deeplink  
Ik snap werkelijk waar niet dat je nog moeite doet om serieus te reageren op een dergelijk achterlijk topic van iemand die zijn oren laat hangen naar wat er op TV gezegd wordt...
vak TT obelix
 vak TT obelix - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:01   quote  deeplink  
KOM OP JONGENS/MEIDEN hoe kan je nu in godsnaam Been de schuld geven van het wanbeleid van Feyenoord. Ik denk dat er eerder financieel goed onderlegde bestuurders moeten komen en niet die Onno Jacobs. Wat een loser is dat zeg eerst de grote jongen uithangen en dan vervolgend Gullit en consorte de schuld geven.
Nee Been moet absoluut blijven en laten we nou eens ophouden met dat geouwehoer en steun club...... want dat hebben onze "Youngster" wel nodig......
FRForever
thomas 66565
 thomas 66565 - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:05   quote  deeplink  
Jongens jullie moeten nu even 2 of 3 jaar met minder genoegen nemen daarna komt er echt weer leuke dingen geloof me been doet het goed moet je kijken hij speelt met 2e jaars A spelers denk na!
fransvakkie z
 fransvakkie z - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:09   quote  deeplink  
ik ben het mee eens oprotten met die been alleen een ervaren trainer kan feyenoord nu verder helpen.de fouten die hij maakt die doet ervaren trainer niet
fransvakkie z
 fransvakkie z - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:13   quote  deeplink  
als je kijkt naar erwin koeman toen der tijd moest het met veel mindere spelers doen die hadden toen alleen kuit en kalou voor de rest was het ook niks maar toen speelde ze wel degelijk
RedDevil1990
 RedDevil1990 - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:16   quote  deeplink  
Ja maar dan noem je kuijt
die zorgde voor werklust op het veld
Stylzz
 Stylzz - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:18   quote  deeplink  
Feyenoord: Lodewijks; Östlund, Greene, Bahia, Snoyl; Ghaly, Paauwe, Pardo (46´ De Graaf); Boussaboun (75´ Bosschaart), Kuyt en Kalou (70´ Leonardo).

mwah...
Milo
 Milo - dinsdag 24 augustus 2010 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:13 schreef fransvakkie z het volgende:
als je kijkt naar erwin koeman toen der tijd moest het met veel mindere spelers doen die hadden toen alleen kuit en kalou voor de rest was het ook niks maar toen speelde ze wel degelijk
eens koeman was wel oke!
de flh
 de flh - dinsdag 24 augustus 2010 - 13:24   quote  deeplink  
Deze topic is gewoon bizar. We hebben geen spelers!!! Onze A1 speelt nu!
Waar heb je het over man?
JanM
 JanM - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2010 - 23:24 schreef boyan19 het volgende:

EXIT BEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Heb je voorkeur? Je linker of je rechter been?
Anti-020
 Anti-020 - dinsdag 24 augustus 2010 - 14:53   quote  deeplink  
maarre, EXIT BEEN vind ik nog wat vroeg gezegd, vooral als je kijkt naar de spelers selectie.
KKL
 KKL - dinsdag 24 augustus 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Mario ken nooit de EXIT krijgen hahahahaha

met welk geld zouden ze hem dan eventueel moeten ontslaan/afkopen???

