|
|
Tommy020
|
|
|
Ik ben natuurlijk geen Martin Jol maar is het geen optie om Blind zich te laten richten op de linksback positie? Verdedigend komt hij natuurlijk nog wat te kort voor Ajax. Maar bij Groningen toch wel een goede indruk gemaakt. Sommige spelers worden voor minder al in verband gebracht met Ajax, neem nou Verhoek. Stelling Blind Linksback? |
|
|
|
|
jantjaahh
|
|
|
|
|
|
Fernanic
|
|
|
Ik vind de wedstrijd tegen De Graafschap een goed moment om eens te kijken wat er nog meer mogelijk is op linksback. Anita doet het opzich goed maar vind het eigenlijk steeds net niet. Ik zou Vertonghen graag eens linksback zien spelen. Ook Blind vind ik een goede optie. Gewoon kijken of het was is. Zoja heb je iemand met meer uitstraling als Anita, zoniet dan weet je dat en kan Blind zich op andere posities gaan richten. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
zou zeker een mogelijkheid zijn, toch heeft Anita het afgelopen jaar goed gedaan |
|
|
|
|
Tommy020
|
|
|
Ja precies Fernanic, deze jongen moet je niet op de bank laten zitten maar moet ontwikkelen en het beste voor hem zijn speelminuten! ik hoop zo dat hij af en toe de kans krijgt om zich te bewijzen. Maarja Jol ziet natuurlijk dingen die wij niet kunnen zien. Misschien komt hij verdedigend toch echt wat tekort, maar ik zou zeggen de Graafschap mooie kans om hem te testen. + Anita is toch wel van het formaat kabouter. |
|
|
|
|
Fernanic
|
|
|
Vond Blind trouwens tegen Ajax vorig seizoen een prima wedstrijd spelen, al was dat wel als rechtsback. Toch hoop ik dat Jol het gewoon een keer probeert, Blind had zich verdedigend bij Groningen goed staande gehouden dus erg verprutsen zie ik hem niet doen, het kan waarschijnlijk alleen maar positief verassen en dat is mooi meegenomen in de tijd waarin Ajax geen miljoenen meer kan uitgeven. Weet iemand trouwens wat er met het contract van Anita gedaan wordt, hij heeft nog tot 2011... |
|
|
|
|
jantjaahh
|
|
|
|
|
|
Tommy020
|
|
|
Naja interesse in het buitenland van Anita zal er wel niet echt zijn. Maar ja JOL GEEF BLIND EEN KANS! Hoewel ik moet zeggen dat Anita speelt gewoon op wilskracht en hij wil echt wel aan mentaliteit geen gebrek, en hij heeft het vorig seizoen toch aardig gedaan. Maar Ajax moet streven naar Toppers! en dan niet in concert |
|
|
|
|
Afcarius
|
|
|
Nee, anita is beter dan blind in verdedigend en in aanvallend opzicht. Een back hoeft niet perse groot te zijn, zie lahm, Ahsley cole etc. Anita moet zo veel mogelijk spelen om ervaring op te doen. Daarnaast heeft onze verdediging vorig seizoen uitstekend gepresteerd en ik ben nogsteeds vol vertrouwen dat ze het dit seizoen ook goed gaan doen. Alleen Oleguer is naar mijn mening ver onder de maat. die man kan geen pass geven..
