BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jordania goed dat die er is of niet?

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Tommy020
 Tommy020 - maandag 23 augustus 2010 - 23:07   quote  deeplink  
Gebeurd dit nu ook al in de eredivisie? Olieboeren die clubs gaan kopen in onze oude vertrouwde eredivisie.. Wat volgt oliesjeiks die Ajax opkopen, Een wilde Amerikaan zonder enig verstand van voetbal die Feyenooit opkoopt? Gaan we richting Engeland? of is dit een eenmalige gebeurtenis die waarschijnlijk van korte duur is? Het enige dat ik me afvraag is wat er gebeurd als deze meneer Jordania er plotseling geen trek meer in heeft.. Eindigd Vitesse dan net zoals Portsmouth? De enige club die op dit moment in mijn ogen echt profiteerd van deze man is AJAX. Natuurlijk Vitesse is wel uit de schulden, zal er sportief wel op vooruit gaan maar toch is er de mogenlijkheid dat deze meneer (wanneer hij er zin in heeft) de stekker uit Vitesse haalt. Als echte AJAX fan(soms zeer kritisch) vind het wel ff lekker dat iemand zoals Jordania de stumpertjes uit onze selectie opkoopt (misschien is Oleguer nog wat voor hem) niet dat Oleguer geen kwaliteiten heeft, maar het is wel zo dat deze meneer veel verdient qua salaris en straks fluitend richting Spanje gaat na afloop van zijn contract met de gedachten; 'zo makkelijk heb ik nog nooit geld verdient' Maar even sirieus wat is jullie gedachte hierover?
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - maandag 23 augustus 2010 - 23:11   quote  deeplink  
als we richting engeland gaan, hebben we niets te vrezen. prima voetbal daar.
Tommy020
 Tommy020 - maandag 23 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
Haahaha dat geef ik toe laat ons de passie en de kwaliteit aanmeten van Engeland! Daar wordt het snelste en meest fysiekzwaarste voetbal gespeeld (Y)
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2010 - 23:11 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:
als we richting engeland gaan, hebben we niets te vrezen. prima voetbal daar.
Daar zijn de fans het daaro niet over eens, tenminste lang niet allemaal, hoeveel engelsen voetballen er zelf in de PL, vrijwel geen..
Kiljahboy
 Kiljahboy - dinsdag 24 augustus 2010 - 02:15   quote  deeplink  
Hoort dit topic niet op een Vitesse forum thuis?
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - dinsdag 24 augustus 2010 - 07:38   quote  deeplink  
Vitesse's enigste oplossing denk ik zo.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - dinsdag 24 augustus 2010 - 08:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 00:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar zijn de fans het daaro niet over eens, tenminste lang niet allemaal, hoeveel engelsen voetballen er zelf in de PL, vrijwel geen..
ik denk dat als zo'n crimineel bijv. feyenoord opkoopt en ze worden kampioen, niemand daar loopt te zijken in rotterdam. maar over al die buitenlanders ben ik het eens. kijk maar naar de engelse prestaties op het WK.
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 18:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 08:53 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

ik denk dat als zo'n crimineel bijv. feyenoord opkoopt en ze worden kampioen, niemand daar loopt te zijken in rotterdam. maar over al die buitenlanders ben ik het eens. kijk maar naar de engelse prestaties op het WK.
inderdaad, maar als je naar Engeland kijkt, draagt het ook veel verder dan alleen Chelsea.

Klein optelsommetje:
Abramovich koopt Chelsea, op zich niks mis mee, maar chelsea was een gezonde club en heeft nu meer dan 200 miljoen euro schuld en nog steeds niet de verwachte CL in de kast staan.

Oud eigenaar Chelsea koopt Leeds United op, terwijl Abramovich zijn betaaltermijnen niet nakomt, waardoor LEEDS Failliet is verklaard en nu weer langzaam naar boven aan het kijken is, pin mer er niet op vast maar volgens mij spelen ze nu in de derde Divisie.

