BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - AFC Ajax (29-08-2010 12:30): 0-5

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pim
 Pim - zondag 29 augustus 2010 - 14:16   quote  deeplink  
Gelukkig staat Steek op doel, want er is nu wel weer een hoop concentratieverlies!
dege
 dege - zondag 29 augustus 2010 - 14:17   quote  deeplink  
en dat is 0-5 haha Eriksen
Pim
 Pim - zondag 29 augustus 2010 - 14:17   quote  deeplink  
En ook Eriksen maakt z'n allereerste competitiegoal!
chester
 chester - zondag 29 augustus 2010 - 14:18   quote  deeplink  
je hebt geluk dat waterman kiept dat lijkt we een pupilkeeper dat is niks en wordt niks
dege
 dege - zondag 29 augustus 2010 - 14:19   quote  deeplink  
wat een heerlijke redding van Steek was dat weer, is echt een toppertje!!
Pim
 Pim - zondag 29 augustus 2010 - 14:19   quote  deeplink  
Ja, hij vond het zelfs leuk:P
joduh
 joduh - zondag 29 augustus 2010 - 19:26   quote  deeplink  
jaja,remco en zijn anti urby maatjes hiero......wat was suleimani weer geweldig he? en wat een mazzelgoal van furby zeg? wat een foute passes van furby.hoop echt dat ie verkocht gaat worden...is totaal geen linksbuiten en verreweg de zwakste schakel in dit ajax!!!!nee,suleimani viel weer geweldig in!!!het fanatisme straalde er weer van af!!!moet veel vroeger in de wedstrijden invallen vind ik?zo krijgt hij helemaal geen kans.......
jaja........
Kiljahboy
 Kiljahboy - zondag 29 augustus 2010 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 19:26 schreef joduh het volgende:
jaja,remco en zijn anti urby maatjes hiero......wat was suleimani weer geweldig he? en wat een mazzelgoal van furby zeg? wat een foute passes van furby.hoop echt dat ie verkocht gaat worden...is totaal geen linksbuiten en verreweg de zwakste schakel in dit ajax!!!!nee,suleimani viel weer geweldig in!!!het fanatisme straalde er weer van af!!!moet veel vroeger in de wedstrijden invallen vind ik?zo krijgt hij helemaal geen kans.......
jaja........
Ja inderdaad. Nou zal je vast wel weer krijgen dat het een mazzelgoal is. Alvast als reactie: Dieptriest om Urby zo af te zeiken elke keer......
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 29 augustus 2010 - 21:12   quote  deeplink  
als urby het slecht doet, hoor ik je niet zo praten joduh. mischien moeten ze sulejmani eens in de basis zetten. dan doet ie het beter dan emanuelson. daar ben ik zeker van.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 29 augustus 2010 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 21:11 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Ja inderdaad. Nou zal je vast wel weer krijgen dat het een mazzelgoal is. Alvast als reactie: Dieptriest om Urby zo af te zeiken elke keer......
hoezo nou weer dieptriest?? als hij het slecht doet geven wij onze mening. en het zegt wat over urby dat als we onze mening geven over hem het lijkt op afzijken.
Kiljahboy
 Kiljahboy - zondag 29 augustus 2010 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 21:16 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

