|
|
thomASS
|
|
|
|
|
|
joduh
|
|
|
op naar doetinchem!!!paspoort mee?hahah praten ze daar duits????zonder gekheid het wordt 1-3én lastig! suarez,el hammie 2x. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
de opstellingen: De Graafschap: Waterman; Nalbantoghlu, Wormgoor, Buijs, Fränkel; De Ridder, Jungschläger, Meijer, Rose; Bargas, Poepon. Wissels: Van de Kracht (k), Saeijs, Hersi, El Hassnaoui, Overgoor, Hairemans
Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, De Jong, Enoh, Emanuelson: Suarez, El Hamdaoui Wissels: Verhoeven, Oleguer, Ooijer, Blind, Eriksen, Sulejmani, Jozefzoon |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 12:01 schreef dege het volgende:de opstellingen: De Graafschap: Waterman; Nalbantoghlu, Wormgoor, Buijs, Fränkel; De Ridder, Jungschläger, Meijer, Rose; Bargas, Poepon. Wissels: Van de Kracht (k), Saeijs, Hersi, El Hassnaoui, Overgoor, Hairemans Ajax: Stekelenburg; Van der Wiel, Alderweireld, Vertonghen, Anita; De Zeeuw, De Jong, Enoh, Emanuelson: Suarez, El Hamdaoui Wissels: Verhoeven, Oleguer, Ooijer, Blind, Eriksen, Sulejmani, Jozefzoon Bonevacia zit er niet bij? |
|
|
|
|
dege
|
|
|
en dat is 0-1 Suarez en nu doordrukken! |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
1-0 lekker....
Goede pass van Urby op van der Wiel, nu proberen snel de tweede er bij te prikken.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ongelooflijk, ik denk ik zeg iets positiefs over Urby, en dan doet hij dit, echt te triest voor woorden dat zo'n bal verkeerd wordt neergelegd |
|
|
|
|
dege
|
|
|
maakt niet uit, 2e helft zullen we denk ik toch Sulejmani te zien krijgen |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
waarom mag Urby toch altijd die vrije trappen nemen vanaf de zijkant, doe ballen komen echt helemaal nooit ergens aan... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: ik hoop het, maar het maakt wel uit, want het is bij hem weer gebrek aan concentratie en dus instelling in een "kleinere" wedstrijd |
|
|
|
|
dege
|
|
|
natuurlijk maakt het uit, maar je snapt wel hoe ik het bedoel. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
toch laat AJAX De Graafscap steeds meer in hun spel komen en daar ben ik niet gerust op |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Voor de mensen die twijfelen aan de technische vaardigheden van Enoh, even terugkijken naar minuut 25,26 en 27.... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: das inderdaad niet echt goed nee.... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Steek is wel weer echt een held!!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
Steek keept inderdaad wederom geweldig, maar dat hij al zoveel te doen krijgt zegt wel weer wat over het spel van vanmiidag van AJAX. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ik vind de Graafschap echt helemaal niet goed, maar Alderweireld en Vertonghen geven teveel ruimte weg...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2010 door Pim -- |
|
|
|
|
dege
|
|
|
De Graafschap is ook niet goed, maar AJAX speelt ook niet goed, dit AJAX moet hen wegspelen, daar hebben ze genoeg kwaliteit voor, maar ze maken het zichzelf weer eens onnodig lastig. Zie de uitwedstrijd tegen Groningen, ook zo onnodig. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Je hebt helemaal gelijk, maar ik vind die scheidsrechter ook slecht hoor. Gelukkig fluit hij wel slecht aan beide kanten zeg... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
yes! Dit hadden ze nodig op een uitstekend moment 0-2 en wie anders als Suarez! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ik vind overigens wel dat Ajax voorin heel degelijk speelt. Niet met flair, maar gewoon rustig uitspelen. Lijkt een beetje op PSV of Twente voetbal... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
