|
|
japhe
|
|
|
http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/article/detail/506960/2010/08/23/Ajax-Graafland-voor-Vermeer.dhtml
AMSTERDAM - Ajax praat met Ronald Graafland om voorlopig als derde doelman op te treden. De clubloze keeper is de beoogde vervanger van de langdurig geblesseerde Kenneth Vermeer. Dat meldt het AD. Graafland (31) stond vorig seizoen onder contract bij Vitesse, waar zijn verbintenis niet werd verlengd.
In de loop van deze week wordt ook Mido op de club verwacht, nu Ajax alle formaliteiten met Middlesbrough over zijn overstap heeft afgerond. |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Goed idee van ajax om hem als 3de doelman te laten fungoneren. Dan heb je ook als 3de keeper een ervaren speler => die in de eredivisie heeft gespeeld. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Is Graafland de beste optie? Ik ken de (transfervrije) keepersmarkt niet.. |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
jij speelt op dit moment in het amateurvoetbal |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
hij speelt om dit moment amateurvoetbal en schijnt daar niet of nauwelijks passeerbaar hoorde ik |
|
|
|
|
japhe
|
|
|
op precies te zijn hij speelt bij amateurclub nieuwekerk |
|
|
|
|
Marco vd L
|
|
|
Hij speelde toch ook voor het team VVCS? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
|
|
|
Ajax4ever19
|
|
|
Ik verwacht niet dat stekelenburg geblesseerd raakt, dus ik weet niet of dit wel nodig is. Ik ben niet voor en ook niet tegen. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Ok, nog één tipje van de sluier: het gaat om een vertrekkende speler!! #Ajax about 14 hours ago via web Morgen in Telesport: alle ins en outs over transfer Ajacied #Ajax
Komt van de twitter van Mike Verweij,weet iemand over wie dit gaat? |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
reminho
|
|
|
Ok dan hoop ik het maar,ben namelijk nog steeds bang om 1 van de sleutel spelers kwijt te raken. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Daar hoef je nu nog niet bang voor te zijn. Bij mislopen CL kan het wel eens een ander verhaal worden. |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
dus nog meer redenen om te winnen woensdag. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Ja volgens Ajax halen ze zo'n 25 miljoen binnen met de CL |
|
|
|
|
reminho
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Jaaa genoeg reden dus om die dynamo sukkels naar huis te sturen met niks!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Jaa zat eraan te komen.. |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Prima om een beetje lengte en kracht voorin te hebben. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Kijken hoelang hij het volhoud op de bank:P.. hahaha |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Hij zal wel weten dat hij in eerste instantie niet voor de basis is gehaald. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Jaaaa duhh! Maak ook maar een grapje;)..haha |
|
|
|
|
dege
|
|
|
een Mido in goede doen zal zeer zeker dicht tegen de basis aan komen, stel je voor met een aanval met Mido El Hamdaoui en Suarez, is toch prima. Maar laat hem eerst maar eens zien hoe ver hij is. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Blijf het raar vinden dat er een nieuwe derde Keeper moet komen, aangezien we er nu al 3 hebben... en dan ook nog Vermeer geblesseerd dus we hebbe er eigenlijk al 4. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
1e keuze : Steek 2e keuze : Vermeer 3e keuze : Verhoeven 4e keuze : Padt
