BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax geinteresseerd in ADO-aanvaller Verhoek'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Dit topic is een vervolg op het topic:  Kan Ajax nou niet zelf een speler als verhoek opleiden?
japhe
 japhe - maandag 23 augustus 2010 - 08:50   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/140844/Ajax_toont_interesse_in_ADO_aanvaller_Verhoek.html

Wesley Verhoek staat in de belangstelling van Ajax. Dat meldt het Algemeen Dagblad maandag. De buitenspeler van ADO Den Haag is gestreeld door de interesse van de Amsterdammers.

Verhoek is bezig aan een goed seizoen. De aanvaller was in het gewonnen duel van zondag met VVV-Venlo (2-3) betrokken bij alle Haagse treffers. Hij bereidde twee doelpunten voor en nam zelf ook een goal voor zijn rekening.

"Interesse van een grote club is altijd mooi. Dat streelt me wel, ja. En natuurlijk zal ik er over nadenken als Ajax concreet wordt", stelt Verhoek in gesprek met de krant. De aanvaller is niet de enige ADO-speler die de interesse van grote clubs heeft gewekt. Ook Jens Toornstra en Timothy Derijck mogen zich in de belangstelling van verschillende clubs weten.

Ondertussen is de club in de zoektocht naar een vierde doelman uitgekomen bij de Congolees Nicaise Mulopo Kudimbana. Hij staat onder contract bij Anderlecht. De 23-jarige keeper traint vanaf woensdag mee met ADO Den Haag.

Mogelijk vertrekt Kai van Hese tijdelijk uit de Residentie. Hij staat in de belangstelling van SC Cambuur. De Friese club wil hem voor één seizoen huren van ADO Den Haag.
Marco vd L
 Marco vd L - maandag 23 augustus 2010 - 08:56   quote  deeplink  
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wesley_Verhoek

Kan zowel links als rechtsbuiten spelen. Ik zou zeggen: gelijk halen en op links zetten
japhe
 japhe - maandag 23 augustus 2010 - 08:57   quote  deeplink  
idd volgensmij best aardige speler met goed voorzet dus kan goed el ham en suarez aan spelen/ op wenken bedienen en veel snelheid heeft hij ook nog eens
Rogier
 Rogier - maandag 23 augustus 2010 - 09:10   quote  deeplink  
Vind ook die Plet of Plat van Heracles erg goed. Sterk ook.
Marco vd L
 Marco vd L - maandag 23 augustus 2010 - 09:17   quote  deeplink  
Eigenlijk krijg je deze aanvalslijn als hij komt: Verhoek-El Hamdaoui-Suarez
Als met een streep eronder, want hij is van ADO en die zijn niet zo blij als een speler van hun naar een rivaal gaat.

Plet is volgens mij de nieuwe Bas Dost daar.
BRW
 BRW - maandag 23 augustus 2010 - 09:19   quote  deeplink  
Spannend verhaal! Goede voetballer maar is hij "het" dan wel? Waarom niet Odonkor halen? Doe dan Mertens zit volgens mij meer potentie in. Ik denk dat Verhoek niet veel beter kan worden dan ie nu is..

Wat ik mij afvraag, Jol zei vorige week ergens dat er bekende goede voetballers voor Ajax willen spelen, is hij hier een van? Ik ben wel benieuwd naar dat lijstje..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door BRW --
Marco vd L
 Marco vd L - maandag 23 augustus 2010 - 11:38   quote  deeplink  
Is 24 jaar als ik het goed heb, maar hij kan beter worden onder Jol