Goede vriend en voormalig zakenpartner van Abramovich, Mike Asley koopt Newcastle United op, en degradeerd op ten duur uit de PL.

Newcastle en Leeds zijn toch gewoon twee hele grote Engelse clubs en kapot gemaakt door zelfzuchtige eigenaren die meer om hun geld geven dan de club..

Kijk eens naar het vermogen van de clubs in Engeland, dat is echt dramatisch laag, sterker nog, ik DENK dat er in NL minder schuld is dan in Engeland....
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 18:08   quote  deeplink  
alhoewel de meeste profclubs in nederland doen het ook niet zo best hoor?dikke verliezen en dat zonder rijke eigenaren.....010 is al gewoon naar de kloten.....(niet erg natuluk)
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 00:04 schreef remco k het volgende:

[..]

JUIST!!
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 18:01 schreef remco k het volgende:

[..]

inderdaad, maar als je naar Engeland kijkt, draagt het ook veel verder dan alleen Chelsea.

Klein optelsommetje:
Abramovich koopt Chelsea, op zich niks mis mee, maar chelsea was een gezonde club en heeft nu meer dan 200 miljoen euro schuld en nog steeds niet de verwachte CL in de kast staan.

Oud eigenaar Chelsea koopt Leeds United op, terwijl Abramovich zijn betaaltermijnen niet nakomt, waardoor LEEDS Failliet is verklaard en nu weer langzaam naar boven aan het kijken is, pin mer er niet op vast maar volgens mij spelen ze nu in de derde Divisie.

Goede vriend en voormalig zakenpartner van Abramovich, Mike Asley koopt Newcastle United op, en degradeerd op ten duur uit de PL.

Newcastle en Leeds zijn toch gewoon twee hele grote Engelse clubs en kapot gemaakt door zelfzuchtige eigenaren die meer om hun geld geven dan de club..

Kijk eens naar het vermogen van de clubs in Engeland, dat is echt dramatisch laag, sterker nog, ik DENK dat er in NL minder schuld is dan in Engeland....
Ik ben het helemaal met je eens man! Dit moet niet gebeuren in de eredivisie!!!..
Snel maatregelen nemen voordat het hier ook gebeurd!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2010 door joey --
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 18:08 schreef joduh het volgende:
alhoewel de meeste profclubs in nederland doen het ook niet zo best hoor?dikke verliezen en dat zonder rijke eigenaren.....010 is al gewoon naar de kloten.....(niet erg natuluk)
niet erg, waarom niet?? wij horen met deze gasten om de titel te strijden, niet met Twente, ik snap die hata van je niet zo goed, zonder hun waren wij waarschijnlijk nooit zo groot geweest, andersom geld hetzelfde.

dikke verliezen?? dat is wisselgeld ten opzichte van de rest van EUropa, en wij hebben geen rijke eigenaars, wat dat betreft doen Nl clubs en met name de KNVB het op dat gebied veel beter dan in Engeland en Spanje...
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:22 schreef remco k het volgende:

[..]

niet erg, waarom niet?? wij horen met deze gasten om de titel te strijden, niet met Twente, ik snap die hata van je niet zo goed, zonder hun waren wij waarschijnlijk nooit zo groot geweest, andersom geld hetzelfde.

dikke verliezen?? dat is wisselgeld ten opzichte van de rest van EUropa, en wij hebben geen rijke eigenaars, wat dat betreft doen Nl clubs en met name de KNVB het op dat gebied veel beter dan in Engeland en Spanje...
Alweer eens!
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:25 schreef joey het volgende:

[..]

