BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Definitie van "SUPPORTER"

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
henkie1969
 henkie1969 - maandag 23 augustus 2010 - 12:11   quote  deeplink  
Ik verbaas me elke dag weer over sommige mensen die op dit forum zitten en zich supporter noemen.

Volgens het woordenboek heeft het woord supporter de volgende betekenis :
sup·por·ter [supporter] de; m,v -s iemand die een sportclub aanmoedigt; aanhanger

Dus ook in moeilijke tijden is een supporter iemand die zijn club aanmoedigt

Dus niet afbranden, ook niet die wat minder spelen, hier schiet niemand iets mee op.

Natuurlijk mag je kritiek hebben, maar hier wordt alles op de man gespeeld, of het nu Been, Gudde, de Cler, Cissé of wie dan ook is.
We kunnen beter DE CLUB (dus met alle mensen die erbij betrokken zijn) steunen en ons niet als randdebielen gedragen, en 90 minuten zingen en juigen voor onze club, ook al staan we achter.

Laat die jongens op het veld nou eens zien dat we achter ze staan, hoe moeilijk het soms ook is.

Als je kritiek hebt op de club, kom dan ook met een constructieve oplossing, en laat anders de mensen die er echt wel verstand van hebben hun werk doen.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 12:17   quote  deeplink  
Eeeeh, naamgenoot, dat heb je uitstekend gezegd. Hoezee!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 23 augustus 2010 - 12:19   quote  deeplink  
ook al maken wij 90 minuten duidelijk dat we achter ze staan. de kwaliteit is de komende jaren gewoon benden, ver onder het Feyenoord-peil. het is triest dat onze, de grootste club van nederland, zo moet afzakken.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 12:19 schreef Feijenoord1908 het volgende:
ook al maken wij 90 minuten duidelijk dat we achter ze staan. de kwaliteit is de komende jaren gewoon benden, ver onder het Feyenoord-peil. het is triest dat onze, de grootste club van nederland, zo moet afzakken.
Dus is het juist krachtiger die club dán juist te steunen en naar grotere hoogten te schreeuwen.
henkie1969
 henkie1969 - maandag 23 augustus 2010 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 12:19 schreef Feijenoord1908 het volgende:
ook al maken wij 90 minuten duidelijk dat we achter ze staan. de kwaliteit is de komende jaren gewoon benden, ver onder het Feyenoord-peil. het is triest dat onze, de grootste club van nederland, zo moet afzakken.
Ik ben van mening, en ik ben het met je eens dat dit ver onder het Feyenoord peil is, dat de club niet beter wordt als we als supporters de club gaan afbranden en alleen maar kritiek hebben. Op die manier worden we het lachertje van de Eredivisie, en een club waar alleen maar gezeik is.

Nogmaals, het moet beter, maar gun ze nu gewoon die 3 jaar. Laat ze Feyenoord opbouwen. Ze hebben het al moeilijk genoeg, ook zonder ons gezeik.
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 12:26   quote  deeplink  
ook weer een topic die al bestaat. word een beetje simpel van het nivo op het forum inmiddels. alles moet minuscuul gedraait worden, zodat iemand weer een reden heb een nieuwe topic te plaatsen. er was al een topic over wat zijn wij slechte supporters. plaats deze bagger lekker daaronder dan!
henkie1969
 henkie1969 - maandag 23 augustus 2010 - 12:30   quote  deeplink  
Beste obiku010,
jij mag het van mij bagger noemen, ieder zijn mening, dus ook ik.
Wat ik niet snap is dat je een seizoenkaart neemt en dan vervolgens je eigen spelers gaat uitfluiten. Maar zo snap ik ook niet dat er weet ik veel hoeveel "supportersverenigingen" zijn van Feyenoord. Waarom zoveel, waarom niet gewoon 1?
We zijn toch allemaal supporter van Feyenoord? Versplintering van iets wat niet nodig is. Maar ja, ook dit is bagger volgens jou.
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 12:37   quote  deeplink  
Discussie, heren?
Over een topic waarover jullie het allebei eens zijn?
MMM
 MMM - maandag 23 augustus 2010 - 12:39   quote  deeplink  
Het zal aan de naam liggen..
henkie1969
 henkie1969 - maandag 23 augustus 2010 - 12:39   quote  deeplink  
hahaha nee hoor geen discussie....ik zou niet durven met een collega supporter :D
ik hoop alleen dat sommige mensen even na gaan denken voordat ze gaan oproepen voor het uit gaan fluiten van Feyenoordspelers :D
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 12:30 schreef henkie1969 het volgende:
Beste obiku010,
jij mag het van mij bagger noemen, ieder zijn mening, dus ook ik.
Wat ik niet snap is dat je een seizoenkaart neemt en dan vervolgens je eigen spelers gaat uitfluiten. Maar zo snap ik ook niet dat er weet ik veel hoeveel "supportersverenigingen" zijn van Feyenoord. Waarom zoveel, waarom niet gewoon 1?
We zijn toch allemaal supporter van Feyenoord? Versplintering van iets wat niet nodig is. Maar ja, ook dit is bagger volgens jou.
nee man. zo bedoelde ik het niet. ik snap je frustratie wel. ik deel hem zelfs. alleen staan er de laatste tijd veel nieuwe topics die onder andere al geposte topics vallen. als ik dan begin met lezen, dan stoor ik me vaak aan het feit, dat er dus meerdere min of meer hetzelfde topics zijn geplaatst. om het overzichtelijk te houden is het beter als we eerst even zoeken naar een topic waar het onder zou passen, voordat we een nieuwe aanmaken. verder ben ik het wel met je eens. bagger was ook niet het goede woord. verwarrend mischien wel. maar voor de rest deel ik je mening wel. gewoon met zijn alle de handen ineen slaan! voor een feyenoord! een legioen!
henkie1969
 henkie1969 - maandag 23 augustus 2010 - 12:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 12:45 schreef obiku010 het volgende:

