|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
Met die nieuwe spelers van vitesse kan het nog moeilijk worden maarja ik ga ervan uit dat we winnen met 2-1. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
ze hebben alle 3 niks laten zien dus wat maak het uit. Die rajikovic is de enige die wel wat heeft laten zien. Tot op heden geen grote namen binnengehaald wat hij wel beloofde, sateliet clubje van Chealsea FC is het. |
|
|
|
|
feyenoord-rotterdam
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 20:00 schreef feyenoordq het volgende:ze hebben alle 3 niks laten zien dus wat maak het uit. Die rajikovic is de enige die wel wat heeft laten zien. Tot op heden geen grote namen binnengehaald wat hij wel beloofde, sateliet clubje van Chealsea FC is het. ze hebben aissati en sujmani gehurrd bij heerenveen en en psv goede voetballers
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
3-1 laat ik eens gek doen... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Eerst donderdag maar is zien door te komen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: is idd ook erg belangerijk... |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: doe ik lekker positivo mee |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Hoeveel zou Jordania over hebben voor een puntje? |
|
|
|
|
gfvp1
|
|
|
2-0
1-0 Vlaar(vrije trap) 2-0 Wijnaldum |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Gewoon geen gelul en oprollen dat Vit€$$€. 6-1 |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
Ik denk een spannende 2-1 |
|
|
|
|
Joppe
|
|
|
Weet iemand of de nieuwe aanwinsten van Vitesse mee mogen doen? Aissati lijkt me dat die gewoon mee kan doen. Maar moeten die aanwinsten van Chelsea wachten op een werkvergunning of zijn ze gelijk inzetbaar? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:44 schreef Joppe het volgende:Weet iemand of de nieuwe aanwinsten van Vitesse mee mogen doen? Aissati lijkt me dat die gewoon mee kan doen. Maar moeten die aanwinsten van Chelsea wachten op een werkvergunning of zijn ze gelijk inzetbaar? maakt het uit dan? |
|
|
|
|
3036
|
|
|
Middelmatige club utrecht is 2x zo zwaar |
|
|
|