Alweer eens!
zie je wel, we zijn het eigenlijk best vaak eens met elkaar:):)
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 19:30 schreef remco k het volgende:

[..]

zie je wel, we zijn het eigenlijk best vaak eens met elkaar:):)
jaa zo hey!! Pfoeh.. dat nu al 2keer in 3.. 4 weken!!:P Hahahahaa.. nee idd!;)
joduh
 joduh - dinsdag 24 augustus 2010 - 20:11   quote  deeplink  
slijm slijm
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 20:59   quote  deeplink  
Snurk snurk ??
alibabba
 alibabba - dinsdag 24 augustus 2010 - 21:42   quote  deeplink  
Laat die Jordania lekker doen waar ie zin in heeft, zolang ie maar van Ons en Mijn AJAX afblijft.
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 augustus 2010 - 21:48   quote  deeplink  
Nou, eerlijk gezegd vertrouw ik die mannen met zoveel geld niet. Ook die Zjordania (of hoe je dat ook precies mag schrijven) kan met zijn poen wel degelijk gekke dingen doen. Hij koopt en huurt zich het apezuur aan goede spelers en toptalenten. Maar of die met elkaar ook een (h)echt "team" gaan worden moet je ook nog maar afwachten.
remco k
 remco k - dinsdag 24 augustus 2010 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 20:11 schreef joduh het volgende:
slijm slijm
rare jongen, rare jongen
joey
 joey - dinsdag 24 augustus 2010 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

rare jongen, rare jongen
wie!?:P
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 11:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 22:54 schreef joey het volgende:

[..]

wie!?:P
Joduh
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 25 augustus 2010 - 12:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2010 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

rare jongen, rare jongen
@ Remco: Vaak vind je erg scherpzinnig en in sommige gevallen heb je ook gelijk, maar waarom is Joduh nu gelijk weer een rare jongen? Omdat hij anders denkt over onze aartsrivaal dan jij???? Laat iedereen eens in zijn waarde en reageer gewoon ontopic. Is dat zo moeilijk of wil je graag dat iedereen in je straatje meelult?
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 25 augustus 2010 - 12:24   quote  deeplink  
Maar goed. Even back on topic.

Jordania bij Vitesse is misschien leuk, maar niemand kan ontkennen dat er meer concurrentie komt. Niet in strijd om de landstitel, want Vitesse haalt dat toch niet. Maar bijvoorbeeld wel voor in de subtop. Anno 2010 bestaan er geen kleine clubs meer en elke club, zo ook Vitesse heeft zn voetbalkwaliteiten maar minder ver gevorderd dan bijvoorbeeld Ajax of PSV.
amsterdammer113
 amsterdammer113 - woensdag 25 augustus 2010 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:24 schreef Kiljahboy het volgende:
Maar goed. Even back on topic.

Jordania bij Vitesse is misschien leuk, maar niemand kan ontkennen dat er meer concurrentie komt. Niet in strijd om de landstitel, want Vitesse haalt dat toch niet. Maar bijvoorbeeld wel voor in de subtop. Anno 2010 bestaan er geen kleine clubs meer en elke club, zo ook Vitesse heeft zn voetbalkwaliteiten maar minder ver gevorderd dan bijvoorbeeld Ajax of PSV.
Waar ik voornamelijk blij mee ben zijn de "mogelijk" nederlandse aankopen die deze man gaat doen. Hierdoor gaat de binnenlandse transfermarkt lopen. Hopelijk betekent dat structureel een verbetering voor het Nederlandse voetbal en gaan clubs eerst binnen de grenzen kijken voor versterkingen. Daarom mag wat mij betreft ook snel de 6+5 regeling komen. Ik wil talenten zien opgroeien, bij welke club dan ook, en niet net-talentjes die na 1 jaar naar een grote club verhuizen in het buitenland, omdat ze daar meer geld kunnen verdienen.
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 25 augustus 2010 - 12:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:28 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

