|
|
Wolfmen
|
|
|
"waar zijn die snavels" dan... "waar zijn die snavels"dan....
gniffel |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Hoe verdedigen wij nu eigenlijk? Geen pressing. Geen zone. En geen mandekking...
Ik snap er geen reet van. |
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
kankerzooi. Toon nou toch een keer ballen stelletje KUTHUFTERS |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
LAFFE KANKERHONDENVOETBAL |
|
|
|
|
Els
|
|
|
Ben bang dat we eruit zullen gaan, ziet er slap uit.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door Els -- |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
wat onverwachts zeg...... |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
Feyenoord heeft gewoon niks te zoeken in europa.is gewoon onervaren voor. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: ga jij ff lekker naar je eigen forum. Of probeer een eigen leven op te bouwen |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: niks te zoeken? Wat dacht je van een beetje extra geld? |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: sorry heb al een leven en zit al op eige forum sorry. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
moet je vooral spelen als een stel laffe honden..
HOMO'S! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: oh.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door Stylzz -- |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: nee doe jij dat maar |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: al gebeurd. Feyenoord word mn dood nog een keer. |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: mjah daar zit wat in |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Hetzelfde liedje......weer op achterstand. Hoe is dit toch mogelijk al dat geklungel. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Wijnaldum.. ook zo irritant. Bal kaatsen en naar t midden lopen..
JE STAAT OP DE FOKKING VLEUGEL! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Hou het dan op 1 forum, en bouw dat geweldige leven even lekker uit. Begin nu. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote: je snap er geen drol van Els.feyenoord heeft met dit jonge ervaring niks te zoeken in europa. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 20:37 schreef feyenoordforlife27 het volgende:[..] je snap er geen drol van Els.feyenoord heeft met dit jonge ervaring niks te zoeken in europa. ja en hoe krijg je ervaring. door te spelen..
dus. |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: je denkt veel van me af te weten volgens mij maar dat heb je beetje mis |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 20:37 schreef feyenoordforlife27 het volgende:[..] je snap er geen drol van Els.feyenoord heeft met dit jonge ervaring niks te zoeken in europa. Snap jij het wel? Leg het uit!!! |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 20:37 schreef feyenoordforlife27 het volgende:[..] je snap er geen drol van Els.feyenoord heeft met dit jonge ervaring niks te zoeken in europa. Dat fatalistische principiele toontje van je, doordrenkt met schijnwijsheden, is buitengewoon irritant. Daarnaast uit je je nogal infantiel. Ik ben benieuwd waardoor je weer gaat melden dat iemand poep praat... |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote: Wijnaldum houd te veel de bal bij zich,waardoor veel balverlieslijd |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Die gasten zetten met 6 man druk. dus je moet veel sneller de diepte zoeken, |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Weet gelukkig helemaal niets van, en wens dat zo te houden. Dus wat mij betreft... |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Handelings snelheid is veel te laag. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote: moet je gaan kijken Fredje!dan vraag je het niet aan me. |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 20:37 schreef feyenoordforlife27 het volgende:[..] je snap er geen drol van Els.feyenoord heeft met dit jonge ervaring niks te zoeken in europa. als ze willen voetballen ze beter als gent maar dat laatste is een beetje het probleem tegenwoordig. |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
en we zwaaien met ze alle naar mario!!!! |
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote: wat mij betreft helemaal mee eens. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 20:40 schreef woutah het volgende:[..] als ze willen voetballen ze beter als gent maar dat laatste is een beetje het probleem tegenwoordig. tot nu toe,vind ik het een drama.in het begin dacht ik zozo,ze kunnen het.maja daarna pfff |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
pffffffff Wijnaldum toch jongen |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En als je je kansen niet maakt is t helema KUT. Niemand die met Wijnaldum mee loopt GVD. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Echt Cabral dr in. Wijnaldum op 10. Leerdam eruit.
VOETBALLEN |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
quote: JUIST WIL JIJ NIET GEWOON TRAINER WORDEN JIJ ZIET HET SPELLETJE!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
woutah
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 20:42 schreef feyenoordforlife27 het volgende:[..] tot nu toe,vind ik het een drama.in het begin dacht ik zozo,ze kunnen het.maja daarna pfff eens en einde eerste helft zijn ze ook sterker. |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Goed gekeept ook weer van Mulder, heerlijk dat handje! |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
en hoor je straks na afloop weer van mario
ja de selectie is onervaren bla bla bla
wijnaldum enzo spelen er ook alweer een jaar of 5 |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Ze lijken weer een beetje te gaan voetballen, na rust gelijk voor die goal gaan! |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
|
|
|
boyan19