BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani naar Vitesse

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Ajax verkoopt sulejmani liever dan verhuren
afcadavid
 afcadavid - maandag 23 augustus 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Zonet op VI bekend gemaakt dat de heer jordania het hele salaris wil overnemen Het zal hier gaan om een Verhuur van de aanvaller die voor 18 miljoen naar ajax kwam

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door afcadavid --
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 20:42   quote  deeplink  
http://www.vi.nl/Nieuws-item/185645/Vitesse-hoopt-Sulejmani-van-Ajax-te-huren.htm

Hij wil hem huren, lijkt me niet dat Sulejmani daar wil spelen.
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 23 augustus 2010 - 20:47   quote  deeplink  
afcadavid......Als hij zegt dat Jordania het hele salaris wil overnemen dan kan je toch zelf wel invullen dat het om Verhuur gaat. Denk toch even logisch na. Of dacht je echt dat Sulejmani aan Vitesse verkocht wilde worden....kom op zeg.
afcadavid
 afcadavid - maandag 23 augustus 2010 - 20:49   quote  deeplink  
achja k hoor het ook nog maar net en dacht niet na maar toch sulejmani gaat dan wel miss verhuurd worden zal dat dan betekenen dat Verhoek naar Ajsx komt?
thomASS
 thomASS - maandag 23 augustus 2010 - 20:50   quote  deeplink  
Als Ajax niet de CL haal, dan mag Sulejmani aan vitesse worden verhuurd. Anders moet hij gewoon lekker blijven!
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 23 augustus 2010 - 20:55   quote  deeplink  
Ik vind het schandalig als Sulejmani verhuurt wordt en dat ze dan een speler als Verhoek terug halen. Sulejmani begint net lekker te voetballen. Gooie die Emanuelson er eens uit. Die speelt 1 keer in de 2 maanden eens een goede wedstrijd. Zet Sulejmani daar nou gewoon neer. belachelijk dat Jol hem zo aan de kant schopt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2010 door Ajax_fan --
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 21:04   quote  deeplink  
wacht ff,ik hang de vlag uit!
bird
 bird - maandag 23 augustus 2010 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 20:55 schreef Ajax_fan het volgende:
Ik vind het schandalig als Sulejmani verhuurt wordt en dat ze dan een speler als Verhoek terug halen. Sulejmani begint net lekker te voetballen. Gooie die Emanuelson er eens uit. Die speelt 1 keer in de 2 maanden eens een goede wedstrijd. Zet Sulejmani daar nou gewoon neer. belachelijk dat Jol hem zo aan de kant schopt.
helemaal mee eens aub geen verhoek
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 21:07   quote  deeplink  
Scheelt wel 1,8 miljoen op jaarbasis, waar je Verhoek voor kan nemen
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:04 schreef joduh het volgende:
wacht ff,ik hang de vlag uit!
hoe kun je nou de vlag uithangen wanneer een speler die OP DIT MOMENT meer toevoegd aan AJAX dan Urby weggaat, heb jij niet het beste voor met AJAX??
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:07 schreef Sonjajax het volgende:
Scheelt wel 1,8 miljoen op jaarbasis, waar je Verhoek voor kan nemen
terwijl Sulejmani nu juist laat zien het niveau wel aan te kunnen bij AJAX en van Verhoek moet dat nog maar blijken.
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 21:09   quote  deeplink  
omdat jij een suleimani freak ben.......en ajax komt er zonder die zandzak ook wel hoor!;-))sorry remco......;-DDD
Sonjajax
 Sonjajax - maandag 23 augustus 2010 - 21:15   quote  deeplink  
Wat??? Wanneer heeft sulejmani in vredesnaam laten zien het niveau van Ajax aan te kunnen?? Ja tegen Johnny met Heerenveen.Hij heeft al zoveel kansen gehad en wellicht lukt het nog, maar hij had toch al lang op het Suarez-nvieau moeten zitten. Inderdaad sorry Remco, je snapt er weer eens niks van. Voorlopig kiest onze trainer, die er wel verstand van heeft, jouw Urby elke week spelen in de basis en dat zal toch niet voor niks zijn. Laat die Verhoek maar komen hoor, ik vind hem goed en hij is niet duur. Nog niet.
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - maandag 23 augustus 2010 - 21:15   quote  deeplink  
Gemengde gevoelens.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:15 schreef Sonjajax het volgende:
Wat??? Wanneer heeft sulejmani in vredesnaam laten zien het niveau van Ajax aan te kunnen?? Ja tegen Johnny met Heerenveen.Hij heeft al zoveel kansen gehad en wellicht lukt het nog, maar hij had toch al lang op het Suarez-nvieau moeten zitten. Inderdaad sorry Remco, je snapt er weer eens niks van. Voorlopig kiest onze trainer, die er wel verstand van heeft, jouw Urby elke week spelen in de basis en dat zal toch niet voor niks zijn. Laat die Verhoek maar komen hoor, ik vind hem goed en hij is niet duur. Nog niet.
Sulejmani heeft de afgelopen wedstrijden meer laten zien dan Urby in de afgelopen 15 wedstrijden, daarom misschien, en blijkbaar zie je niet alles van ajax en weet je er ook niet heel veel vanaf, waarom twijfelt Jol openlijk over Urby dan?? dat zou zeker ook wel zonder reden zijn.