Blind zou hoogstens een inval beurt verdienen want ik vind hem wel een betere verdediger dan Urby. dus mocht anita geblesseerd raken, dan is blind een optie |
|
|
|
|
jantjaahh
|
|
|
|
|
|
Fernanic
|
|
|
Ja Blind kan niet meteen Anita uit de basis spelen. Anita is niet slecht maar ook niet goed, je kan hem gewoon opstellen en hij geeft altijd 110%. Maar ik denk dat Blind uiteindelijk beter kan worden. Daarom zie ik wel wat in een basisplaats voor Blind tegen de Graafschap. Oleguer is inderdaad niets meer, gelukkig is dit zijn laatste jaar want hij is een van de slechtste maar wordt dik betaald. Ooijer vind ik een beter alternatief voor in het centrum. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Ja blind moet 100% linksback spelen. ANITA SUCKS |
|
|
|
|
Ajax4ever19
|
|
|
Laat hem hem maar is proberen d.m.v een invalbeurt of misschien wel een basisplaats |
|
|
|
|
kevinajax1
|
|
|
Steek Greg Toby Jan Daley Demy Enoh Siem Luis Mounier Urby
ofnie |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 08:10 schreef nummer10 het volgende:[..] jij sucks als je zo een ajacied afvalt.. vorig jaar 19 tegen doelpunten MET ANITA ALS LINKSBACK ! halve juist!mooi gesproken 10 |
|
|
|
|
Tommy020
|
|
|
Ja, het is ook wel zo dat Ajax vorig seizoen weinig heeft weggegeven achterin. Maar vergeet niet we gaan sowieso Europa in, en Europees gezien en dat zag je vorig jaar ook wel als we tegen een beetje goeie ploeg spelen geven we het achterin toch wel heel makkelijk weg. En in de competitie speel je tegen respectievelijk Excelsior, Ado, VVV etc. dus dat is wel andere koek. Daarom zou ik zeggen probeer Daley eens die wel heel veel talent heeft eens op links, is ook een jonge met meer body. Laat hem af en toe is lekker invallen en kijk wat hij brengt |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 08:10 schreef nummer10 het volgende:[..] jij sucks als je zo een ajacied afvalt.. vorig jaar 19 tegen doelpunten MET ANITA ALS LINKSBACK ! halve Anita is gewoon te licht voor Ajax.. Het zelfde geldt voor Rommedahl, die nu gelukkig weg is. |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
suk in de spits! whaha wat is zijn salaris eigenlijk? |
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 12:43 schreef thomASS het volgende:[..] Anita is gewoon te licht voor Ajax.. Het zelfde geldt voor Rommedahl, die nu gelukkig weg is. jij heb het echt allemaal niet op een rijtje volgens mij... |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
idd,rommedahl prima invaller,jammer datie weg is hij widle zelfs salaris inleveren.Anita is klein maar echt wel een goeie back hoor |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Misschien leuke invaller maar niet het niveau van Ajax.. Anita is gewoon te klein, te weinig body en dus gewoon te slecht voor AJAX. Doe nou niet of ik rare dingen zeg..
inb4: je zegt rare dingen |
|
|
|
|
Humankillz
|
|
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Alles beter dan Anita of Urby als back maar ik denk dat Vertonghen naar links gaat en Jol met Ooijer/Alderweireld gaat spelen in het centrum en dat is mijn ogen ook het meest logische. |
|
|
|
|
marik
|
|
|
Anita heeft samen met de andere verdedegers vorig seizoen heel weinig goals tegen gekregen. Dus nu niet na een paar wedstrijden al om vervanging zeuren!! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Leuk geprobeerd maar die zwakke linkerkant heeft ons juist de titel gekost. Veel van de tegengoals oa Utrecht en Roda uit kwamen vover onze linkerkant. Dat je weinig tegengoals kreeg heeft naar mijn menig te maken met het middenveld, wat fantastisch draaide, en niet zozeer dat onze verdedigers zo goed waren. Het jaar dat AZ kampioen werd kwam ook door hun middenveld. Je zag het vorig jaar. de Zeeuw viel weg en ze krijgen ineens veel meer goals tegen terwijl de verdedigers exact dezelfde waren als in het kampioensjaar. |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 13:30 schreef marik het volgende:Anita heeft samen met de andere verdedegers vorig seizoen heel weinig goals tegen gekregen. Dus nu niet na een paar wedstrijden al om vervanging zeuren!! Ik zeg dat al sinds hij linksback staat.. Jij vond colin zeker ook een uitstekende verdediger.. |
