BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Doemdenkers

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
qwerto
 qwerto - maandag 23 augustus 2010 - 14:02   quote  deeplink  
Het valt me op dat er hier op het forum na een paar slechte wedstrijden een paar mensen onwijs aan het doemdenken zijn zoals dat Been moet vertrekken of dat we naar het rechterrijtje afzakken.

het seizoen is PAS 3 wedstrijden bezig we hebben er nog 31!!!!! op het lijstje staan dus doe ff rustig en Bereid je lekker relaxt voor op Gent - Feyenoord dan mag je aan het eind van het seizoen gaan oordelen over de situatie maar nu nog niet Verd*mme !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door qwerto --
KKL
 KKL - maandag 23 augustus 2010 - 14:02   quote  deeplink  
het wordt helemaal niks meer....ik denk dat ik maar niet meer ga
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:02 schreef KKL het volgende:
het wordt helemaal niks meer....ik denk dat ik maar niet meer ga
zou voor de echte supporters alleen maar een zege zijn. rook effe een peuk onder de douche! met zo,n neus moet dat kunnen zonder dat hij uit gaat!!!
MauricioAros
 MauricioAros - maandag 23 augustus 2010 - 14:08   quote  deeplink  
Tot nu toe zijn de wedstrijden in de kuip gewoon gewonnen... dus waar wil je niet meer heen gaan?
De uitwedstrijden?
KKL
 KKL - maandag 23 augustus 2010 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:05 schreef obiku010 het volgende:

[..]

zou voor de echte supporters alleen maar een zege zijn. rook effe een peuk onder de douche! met zo,n neus moet dat kunnen zonder dat hij uit gaat!!!
hahahaha...ik lach mijn lul uit m'n broek.........kleurboek!

nu ga ik zeker niet meer heen voordat ik jou tegen kom op DHZ boehoehoe....obiku010= een echte!!!
Madhopfc
 Madhopfc - maandag 23 augustus 2010 - 14:19   quote  deeplink  
ik snap alle teleurstelling wel! Oke, iedereen weet hoe we er financieel voorstaan maar ook met deze selectie moeten we gewoon kunnen winnen in Almelo en op Woudenstein en mag zeker verwacht worden dat wij tegen de genoemde clubs qua veldspel de bovenliggende partij zijn.
En ook al ben ik wel een Beenadept soms snap ik zijn keuzes niet:

- Bruins is leuk tegen amateurs, op de bank ermee
- Mulder kan het (nog) niet dus Van Dijk of Darley
- De Cler lekker op de bank, Lumb is echt wel beter
- Biseswar zo snel mogelijk verhuren

en voor Beenhakker.....haal die Vennegoor want zonder spits voetballen dit seizoen kost ons volgend jaar meer dan dit seizoen.
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:13 schreef KKL het volgende:

[..]

hahahaha...ik lach mijn lul uit m'n broek.........kleurboek!

nu ga ik zeker niet meer heen voordat ik jou tegen kom op DHZ boehoehoe....obiku010= een echte!!!
ja natuurlijk.. 8 maart weet je nog? de dag dat ik opstond voor feyenoord!!! en dat kleurboek... hahaha... volgens mij narren we beide net zoveel. dolletjes en een beetje provoceren moet soms kunnen. als we maar niet vergeten dat we voor de zelfde club zijn! eigenlijk is er maar een club ook! FEYENOORD!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door FR-Han --
de flh
 de flh - maandag 23 augustus 2010 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:02 schreef qwerto het volgende:
Het valt me op dat er hier op het forum na een paar slechte wedstrijden een paar mensen onwijs aan het doemdenken zijn zoals dat Been moet vertrekken of dat we naar het rechterrijtje afzakken.

het seizoen is PAS 3 wedstrijden bezig we hebben er nog 31!!!!! op het lijstje staan dus doe ff rustig en Bereid je lekker relaxt voor op Gent - Feyenoord dan mag je aan het eind van het seizoen gaan oordelen over de situatie maar nu nog niet Verd*mme !
Klopt, 't zijn zeikwijven.
Kunnen ook niet incasseren, gelijk weer zeuren en huilen.
KKL
 KKL - maandag 23 augustus 2010 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:42 schreef obiku010 het volgende:

[..]

ja natuurlijk.. 6 maart weet je nog? de dag dat ik opstond voor feyenoord!!! en dat kleurboek... hahaha... volgens mij narren we beide net zoveel. dolletjes en een beetje provoceren moet soms kunnen. als we maar niet vergeten dat we voor de zelfde club zijn! eigenlijk is er maar een club ook! FEYENOORD!!!!
wat was er met 6 maart?
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 14:52   quote  deeplink  
6 maart waren we druk aan het trainen om 8 maart te scoren
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 14:52   quote  deeplink  
hahahahaha
KKL
 KKL - maandag 23 augustus 2010 - 15:14   quote  deeplink  
hahahahha....wat bedoel je?
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 15:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 15:14 schreef KKL het volgende:
hahahahha....wat bedoel je?
toen scoorde ik de golden goal tegen de snavels! 1995! erna heerenveen... en de finale schoot ik er tegen volendam nog een in! de bekert!
Feijenoord1908
 Feijenoord1908 - maandag 23 augustus 2010 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 14:02 schreef qwerto het volgende:
Bereid je lekker relaxt voor op Gent - Feyenoord dan mag je aan het eind van het seizoen gaan oordelen over de situatie maar nu nog niet Verd*mme !
dan is het te laat
FR-Han
 FR-Han - maandag 23 augustus 2010 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 15:39 schreef Feijenoord1908 het volgende:

[..]

dan is het te laat
ik zal je effe doorverbinden met mario dan ok? denk je dat mario mee leest? hahaha je kan schreeuwen of roepen, maar dat komt echt niet aan hoor!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Doemdenkers









0.0067250