Sonja je snapt er zoals altijd weer eens niks van.
Afcarius
 Afcarius - maandag 23 augustus 2010 - 21:19   quote  deeplink  
Ik vind dat sulejmani dit seizoen laat zien dat hij goed kan voetballen.
Afgelopen zaterdag tegen roda heb ik vanaf het moment dat hij inviel op hem gelet, hij gaf een aantal perfecte voorzetten, en heeft veel meer dreiging dan Emanuelson of Eriksen. Ik zou graag zien dat ajax hem nog een kans gaf. Aan de andere kant is het misschien goed voor die jongen zelf als hij een seizoentje ergens anders gaat spelen maar dan het liefst in het buitenland.
balvers
 balvers - maandag 23 augustus 2010 - 21:20   quote  deeplink  
verhoek de nieuwe delorge??
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 21:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Sulejmani heeft de afgelopen wedstrijden meer laten zien dan Urby in de afgelopen 15 wedstrijden, daarom misschien, en blijkbaar zie je niet alles van ajax en weet je er ook niet heel veel vanaf, waarom twijfelt Jol openlijk over Urby dan?? dat zou zeker ook wel zonder reden zijn.

Sonja je snapt er zoals altijd weer eens niks van.
Urby speelt 6 jaar 1e......suleimani 15 wedstrijden......
Ja remco,je hebt alweer gelijk!suleimani is veeeeeeel beter dan onze urby......
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 23 augustus 2010 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:15 schreef Sonjajax het volgende:
Urby speelt 1 wedstrijd goed en dan weer 6 slecht! Die gast moet er eens uitgehaald worden. Was tegen Roda ook weer drama met een hoofdletter D!
Sulejmani daarintegen liet in 10 minuten zien steeds beter te worden. Hij mag nu wel eens het vertrouwen hebben van Jol. Want aan Urby heb je toch niks....ja mislukte passes in de voeten van de tegenstander!
joduh
 joduh - maandag 23 augustus 2010 - 21:23   quote  deeplink  
ik ga er weer een biertje opnemen hoor!!!!proost suleimani,het ga je goed in arnhem!
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:21 schreef joduh het volgende:

[..]

Urby speelt 6 jaar 1e......suleimani 15 wedstrijden......
Ja remco,je hebt alweer gelijk!suleimani is veeeeeeel beter dan onze urby......
de enige speler in de wereld OOIT die 6 seizoenen voor AJAX speelt en nooit kampioen is geworden, en dat gaat met hem ook nooit gebeuren, Urby 24 en al 14 jaar bij ajax en Sulejmani is 21 en speelt hier pas 2 jaar, snap je het verschil???

Sulejmani 10 goals in 43 wedstrijden eredivisie voor AJAX waarvan 21 invalbeurten.
Urby 16 goals in 156 wedstrijden voor ajax waarvan 27 invalbeurten.

Sulejmani loopt bij AJAX 1 op 4 en Urby 1 op 10, snap je het verschil, en Sulejmnani heeft in 2 seizoenen meer assists gegeven dan Urby in 6 seizoenen.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:23 schreef joduh het volgende:
ik ga er weer een biertje opnemen hoor!!!!proost suleimani,het ga je goed in arnhem!
niks meer dan een gerucht, misschien willen ze hem wel hebben maar wil ajax hem daar helemaal niet laten gaan of wil Urby helemaal niet daarheen
Ajax_fan
 Ajax_fan - maandag 23 augustus 2010 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:27 schreef remco k het volgende:

[..]

de enige speler in de wereld OOIT die 6 seizoenen voor AJAX speelt en nooit kampioen is geworden, en dat gaat met hem ook nooit gebeuren, Urby 24 en al 14 jaar bij ajax en Sulejmani is 21 en speelt hier pas 2 jaar, snap je het verschil???