slotje
boyan19
 boyan19 - donderdag 26 augustus 2010 - 22:30   quote  deeplink  
doeii been
scarface1979
 scarface1979 - donderdag 26 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
mzl
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 augustus 2010 - 08:31   quote  deeplink  
als Been weg gaat hou je nog steeds dit spelers materiaal met deze waardeloze instelling.
Milo
 Milo - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:22   quote  deeplink  
TOT ziens BEEN!!!!!!!!!!! laat vooral die Mulder op goal staan!
crnal
 crnal - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:27   quote  deeplink  
Darley was vorig jaar nr 1,na zijn blessure is hij dan ineens niks meer.
Mulder maakt echt te veel fouten
freakie
 freakie - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:27   quote  deeplink  
Als ik als ajax fan even wat mag vragen en zegge.. Mario heeft toch gewoon nog een contract? Als hij dat heeft dan moet het contract afgekoopt worden.. Dat geld is er ook niet want een spits kan ook niet gehaald worden.. Dat feyenoord eufa league mist vind ik echt erg jammer.. Dat geld had jullie goed kunnen helpen!! Daarbij moeten jullie als je mario been ontslaan ook nog een nieuwe trainer aantrekken en die kost ook geld voor salaris en een aankoop bedrag!!
PieterBos
 PieterBos - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 08:31 schreef Stylzz het volgende:
als Been weg gaat hou je nog steeds dit spelers materiaal met deze waardeloze instelling.
Wat een onzin de instelling gisteren was prima.
Geen scorend vermogen, dat is het probleem.
Minstens 5 kansen (Vlaar, Fer 2x Wijnaldum 2x) als je dan geen één keer scoort ga je nooit door in europa.
Arie.Klooster
 Arie.Klooster - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:31   quote  deeplink  
Kom op zeg, we gaan nu toch niet Been eruit smijten? Dat jullie hier alleen al over beginnen..... Valt me mee dat er nog niet iemand is die hem pannekoek noemt, jullie lijken wel amsterdammers man. Kom op, de jeugd heeft gisteren van de ervaring verloren. Ze hebben hard geknokt, bij vlagen aardig gespeeld en op een paar momentjes verloren. Dit kost ons dan wel een seizoen, maar wat wil je? Er is geen geld en hier moeten we het dus mee doen. Dat het eigenlijk te jeugdig is, kun je in dit geval niemand aanrekenen. Dat beetje ervaring wat we hebben was geblesseerd en Van Dijk kun je ook niet opstellen, want dan maak je Mulder kapot!!
Els
 Els - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 09:27 schreef freakie het volgende:
Als ik als ajax fan even wat mag vragen en zegge.. Mario heeft toch gewoon nog een contract? Als hij dat heeft dan moet het contract afgekoopt worden.. Dat geld is er ook niet want een spits kan ook niet gehaald worden.. Dat feyenoord eufa league mist vind ik echt erg jammer.. Dat geld had jullie goed kunnen helpen!! Daarbij moeten jullie als je mario been ontslaan ook nog een nieuwe trainer aantrekken en die kost ook geld voor salaris en een aankoop bedrag!!
je hebt wel gelijk, maar we zijn gewoon even teleurgesteld. En dan zijn we boos, en deugt er niemand. Gaat wel weer over, na 5 jaar.
Stylzz
 Stylzz - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 09:28 schreef PieterBos het volgende:

[..]

Wat een onzin de instelling gisteren was prima.
Geen scorend vermogen, dat is het probleem.
Minstens 5 kansen (Vlaar, Fer 2x Wijnaldum 2x) als je dan geen één keer scoort ga je nooit door in europa.
welnee.. Je bent gisteren gewoon afgetroefd op felheid en werk vermogen!

T was gewoon treurig om te zien hoe ze elk duel verloren en elke afvallende bal voor Gent was.

LUIE HONDEN IN EEN LAFFE TACTIEK!
Madhopfc
 Madhopfc - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:41   quote  deeplink  
als die zo doorgaat wel.....leerdam ipv mokotjo...schande, mulder ipv vDijk/Darley schande, De Cler ipv Lumb...schande, Bruins ipv Smolov..schande
El Jardinero
 El Jardinero - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:51   quote  deeplink  
Denk dat je been niet alles kan verwijten... zelfs al stond Mourinho voor de groep had ze deze nog niet beter kunnen maken. Feyenoord heeft te maken met spelers uit de patat generatie(uitzonderingen daargelaten). Voor de meeste is alles mooi aan komen waaien hebben nooit ergens moeite voor moeten doen of armoede gekend.. weten niet echt wat werken voor je geld betekend, lopen de hele dag met i-pod-i-phone en de wii te spelen en op het einde van de maand staat er toch die 15.000 euro op de rekening of ze nou winnen of verliezen!!!! de aaien over hun bolletjes van jij bent echt een wereld talent en gote clubs komen echt wel voor je.. dat is de varkenoord mentaliteit waar feyenoord nog de komende jaren mee te maken krijgt. Men spiegelt zich aan grote helden en zien zichzelf al voetballen bij arsenal,Chelsea/Real Madrid enz. maar ze hebben hen nog nooit gemeld wat die spelers die daar voetballen er allemaal voor gedaan hebben. misschien was het beter geweest om een type Ruud van Nistelrooy naar feyenoord te halen voor een hoop geld om de spelers op te leiden en bij te brengen wat je allemaal moet doen en laten om de echte top te bereiken!! Een aai over de bol met de mededeling het komt allemaal wel goed is niet voldoende!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: EXIT BEEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!









0.0086369