|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 21:12 schreef Leon FR1908 het volgende:[..] hahahaha Quiroz zijn eerste debutant was Leonard!!Nou dan ben je echte he als je nu nog op een Feyenoord fiets in de rondte crosst Hahahahahha:) Toch iets te vroeg Leon, mijn eerste debutant was het duo Corry Gibbs/Bruno Basto. Nog erger dus haha:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 21:13 schreef Quiroz het volgende:[..] Hahahahahha:) Toch iets te vroeg Leon, mijn eerste debutant was het duo Corry Gibbs/Bruno Basto. Nog erger dus haha:) hahahaha maar Bruno Basto vond ik niet zo slecht eigenlijk? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Kan me er niks van herinneren alleen dat er meer landgenoten van mij dan landgenoten van jou in dat elftal speelden:) |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 21:15 schreef Quiroz het volgende:[..] Kan me er niks van herinneren alleen dat er meer landgenoten van mij dan landgenoten van jou in dat elftal speelden:) Ja het was een vreemdelingen legioen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
dat wel leon. en zo komen we weer on-topic! want wat inspireerde die gasten mij! warme herinneringen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Wat is Koeman toch een held geweest als je er over nadenkt... 3de met steunpilaren als Greene, Pardo en Saïdi.. |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote: !!!!!!!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Haha, was na Kuyt mijn grote idool. Lette helemaal niet op hoe hij speelde, maar zag er uit als een stoere verdediger, dito baard en natuurlijk die ereronde... Wist nooit beter dan dat hij een clubheld was hahahahaha:) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 21:19 schreef Quiroz het volgende:[..] Wat is Koeman toch een held geweest als je er over nadenkt... 3de met steunpilaren als Greene, Pardo en Saïdi.. idd. koeman was wel ok. mag van mij ooit terug. maar geen wotte en bosz erbij dan. in ieder geval niet voor een top salaris! max 1 miljoen |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Hahahaha liep ie hier met z'n haar netjes kort, zie de foto's hoe hij in engeland rondliep, zelfs de wolf was bang van hem geworden.... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 21:23 schreef hotjumper het volgende:Hahahaha liep ie hier met z'n haar netjes kort, zie de foto's hoe hij in engeland rondliep, zelfs de wolf was bang van hem geworden.... het schijnt dat de meest behaarde man op aarde een chinees is. spleetogen en overbegroeiing. gagarandeert succes op het veld. oogt gevaarlijk. en in de spelerstunnel irriteerd het al. halen die gast! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 21:23 schreef hotjumper het volgende:Hahahaha liep ie hier met z'n haar netjes kort, zie de foto's hoe hij in engeland rondliep, zelfs de wolf was bang van hem geworden.... Jezus noemde ze hem daar hahahaha |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
LEONARD met de mooiste verhaal van een technisch directeur EVER!!! We hebben een linksback die niet gewent is tegen een rechtervleugelspeler te spelen..WHAHAHA Peter Bosz begon met het woord topsportklimaat hahaha wat een klootzak!!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 21:32 schreef Leon FR1908 het volgende:LEONARD met de mooiste verhaal van een technisch directeur EVER!!! We hebben een linksback die niet gewent is tegen een rechtervleugelspeler te spelen..WHAHAHA Peter Bosz begon met het woord topsportklimaat hahaha wat een klootzak!!! hij leek wel een beetje op beckham! voor de merchandising was het geweldig. wat hebben we verdiend aan philips leonard |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 21:38 schreef obiku010 het volgende:[..] hij leek wel een beetje op beckham! voor de merchandising was het geweldig. wat hebben we verdiend aan philips leonard Ongelovelijk,we hadden een mascotte van hem moeten maken ;) |
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wat was die gozer slecht zeg.. Kan me nog een wedstrijd tegen die neuzen herinneren in de Kuip dat ie gewoon bleef staan en niet verdedigd waardoor het 2-3 werd.
Wat een klootzak was dat zeg. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 25 november 2010 - 22:01 schreef MMM het volgende:[..] Wat was die gozer slecht zeg.. Kan me nog een wedstrijd tegen die neuzen herinneren in de Kuip dat ie gewoon bleef staan en niet verdedigd waardoor het 2-3 werd. Wat een klootzak was dat zeg. ho ho ho dat was toch echt Corry Gibbs die mee naar voren ging en Babel liet counteren pik!!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
pc schonen MMM dat kan niet! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Verwijder de link wel als Leon 't gezien heeft! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Sorry maar het was half ingrijpen maar er stond nog een mannetje naast!! Wat ik eerder zei waar is Gibbs???? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Waarom?Als je voor staat? En Basto kon niet 2 man tegelijk verdedigen? Loopt tie naar de bal tikt tie hem 5 meter naast hem en staat de volgende vrij voor de keepert!! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Stond 2-2. Ja maar stil blijven staan heeft ook geen nut, doe dan tenminste iets. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: hahahahaha je blijft mijn vriend ;) |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahahaha jij de mijne!
HELD |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
ps daarna volgde de mooiste rel van de laatste jaren sorry hehehe na die wedstrijd....
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 25 november 2010 door Leon FR1908 -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Hahaha ja, dat was geen klein relletje.. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: was dat toevallig met die politie agenten in het nauw? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: nee ik dacht we gaan nog ff wat drinken,kom buiten en het leek wel oorlog pffff |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
ted
|
|
|
wat mij betreft geen koevermans.Die gozer kan niet kiezen of wil niet .dat gezeik iedere keer over hem .Hij hoort ook niet bij ons .Blijf maar lekkr in eindhoven volgens mij is de kliklijn een uitvinding van phillips |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Heb m nu toch moeten zien door die quote van Leon. Doet me nog steeds pijn... Was een jaar of zes, zit te kijken, 2-1 voor ren naar buiten gerend weer meegesleurd door mn buurman, kom ik binnen; 2-2, 2-3. Achter de deur half uur zitten janken... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ald de Beuk komt mag Koevermans wegblijven |
|
|
|