Sulejmani 10 goals in 43 wedstrijden eredivisie voor AJAX waarvan 21 invalbeurten.
Urby 16 goals in 156 wedstrijden voor ajax waarvan 27 invalbeurten.

Sulejmani loopt bij AJAX 1 op 4 en Urby 1 op 10, snap je het verschil, en Sulejmnani heeft in 2 seizoenen meer assists gegeven dan Urby in 6 seizoenen.
Daarbij wordt die gast ook helemaal niet beter. Hij speelt nog net zoals 2 seizoenen geleden. Geen enkele vooruitgang.
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - maandag 23 augustus 2010 - 21:36   quote  deeplink  
@Remco De feiten zeggen uiteraard heel erg veel. Maar vorig seizoen was Urby gewoon beter dan Miralem in my opinion.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:36 schreef Ajax4ever19 het volgende:
@Remco De feiten zeggen uiteraard heel erg veel. Maar vorig seizoen was Urby gewoon beter dan Miralem in my opinion.
Klopt ook, al was ook toen Urby zeer matig, alleen was Sulej toen gewoon heel erg slecht en alleen maar met zichzelf in gevecht. Nu lijkt hij fit en doet hij het gewoon erg goed in de minuten die hij maakt, hij is erg snel en zorgt tijdens iedere invalbeurt dit seizoen voor meer gevaar dan Urby, zo simpel is het gewoon...

Het is ook helemaal niet zo dat ik tegen Urby ben ofzo, ik wil gewoon die derde ster, en met iemand die geen winnaarsmentaliteit heeft tegen kleinere clubs, gaat dat gewoon niet lukken..... Tuurlijk hoop ik ook dat Urby de sterren van de hemel speelt, ik zal dan ook zeggen en toegeven dat hij heel goed is, maar het is gewoon niet zo momenteel, en dan moet er een ander de kans krijgen, zo is het toch overal in de wereld?
morkanne
 morkanne - maandag 23 augustus 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Als Urby 1 wedstrijd goed speelt en vervolgens 6 slecht dan heeft hij nog altijd meer goede wedstrijden bij Ajax gespeelt dan Sulejmani...
joey
 joey - maandag 23 augustus 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Houden!!!
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - maandag 23 augustus 2010 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Klopt ook, al was ook toen Urby zeer matig, alleen was Sulej toen gewoon heel erg slecht en alleen maar met zichzelf in gevecht. Nu lijkt hij fit en doet hij het gewoon erg goed in de minuten die hij maakt, hij is erg snel en zorgt tijdens iedere invalbeurt dit seizoen voor meer gevaar dan Urby, zo simpel is het gewoon...