Nou is vcermeer geblesseerd! Padt is verhuurd,.. Welke 4e keeper bedoel jij dan?.. Want we hebben Bizot.. jaa.. Maar is toch nog niet echt DE 4e keeper van ajax.. ? Vind hem nog een erg jong.. En zie hem niet klaar genoeg voor ajax1..Dus vind eigenlijk dat we nu maar 2 keeoers hebben! En.. Nee keepers raken niet snel geblesseerd,.. Maar stel steek raakt wel geblesseerd,.,. Dan heb je alleen verhoeven en Bizot.. Nou.. Heb ik daar (Met alle respect!) niet HEEL veel vertrouwen in...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2010 door joey -- |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 18:43 schreef joey het volgende:1e keuze : Steek 2e keuze : Vermeer 3e keuze : Verhoeven 4e keuze : Padt Nou is vcermeer geblesseerd! Padt is verhuurd,.. Welke 4e keeper bedoel jij dan?.. Want we hebben Bizot.. jaa.. Maar is toch nog niet echt DE 4e keeper van ajax.. ? Vind hem nog een erg jong.. En zie hem niet klaar genoeg voor ajax1..Dus vind eigenlijk dat we nu maar 2 keeoers hebben! En.. Nee keepers raken niet snel geblesseerd,.. Maar stel steek raakt wel geblesseerd,.,. Dan heb je alleen verhoeven en Bizot.. Nou.. Heb ik daar (Met alle respect!) niet HEEL veel vertrouwen in... Bizot is een prima keeper, en hoe vaak gebeurt het dat je in een half seizoen 3 keepers nodig hebt, Vermeer is er trouwens na dat half jaar gewoon weer bij, daarom zei ik half jaar, echt volledige onzin om daar geld aan uit te geven bij AJAX... |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:33 schreef remco k het volgende:[..] Bizot is een prima keeper, en hoe vaak gebeurt het dat je in een half seizoen 3 keepers nodig hebt, Vermeer is er trouwens na dat half jaar gewoon weer bij, daarom zei ik half jaar, echt volledige onzin om daar geld aan uit te geven bij AJAX... Duurt denk ik wel wat langer voordat vermeer weer goed in vorm is hoor!!! En Jol zal Bizot(op dit moment) wel niet goed genoeg vinden, kan ik me voorstellen,.. Hij zal het wel het beste zien..:) Het maakt mij niet echt veel uit of die bizot er bij komt of die graafland.. Maargoed.. Jol wil die gozur nu eenmaal.. ik sta er gewoon achter..:) |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:33 schreef remco k het volgende:[..] Bizot is een prima keeper, en hoe vaak gebeurt het dat je in een half seizoen 3 keepers nodig hebt, Vermeer is er trouwens na dat half jaar gewoon weer bij, daarom zei ik half jaar, echt volledige onzin om daar geld aan uit te geven bij AJAX... ajax gaat gewoon op zeker!! die nieuwe keeper kost waarschijnlijk heel weinig en krijgt een 1-jarige contract denk ik. ervaren keeper. vind het een prima zaak. |
|
|
|
|
R!ck
|
|
|
waarom is verhoeven ooit gehaald eigenlijk? khoor alleen maar van ja we moeten een nieuwe keeper halen, had dan verhoeven nooit gehaald. maarja het zal wel. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 20:51 schreef R!ck het volgende:waarom is verhoeven ooit gehaald eigenlijk? khoor alleen maar van ja we moeten een nieuwe keeper halen, had dan verhoeven nooit gehaald. maarja het zal wel. Ze willen iemand voor achter verhoeven .., niet voor ipv van verhoeven!;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
rick dat dacht ik nou ook.. warom zou je iemand voor vermeer moeten aantrekken.. er staat toch duidelijk de titel graafland voor vermeer.. maar iemand achter verhoeven moet een jeugdspeler zijn hoef je toch geen keeper voor aantetrekken? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Nou, Jol vind duidelijk van wel..Dus zal Bizot er wel nog niet klaar voor zijn! Padt kan niet teruggehaald worden, want dat staat in het verhuurcontract.. Duss sjaa.. En Graafland word wel als derde keeper erbij gehaald!!!;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
