|
|
sportdwaas
|
|
|
Gelukkig krijgt ie niet per kilo betaald!
Heel veel Mido
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
En gelukkig zit ie in de Ramadan en op tijd fit om als invaller er 2 in te knallen tegen F'noord 1. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:48 schreef sportdwaas het volgende:En gelukkig zit ie in de Ramadan en op tijd fit om als invaller er 2 in te knallen tegen F'noord 1. je dacht waarschijnlijk, laat ik die jongens maar voor zijn:):) haha, zag gister een foto van hem naast Jol een week of 2 terug en constateerde daar ook wel wat overgewicht...
Maar hij zal er geen 2 inschieten tegen Feyenoord hoor, maak je niet druk, tegen de tijd dat hij bij een tegenvallende stand normaal zou invallen, hebben we er al 4 in het mandje liggen en hebben hem dus niet nodig aangezien hij als stormram is gekocht. HAHAHA |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:51 schreef remco k het volgende:[..] je dacht waarschijnlijk, laat ik die jongens maar voor zijn:):) haha, zag gister een foto van hem naast Jol een week of 2 terug en constateerde daar ook wel wat overgewicht... Maar hij zal er geen 2 inschieten tegen Feyenoord hoor, maak je niet druk, tegen de tijd dat hij bij een tegenvallende stand normaal zou invallen, hebben we er al 4 in het mandje liggen en hebben hem dus niet nodig aangezien hij als stormram is gekocht. HAHAHA Ja daar heb je helemaal gelijk in. In Engeland vinden ze deze jongen een misfit.
http://www.dailymail.co.uk/sport/football/article-1305453/Next-stop-Amsterdam-Ajax-boss-Martin-Jol-swoops-nomad-striker-Mido.html
Er loopt wel een streep door die jongen maar als pinchhitter kan die mensen gek maken.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2010 door sportdwaas -- |
|
|
|
|
joey
|
|
|
We zullen zien..,, maar hem nu meteen af te kraken is ook niet nodig! |
|
|
|
|
moa
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 17:48 schreef sportdwaas het volgende:En gelukkig zit ie in de Ramadan en op tijd fit om als invaller er 2 in te knallen tegen F'noord 1. hmm hmm |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: HAHAHAHA, per kilo.....XD. Jol kennende zal Mido snel fit zijn en dan is het voor Ajax een prima aanvulling. Met name die "vulling" moet er dan wel eerst af.....:) |
|
|
|
|
3036
|
|
|
|
|
|
Aaaaight
|
|
|
quote: die is grappig :P
( als die eenmaal bij eigen doel is is die al gebroken dus lijkt me sterk...) |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
Volgens diverse bronnen heb ik vernomen dat Mido eerst even bij Jong Ajax mee gaat draaien om zijn conditie op te krikken. Mocht die goed genoeg zijn zal hij over worden geheveld naar het eerste elftal. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Volgens mijn prive bronnen ook.. oo SHIT dat heeft jol al aangegeven... |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
quote: Ja klopt. Jol heeft het inderdaad aangegeven, maar daar kwam ik net pas achter. Excuus! |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
|
|
|
PSVMocro
|
|
|
De Egyptische Van der Meyde...eigenlijk onbegrijpelijk dat een profvoetballer problemen met overgewicht kan hebben. Ook al speel je niet, je traint tig keer per week. Als je geblesseerd raakt, dan kun je toch aangepast eten en afhankelijk van de blessure ook wat wat alternatieve trainingsarbeid verrichten. Daarom heb ik wel respect voor spelers als Davids enzo. Bijna 40 met het lichaam van een afgetrainde 24 jarige profvoetballer. |
|
|
|
|
freakie
|
|
|
Van der meyde die had niet eens gevoetbalt een tijd.. Maar mido wel.. Maar ik vraag me af of hij echt zo dik is.. Je ziet niet de buik maar alleen de breedte.. Mido is denk ik ook wel een speler van andere kwaliteit dan van der meyden.. Heb ook werkelijk nooit begrepen dat hij bij psv ging trainen...... |
|
|
|