Het is ook helemaal niet zo dat ik tegen Urby ben ofzo, ik wil gewoon die derde ster, en met iemand die geen winnaarsmentaliteit heeft tegen kleinere clubs, gaat dat gewoon niet lukken..... Tuurlijk hoop ik ook dat Urby de sterren van de hemel speelt, ik zal dan ook zeggen en toegeven dat hij heel goed is, maar het is gewoon niet zo momenteel, en dan moet er een ander de kans krijgen, zo is het toch overal in de wereld?
+1. Jol heeft een zware klus ;)
dege
 dege - maandag 23 augustus 2010 - 22:14   quote  deeplink  
gaan we weer, word er een topic geopend dat Sulejmani wellicht naar Vitesse zou kunnen verkassen begint men weer over Urby te zeuren, geloof dat daar ook een apart topic over is of heb ik dat nou verkeerd??
gabri
 gabri - maandag 23 augustus 2010 - 22:19   quote  deeplink  
sulejmani moet je houden beter gooien ze urbi over boord 1: urbi zijn contract loopt af,en wil niet verlengen voor wat minder premie.2: urbi speelt niet constant goed en speelt de meeeste wedstrijden klote.3:urbi voegt op dit moment niks toe aan dit ajax mani moet .Daarin tegen sulejmani moet nu eens eeen echte kans krijgen bij jol niet steeds een kwartier en dan weer wissel je kunt hem niet beoordelen hij speelt daar te weinig voor ,maar hij maakt op mij wel een gedreven indruk .Hij valt steeds goed in .En hij heeeft nog eeen lopend contract en is veeel sneller dan urbi.Geloof me die jongen kan echt wel voetballen dus waarom een speler opstellen die toch gaat terwijl je je in mij ogen eeen betere speler in huis hebt
Robertos90
 Robertos90 - maandag 23 augustus 2010 - 22:20   quote  deeplink  
Als die verhoek maar ni komt waardeloze speler
Zelfde gedoe als met die keepers nu weer vervanger voor vermeer nodig
Tdrwijl ze vorig jaar die bolle voor 500.000 hebben gekocht van volendam
Slecht beleid!
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 23 augustus 2010 - 22:25   quote  deeplink  
Verhoek is voor de breedte best een aardige speler hoor, aangezien hij zowel op links als rechts uit de voeten kan. Verhoek zal heus niet gehaald worden voor de basis.
gabri
 gabri - maandag 23 augustus 2010 - 22:27   quote  deeplink  
denk jij dat harm als we zo een speler niet in de jeugd hebben ga ik voortaan naar ado kijken
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 22:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:19 schreef Sonjajax het volgende:

[..]

Ik zie wel alles van Ajax en weet er 100 keer meer vanaf dan jij, Mickey heeft amper gespeeld man dit seizoen
waar zeg ik dat hij veel heeft gespeeld dan, jij bent echt het domste wijf dat ik hier ooit gezien heb, moet jij je ramen niet lappen??
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:19 schreef Sonjajax het volgende:

[..]

Ik zie wel alles van Ajax en weet er 100 keer meer vanaf dan jij, Mickey heeft amper gespeeld man dit seizoen
bewijs eens dat je er meer van weet dan??, mevrouwtje is alleen maar aan het uitdagen, en verder ben je dommer dan het achtereind van een varken.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 23 augustus 2010 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:27 schreef gabri het volgende:
denk jij dat harm als we zo een speler niet in de jeugd hebben ga ik voortaan naar ado kijken
Dat verhaal over die jeugdspelers kennen we onderhand wel, aangezien iedereen elkaar napapegaait. Verhoek speelt bij Ado al een aantal jaren op eredivisieniveau en hij heeft in mijn ogen dus inderdaad net iets meer te bieden dan een Jozefzoon die net komt kijken. Wat overigens niet wil zeggen dat Jozefzoon in potentie wellicht een betere speler zal blijken te zijn, maar dat moet nog maar blijken. We moeten in ieder geval dit jaar kampioen worden, dus we hebben geen tijd om af te wachten hoe Jozefzoon zich gaat ontwikkelen. Wellicht wat opportunistisch, maar zo zit het voetbal nou eenmaal in elkaar. Zeker wanneer je in een positie verkeert zoals Ajax op dit moment.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 22:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:41 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Dat verhaal over die jeugdspelers kennen we onderhand wel, aangezien iedereen elkaar napapegaait. Verhoek speelt bij Ado al een aantal jaren op eredivisieniveau en hij heeft in mijn ogen dus inderdaad net iets meer te bieden dan een Jozefzoon die net komt kijken. Wat overigens niet wil zeggen dat Jozefzoon in potentie wellicht een betere speler zal blijken te zijn, maar dat moet nog maar blijken. We moeten in ieder geval dit jaar kampioen worden, dus we hebben geen tijd om af te wachten hoe Jozefzoon zich gaat ontwikkelen. Wellicht wat opportunistisch, maar zo zit het voetbal nou eenmaal in elkaar. Zeker wanneer je in een positie verkeert zoals Ajax op dit moment.
Maar je kunt ook absoluut niet zeggen dat Verhoek het beter gaat doen bij AJAX, wie zegt dat hij dit niveau en de druk aankan hier??.

Door de jaren heen genomen, is het bij AJAX vaak zo dat eigen jeugd het vaak beter doet dan de aangekochte spelers....

Kijk maar naar ons heden.

Tijdens onze eerste competitie wedstrijd hadden we 13 aangekochte spelers in onze selectie, toch stonden er 8/9 eigen jeugdspelers op het veld, dat zegt toch wel iets....