Hoop het ook dat die 'bekende' voetballers dan komen
tommie77
 tommie77 - maandag 23 augustus 2010 - 11:43   quote  deeplink  
Is deze jonge beter dan sarpong die ze laten gaan?
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 12:05   quote  deeplink  
Ja, deze jongen ontwikkelt zich stormachtig. Onder Van den brom nog meer vooruit gegaan. Bij ADO zijn ze lyrisch over hem. Hij is goedkoper dan leonardo denk ik. Galen. Hij is ook lang: 1.86, altijd handig bij corners. Hij is 23.
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 12:06   quote  deeplink  
Mertens is beter maar veel duurder: afkoopsom van enkele miljoenen. Verhoek heeft nog t/m 2012, maar kun je voor 6 ton wel ophalen vermoed ik. Zelf heeft verhoek in het AD aangegeven naar Ajax te willen.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 23 augustus 2010 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 11:43 schreef tommie77 het volgende:
ja dat vraag ik me dus ook af. sarpong had vorig jaar ook een aardig seizoen bij NEC. en als je ze met elkaar vergelijkt...
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 12:11   quote  deeplink  
Verhoek is mits niet al te duur een hele slimme aankoop, zowel links achts rechts bruikbaar en bij alle ADO-goals betrokken gister...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door Sonjajax --
thomASS
 thomASS - maandag 23 augustus 2010 - 12:50   quote  deeplink  
Niet halen, dit is van het niveau feyenooit.. (schaken, auassar)
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 13:04   quote  deeplink  
Niet mee eens. Op TV West zzeggen ze dat hij een soort Elia is. Hij heeft ook in (Jong) Oranje gespeeld
frankdrebin
 frankdrebin - maandag 23 augustus 2010 - 13:59   quote  deeplink  
Hij heeft meer waarde voor ajax dan sarpong, hij heeft een beter voorzet wart we goed kunnen gebruiken en kan ook op links
joey
 joey - maandag 23 augustus 2010 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 11:43 schreef tommie77 het volgende:
nee denk het niet..
Daarbij hebben we er nog wel 1tje nodig!? Ik zie mensen al een aanval met deze oik, suarez en hamdoui maken, maar waar is SULEMANI??.. Daarbij hebben we genoeg in de jeugd!!!
Ik vind deze speler onnodig!
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - maandag 23 augustus 2010 - 14:25   quote  deeplink  
Hebben we niks aan. Kan je beter Sarpong houden.
joey
 joey - maandag 23 augustus 2010 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:25 schreef Ajax4ever19 het volgende:
Hebben we niks aan. Kan je beter Sarpong houden.
Daar zit ik ook aan te denken.. + we hebben Ema, Sule, Zeegelaar, Josefzoon, ozbilliz... Moeten we die gast nou echt willen??:S
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:31   quote  deeplink  
Volgens mij wel een redelijke voetballer, maar laat Sulejmani eerst maar laten zien wat hij waard is, we hebben genoeg opties voor de buitenposities, al zijn ze allemaal nog vrij jong, ik weet trouwens niet wat ADO voor hem wil hebben????
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 18:57   quote  deeplink  
Hij blinkt wekelijks uit deze Verhoek, maar alles heeft zijn prijs inderdaad, voor 6 ton en 6 ton salaris, zeg ik: doen!
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:57 schreef Sonjajax het volgende:
Hij blinkt wekelijks uit deze Verhoek, maar alles heeft zijn prijs inderdaad, voor 6 ton en 6 ton salaris, zeg ik: doen!
en weeeeeeeer kopen??????????? dacht dat ze minderen wilde?
Afcarius
 Afcarius - maandag 23 augustus 2010 - 19:19   quote  deeplink  
Nee, niet halen..
We hebben Sulejmani, we hebben Emanuelson, Eriksen kan er spelen, Lodeiro ook, en Jozefszoon moet nog doorbreken.
Deze speler zou ons niet versterken.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 23 augustus 2010 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:57 schreef Sonjajax het volgende:
dom dom dom om hem te kopen. echt waar hij is niet veel beter dan sarpong..
Fernanic
 Fernanic - dinsdag 24 augustus 2010 - 00:07   quote  deeplink  
Ik vind het een goede speler bij ADO, hij is tenminste een echte rechtsbuiten en heeft ook nog wat lengte. Sulejmani, Eriksen en Lodeiro hebben genoeg kwaliteit maar niet voor op rechts. Als het niet teveel kost zou ik wel een poging wagen bij Ajax. Hij is ook nog best jong en heeft al ruim 100 wedstrijden gespeeld dus ook al wat ervaring. Of hij het niveau bij Ajax aankan is de vraag maar dat is altijd de vraag bij het kopen van relatief jongere spelers. Lodeiro weten we bijvoorbeeld ook nog niet van of hij het niveau aankan...
