|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
zelfs utrecht doet het beter.3-0 voor |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
niks failliet....als iedereen vandaag goed had gelezen en geluisterd, dan was de Europaleage niet begroot.....dus jammer dat het niet door gaat, maar financieel geen extra verlies....(helaas ook geen winst dus) en wat had mario dan moeten doen? volgens mij stond er een prima team, voor wat we hebben.... |
|
|
|
|
crimson1973
|
|
|
kijk utrecht ....hebbben die nu echt een beter elftal...neee, maar die voetballen met hun hart en wij dus wederom niet losers |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: ik weet t niet. ik weet t echt niet.
Ik vond dit wel heel zwak gecoached.. |
|
|
|
|
AA Gent fan
|
|
|
HAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA |
|
|
|
|
pat
|
|
|
fer drama wijnaldum beste man van het veld wat een laf voetbal van been waar blijf die spits nou |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote: ik hoop dat jij oprot samen met been naar haiti. |
|
|
|
|
MelvinFR
|
|
|
|
|
|
crimson1973
|
|
|
llllllllllllllllllllllllllllllllllllllllloooooooooooooooooooooooooooooooooooosssssssssssssssssssssssssssssssssseeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrsssssssssssssssssssssssssssssssssss |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
UITVERKOOOOOP + BEEN GRATIS OPHALEN |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Dat was het dan....alles wat rest is één groot zwart gat. Hoe moet het nu verder met Feyenoord...ik zie er geen gat meer in. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Flikker nou eens op met die verdomde 4-3-3 ormatie vandaag Faalde die weer overduidelijk ! Ga nou met ciise en Castaignos als spitsen spelen en niet meer met Vleugels ! |
|
|
|
|
crimson1973
|
|
|
Nee dit is de laatste wedstrijd die ik gezien heb, ga wel bij de A1 kijken |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote: Feliciteerd jongen.terecht gewonnen. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: van harte. Doe er wat leuks mee. |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Heerlijk, we zijn weer eens seizoen lang het lachertje van NL... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Een volwassen man zit heir gewoon te janken omdat een paar van die teringlijers geen stapje harder doen voor deze club |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
heerlijk om die mooi weer supporters hier te zien, je haalt ze er gelijk uit.... als al die knurften nu lekker zelf een andere club gaan zoeken, dan blijven de echte supporters wel over. en wordt het ook weer een stuk interessanter op dit forum |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
wat een drama voetbal! hoeveel kansen moet je hebben om een goal te maken? Fer was echt heel slecht vanavond, veel balverlies op het middenveld, de nodige opgelegde kansen missen, tsja, . . . . dan verdien je het dus ook niet om verder te mogen spelen in de EL. Feyenoord heeft met name de strijd op 't middenveld verloren, afgezien van het enorm slechte spel van de Cler, die ik overigens liever helemaal niet meer zie terugkeren in de basis. naar mijn bescheiden mening moet Mario straks in de competitie toch echt overgaan naar het 4-4-2 systeem, dus met een versterkt middenveld.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
echt been is ook niet goed cisse speelde echt goed haal je hem der af oke hij is net terug maar kijk wat je doet rot lkkr op naar NEC |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Ik hoop dat Gent laat zien dat ze de El echt waard zijn in de groepsfase ! Ik gun het gent echt die hebben gestreden voor de zegen IPV ons laffe K*Y voetbal ! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mij krijgen ze niet klein henkie.
Maar ze doen verdomde hard hun best. |
|
|
|
|
crimson1973
|
|
|
Mensen luister allemaal :
WE HEBBEN DE KWALITEIT, CENTEN EN TALENT NIET , WE HEBBEN ER NIKS TE ZOEKEN, DAT IS DE REALITEIT,
hoe het verder moet geen idee, want het is al jaren zo
Help : Oplossing gezocht |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
weet een seizoen naar de klote nu hopen dat die jongens zich gedragen daar in belgie |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
|
|
|
mithell13
|
|
|
echt been is ook niet goed cisse speelde echt goed haal je hem der af oke hij is net terug maar kijk wat je doet rot lkkr op naar NEC ons hele seizoen al verpest |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Is Been verstandelijk gehandicapt?????