Neemt overigens niet weg dat ik Verhoek een goede voetballer vind hoor
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 23 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:09 schreef joduh het volgende:
omdat jij een suleimani freak ben.......en ajax komt er zonder die zandzak ook wel hoor!;-))sorry remco......;-DDD
te triest :(
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - maandag 23 augustus 2010 - 22:55   quote  deeplink  
Remco most hated person in here? :D
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:55 schreef Ajax4ever19 het volgende:
Remco most hated person in here? :D
blijkbaar, net feyenoordsupporters hier, ook alleen maar met andere mensen bezig, eigenlijk ook wel grappig.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 23 augustus 2010 - 23:02   quote  deeplink  
Lol, sinds sonja hier rondpost loopt iedereen onterecht te zeiken op remco. het lijkt wel dat ze hier alleen is om remco het leven zuur te maken.
en dan noemen ze jou levenloos remco xD
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - maandag 23 augustus 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 22:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar je kunt ook absoluut niet zeggen dat Verhoek het beter gaat doen bij AJAX, wie zegt dat hij dit niveau en de druk aankan hier??.

Door de jaren heen genomen, is het bij AJAX vaak zo dat eigen jeugd het vaak beter doet dan de aangekochte spelers....

Kijk maar naar ons heden.

Tijdens onze eerste competitie wedstrijd hadden we 13 aangekochte spelers in onze selectie, toch stonden er 8/9 eigen jeugdspelers op het veld, dat zegt toch wel iets....

Neemt overigens niet weg dat ik Verhoek een goede voetballer vind hoor
Je krijgt nooit een garantie dat iemand het goed gaat doen, kijk maar naar Sulejmani. Ik denk alleen dat echte vleugelspelers bij Ajax dun gezaaid zijn en dan vind ik een Verhoek dus wel een logische aankoop. Bovendien brengt hij meer ervaring mee dan Jozefzoon. We moeten ook niet blijven hangen in de constatering dat Beerens en Mertens onhaalbaar blijken. Bovendien zijn zij allebei te goed om op de bank plaats te nemen.
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:02 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
Lol, sinds sonja hier rondpost loopt iedereen onterecht te zeiken op remco. het lijkt wel dat ze hier alleen is om remco het leven zuur te maken.
en dan noemen ze jou levenloos remco xD
dat dacht ik dus ook..
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2010 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:03 schreef Harm de Graaf het volgende:

[..]

Je krijgt nooit een garantie dat iemand het goed gaat doen, kijk maar naar Sulejmani. Ik denk alleen dat echte vleugelspelers bij Ajax dun gezaaid zijn en dan vind ik een Verhoek dus wel een logische aankoop. Bovendien brengt hij meer ervaring mee dan Jozefzoon. We moeten ook niet blijven hangen in de constatering dat Beerens en Mertens onhaalbaar blijken. Bovendien zijn zij allebei te goed om op de bank plaats te nemen.
Als je het zo stelt, dan heb je inderdaad gelijk...
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 23 augustus 2010 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:12 schreef remco k het volgende:

[..]

dat dacht ik dus ook..
jatoch
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:00   quote  deeplink  
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/140973/Ajax_wil_dure_Sulejmani_liever_verkopen.html

'Ajax wil dure Sulejmani liever verkopen'
Vitesse wil Miralem Sulejmani met een huurconstructie van de Ajax-bank verlossen, maar de Amsterdammers staan niet te springen om op dat aanbod in te gaan. De club wil de dure aanvaller liever verkopen, weet De Telegraaf.
Maandag werd bekend dat Sulejmani de derde aanwinst van Vitesse-eigenaar Merab Jordania moet worden. De rijke Georgiër is bereid om het volledige salaris van de Serviër over te nemen. Dat komt neer op een bedrag van 1,8 miljoen euro.

Ajax wil Sulejmani echter liever verkopen, maar beslist sowieso pas na de ontmoeting met Dinamo Kiev over de toekomst van de dure aankoop. De wedstrijd tegen de ploeg uit Oekraïne is cruciaal en trainer Martin Jol wil voorafgaand aan dat duel dan ook geen onrust binnen zijn selectie.