Afcarius
 Afcarius - dinsdag 24 augustus 2010 - 00:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 00:07 schreef Fernanic het volgende:
Ik vind het een goede speler bij ADO, hij is tenminste een echte rechtsbuiten en heeft ook nog wat lengte. Sulejmani, Eriksen en Lodeiro hebben genoeg kwaliteit maar niet voor op rechts. Als het niet teveel kost zou ik wel een poging wagen bij Ajax. Hij is ook nog best jong en heeft al ruim 100 wedstrijden gespeeld dus ook al wat ervaring. Of hij het niveau bij Ajax aankan is de vraag maar dat is altijd de vraag bij het kopen van relatief jongere spelers. Lodeiro weten we bijvoorbeeld ook nog niet van of hij het niveau aankan...
op rechts staat suarez, we hebben jozefszoon en Özbilic, eriksen kan rechts, En waarom zou je Rommedahl, kennedy en Sarpong laten gaan om dan, met alle respect, verhoek te kopen. Verhoek is leuk voor Ado maar niet voor ajax. kom nou toch, het kan toch niet zo zijn dat spelers als verhoek, de mul, of de ridder versterkingen zijn voor ajax? dan kun je net zo goed iemand zelf opleiden. Stop met kopen van halve spelers, of transfervrije zakkenvullers en besteeds je geld goed aan Talenten die je zelf niet in huis hebt, of uitstekende spelers zoals Luis Suarez of Elhamdaoui
Fernanic
 Fernanic - dinsdag 24 augustus 2010 - 00:45   quote  deeplink  
Eriksen is niks voor op rechts, speelt sowieso nog niet echt goed maar dat komt wel denk ik. Inderdaad is afwachten op Jozefzoon verstandiger dan weer iemand aankopen al is het bij hem natuurlijk ook nog afwachten of hij het red, het is dan in ieder geval wel gratis. Laten we sowieso maar hopen dat Suarez alles kan spelen want van elke vervanging worden we minder.
jef24
 jef24 - dinsdag 24 augustus 2010 - 18:41   quote  deeplink  
zeker niet goed genoeg voor ajax!! redelijke speler, maar geen meerwaarde. liever eigen jeugd !!bv jozefzoon.
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 18:41 schreef jef24 het volgende:
zeker niet goed genoeg voor ajax!! redelijke speler, maar geen meerwaarde. liever eigen jeugd !!bv jozefzoon.
eens!;)
alibabba
 alibabba - dinsdag 24 augustus 2010 - 20:54   quote  deeplink  
Verhoek heb ik zondag zien spelen tegen Vvv en hij deed het daar wel aardig, maar om hem naar Adam te halen? Ajax zal wellicht geinformeerd hebben, maar in daadwerkelijke interesse? Mido is net binnen en we hebben Sulejmani nog. Doe er alles aan om Mickey weer optimaal te krijgen, want in hem hebben we geinvesteerd. Ik heb er een goede hoop in dat het Jol gaat lukken.
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 20:54 schreef alibabba het volgende:
Verhoek heb ik zondag zien spelen tegen Vvv en hij deed het daar wel aardig, maar om hem naar Adam te halen? Ajax zal wellicht geinformeerd hebben, maar in daadwerkelijke interesse? Mido is net binnen en we hebben Sulejmani nog. Doe er alles aan om Mickey weer optimaal te krijgen, want in hem hebben we geinvesteerd. Ik heb er een goede hoop in dat het Jol gaat lukken.
Juist! jij snapt het!;)
Pema
 Pema - zondag 29 augustus 2010 - 20:13   quote  deeplink  
Vanmiddag ver Hoek gezien. Kopen! Heel effectief.
Loetje
 Loetje - zondag 29 augustus 2010 - 20:24   quote  deeplink  
weetje, verhoek speelt tot nu toe 4 wedstrijden heel aardig, maar ajax heel simpelweg het geld neit om een goede buitenspeler te kopen, want ajax heeft het geld voor de Cl nog niet geincasseerd denk ik!
maar de afgelopen seizoenen was hij heel wissenvallig, dus ik weet het niet!!
verbrande harry
 verbrande harry - zondag 29 augustus 2010 - 20:38   quote  deeplink  
viel zeker op deze speler maar het is ado,als het maar geen tweede delorge word.
Kiljahboy
 Kiljahboy - zondag 29 augustus 2010 - 21:25   quote  deeplink  
Wat vinden wij van de vergelijking Wesley Verhoek en Aras Ozbiliz?
Loetje
 Loetje - zondag 29 augustus 2010 - 21:28   quote  deeplink  
verhoek heeft wat mer routine op dat gebied en ozbiliz moet eerst is rustig de tijd krijgen om zich te bewijzen, is odonkor niet haalbaar,die is ook transfervrij geloof ik, dan heb je pas snelheid!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5907
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Ajax geinteresseerd in ADO-aanvaller Verhoek'

0.0065231