Waar ik voornamelijk blij mee ben zijn de "mogelijk" nederlandse aankopen die deze man gaat doen. Hierdoor gaat de binnenlandse transfermarkt lopen. Hopelijk betekent dat structureel een verbetering voor het Nederlandse voetbal en gaan clubs eerst binnen de grenzen kijken voor versterkingen. Daarom mag wat mij betreft ook snel de 6+5 regeling komen. Ik wil talenten zien opgroeien, bij welke club dan ook, en niet net-talentjes die na 1 jaar naar een grote club verhuizen in het buitenland, omdat ze daar meer geld kunnen verdienen.
Precies! Helemaal mee eens! De opleidingen van bijvoorbeeld Ajax zijn uitstekend en laat de mannen van bijvoorbeeld de A1 of de 'jong' elftallen ook maar is de kans krijgen. En net wat je zegt: Als Jordania aankopen binnenlands gaat doen ( die aankopen komen waarschijnlijk van de grote clubs zoals Ajax, PSV en Feyenoord ) zal de clubkas ook veel groter worden. Waardoor er misschien routiniers uit het buitenland gehaald kunnen worden waardoor het Nederlandse voetbal nog aantrekkelijker wordt om naar te kijken.
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 13:43   quote  deeplink  
Jordania daar ben ik niet bang voor hij heeft niet zoveel geld als wij gedacht hadden.. Maar de plannen van abramovic..
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 25 augustus 2010 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:43 schreef freakie het volgende:
Jordania daar ben ik niet bang voor hij heeft niet zoveel geld als wij gedacht hadden.. Maar de plannen van abramovic..
Jordania valt inderdaad zwaar tegen qua geld, maar inderdaad misschien heeft Abramovic wel wat geld over voor zn grote vriend...
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 13:49   quote  deeplink  
Geld? Of misschien wel spelers? Chelsea die kan spelers verhuren en dan de volle salarissen betalen.. Of abramovic als spelers gekocht worden geeft ze voor niks weg en dan betaald hij een deel van het salaris.. Alles kan.. Dan kan chelsea de spelers weer terug halen voor een prikkie als ze goed zijn.. Lekker toch??
Kiljahboy
 Kiljahboy - woensdag 25 augustus 2010 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:49 schreef freakie het volgende:
Geld? Of misschien wel spelers? Chelsea die kan spelers verhuren en dan de volle salarissen betalen.. Of abramovic als spelers gekocht worden geeft ze voor niks weg en dan betaald hij een deel van het salaris.. Alles kan.. Dan kan chelsea de spelers weer terug halen voor een prikkie als ze goed zijn.. Lekker toch??
Dat is inderdaad wel goed bekeken. Bij mijn weten zijn nu Matic en Rajkovic al naar Vitesse en misschien volgen er nog meer. En jij bedoelt dan zeker dat Chelsea spelers verhuurd aan Vitesse maar dat Chelsea gewoon het volledige salaris blijft uitbetalen van de spelers in kwestie?
joduh
 joduh - woensdag 25 augustus 2010 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:23 schreef amsterdammer113 het volgende:

[..]

@ Remco: Vaak vind je erg scherpzinnig en in sommige gevallen heb je ook gelijk, maar waarom is Joduh nu gelijk weer een rare jongen? Omdat hij anders denkt over onze aartsrivaal dan jij???? Laat iedereen eens in zijn waarde en reageer gewoon ontopic. Is dat zo moeilijk of wil je graag dat iedereen in je straatje meelult?
komt goed vrind!!vanavond lekker feesten toch?
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 14:35   quote  deeplink  
Ja kiljahboy.. Dat is inderdaad wat ik bedoel.. Maar vitesse laat ook niet weten voor welk bedrag speler gekocht zijn.. Spelers kunnen ook voor niks worden gehaald.. Maar dat is inderdaad wat ik bedoelde als vitesse huurt van chelsea dan zijn de spelers waarschijnlijk gratis.. Wat ik trouwens ook niet nu erg vind want van huurspelers word je niet beter.. Het spel is namelijk nooit goed als je huurspelers heb er vertrekken er aan het einde van het seizoen altijd heel veel en daar kan je dan wel weer nieuwe spelers terug voor krijgen maar het team kan nooit bouwen..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Jordania goed dat die er is of niet?

0.0050859