|
|
|
|
Ajax_fan
|
|
|
Ik wordt zo schijt en schijtziek van mensen die Blind zn talenten niet vollop willen gebruiken en hem linksback neer willen zetten. Kom op man!!!!Hou nu toch eens op met spelers daar neer te zetten die daar niet horen. BLIND IS GEEN LINKSBACK! Is het nu duidelijk?? Er moet een echte linksback staan. We hebben al in geen 10 jaar een echte oinksback gehad! Ja Atouba maar die is nog lang niet terug. En mensen die Anita te slecht voor Ajax vinden.....ANita is een middenvelder en is zeer geschikt voor Ajax op het middenveld. Maar Jol denk goh ze hebben nu al jaren middenvelders als linksback....ik ga er gewoon lekker mee door. En Blind was in het begin bij Groningen leuk bezig maar zakte daarna ook behoorlijk door de mand! Hij hoort niet op een backpositie. Verhuur die jongen gewoon en spreek af dat ie niet als back moet gaan spelen. Zo verneuk je zn hele carriere! |
|
|
|
|
Brandje
|
|
|
Een hoop geschreeuw van Ajax fan maar zeer weinig voetbalverstand. Anita is op geen een plaats in het veld goed genoeg voor Ajax dus zoalng jij blijft beweren dat hij zeer geschikt is voor Ajax zou ik mijn grote mond maar houden en gewoon normaal doen! |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Is nou Anita ineens niet goed genoeg meer? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 08:10 schreef nummer10 het volgende:[..] jij sucks als je zo een ajacied afvalt.. vorig jaar 19 tegen doelpunten MET ANITA ALS LINKSBACK ! halve 20 tegengoals kerel, beter je info goed hebben voordat je iemand afzeikt. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: inderdaad, verder mooi gesproken, kijk nu eens in de spiegel joduh en denk dan even aan de manier waarop jij over Sulejmani praat.. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
hahah die remco....ik heb best bewondering voor al je weetjes en kennis van veel dingen van ons cluppie,maar af en toe vind ik je ook een nuilert ie klas man.Moet je nou over 1 doelpunt wat nummer 10 te weinig typte gelijk weer zo reageren? dan val je in de klas van mierenneukers bij mij hoor? kom op geef ze allemaal een kans hun mening te verkondigen,is net zo eerlijk...... |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:41 schreef joduh het volgende:hahah die remco....ik heb best bewondering voor al je weetjes en kennis van veel dingen van ons cluppie,maar af en toe vind ik je ook een nuilert ie klas man.Moet je nou over 1 doelpunt wat nummer 10 te weinig typte gelijk weer zo reageren? dan val je in de klas van mierenneukers bij mij hoor? kom op geef ze allemaal een kans hun mening te verkondigen,is net zo eerlijk...... het gaat om het feit, dat iemand met feitjes iemand anders zijn menng de grond in wil stampen en een beetje tof wil overkomen, als je dat doet moet je wel zorgen dat je zelf de feiten goed hebt, anders sta je wel een beetje voor schut vind ik... |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:38 schreef remco k het volgende:[..] inderdaad, verder mooi gesproken, kijk nu eens in de spiegel joduh en denk dan even aan de manier waarop jij over Sulejmani praat.. ik keek net even in de spiegel en zag een knappe kerel..... en nu?????? |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: doe er maar lollig over, maar je bent zelf geen haar beter dan de mensen die hun eigen AJACIEDEN respectloos behandelen, toch oordeel je over die mensen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