[..]

nee man. zo bedoelde ik het niet. ik snap je frustratie wel. ik deel hem zelfs. alleen staan er de laatste tijd veel nieuwe topics die onder andere al geposte topics vallen. als ik dan begin met lezen, dan stoor ik me vaak aan het feit, dat er dus meerdere min of meer hetzelfde topics zijn geplaatst. om het overzichtelijk te houden is het beter als we eerst even zoeken naar een topic waar het onder zou passen, voordat we een nieuwe aanmaken. verder ben ik het wel met je eens. bagger was ook niet het goede woord. verwarrend mischien wel. maar voor de rest deel ik je mening wel. gewoon met zijn alle de handen ineen slaan! voor een feyenoord! een legioen!
AMEN :D
Xapter
 Xapter - maandag 23 augustus 2010 - 12:55   quote  deeplink  
ik geef mij 100% voor feyenoord als de spelers ook 100% voor feyenoord geven..
alle andere keren heb ik wat te zeiken op de spelers
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 12:55 schreef Xapter het volgende:
ik geef mij 100% voor feyenoord als de spelers ook 100% voor feyenoord geven..
alle andere keren heb ik wat te zeiken op de spelers
mischien moet jij dan wel het voorbeeld geven! en jezelf voor 100% geven. zodat de spelers een extra boost krijgen? ik vind je een beetje een mooi weer supportert man. ga anders naar de arena! daar zul je meer vrienden vinden. zeiken helpt niks! ikzelf betrap me er ook weleens op man. maar aan de andere kant, eens het shirt uit zuid gedragen, altijd in me hart! voorbeeld.. de guzman... naar weg gegaan... spiegel het aan tomasson... die ging ook gratis de deur uit.. maar als ie nu scoort, sta je wel te juichen.. het is allemaal een beetje betrekkelijk man

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door FR-Han --
Xapter
 Xapter - maandag 23 augustus 2010 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 12:58 schreef obiku010 het volgende:

[..]

mischien moet jij dan wel het voorbeeld geven! en jezelf voor 100% geven. zodat de spelers een extra boost krijgen? ik vind je een beetje een mooi weer supportert man. ga anders naar de arena! daar zul je meer vrienden vinden
Ik sta altijd in het stadion, ik zing altijd mee..
alleen als iemand er met de pet naar gooit kom ik op dit forum om dat te zeggen
En aangezien iedereen de wedstrijd gezien heeft, doet iedereen dat op dat moment
craven
 craven - maandag 23 augustus 2010 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 12:58 schreef obiku010 het volgende:

[..]

mischien moet jij dan wel het voorbeeld geven! en jezelf voor 100% geven. zodat de spelers een extra boost krijgen? ik vind je een beetje een mooi weer supportert man. ga anders naar de arena! daar zul je meer vrienden vinden. zeiken helpt niks! ikzelf betrap me er ook weleens op man. maar aan de andere kant, eens het shirt uit zuid gedragen, altijd in me hart! voorbeeld.. de guzman... naar weg gegaan... spiegel het aan tomasson... die ging ook gratis de deur uit.. maar als ie nu scoort, sta je wel te juichen.. het is allemaal een beetje betrekkelijk man
een naam: lurling.....
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 13:39 schreef craven het volgende:

[..]

een naam: lurling.....
ok dan... das echt zo,n beetje de enige echte graftak die je kan verzinnen. u gaat door voor de koelkast!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door FR-Han --
craven
 craven - maandag 23 augustus 2010 - 13:43   quote  deeplink  
gvd liever een droger...
Xapter
 Xapter - maandag 23 augustus 2010 - 13:46   quote  deeplink  
haha, lurling is inderdaad de enige die te bedenken is
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 13:43 schreef craven het volgende:
gvd liever een droger...
kan ik me voorstellen met dat bagger weer van vanochtend! effe overleggen of gaston het nog terug kan draaien!
craven
 craven - maandag 23 augustus 2010 - 13:47   quote  deeplink  
beter.....
vak VV
 vak VV - maandag 23 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
kan het niet beter verwoorden: steun je club!

'can I get an Amen!?'
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 augustus 2010 - 19:31   quote  deeplink  
kansloos
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 19:31 schreef Jappie_FEY het volgende:
kansloos
Hij heeft gewoon gelijk.
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 augustus 2010 - 19:38   quote  deeplink  
maakt niet uit
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 19:38   quote  deeplink  
oh ja, jij bent het zoals gewoonlijk weer eens met het merendeel
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 19:38   quote  deeplink  
De vaste kern van dit forum bedoel ik
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 augustus 2010 - 19:39   quote  deeplink  
geen idee wat men hiervoor allemaal heeft neergezet, vind het gewoon kansloos
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 19:39   quote  deeplink  
waarom
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 augustus 2010 - 19:40   quote  deeplink  
waarom hier topic aan besteden?
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 19:41   quote  deeplink  
waarom niet
Jappie_FEY
 Jappie_FEY - maandag 23 augustus 2010 - 19:42   quote  deeplink  
waarom wel
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 19:43   quote  deeplink  
boom.
chester
 chester - maandag 23 augustus 2010 - 19:46   quote  deeplink  
waarom achter koevermans aanlopen die voetbalt liever niet dan wel want hij zit liever op de bank dat zie je in eindhoven wel die is liever lui dan moe
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 19:46 schreef chester het volgende:
waarom achter koevermans aanlopen die voetbalt liever niet dan wel want hij zit liever op de bank dat zie je in eindhoven wel die is liever lui dan moe
Mag niet weg van PSV
chester
 chester - maandag 23 augustus 2010 - 19:54   quote  deeplink  
dan motten ze hem het geld maar voor niks geven
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 19:54   quote  deeplink  
...
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 20:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 19:39 schreef Jappie_FEY het volgende:
geen idee wat men hiervoor allemaal heeft neergezet, vind het gewoon kansloos
Dat gebrek kom ik wel vaker tegen in dit forum.
Quiroz
 Quiroz - maandag 23 augustus 2010 - 20:08   quote  deeplink  
Het schijnt dat ie tegen een hunebed aangelopen is maar dat word nog verder onderzocht.
Leon FR1908
 Leon FR1908 - maandag 23 augustus 2010 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 12:58 schreef obiku010 het volgende:

[..]

mischien moet jij dan wel het voorbeeld geven! en jezelf voor 100% geven. zodat de spelers een extra boost krijgen? ik vind je een beetje een mooi weer supportert man. ga anders naar de arena! daar zul je meer vrienden vinden. zeiken helpt niks! ikzelf betrap me er ook weleens op man. maar aan de andere kant, eens het shirt uit zuid gedragen, altijd in me hart! voorbeeld.. de guzman... naar weg gegaan... spiegel het aan tomasson... die ging ook gratis de deur uit.. maar als ie nu scoort, sta je wel te juichen.. het is allemaal een beetje betrekkelijk man
Ik ben dan toch een slechte supportert,de laatste waar ik voor op de bank heb gestaan zijn Leonard en Vögel man!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door Leon FR1908 --
FR-Henk
 FR-Henk - maandag 23 augustus 2010 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben dan toch een slechte supportert,de laatste waar ik voor op de bank heb gestaan zijn Leonard en Vögel man!!
Dat waren nog eens tijden...
Els
 Els - maandag 23 augustus 2010 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:30 schreef Leon FR1908 het volgende:

[..]

Ik ben dan toch een slechte supportert,de laatste waar ik voor op de bank heb gestaan zijn Leonard en Vögel man!!
Ik voor Kwidama

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5977
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Definitie van "SUPPORTER"









0.0060210