|
|
Guyt
|
|
|
quote: Zondag tegen twente zat hij er toch mooi in... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
nieuwe formatie op middenveld Lindgren Enoh bevalt me prima natuurlijk ook omdat de zeeuw ze vorm niet heeft... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah ook eens hier met jou! |
|
|
|
|
dege
|
|
|
quote:Op maandag 27 september 2010 - 19:09 schreef Aaaaight het volgende:nieuwe formatie op middenveld Lindgren Enoh bevalt me prima natuurlijk ook omdat de zeeuw ze vorm niet heeft... De Zeeuw zal hierdoor alleen maar geprikkeld worden en nog beter zijn best gaan doen. Nu bevalt het mij ook prima met Enoh en Lindgren, doen het hartstikke goed. Natuurlijk zijn er hier en daar wat foutjes, maar wie maakt die niet. |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
goed ? lindgren is een prutser.... :S heb jij hem de eerste helft gehoord gezien ? noppes nada |
|
|
|
|
dege
|
|
|
dat is jouw mening. Vind Lindgren goede voetballer die veel vuil werk opknapt. |
|
|
|
|
Ride
|
|
|
quote: en een aardig schot in zijn benen heeft.
+ het is een linkspoot... beter dan 2 rechtsbenigen op het veld |
|
|
|
|
Guyt
|
|
|
Enoh KANJER. Herinner me zn debuut nog uit bij Feyenoord lekker fel ging hij overal in was gelijk al een beetje fan toen ,heerlijk ventje. |
|
|
|
|
anti010
|
|
|
Vanaf de eerste wedstrijd toen hij speelde zei ik al, dat dit een TOPPERTJE wordt. Het is een kuitenbijtertje ( zoals Davids, zonder davids tekort te doen)Als tegenstander moet je behoorlijk gek van hem worden, als je denkt dat je van hem af ben, komt hij weer aan zetten met akties, en vervelend voor de voeten lopen. Daarom vind ik het ook geen stijl dat Jol vind dat de doelpunten bij Twente uit zijn schuld waren, daar Lindgren ook daar liep, Vergeet ff niet die bal in de laatste minuut waar hij zich voorploft zodat het een corner wordt. En Janssen was gewoon goed.En hij maakte natuurlijk een schitterend doelpunt wat een punt opleverde. Hopenlijk vanavond weer eyong. Dit is een voetballer met een leeuwehart en inzet. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: sinds wanneer moet je iemand de hele tijd horen en zien?? dan is die goed??
chiiiiil my key to succes :P |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote: ??? maar sorry dat ik dat niet zie hoor heb hem geen 1 bal af zien pakken... of uberhaubt een duel aan zien gaan.. |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 12:29 schreef nummer10 het volgende:[..] ??? maar sorry dat ik dat niet zie hoor heb hem geen 1 bal af zien pakken... of uberhaubt een duel aan zien gaan.. moet je je ogen ook open doen ;) kijk die wedstrijd maar opnieuw, lindgren brengt ook veel rust op het veld vind ik... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
word je ook moe van...:S hele tijd dat ontwijken enzo.. pff kijk voor me rust hoor |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahahaha,stijve nek van.... |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Cocu zag je ook nooit, toch was dat een hele goede controleur. Ik vind Lindgren ook niet goed genoeg, maar de reden die je geeft is wel raar |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!! |
|
|
|
|
hospik
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 13:23 schreef Aaaaight het volgende:Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!!Enoh Held!!! mee eens! |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 18:57 schreef remco k het volgende:[..] Cocu zag je ook nooit, toch was dat een hele goede controleur. Ik vind Lindgren ook niet goed genoeg, maar de reden die je geeft is wel raar nou als controleur mag je van mij best ballen afpakken of er een keer inbeuken ala Enoh.. maar dat doet lindgren nooit... |
|
|
|
|
nummer10
|
|
|
quote:Op dinsdag 28 september 2010 - 15:00 schreef Aaaaight het volgende:[..] moet je je ogen ook open doen ;) kijk die wedstrijd maar opnieuw, lindgren brengt ook veel rust op het veld vind ik... en dat is jou mening... ik vind hem te traag in opbouw en totaal geen ballen afpakker.. kortom niet veel soeps en dat is dan weer mijn mening... :D |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
komen niet voor de rust op het veld aaaight... ;-) |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: he?? sorry ik zie het woord soep staan en ben helemaal afgeleid ...:S |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
na de rust moeten we ook nog voetballen hoor??/ |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op woensdag 29 september 2010 - 13:55 schreef nummer10 het volgende:[..] nou als controleur mag je van mij best ballen afpakken of er een keer inbeuken ala Enoh.. maar dat doet lindgren nooit... ik vind juist van wel, hij loopt goed de gaten dicht en meer van dat soort dingen.
Maar ik zie veel liever de Zeeuw, zeker in de vorm waar hij gister weer in leek te zitten... |
|
|
|