BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - AFC Ajax (29-08-2010 12:30): 0-5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Kiljahboy
 Kiljahboy - maandag 23 augustus 2010 - 09:53   quote  deeplink  
Discussier hier mee over de wedstrijd De Graafschap - Ajax.

Zelf vermoed ik een ruime overwinning voor de ploeg van Martin Jol. Ik denk 0-5 in het voordeel van de Amsterdammers.
joey
 joey - maandag 23 augustus 2010 - 14:06   quote  deeplink  
7-1 voor ajax!!!..:)
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 augustus 2010 - 14:08   quote  deeplink  
`Denk je dat de Graafschap nog een doelpunt gaat maken dan??
Haha!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door Hasjkoph --
Passs
 Passs - maandag 23 augustus 2010 - 14:20   quote  deeplink  
pfff De graafschap uit.. altijd moeilijk.. Nee grapje.
Ajax moet hier gewoon overheen walsen,, wat niet moeilijk moet zijn.
Met of zonder rode kaart van de graafschap ga ik voor 0-6 voor Ajax.
Suarez 3X
De Zeeuw 1x
El Hamdaoui 2X
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - maandag 23 augustus 2010 - 14:23   quote  deeplink  
Blind maar een keertje opstellen in zo'n wedstrijd. Ajax moet overtuigen.
Brandje
 Brandje - maandag 23 augustus 2010 - 14:27   quote  deeplink  
De uitslag zal mede afhangen wat er woensdag voor resultaat wordt gehaald. Halen we CL dan freeweelen we over de Superboeren heen. Bij mislopen CL kan het wel eens een vervelende weedstrijd worden. Temeer omdat het dan meteen weer van de gruchten gaan gonzen wie er blijve en wie er alsnog vertrekken. Dis woensdag is een wedstrijd die echt heel belangrijk is!
joey
 joey - maandag 23 augustus 2010 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:08 schreef Hasjkoph het volgende:
`Denk je dat de Graafschap nog een doelpunt gaat maken dan??
Haha!!
Jup..,,
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:35   quote  deeplink  
-------------Steek-----------
Wiel---Alder------Jan----Anita
---------Enoh-----Zeeuw------
-------------De Jong----------
--Suarez---Hammie----Sueljmani

Verhoeven
Olequer
Ooijer
Blind
Bonevacia
Eriksen
Jozefzoon
Suk
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:37   quote  deeplink  
0-4 trouwens.

3 keer suarez 1 keer Sulejmani
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 18:59   quote  deeplink  
Onzin, opstelling hangt helemaal van woensdag af hoe we zondag spelen, kun je nu nog niet mee aankomen en met de bank al helemaal niet gezien eventuele blessures, volkomen nutteloos dit
Afcarius
 Afcarius - maandag 23 augustus 2010 - 20:29   quote  deeplink  
ik hoop dat onze jeugdige talenten hier een kans krijgen, we winnen toch wel en zij kunnen de ervaring goed gebruiken.. + de basisspelers kunnen ook wel wat rust gebruiken na al die midweekse duels
afcadavid
 afcadavid - maandag 23 augustus 2010 - 22:06   quote  deeplink  
SUAREZ EL HAMDAOUI kunnen mooi een super show laten zien deze wedstrijd(A)
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - maandag 23 augustus 2010 - 22:12   quote  deeplink  
Haha dat Remco nu bijna met Miralem is getrouwd is nu wel zeker haha

(no offence ;))
Marco vd L
 Marco vd L - maandag 23 augustus 2010 - 22:13   quote  deeplink  
david, helemaal met je eens
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 augustus 2010 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:40 schreef Sonjajax het volgende:

[..]