waarom zou bizot daar niet klaar voor zijn en graafland wel?? |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Weet ik veel..Vraag het lekker aan JOL!!;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ne vraag het aan jou want jij zegt dat bizot er niet klaar voor is.. Ik denk dat dit een lul verhaal is en een 3e keeper hebben omdat vermeer gebleseert is snap ik niet.. Want die keeper word dat een 4e keeper.. Ook al is vermeer geblesseerd.. Bizot kan best op de bank zitten als verhoeven speelt.. Hoef je geen kwaliteit voor te hebben.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:08 schreef freakie het volgende:Ne vraag het aan jou want jij zegt dat bizot er niet klaar voor is.. Ik denk dat dit een lul verhaal is en een 3e keeper hebben omdat vermeer gebleseert is snap ik niet.. Want die keeper word dat een 4e keeper.. Ook al is vermeer geblesseerd.. Bizot kan best op de bank zitten als verhoeven speelt.. Hoef je geen kwaliteit voor te hebben.. Ach goed, ajax zal het zekere voor het onzekere nemen.. Want stel als Steek en verhoeven een blessure zouden hebben wil jij graag Bizot op doel? Ik betwijfel inderdaad of hij het al aankan ja.. Mag toch? Vermeer is er lang uit.. Ik denk dat als graafland zou komen dat hij dan een jaar contract krijgt.. Dus na een jaar kan je ook weer zeggen nou.. De mazzel! Die gast heeft Ajax op zijn naam staan..IS alleen maar positief natuurlijk! Als Jol er graag een extra doelman bij wilt halen, zal hij daar wel een reden voor hebben en ik sta daar achter!;) |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Maar jol heeft niet gezegt dat hij en keeper wil halen.. En ik zie ook helemaal niet waarom dat zou moeten gebeuren.. want ja ik zie dan bizot gewoon op doel staan ja.. Want zie geen verschil tussen graafland(Wie???) En bizot.. Zijn alle twee geen spelers waar ajax het mee moet gaan winnen.. Maar bizot is jeugd en zou voor ajax wat in de toekomst kunnen betekenen.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:16 schreef freakie het volgende:Maar jol heeft niet gezegt dat hij en keeper wil halen.. En ik zie ook helemaal niet waarom dat zou moeten gebeuren.. want ja ik zie dan bizot gewoon op doel staan ja.. Want zie geen verschil tussen graafland(Wie???) En bizot.. Zijn alle twee geen spelers waar ajax het mee moet gaan winnen.. Maar bizot is jeugd en zou voor ajax wat in de toekomst kunnen betekenen.. Dat heeft Jol WEL aangegeven in een interview!;) Als je beter had opgelet had je dat gewteen he freakie.. Beetje jammer van je!:P hahaa Graafland heeft veel meer ervaring dan Bizot.. Van mij mag Bizot ook op de bank zitten.. Ik twijfel wel aan zijn doen.. Maar daarbij zeg ik dus..Ik sta achter de aankopen,etc etc etc van Jol.. Ik heb veel vertrouwen in hem..Vandaar.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja als hij komt dan geef ik jol ook gelijk maar ik betwijfel of het nodig is.. Elke aankoop van jol is tot nu toe eigenlijk goed gebleken.. Behalve atouba dan.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik kan het filmpje niet meer vinden..Is al een tijdje oud.. Volgens mij 1 dag nadat Vermeer die blessure opliep.. Maar heb het zelf gezien.. uit Jol zijn mond kwam duidelijk dat hij achter steek , verhoeven alleen niet genoeg vind en wilt er mogelijk een extra keeper bij halen, waarbij je moet denken aan een oudere ervaren doelman.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:22 schreef freakie het volgende:Ja als hij komt dan geef ik jol ook gelijk maar ik betwijfel of het nodig is.. Elke aankoop van jol is tot nu toe eigenlijk goed gebleken.. Behalve atouba dan.. Najaa Atouba kan je eigenlijk niet afscrijven, want heeft de pech dat hij een blessure krijgt.. Maarjaa.. Misschien dat hij ooit nog zijn wedstrijden kan spelen voor ajax, want ik was altijd wel verrast door hem voordat hij bij ajax kwam.. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Ja maar atouba is wel een flop gebleken.. We hebben er echt helemaal niks van kunnen zien.. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote: Neee.. iderdaad,,..Maar als we mogen geloven is hij 27/28 toch XD ... Dus hij kan nog wel ff mee (????) hahahaaa... |
|
|
|
|
Fernanic
|
|
|
