|
|
Quiroz
|
|
|
gheghe ghehehehe,
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door Quiroz -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Kijk, dat zijn z'n eerste woordjes...Altijd weer een heldere mening. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
welkom terug man! styllz en hotjumpert hebben je gemist man! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ja, Stylzz heeft een paar keer bij me aangebeld maarja, geen heidenen derin tijdens ramadan hé.. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 17:52 schreef Quiroz het volgende:Ja, Stylzz heeft een paar keer bij me aangebeld maarja, geen heidenen derin tijdens ramadan hé.. jij spot met je leven |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: :O maar t allerbelangrijkste:
Gerard Meijer///Held! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 17:52 schreef Quiroz het volgende:Ja, Stylzz heeft een paar keer bij me aangebeld maarja, geen heidenen derin tijdens ramadan hé.. dat zie je mooi goed.. bij zulke gasten kan je pas open doen als het donker is. dan zie je het uiterlijk wat minder he? |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
net als je denk dat het niet erger kan worden is Quiroz weer terug, nee hoor welkom terug ! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 18:13 schreef obiku010 het volgende:[..] dat zie je mooi goed.. bij zulke gasten kan je pas open doen als het donker is. dan zie je het uiterlijk wat minder he? haha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: dat ik hier zelf een topic voor open zegt genoeg:) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
't Is zeker net als klaarkomen, hé |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Je bent een kudt Irakees. maar wel onze kudt irakees.
wb. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Quiroz wat moet ik zeggen jochie? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: kap is met je discriminatie! we zeggen toch ook niet dat jij minder welkom ben omdat je gay gevoelens hebt? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 18:44 schreef obiku010 het volgende:[..] kap is met je discriminatie! we zeggen toch ook niet dat jij minder welkom ben omdat je gay gevoelens hebt? Gast. Get a life. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 18:44 schreef obiku010 het volgende:[..] kap is met je discriminatie! we zeggen toch ook niet dat jij minder welkom ben omdat je gay gevoelens hebt? obiku mag ik je 1 tip geven? Doe nu ff gewoon aub. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 18:44 schreef obiku010 het volgende:[..] kap is met je discriminatie! we zeggen toch ook niet dat jij minder welkom ben omdat je gay gevoelens hebt? hahahahahahaha |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ja schat ik ben der weer |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ok, dan ben jij onze lieve papa die zo graag K3 opzet in de auto! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Das weer eens wat anders dan dit Nick & Simon gelal wat mn dochter elke keer wil horen! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Goede smaak wat dat betreft |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: laat jozo het maar niet horen! die is groot fan.. ehh.... supporter van nick en simon! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
en chari is hun privéaccountant zeker |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: En dat verbaast me niets!
Overigens Quiroz. k3 luister je niet, dat kijk je, met t geluid uit. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: toevallig vallen ze wel onder het chari en jozo platenlabel ja |
|
|
|
|
Jappie_FEY
|
|
|
quote: ah, bram is ook weer terug!!;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op maandag 23 augustus 2010 - 19:05 schreef Stylzz het volgende:[..] En dat verbaast me niets! Overigens Quiroz. k3 luister je niet, dat kijk je, met t geluid uit. pedo |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Quiroz