Rsja, mensen dom noemen met een universitaire studie en zelf de d niet van de t kunnen onderscheiden, dat zegt genoeg over deze aan huis gekluisterde Remnco. Die kunnen we beter negeren, de meeste mensen hier vinden hem zielig en dat is hij ook. Hij heeft geen leven. liegt over zijn zogenaamde werk en dat hij niet bij andere clubs ook volop post en heeft overduidelijk geen verstand van het enige waar hij de hele dag mee bezig is: Ajax, Iemand die Stekelnurg en Urby zwak vindt, daarentegen Sulejmani geweldig vindt, die snapt er echt niks van. Negeren maar denk ik voortaan. Ik hoop overigens vurig dat Mickey het ooit wel laat zien
Hij heeft toch echt niks gezegt over dat hij Stekelenburg zwak vindt...
jantjaahh
 jantjaahh - maandag 23 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
haha eigenlijk boeit het me nul
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 augustus 2010 - 23:19   quote  deeplink  
Waarom lees je dan alles en reageer je dan op hem?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 augustus 2010 - 23:20   quote  deeplink  
Als het mij niet zou boeien dan was ik allang weg!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 23 augustus 2010 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:19 schreef Hasjkoph het volgende:
Waarom lees je dan alles en reageer je dan op hem?
omdat het hem wel boeit ;D
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:20 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

omdat het hem wel boeit ;D
Idd! ;D
jantjaahh
 jantjaahh - maandag 23 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
omdat anderen er ook last van hebben
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:07 schreef jantjaahh het volgende:

[..]

daar hoort remco k ook bij
vind hij en genoeg anderen blijkbaar niet
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 augustus 2010 - 23:24   quote  deeplink  
Dus? Dan moet jij er mee bemoeien? Terwijl het je helemaal niks boeit?
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:24 schreef Hasjkoph het volgende:
Dus? Dan moet jij er mee bemoeien? Terwijl het je helemaal niks boeit?
laat het lekker gaan joh, ik heb er echt geen last van
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 23 augustus 2010 - 23:28   quote  deeplink  
Ok is goed ;)
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 13:46   quote  deeplink  
0-2

el hamdoui en suarez.. zou best kunnen zijn dat er zomaar ook een tegendoelpunt valt.. ajax is zwak door moeilijke wedstrijd tegen kiev.. die 1-1 word en dan in de verlenging gewonnen word door AJAX!! Goal van ajax is dan van sulejmani in de 80ste min..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2010 door freakie --
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 18:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 13:46 schreef freakie het volgende:
0-2

el hamdoui en suarez.. zou best kunnen zijn dat er zomaar ook een tegendoelpunt valt.. ajax is zwak door moeilijke wedstrijd tegen kiev.. die 1-1 word en dan in de verlenging gewonnen word door AJAX!! Goal van ajax is dan van sulejmani in de 80ste min..
NouNouNou.. kom ik aan met me 7-1 !:):P hahaha
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 21:30   quote  deeplink  
7-1???????? Voor de graafschap!!!!!:O
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 21:31   quote  deeplink  
Kijk meer naar dat als ajax een uitgeput is door de wedstrijd tegen kiev.. Er geen goede wedstrijd word gespeeld tegen de graafschap..
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:30 schreef freakie het volgende:
7-1???????? Voor de graafschap!!!!!:O
Neeee.. Voor ajax bedoel ik dan!! DUH!!!
freakie
 freakie - dinsdag 24 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
aaaaaaaaaaaaaaaaah... 1-7 xD Tsja.. ben benieuwt.. Maar even een leuke vraag als almere city nou perongeluk heeeel veel geluk heeft en tegen ajax mag spelen in de beker xD Wat dan?? 34-0?? xD
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 augustus 2010 - 21:44   quote  deeplink  
Ik ben en blijf voorzichtig...: 0-8. Zowel Suárez als El Hamdaoui 4 x :)))
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:40 schreef freakie het volgende:
aaaaaaaaaaaaaaaaah... 1-7 xD Tsja.. ben benieuwt.. Maar even een leuke vraag als almere city nou perongeluk heeeel veel geluk heeft en tegen ajax mag spelen in de beker xD Wat dan?? 34-0?? xD
Nou.. Dat was erg jammer idd. Dat ze zo eraf gingen tegen KUT sparta! Almere City heeft wel degelijk een leuke ploeg! Heeft laten zien in de Jupiler L. te horen.. Heeft wegens geld,schulden etc etc veel spelers weg moeten laten gaan en die bij moeten vullen met jeugd! En het is niet bepaald een ajax opleiding heh!;) haha.. Ik kan het zeggen.. heb daar gevoetbald..