Jawhoor...
Nu willen ze hem weer verkopen -_-'
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 10:00 schreef Hasjkoph het volgende:
http://www.voetbalprimeur.nl/site/nieuws/140973/Ajax_wil_dure_Sulejmani_liever_verkopen.html

'Ajax wil dure Sulejmani liever verkopen'
Vitesse wil Miralem Sulejmani met een huurconstructie van de Ajax-bank verlossen, maar de Amsterdammers staan niet te springen om op dat aanbod in te gaan. De club wil de dure aanvaller liever verkopen, weet De Telegraaf.
Maandag werd bekend dat Sulejmani de derde aanwinst van Vitesse-eigenaar Merab Jordania moet worden. De rijke Georgiër is bereid om het volledige salaris van de Serviër over te nemen. Dat komt neer op een bedrag van 1,8 miljoen euro.

Ajax wil Sulejmani echter liever verkopen, maar beslist sowieso pas na de ontmoeting met Dinamo Kiev over de toekomst van de dure aankoop. De wedstrijd tegen de ploeg uit Oekraïne is cruciaal en trainer Martin Jol wil voorafgaand aan dat duel dan ook geen onrust binnen zijn selectie.

Jawhoor...
Nu willen ze hem weer verkopen -_-'
beter toch?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 24 augustus 2010 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 21:08 schreef remco k het volgende:

[..]

terwijl Sulejmani nu juist laat zien het niveau wel aan te kunnen bij AJAX en van Verhoek moet dat nog maar blijken.
weet je wat wel heel appart is remco.. als sulejmani ECHT ZO GOED WAS.. waarom zou jol hem dan niet opstellen ? denk dat je met een pro sulejmani bril kijkt en met een anti ema bril.. en hoezo zeg je altijd met ema word je geen kampioen blablabla... hadden we daarom 100+ doelpunten en maar 19 tegen vorig seizoen ? zo goed hebben we de laatste 10 jaar niet gepresteerd.
BRW
 BRW - dinsdag 24 augustus 2010 - 12:17   quote  deeplink  
Ik denk dat huur met optie tot koop de beste oplossing is. Als hij goed gepresteerd heeft en hij zijn vorm weer heeft teruggevonden dan kun je hem terughalen. Het hangt er dan wel vanaf welke voorwaarden je hanteert bij de optie tot koop! Verkoop je hem dan zie je hem nooit meer terug. Aan de andere kant kun je nog een leuke bedrag voor hem vangen en dit gebruiken voor eventueel een andere speler of je gebruikt het bedrag voor de tekorten die Ajax heeft. Je kunt beter hem verkopen dan Suarez!

Maar Sulejmani zal bij lange na niet zoveel opbrengen als Suarez..
Alleen in dit tijdperk zijn alle beetjes welkom!

Ik vind het wel een lastig besluit waar Ajax voor staat. Gaan ze hem verhuren? Of gaan ze hem verkopen? Dat hij vorig jaar en dat jaar daarvoor speelde was het vaak zonder echte overtuiging, alsof hij het helemaal niet naar zin had.. De laatste tijd heb ik wel het idee dat hij uit zijn schulp kruipt maar nog steeds ben ik niet overtuigd.. Staat los van het feit dat het in een potentie een geweldige voetballer is natuurlijk! Alleen het komt er (nog) niet uit.. Ik ben in ieder geval blij dat ik die beslissing niet hoef te nemen.. Succes Van den Boog en Jol!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2010 door BRW --
vitesse4ever!!!
 vitesse4ever!!! - dinsdag 24 augustus 2010 - 12:35   quote  deeplink  
Ik vraag me af wanneer sulejmani heeft laten zien het niveau aan te kunnen,de wedstrijd paok uit?dat ene schotje op goal(wanhoop)en tuurlijk roept Jol dat ie het goed deed,hij wil er vanaf.. sulejmani heeft 0 spel inzicht,gewoon blind rennen dat kan ie wel heeeel goed,hij voegt niets toe. heereveen heeft een verkoop praatje gehouden en ajax is er in getrapt.. ik zeg niet dat ik urby geweldig vind,maar hij is zeker een betere voetballer,en als jol hem opstelt sta ik er 100% achter.oja nog een (klein) ding over ooijer, opzouten met die gast,schoonzoon van willy van de kerkhof,als ik hem in een ajax shirt zie begint mijn bloed te koken,dat shirt is niet bedoelt voor iedereen en zeker niet voor hem!!!!ik vind het eerder een kakkerlak aankoop.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Sulejmani naar Vitesse

0.0087921