quote: Els, wellicht heb je gelijk maar dit is ff hoe ik mij voel..vind het echt onbegrijpelijke keuzes die Been maakt......en excuses aan al die verstandelijk gehandicapten... |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: jij doet je naam ook echt eer aan he .... het is toch feyenoordforlife?? een supporter steunt ook zijn ploeg in slechte tijden |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Feyenoord is toch al jaren een middelmatige voetbalclub geweest. De jaren hiervoor konden ze op mentaliteit nog iets presteren. Maar nu zitten er geen "vechters" meer in het elftal, dus komt nu het voetballend vermogen om de hoek kijken. Jammer. Wat mij wel opvalt dat hier maar weinig echte supporters op het forum zijn. Zodra hun "clubbie" verliest dan kunnen ze alleen maar schelden en tieren! Zou dat " de supporters" de ondergang van feyenoord inluiden? Jammer hoor, voor een club met zo'n naam! |
|
|
|
|
AA Gent fan
|
|
|
Mijn eerste reactie was mss wat overdreven, maar vond feyenoord, echt k*nkerslecht.. En Gent veel meer strijdlust en wil |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:56 schreef crimson1973 het volgende:Mensen luister allemaal : WE HEBBEN DE KWALITEIT, CENTEN EN TALENT NIET , WE HEBBEN ER NIKS TE ZOEKEN, DAT IS DE REALITEIT, hoe het verder moet geen idee, want het is al jaren zo Help : Oplossing gezocht we moeten realistisch zijn, jong elftal nog geen ervaring, dus...weet ik het ook niet meer help!!!!!!! |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
we gaan nu echt naar de klote het is niet begroot maar dit kan zo niet geen spits en vlaar is niet in vorm met zijn grote bek ik wordt hier moedeloos van man |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
we gaan nu echt naar de klote het is niet begroot maar dit kan zo niet geen spits en vlaar is niet in vorm met zijn grote bek ik wordt hier moedeloos van man |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Scoren, Scoren, Scoren, we maken het ons elke keer moeilijk. Wat een kansen, zeker niet minder al Gent en gvd weer verkiezen door zelf niet te scoren. Fer is een hork die laatste bal moet hij gewoon inschuiven. Maar goed, respect voor de jonge spelers, ze hebben gestreden en verloren.............!!!!!! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Mulder........ De Cler......... |
|
|
|
|
crimson1973
|
|
|
Prettige dag nog verder allemaal, |
|
|
|
|
F.L.E
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:56 schreef pauline het volgende:Feyenoord is toch al jaren een middelmatige voetbalclub geweest. De jaren hiervoor konden ze op mentaliteit nog iets presteren. Maar nu zitten er geen "vechters" meer in het elftal, dus komt nu het voetballend vermogen om de hoek kijken. Jammer. Wat mij wel opvalt dat hier maar weinig echte supporters op het forum zijn. Zodra hun "clubbie" verliest dan kunnen ze alleen maar schelden en tieren! Zou dat " de supporters" de ondergang van feyenoord inluiden? Jammer hoor, voor een club met zo'n naam! Als jij je ff lekker met je eigen zaken bemoeit. |
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
quote: en als jij je nou eens als echte supporter gaat gedragen...ze heeft gewoon gelijk... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:58 schreef Ronnie W het volgende:we gaan nu echt naar de klote het is niet begroot maar dit kan zo niet geen spits en vlaar is niet in vorm met zijn grote bek ik wordt hier moedeloos van man je boodschap is wel duidelijk! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:57 schreef waakzame het volgende:[..] we moeten realistisch zijn, jong elftal nog geen ervaring, dus...weet ik het ook niet meer help!!!!!!! Kan ik me in jouw kroeg gewoon lekker bezatten vanavond? Dan ga ik morgen wel weer proberen om toch weer achter mijn club te gaan staan ... |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
Dit heeft niks met successupporter of niet te maken... Dit heeft te maken met strijdlust, inzet, passie, vechten, tussen de palen schieten, GODVERDOMME STRIJDEN VOOR JE CLUB EN JE SUPPORTERS. Geen beleving, niets. Als je nu nog durft te zeggen dat je trots bent op je clubje dan ben je blind of dom. Onvoorwaardelijke steun is goed en hoort maar er mag gerust wel eens een keer iets tegenovergesteld worden. Maar nee, een laffe selectie en behandeld worden als een stel criminele beesten. |
|
|
|
|
pat
|
|
|
fer die wil 55000 euro verdienen laat me niet lachen |
|
|
|
|
Donoss
|
|
|
|
|
|
pat
|
|
|
|
|
|
henkie1969
|
|
|
nee, ze hebben totaal niets laten zien vanavond....tuurlijk jongens, gewoon lekker volhouden....als het nu maar vaak genoeg geroepen wordt dan gaat iedereen het geloven.....feyenoord heeft meer kansen gehad, alleen niet gemaakt. zo slecht waren ze ook niet.... IK BEN & BLIJF TROTS OP MIJN FEYENOORD !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Als Bahia er weer is, Indi linksback. |
|
|
|