Ze hebben wel RBC er mooi af gevoetbald! En.. Sjaa denk dat als ajax in de beker tegen almere city moet dat het iets van 8-0 word ofzow.. Ajax is niet echt geweldig tegen die clubjes, zie vorig seizoen XD hahaa..

Neee denk ook niet echt dat het 1-7 word hoor;) Zit maar wat te grappen! Maar we zullen het allemaal wel zien! Winnen moeten we ZEKER!;)
alibabba
 alibabba - zaterdag 28 augustus 2010 - 01:05   quote  deeplink  
Zondagmiddag gaat Ons AJAX om 12.30 uur in Doetinchem aftrappen tegen De Graafschap. De " Superboeren " zullen na zondag weer gewoon " boeren " heten, omdat Ajax superieur zal zijn aan de gastheren. Mijn bekende statistieken heb ik ook op deze wedstrijd losgelaten. 17x is De Graafschap - AJAX in de competitie gespeeld en daarvan wisten de Amsterdammers er 9 te winnen. 2x leed Ajax een nederlaag in de Achterhoek en 6x eindigde het duel in een gelijkspel. Doelcijfers; 11-44. Daarbij moet wel gezegd worden dat het Ajax, vanaf het eerste seizoen van De Graafschap in de Eredivisie, niet lukte om te winnen in Doetinchem. Van 1973 t/m 1977, dus 4 seizoenen, ging Ajax met 2 gelijke spelen en 2 nederlagen terug naar Amsterdam. In 1977 degradeerde de " boeren " , om vervolgens in 1981 weer terug te keren op het hoogste niveau. In het seizoen 81'82 won Ajax in Doetinchem en daarna heeft het ook nooit meer verloren daar.

Om gelijk met dat seizoen te beginnen ( 81'82 ). Ajax won op 6-3-1982 met 1-4, na een 1-0 ruststand door een doelpunt van Hein Schreur. T/m de 69e minuut dachten de Achterhoekers aan een overwinning, maar Kieft, Tsjeu la Ling, Dick Schoenaker en Soren Lerby dachten er heel anders over. Zij scoorden respectievelijk de 1-1 t/m de 1-4, in een wedstrijd waarin Guus Hiddink en Johan Cruijff aan deelnamen.

Stefan Pettersson was op 16-2-1992 de matchwinnaar, doordat hij in de 38e minuut het enige doelpunt van de pot scoorde. In 1994 nam Pettersson afscheid in de Meer en werd door Michael v.Praag benoemd tot " Mister Ajax " . Een titel die daarvoor alleen was weggelegd voor een andere geweldige Ajacied, Sjaak Swart. Ik heb Pettersson altijd een geweldige voetballer gevonden en een fantastisch mens. In 6 seizoenen wist de Zweed precies 100 goals te maken in dienst van Ajax, waaronder prachtige doelpunten.

Een monsterscore werd er geboekt in het seizoen '97'98, een seizoen waarin we het kampioenschap en de beker wonnen. In Doetinchem werd het destijds 1-8, door onder meer 3 goals van Benni McCarthy en 2 van Jari Litmanen. Peter Hoekstra en Ronald de Boer scoorden ieder 1x. Dan vergeet ik nog 1 doelpunt van Ons Aller Ajax en dat is het doelpunt van Edwin vd.Sar. Hij scoorde vanaf de strafschopstip en mede daardoor kwamen we dat seizoen op een doelpuntentotaal van 112!!!

De laatste 3x in de Achterhoek werden wederom 3 grote overwinningen neergezet. 0-5 werd het op 20-11-2004, door 2 goals van Julien Escudé, 1 van Babel, 1tje door Galasek en één treffer van Mauro Rosales. Op 19-8-2007 werd de Graafschap te kijk gezet in de eerste pot van het seizoen '07'08. Huntelaar scoorde maar liefst 4x, Hedwiges Maduro prikte er 2 in, Suarez had zijn aandeel, zo ook Kennedy Bakircioglu.