owja,suleimani.......nou ,suleimani is geen rasajacied he?hij is voor een heeeele berg centjes gehaald.......hij heeft nog geen rukkefuck laten zien......hij is nonchalant,ongeinteresseerd(zo loopt hij erbij tenminste).....hij is zo vet als een pad.... Ik vind hem mega overschat die goser man..... ik ben 0 komma 0 fan van hem.... en daarbij kost hij ajax een godsvermogen per jaar aan salaris...(zijn jouw weetjes vast wel) en hij levert straks nog geen 8 milj meer op.....Maar?ik hoop natuurlijk dat jullie gelijk krijgen en dat hij ineens wel gaat voetballen....maar ik zie dat nog niet gebeuren.... |
|
|
|
|
Sicko
|
|
|
Ik zeg Daley linksback en Sulejmani voor Urby |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 18:06 schreef joduh het volgende:owja,suleimani.......nou ,suleimani is geen rasajacied he?hij is voor een heeeele berg centjes gehaald.......hij heeft nog geen rukkefuck laten zien......hij is nonchalant,ongeinteresseerd(zo loopt hij erbij tenminste).....hij is zo vet als een pad.... Ik vind hem mega overschat die goser man..... ik ben 0 komma 0 fan van hem.... en daarbij kost hij ajax een godsvermogen per jaar aan salaris...(zijn jouw weetjes vast wel) en hij levert straks nog geen 8 milj meer op.....Maar?ik hoop natuurlijk dat jullie gelijk krijgen en dat hij ineens wel gaat voetballen....maar ik zie dat nog niet gebeuren.... Misschien moet jij je eerst eens beter laten voorlichten over iemand, aangezien hij keihard afgetraind is en zeker geen vette pad is. En hij voetbalt nu al beter dan Urby momenteel doet. |
|
|
|
|
joey
|
|
|
Ik ben nog niet overtuigt dat Blind doe positie zal verbeteren..Je kan het proberen..Maargoed hij is ook niet een echte linker..!! Vertonghen is al helemaal geen optie op links!!!..Weet niet meer wie het daarover had..:P Maar heeft hij vorig seizoen gestaan tegen volgens mij Juve.. Kwam daar helemaal niet uit de voeten! + dat je dan op de LCV plek weer oleguer of Ooijer moet polaatsen en of dat nou beter is dan vertongen gewoon op zijn plek..,, weet ik niet! Maar ik ben niet mee eens dat Anita het echt SLECHT doet! hij is ook nog jong en kan alleen maar beter worden! Jah hij heeft zijn lengte niet echt mee.. En moet nog veel leren, maar dat is toch ajax! Jonge talenten het spelletje leren en te ontwikkelen tot betere spelers die uiteindelijk een stap hoger kunnen??.. Ik denk overigens ook dat blind nog een jaartje word verhuurd!.. aangezien we ooijer, oleguer, ema(eventueel!!), kappelhof(eventueel!!) en in december ook Bruno Silva weer.. hebben!! Maargoed we zullen zien!.. Ik denk dat als Blind op de training echt veel beter zou zijn dan anita dat Jol hem echt wel eerder had opgesteld hoor!;) |
|
|
|
|
joey
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 18:06 schreef joduh het volgende:owja,suleimani.......nou ,suleimani is geen rasajacied he?hij is voor een heeeele berg centjes gehaald.......hij heeft nog geen rukkefuck laten zien......hij is nonchalant,ongeinteresseerd(zo loopt hij erbij tenminste).....hij is zo vet als een pad.... Ik vind hem mega overschat die goser man..... ik ben 0 komma 0 fan van hem.... en daarbij kost hij ajax een godsvermogen per jaar aan salaris...(zijn jouw weetjes vast wel) en hij levert straks nog geen 8 milj meer op.....Maar?ik hoop natuurlijk dat jullie gelijk krijgen en dat hij ineens wel gaat voetballen....maar ik zie dat nog niet gebeuren.... Hhahahaa.. je kunt ook erg overdrijven,., Was vorig seizoen ietsje te dik.. Is er alweer afgetraind!!!;) Daarbij laat hij nu wel een geode indruk achter.. Maar als je hem nou gewoon op links zou zetten in plaats van de veeeeeeeell ergere(op dit moment dan!)geDEmotiveerde Emanuelson!.. Die nu echt helemaal geen bal raakt!!!!.. Dan misschien dat hij begint te voetballen.. hij moet ook de vertrouwen krijgen heh!!! |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
Blind zou inderdaad eens in zo'n wedstrijd getest kunnen worden als linksback. Het is niet uit te sluiten dat hij dit uitstekend kan en dan heb je een goede oplossing. Dan kunnen Anita en Blind gaan uitmaken wie de voorkeur krijgt, maar ik zie Anita meer als een rechtsback en in meerdere maten een verdedigende middenvelder. |
|
|
|