hoezo nou weer dieptriest?? als hij het slecht doet geven wij onze mening. en het zegt wat over urby dat als we onze mening geven over hem het lijkt op afzijken.
Urby is een voetballer met prima kwaliteiten. Of zijn we de goals tegen de grote clubs vergeten? Die waren van pure klasse. Ook Sulejmani is een prima voetballer, maar ik moet nog zien of hij beter is dan Urby. En nu zal wel gezegd worden van ja hij speelt kut dit en dat. Maar ook Suarez of El Hamdaoui zal vast wel een wedstrijd van mindere klasse spelen. Wordt voor hun dan ook een apart topic geopend om even lekker te zeiken? Ik denk van wel.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 29 augustus 2010 - 21:29   quote  deeplink  
nee want suarez en mounir spelen geen heel seizoen slecht. en waarom als urby kut speeld en sulejmani WEER heeft laten zien enorm goed te zijn word hij niet opgesteld? overgens vind ik dat urby vandaag aardig speelde. maar niet meer dan dat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 29 augustus 2010 door ajaxamsterdam4ever --
Kiljahboy
 Kiljahboy - zondag 29 augustus 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 21:29 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
nee want suarez en mounir spelen geen heel seizoen slecht. en waarom als urby kut speeld en sulejmani WEER heeft laten zien enorm goed te zijn word hij niet opgesteld? overgens vind ik dat urby vandaag aardig speelde. maar niet meer dan dat.
Ik heb het niet over een seizoen. Ik heb het over 2 a 3 wedstrijden. Elke speler kan een dip hebben zo ook Emanuelson. Het zijn geen robots, maar gewoon mensen. En ja Sulejmani heeft zich een beetje bewezen, maar Emanuelson zou ik nog niet uit de basis zetten als ik Jol was.
freakie
 freakie - zondag 29 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
Ik wil best wat zeggen.. Urby gaat nu weer 8 wedstrijden kut spelen.. Joduh.. Hij was prima vandaag.. Gescoord heeft hij maar wat zegt dat of je dan goed bent het hele seizoen.. Iedere speler heeft wel eens zijn goede momenten.. Eriksen vind ik ook niet goed als hij scoort wat hij ook deed vandaag.. Waarom mopeten we de goals tegen 3 clubs vorig jaar ELKE keer weer als reden geven dat urby moet blijven en om te zegge dat hij goed is?? Ik begrijp dat niet.. Dat hij vandaag een aardige wedstrijd speeld wil niet zeggen dat hij dan het hele seizoen goed voetbalt.. Dat is het eerste goede ding dat ik van urby heb gezien...
joduh
 joduh - zondag 29 augustus 2010 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 21:12 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
als urby het slecht doet, hoor ik je niet zo praten joduh. mischien moeten ze sulejmani eens in de basis zetten. dan doet ie het beter dan emanuelson. daar ben ik zeker van.
ik praat nooit tegen jou man!simpel.....
freakie
 freakie - zondag 29 augustus 2010 - 21:41   quote  deeplink  
Sulejmani heeft maar 1/10e deel van de minuten gespeeld die urby heeft gespeeld.. Maar toch heeft hij betere statestieken.. Een beetje bewezen??
joduh
 joduh - zondag 29 augustus 2010 - 21:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 21:41 schreef freakie het volgende:
Sulejmani heeft maar 1/10e deel van de minuten gespeeld die urby heeft gespeeld.. Maar toch heeft hij betere statestieken.. Een beetje bewezen??
ok remco
freakie
 freakie - zondag 29 augustus 2010 - 22:10   quote  deeplink  
Ja sorry joduh maar ondertussen heeft urby net zo veel goede dingen laten zien dan sulej in 1 uur heeft gedaan.. Lijkt me toch wel duidelijk.. Natuurlijk scoorde hij.. Maar goed spelen?? Ik ben benieuwt als hij echt zo goed is dan zou zijn contract wel verlengt worden toch joduh??
nummer10
 nummer10 - zondag 29 augustus 2010 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 21:41 schreef freakie het volgende:
had leonardo dat ook niet ? maar was leonardo beter ?
nummer10
 nummer10 - zondag 29 augustus 2010 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 22:10 schreef freakie het volgende:
Ja sorry joduh maar ondertussen heeft urby net zo veel goede dingen laten zien dan sulej in 1 uur heeft gedaan.. Lijkt me toch wel duidelijk.. Natuurlijk scoorde hij.. Maar goed spelen?? Ik ben benieuwt als hij echt zo goed is dan zou zijn contract wel verlengt worden toch joduh??
ajax wil zijn contract wel verlengen maar de zaakwaarnemer van Urby werkt niet mee !! als we toch over feiten gaan hebben :x daarbij ja Urby is elke wedstrijd INDIRECT betrokken bij goals.. de balletjes terug zijn naar mijn MENING om de verdediging open te trekken.. en zoals vandaag was hij ook weer indirect betrokken bij een goal.. bal breed op vdwiel PRECIES opmaat.. waardoor vdwiel helemaal vrij stond.. en tuurlijk is wel niet zijn assist maar zo doet urby dat vaker maar dat word helaas niet gezien :(
freakie
 freakie - zondag 29 augustus 2010 - 22:34   quote  deeplink  
Ja nummer10 ik vind het jammer dat leonardo weg is.. Want ik had hem daar graag gezien.. Die balletjes terug kan jou mening zijn om de verdediging open te krijgen.. Maar daarvoor komt er een actie die altijd mislukt bij urby.. Als urby het goed doet dan zou ik dat ook zegge en vandaag had hij een goede wedstrijd.. Maar over dat contract is niet waar.. Een zakenwaarnemer heeft weinig in te brengen met de verlenging van een contract.. Urby wil veel meer verdienen..En dat doet ajax niet..

Over sulejmani hij heeft niet veel goed laten zien vandaag maar weetje waarom?? Als suarez naar de spits verhuisd heb je geen spits die blijft staan en die weet wat hij precies moet doen.. Ja inderdaad hij heeft daar gestaan.. maar je haald er een natuurlijke spits uit.. als urby gewisseld werd had je denk ik sulejmani op zijn best gezien..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - zondag 29 augustus 2010 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 21:40 schreef joduh het volgende:

[..]

ik praat nooit tegen jou man!simpel.....
jaaa......
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 19:26 schreef joduh het volgende:
jaja........
Dus jij vind dat als je in 1 wedstrijd van de 8 officiele wedstrijden, 1 goal maakt, en 2 steekpasses afleverd, dat hij dan goed is of speelt....