denk wel dat dit een uitstekende wedstrijd zou zijn voor Sulejmani, als je vaak ziet hoeveel ruimte er ligt op de zijkanten. Als je daar dan Sulej neerzet, ontstaat er ook weer meer ruimte in het midden voor Suarez en El Hamdaoui, dan kun je rekenen op een grote score, dus ik hoop vandaag ook op een vroege invalbeurt van Mickey |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Sulejmani hoort sowieso vaker te spelen:)! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 13:25 schreef dege het volgende:denk wel dat dit een uitstekende wedstrijd zou zijn voor Sulejmani, als je vaak ziet hoeveel ruimte er ligt op de zijkanten. Als je daar dan Sulej neerzet, ontstaat er ook weer meer ruimte in het midden voor Suarez en El Hamdaoui, dan kun je rekenen op een grote score, dus ik hoop vandaag ook op een vroege invalbeurt van Mickey Hier kan ik me helemaal in vinden, maar ik denk dat Ajax Urby nog wil verkopen voor 1 september en dat ie daarom steeds de voorkeur krijgt boven Sulejmani. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
misschien is dat wel de reden wie weet. hoop wel dat ajax zo snel mogelijk de 0-3 maakt, dan is deze pot gespeeld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2010 door dege -- |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
op de manier hoe ze nu spelen halen ze die 0-5 niet |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
hoop niet dat de graafschap de 2-1 maakt, dan wordt het nog knap spannend, ajax verslapt. Gooi sulejmani er aub in, kan perfect in deze wedstrijd!! |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
Pff waarom mag die Furby toch altijd spelen, ongelooflijk, zet toch Sulejmani erin een paar matchen..
Logisch dat hij nog steeds weg wil, hij krijgt gewoon geen eerlijke kans.. |
|
|
|
|
Sebco
|
|
|
man man geweldige voorzet van urby.. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Emanuelson speelt bij vlagen aardig, maar meestal is het veruit onder de maat:(! Ik wil Sulejmani zien! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
van mij mag Sulejmani er nu ook wel inkomen, is wel tijd voor nu. Is wel een type die er in thuis hoort nu. Ben inderdaad bang dat als het 1-2 word het weer enorm lastig gaat worden. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Dat was dan weer een prima steekpass van Furby! |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
De rechtsback van de Graafschap eruit, nu moet echt Sulejmani erin!! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
krijg wel BEHOORLIJK de balen van die Scheids, wat een fluittist zeg |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
dege
|
|
|
eindelijk doet Urby wat goeds 0-3 Hij legt hem er wel mooi in. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
na een zeer matige eerste helft van Urby speelt hij in aanvallen opzicht een redelijk goede tweede helft met 2 goede steekpasses en een mooie goal.....
YES eindelijk weer Sulejmani, kom op jongen |
|
|
|
|
ThomasAjacied
|
|
|
mooie vrije trap, had lievef urby eruit voor mickey dan mounir.... |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Ik vond Mounir anders dramatisch spelen;) |
|
|
|
|
ajaxamsterdam4ever
|
|
|
quote: jamaar mounir heeft rammadan duss.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
MOunir leek vandaag inderdaad krachtloos, wedstrijd is nu een beetje dood aan het bloeden.
Gelukkig in ieder geval de volle drie punten na zo'n zware Europacup wedstrijd, dat is in het verleden weleens anders geweest... |
|
|
|
|
dege
|
|
|
maar belangrijkste voor vandaag na zo'n wedstrijd tegen Kiev is dat je de 3 punten pakt. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 14:06 schreef remco k het volgende:MOunir leek vandaag inderdaad krachtloos, wedstrijd is nu een beetje dood aan het bloeden. Gelukkig in ieder geval de volle drie punten na zo'n zware Europacup wedstrijd, dat is in het verleden weleens anders geweest... denk dat ajax het wel goed vind, willen ook niet meer. Prima overwinning mits ze de 0 houden. |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
Jozefzoon knalt er nog een in hoop ik:P |
|
|
|
|
dege
|
|
|
als de score nog hoger zou worden zou het wel wat geflateerd zijn, maar voor doelsaldo natuurlijk prima |
|
|
|
|
Pim
|
|
|
|
|