|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 17:05 schreef obiku010 het volgende:[..] stylloos? wat is je probleem? doe effe gewoon over voetbal lullen man. je lijkt wel een chickie! een topic beheer chick! Mijn probleem? Jouw aanstellerige aanwezigheid vooral. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Nu voelt 'ie zich waarschijnlijk weer serieus genomen ... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Ach ja, word ie tenminste een keer genomen he. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Dit is natuurlijk weer wel leuk, he. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dacht dat we op een feyenoord forum zaten man. heb me zeker vergist? tijd voor een bannetje lijkt me! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 17:24 schreef obiku010 het volgende:[..] dacht dat we op een feyenoord forum zaten man. heb me zeker vergist? tijd voor een bannetje lijkt me! idd, fijn dat je je aanbied! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Was het maar waar ... |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Laten we dit topic, waarin we voor het laatst zullen spreken voordat Feyenoord naar de groepsfase van de Europa League gaat, netjes houden. |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ok, vanaf nu verbod op Babovic pica's! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Niet lullig bedoeld hoor Jappie, maar dit kan een historisch topic worden als we de EL winnen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Bruins met de winnende in de finale tegen kutrecht |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
als, als, als
die hoor ik de laatste tijd iets te veel |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Wacht maar!
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
------------------Mulder------------ de vrij--Vlaar--Bahia/indi--de cler--- ---------Fer---Mokotjo--------------- -----------wijnaldum------------------ Schaken------Luc-----Cabral---------- |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:51 schreef craven het volgende:------------------Mulder------------ de vrij--Vlaar--Bahia/indi--de cler--- ---------Fer---Mokotjo--------------- -----------wijnaldum------------------ Schaken------Luc-----Cabral---------- sluit ik me bij aan, alleen zou ik Fer en Mokotjo verwisselen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 11:51 schreef craven het volgende:------------------Mulder------------ de vrij--Vlaar--Bahia/indi--de cler--- ---------Fer---Mokotjo--------------- -----------wijnaldum------------------ Schaken------Luc-----Cabral---------- hm nee... Wel als je m zo zou doen: ------------------Mulder------------ de vrij--Vlaar--Bahia/indi--de cler--- ---------Fer---Mokotjo--------------- -----------wijnaldum------------------ Schaken---------------Cabral---------- ----------Castaignos------------------
Dus 4-2-1-2-1
Maar ik zou liever zien:
------------------Mulder------------ de vrij--Vlaar--Bahia/indi--de cler/indi--- --------------Fer------------------ ----wijnaldum-----Mokotjo/Bruins/Smolov Schaken---------------Cabral---------- ----------Castaignos------------------
Maar das wel rete aanvallend./ |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 16:39 schreef obiku010 het volgende:[..] voor een beetje een persoonlijkheid met hersens en tacties inzicht is mijn idee zo gek niet! dat de minder geschoolde internet hooli,s dit niet begrijpen snap ik wel. kijk wat vaker naar het spelletje jongens! en doe je stevie wonder bril af! jij hebt als enige verstand er van he... grote jongen |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 12:24 schreef Stylzz het volgende:[..] hm nee... Wel als je m zo zou doen: ------------------Mulder------------ de vrij--Vlaar--Bahia/indi--de cler--- ---------Fer---Mokotjo--------------- -----------wijnaldum------------------ Schaken---------------Cabral---------- ----------Castaignos------------------ Dus 4-2-1-2-1 zo bedoelde ik hem ook :) Maar ik zou liever zien: ------------------Mulder------------ de vrij--Vlaar--Bahia/indi--de cler/indi--- --------------Fer------------------ ----wijnaldum-----Mokotjo/Bruins/Smolov Schaken---------------Cabral---------- ----------Castaignos------------------ Maar das wel rete aanvallend./ |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
hij heeft er weinig kijk op haha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Vermoedelijke opstellingen: Feyenoord: Mulder; De Vrij, Vlaar, Martins Indi, De Cler; Van Haaren, Bruins, Fer; Schaken, Castaignos en Wijnaldum.
Sorry hoor, maar als je Van Haaren er echt inzet morgen heb je een andere wedstrijd gekeken afgelopen zondag.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
eens tijd voor mokotjo.... |
|
|
|
|
wasbeer73
|
|
|
Ik hoop echt dat Mokotjo morgen een kans krijgt tegen Gent. Heb hem maandag zien voetballen bij Jong Feyenoord en stak er met kop en schouders bovenuit. Ik vind dat hij een basisplaats verdiend op de plek van El Ahmadi |
|
|
|
|
biak
|
|
|
is er hier een sterfgeval dan ? |
|
|
|
|
wasbeer73
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:30 schreef MMM het volgende:Sorry hoor, maar als je Van Haaren er echt inzet morgen heb je een andere wedstrijd gekeken afgelopen zondag.. En afgelopen maandagavond |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
1-1
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door raket -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
HenkFey1908
|
|
|
1-3 Feyenoord ik vertrouw erop |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Als we maar niet in de eerste 30min achterkomen, heb ik er wel vertrouwen in. Maar de vorige keer liepen ze ook door de verdediging met zn 4en een paar keer.
Maar we hoeven het spel in elk geval niet te maken en kunnen lekker counteren. En dat kunnen we wel. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Erwin Mulder Stefan de Vrij Tim de Cler Ron Vlaar Kelvin Leerdam Bruno Martins Indi Leroy Fer Luigi Bruins Georginio Wijnaldum Ruben Schaken Sekou Cissé (Ivo) Wtf Cissé in de basis? En Leerdam, pffff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Ik had eigenlijk verwacht dat Mario, Cissé in de 2e helft zou brengen als het echt nodig is. Ben benieuwd! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: nu kan je t nog corrigeren, mocht ie toch weer spelen als een pannekoek. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gaan die droeftoeters t over ojox hebben voor de wedstrijd. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik dacht hetzelfde lutsers! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ach ja.. ze maken ook leuke mopjes hoor.. |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Matig idd,.... maar daar gaan we kom rood-wit-zwart......
whoehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|