De laatste was op 21-12-2008; De Graafschap - Ajax 0-6 (0-2). 10. Cvitanich 0-1, 12. Sulejmani 0-2, 53. Suarez 0-3 (strafschop), 62. Suarez 0-4, 67. Emanuelson 0-5, 71. Cvitanich 0-6. Scheidsrechter: Wegereef. Toeschouwers: 12.6000. Rode kaart: 35. Volmer (De Graafschap). Gele kaart: Oost, Fränkel, Hese, Schuurman, Bot (De Graafschap), Gabri (Ajax). Ajax speelde destijds in deze opstelling onder leiding van v.Basten: Vermeer; Van der Wiel (46. Silva), Oleguer, Vertonghen en Vermaelen; Gabri, Sulejmani en Enoh (57. Blind); Suarez, Cvitanich (85. Leonardo) en Emanuelson. Huntelaar had ons dat seizoen begin december verlaten en het is voor mij de grote oorzaak dat na de winterstop van dat seizoen de titel werd verspeeld. V.Basten werd het één en ander verweten, maar als je topscoorder midden het seizoen word verkocht, is dat een grote aderlating.

Ajax pakt zondag zonder twijfel de 3 punten, want het heerlijke gevoel van de plaatsing voor de CL gaat zich vertalen in goed spel. De spelers van De Graafschap willen zich bewijzen in het duel met Ajax. Bewijzen ja, dat ze kansloos zijn tegen Suarez en consorten. Ik ga voor een 0-4 overwinning tegen de " boeren " . Het " super " laat ik weg en daar komt iedereen die De Graafschap een warm hart toedraagt zondag achter....

Ja toch?
freakie
 freakie - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:49   quote  deeplink  
Ik denk eerder een 0-2 ofzo.. Vermoeiende wedstrijd achter de rug en ajax wint dat niet zo makkelijk..
joduh
 joduh - zaterdag 28 augustus 2010 - 10:56   quote  deeplink  
Heel duidelijk alibabba,weer een lekker stukkie leeswerk met leuke weetjes weer.jehebt je best weer gedaan zeg! Maar je vergeet nog even de doelpuntenmakers aan onze kant???missch ga je weer helemaal gelijk krijgen???? ik hoop het!en ik denk een lekkere 1-3
freakie
 freakie - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:04   quote  deeplink  
Als het een grote uitslag word eet ik mijn pet op.. Het gebeurt bijna nooit dat als je wint in europa er een grote uitslag word neer gezet in de eredivisie.. Maar t kan natuurlijk wel.. Tegen roda is dat ook gelukt.. Alleen dat was ook zeker niet de hele wedstrijd lang goed..
alibabba
 alibabba - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 10:56 schreef joduh het volgende:
Heel duidelijk alibabba,weer een lekker stukkie leeswerk met leuke weetjes weer.jehebt je best weer gedaan zeg! Maar je vergeet nog even de doelpuntenmakers aan onze kant???missch ga je weer helemaal gelijk krijgen???? ik hoop het!en ik denk een lekkere 1-3
Ik denk dat Suarez 2x doel treft, El Hamdaoui 1x en de Jong ook een aandeel zal hebben met een goal. AJAX IS MIJN LEVEN, AJAX IS MIJN TROTS.
alibabba
 alibabba - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 11:04 schreef freakie het volgende:
Als het een grote uitslag word eet ik mijn pet op.. Het gebeurt bijna nooit dat als je wint in europa er een grote uitslag word neer gezet in de eredivisie.. Maar t kan natuurlijk wel.. Tegen roda is dat ook gelukt.. Alleen dat was ook zeker niet de hele wedstrijd lang goed..
Hahahahahahaha, ik weet dat je vorig seizoen flink ziek bent geweest na het eten van je pet!!! Volgens mij ging het toen om Rkc of Nec dat ze ergens niet konden winnen, maar ze wonnen wel. Als Ajax een grote uitslag neerzet wil ik foto's zien van het naar binnenwerken van je pet. Ik hoop dan wel dat het geen AJAX-pet is, maar een Psv-pet.....xD.
joduh
 joduh - zaterdag 28 augustus 2010 - 11:50   quote  deeplink  
ja sorry freakie?als je zulke dingen zegt dan weet je het he?dan moet je het ook doen nl..... hahaah en IK vind 2 goals verschil al een grote uitslag hoor man!!!!!
dege
 dege - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:08   quote  deeplink  
AJAX moet niet daar met een instelling gaan voetballen van dat doen we wel even, want dan kan het spoken bij de superboeren.
Met de sterkste opstelling beginnen en snel scoren, dan ga ik voor een 0-3 overwinning, maar blijf waken voor onderschatting, zeker na zo'n wedstrijd tegen Kiev.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 28 augustus 2010 - 12:16   quote  deeplink  
Ik demk net zoals Alibabba 0-4!
remco k
 remco k - zaterdag 28 augustus 2010 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 12:08 schreef dege het volgende:
AJAX moet niet daar met een instelling gaan voetballen van dat doen we wel even, want dan kan het spoken bij de superboeren.
Met de sterkste opstelling beginnen en snel scoren, dan ga ik voor een 0-3 overwinning, maar blijf waken voor onderschatting, zeker na zo'n wedstrijd tegen Kiev.
100% gelijk
adriu
 adriu - zaterdag 28 augustus 2010 - 13:54   quote  deeplink  
ik denk dat er een 4 paar verasingen in het elftal zitten!! 1-9
Lisa DTC
 Lisa DTC - zaterdag 28 augustus 2010 - 14:58   quote  deeplink  
Met een uitverkochte Vijverberg krijgen ze het nog moeilijk morgen, ik zeg het je!