Sulejmani heeft zijn belangrijkste moment voor AJAX in de CL< urby bij een 2-0 stand tegen de Graafschap...

Urby speelde een in aanvallend opzicht een prima 2e helft, de eerste helft was dramatisch zowel aanvallend als verdedigend, en de tweede helft was verdedigend nog steeds heel slecht...

AJAX had de wedstrijd gespeeld, en wass niet meer op zoek naar goals, als je dan invalt is het niet makkelijk om iets open te breken...

Maar goed, dat jij de vlag uithangt na 1 goede helft van Urby, dan zegt dat meer over jou dan Urby...
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2010 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 21:20 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Urby is een voetballer met prima kwaliteiten. Of zijn we de goals tegen de grote clubs vergeten? Die waren van pure klasse. Ook Sulejmani is een prima voetballer, maar ik moet nog zien of hij beter is dan Urby. En nu zal wel gezegd worden van ja hij speelt kut dit en dat. Maar ook Suarez of El Hamdaoui zal vast wel een wedstrijd van mindere klasse spelen. Wordt voor hun dan ook een apart topic geopend om even lekker te zeiken? Ik denk van wel.
blijkbaar leef jij van de 13 goals in 6 seizoenen ajax, waar is Urby tegen de kleinere clubs dan, of tegen europese ploegen???, en waar was hij uit bij PSV, en uit bij Feyenoord of Twente uit, waar was hij toen dan. Hij kan niet blijven leven van 3/4 goede momenten die echt belangrijk waren....
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 21:35 schreef Kiljahboy het volgende:

[..]

Ik heb het niet over een seizoen. Ik heb het over 2 a 3 wedstrijden. Elke speler kan een dip hebben zo ook Emanuelson. Het zijn geen robots, maar gewoon mensen. En ja Sulejmani heeft zich een beetje bewezen, maar Emanuelson zou ik nog niet uit de basis zetten als ik Jol was.
Urby speelt al 30 wedstrijden ver onder de maat, maar wordt gewoon de hand boven het hoofd gehouden...
remco k
 remco k - zondag 29 augustus 2010 - 23:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 augustus 2010 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ajax wil zijn contract wel verlengen maar de zaakwaarnemer van Urby werkt niet mee !! als we toch over feiten gaan hebben :x daarbij ja Urby is elke wedstrijd INDIRECT betrokken bij goals.. de balletjes terug zijn naar mijn MENING om de verdediging open te trekken.. en zoals vandaag was hij ook weer indirect betrokken bij een goal.. bal breed op vdwiel PRECIES opmaat.. waardoor vdwiel helemaal vrij stond.. en tuurlijk is wel niet zijn assist maar zo doet urby dat vaker maar dat word helaas niet gezien :(
indirect betrokken bij goals????, vandaag inderdaad 2 keer, maar als jij nog 2 voorbeelden kan noemen in de afgelopen 10 officiele wedstrijden...
alibabba
 alibabba - donderdag 02 september 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 28 augustus 2010 - 11:04 schreef freakie het volgende:
Als het een grote uitslag word eet ik mijn pet op.. Het gebeurt bijna nooit dat als je wint in europa er een grote uitslag word neer gezet in de eredivisie.. Maar t kan natuurlijk wel.. Tegen roda is dat ook gelukt.. Alleen dat was ook zeker niet de hele wedstrijd lang goed..
Hé freakie....kijk je bovenstaande post eens....bij een grote uitslag zou je je pet opeten...De superboeren kregen met 0-5 klop van Ons Ajax en dat is volgens mij een grote uitslag..Dit is al de 2e keer kerel...Was het lekker? Plaats er eens foto's van...xD.

Trouwens het niveauverschil was schrikbarend en dan was Ajax nog niet eens op zijn best. Een andere opzet van de competitie zou ik zeker toejuichen. Een competitie met de bovenste 9 maakt het stukken spannender en aantrekkelijker. Bovendien trekt dat betere spelers aan, waardoor het niveau zal stijgen. Suarez is de Nederlandse competitie veruit ontstegen, maar godzijdank blijft ie.
freakie
 freakie - vrijdag 03 september 2010 - 12:12   quote  deeplink  
Hahaha ja ik heb er aan gekauwt,, Want als ik hem helemaal op eet dan heb ik de rest van het seizoen nik meer xD Suarez is een geweldenaar.. Hij is de competitie ontstegen.. Maar hij denk misschien dat hij met ajax wat kan doen in de champions league en dan zo onze competitie een zetje kan geven.. Ik zou wel een keer een mooie foto maken xD Of een filmpje en op youtube zette xD

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: De Graafschap - AFC Ajax (29-08-2010 12:30): 0-5

0.0087349