BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Definitief: Mido op amateurbasis naar Ajax

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
 Headliner  Headliner - maandag 23 augustus 2010 - 16:32
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

Definitief: Mido op amateurbasis naar Ajax (Algemeen Dagblad)

Dit topic is een vervolg op het topic:  Aanvaller Mido wil geen salaris als hij tekent bij Ajax
Thomas
 Thomas - maandag 23 augustus 2010 - 16:50   quote  deeplink  
AMSTERDAM - Het hing al even in de lucht, maar vandaag heeft Ajax de overgang van Ahmed Hossam afgerond. De spits, die bekend staat als Mido, tekent vandaag voor één jaar bij de Amsterdammers. Mido speelde eerder al tussen 2001 en 2003 voor de hoofdstedelingen.

Ajax heeft een aanvraag voor een werkvergunning van de spits vandaag de deur uitgedaan. ,,Zolang we die niet hebben, mag hij niet met ons meetrainen", zegt trainer Martin Jol op de site van Ajax.

Mido heeft zijn contract met de Engelse club Middlesbrough ontbonden. Ajax betaalt geen transfersom voor de aanvaller. Hij zal evenmin salaris ontvangen. Ajax heeft een premiestelsel bedacht, waarbij de speler maximaal 300.000 euro kan verdienen.

Jol: Eindelijk
Jol is in zijn nopjes met Mido's komst. ,,We hadden behoefte aan een extra aanvaller en we zijn lang bezig geweest om met beperkte middelen toch iemand te kunnen halen. Ik ben blij dat het eindelijk rond is."

Op korte termijn rekent Jol nog niet op het meespelen van Mido. Jol: ,,Ook al omdat hij een trainingsachterstand heeft.''

Enfant terrible
In zijn eerste periode in de Amsterdam Arena kwam Mido 57 officiële wedstrijden in actie en maakte hij 23 doelpunten, maar raakte hij ook veelvuldig in opspraak. Tijdens een ruzie met Zlatan Ibrahimovic in de kleedkamer gooide hij naar verluidt zelfs met een schaar.

Mido speelde eerder ook voor Al-Zamalek (Egypte), AA Gent (België), Celta de Vigo (Spanje), Olympique Marseille (Frankrijk), AS Roma (Italië), Tottenham Hotspur, West Ham United en Wigan Athletic (alle Engeland).

Ajax legde deze transferperiode eerder al Mounir El Hamdaoui (AZ) en André Ooijer (transfervrij na vertrek bij PSV) vast.
Aaaaight
 Aaaaight - maandag 23 augustus 2010 - 18:11   quote  deeplink  
beeeeeeeeeeeeeter!!
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 18:18   quote  deeplink  
Toch denk ik wel dat dit de gang van zaken rondom Sulejmani niet bepaald positief beinvloed.....
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:18 schreef remco k het volgende:
Toch denk ik wel dat dit de gang van zaken rondom Sulejmani niet bepaald positief beinvloed.....
mooi,misschien dondert ie wel op! ;-))
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 18:54 schreef joduh het volgende:

[..]

mooi,misschien dondert ie wel op! ;-))
haha
Fernanic
 Fernanic - maandag 23 augustus 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Mooi nieuws vandaag. Sarpong is weg en voor dat geld komt Mido en we hebben nog een deel over. Goed gehandeld aangezien ik meer zie in een invalbeurt van Mido dan van Sarpong. Mido is veel sterker, kan beter koppen en heeft meer een neusje voor de goal aangezien dat echt een spits is. We zijn er dus op vooruit gegaan!
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 23 augustus 2010 - 23:56   quote  deeplink  
ja, dit heeft ajax handig aangepakt. ik kan me nog herinerren dat iemand heel somber was over de komst van mido. toen werd er gezecht " waar gaat het naartoe met ajax" of iets dergelijks. dit blijkt hierbij dus volledig ten onrechten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5955
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Definitief: Mido op amateurbasis naar Ajax

0.0065901