Na een verlies van ruim 20 mln moet je gewoon weten waar de prioriteit ligt. Als je geld zat hebt kan je een vervanger halen maar als je amper geld hebt ga je toch niet een keeper kopen voor als zowel Vermeer als Stekelenburg en Verhoeven geblesseerd raken, totale geldverspilling. Het is klote als het wel gebeurd maar dan maar Bizot een wedstrijdje laten keepen al hoeven we daar waarschijnlijk nieteens over na te denken, 3 geblesseerde keepers in een half seizoen en dan ook nog tegelijk komt gewoon niet voor. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:39 schreef Fernanic het volgende:Na een verlies van ruim 20 mln moet je gewoon weten waar de prioriteit ligt. Als je geld zat hebt kan je een vervanger halen maar als je amper geld hebt ga je toch niet een keeper kopen voor als zowel Vermeer als Stekelenburg en Verhoeven geblesseerd raken, totale geldverspilling. Het is klote als het wel gebeurd maar dan maar Bizot een wedstrijdje laten keepen al hoeven we daar waarschijnlijk nieteens over na te denken, 3 geblesseerde keepers in een half seizoen en dan ook nog tegelijk komt gewoon niet voor. Najaa,,.. goed we zullen zien.. ennuhh..Alles kan;) haha.. Als Jol het nodig vind..Dat vind ik het allemaal prima! |
|
|
|
|
Hummel10
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:39 schreef Fernanic het volgende:Na een verlies van ruim 20 mln moet je gewoon weten waar de prioriteit ligt. Als je geld zat hebt kan je een vervanger halen maar als je amper geld hebt ga je toch niet een keeper kopen voor als zowel Vermeer als Stekelenburg en Verhoeven geblesseerd raken, totale geldverspilling. Het is klote als het wel gebeurd maar dan maar Bizot een wedstrijdje laten keepen al hoeven we daar waarschijnlijk nieteens over na te denken, 3 geblesseerde keepers in een half seizoen en dan ook nog tegelijk komt gewoon niet voor. Weet jij ofdat steek blijft?? En denk dat graafland echt voor een prikkie op te halen is. Ok ofdat ie de kwaliteiten heeft weet ik niet maar ja je moet toch iets? Wat als steek wegvalt en verhoeven 3 slechte wedstrijden keept? Bizot de rest van het seizoen laten keepen?? is ie daar wel klaar voor? Vind dat ze bij ajax goed bezig zijn hoor nu wielaert aissatie en sarpong weg zijn scheelt al heel veel geld! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:57 schreef joey het volgende:[..] Duurt denk ik wel wat langer voordat vermeer weer goed in vorm is hoor!!! En Jol zal Bizot(op dit moment) wel niet goed genoeg vinden, kan ik me voorstellen,.. Hij zal het wel het beste zien..:) Het maakt mij niet echt veel uit of die bizot er bij komt of die graafland.. Maargoed.. Jol wil die gozur nu eenmaal.. ik sta er gewoon achter..:) er staat 4 maand voor zo'n blessure en dus nog 2 maand om in vorm te komen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:13 schreef joey het volgende:[..] Ach goed, ajax zal het zekere voor het onzekere nemen.. Want stel als Steek en verhoeven een blessure zouden hebben wil jij graag Bizot op doel? Ik betwijfel inderdaad of hij het al aankan ja.. Mag toch? Vermeer is er lang uit.. Ik denk dat als graafland zou komen dat hij dan een jaar contract krijgt.. Dus na een jaar kan je ook weer zeggen nou.. De mazzel! Die gast heeft Ajax op zijn naam staan..IS alleen maar positief natuurlijk! Als Jol er graag een extra doelman bij wilt halen, zal hij daar wel een reden voor hebben en ik sta daar achter!;) Nee maar als dan ook nog Graafland en zijn vervanger, en ook die opvolger een blessure krijgen........ Beetje doemdenken of niet dat we 3 geblesseerde keepers zouden krijgen. Tis ook nog nooit eerder gebeurt bij AJAX |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Kijk ook is naar het einde van het seizoen. Dan krijgen we waarschijnlijk 6 doelmannen mocht Graafland aangetrokken worden. Dan heb je Stekelenburg, Vermeer, Verhoeven, Graafland, Bizot en een terugkerende Padt. Lijkt mij een beetje overbodig, aangezien het hele bestuur al loopt te schreeuwen dat de talenten een kans moeten krijgen. Waarom niet Bizot dan? Hij is een uitstekende keeper en heeft/doet het heel goed bij Jong Ajax. |
|
|
|