Wel grappig is, als Ajax scoort de bijna de helft van het stadion gaat juichen omdat ze een gedeelde liefde voor Graafschap en Ajax hebben!
joduh
 joduh - zaterdag 28 augustus 2010 - 15:27   quote  deeplink  
gedeelde liefde? leuk! maar hoe zit dat dan? zijn dat mensen die uit doetinchem komen die voor ajax zijn bedoel je?
eSCee
 eSCee - zaterdag 28 augustus 2010 - 15:35   quote  deeplink  
Met 0-1 ben ik morgen dik tevreden. Al hoop ik een ruime overwinning, graafschap zal er op klappen, dus snelle goal van AJAX is gewenst.

Maar als ajax gewoon wint is het goed. Als je dan kijkt naar de periode van WK tot nu. dan is Groningen-uit de enige schade die AJAX heeft opgelopen. Voor de rest perfect in de onrust die er toch wel leefde. Op basis daarvan verwacht ik een mooi seizoen.
eSCee
 eSCee - zaterdag 28 augustus 2010 - 15:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 01:05 schreef alibabba het volgende:
Zondagmiddag gaat Ons AJAX om 12.30 uur in Doetinchem aftrappen tegen ......De spelers van De Graafschap willen zich bewijzen in het duel met Ajax. Bewijzen ja, dat ze kansloos zijn tegen Suarez en consorten. Ik ga voor een 0-4 overwinning tegen de " boeren " . Het " super " laat ik weg en daar komt iedereen die De Graafschap een warm hart toedraagt zondag achter....

Ja toch?
Het predikaat "super" wordt elk keer verkregen door de onderlinge wedstrijd met Pisvee.

Aangezien Pisvee van Graafschap won vorige keer, zijn zij dit jaar de superboeren hahaha
verbrande harry
 verbrande harry - zaterdag 28 augustus 2010 - 16:31   quote  deeplink  
deze wedstrijd moet simpel gewonnen worden,0-4 moet kunnen.
remco k
 remco k - zaterdag 28 augustus 2010 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 15:45 schreef eSCee het volgende:

[..]

Het predikaat "super" wordt elk keer verkregen door de onderlinge wedstrijd met Pisvee.

Aangezien Pisvee van Graafschap won vorige keer, zijn zij dit jaar de superboeren hahaha
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH.

Mag Twente hier ook aan meedoen, daar lopen ook wel een paar onnozele boertjes rond?????

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - AFC Ajax (29-08-2010 12:30): 0-5

0.0091748