|
|
MMM
|
|
|
Een aantal maanden geleden was er een topic waarbij alle forumleden aan konden geven wat er verbeterd moest worden of wat erbij moest..
In die tussentijd is er niks veranderd en is het topic ergens afgezakt naar pagina zoveel..
Gaat hier nog wel iets meegedaan worden Boudewijn of..? |
|
|
|
|
de flh
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
If it is not broke why fix it? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
tja wat waren die veranderingen ook alweer??? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kan het topic niet vinden, ook niet heel veel zin om verder te zoeken.
Zoekmachine zou dus wel handig zijn! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
ook ik ben voor verandering!!! er zijn te vaak topics geplaatst met eigelijk alleen maar onzin! daar ben ik tegen! die moeten weg! want het voegt niets toe. laten we allemaal gewoon opletten voor we een topic starten, of een post posten.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:20 schreef obiku010 het volgende:ook ik ben voor verandering!!! er zijn te vaak topics geplaatst met eigelijk alleen maar onzin! daar ben ik tegen! die moeten weg! want het voegt niets toe. laten we allemaal gewoon opletten voor we een topic starten, of een post posten.. hahahahahahahaha ik begin gewoon van je te houden:) |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: hahahaha dat kan ik me wel voorstellen. ik natuurlijk ook van jou! ;) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Misschien eens beginnen niet van elk topic meteen een grap te maken.
(Pot/ketel ik weet t) |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Doel je daarmee op mij? |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Nee. Dit was een stukje zelfkennis.
Maar wie de schoen past, die trekt m. |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ik vrees dat ie mij bedoeld. probeer ik weer met een schone lei te beginnen. door vanaf nu enkel maar heel serieus te praten. moet ik het weer ontgelden.. ik heb afstand gedaan van mijn humor. vanaf nu enkel maar bloedserieus! weg met het cynische! erin met oprechtheid! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Iedereen die serieus is op dit forum moet oprotten!! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dan ben ik denk een van de weinige die moet oprotten. ik voel me buitengesloten man. doet me zeer! had dit gewoon niet verwacht. jongens vaarwel! het ga jullie goed |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
En weer een topic om zeep... |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Tuurlijk wel. Lees anders de openingspost nog eens, serieus topic dus.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Tja. Doe geen moeite meer MMM. |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:37 schreef obiku010 het volgende:[..] dan ben ik denk een van de weinige die moet oprotten. ik voel me buitengesloten man. doet me zeer! had dit gewoon niet verwacht. jongens vaarwel! het ga jullie goed KLOTE!!!Valt hierbij ook de holding in stukken???? |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ok wat moet er verbeterd worden? |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Darryl1997
|
|
|
ik heb hem ! hij staat weer boven aan |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: dat natuurlijk niet leon! das allemaal in goede handen. maar omdat ik je angst begrijp, draai ik het om. ik ga enkelt met sabattical. een paar uur waarschijnlijk. niet dat ik dacht dat jij en jozo het niet konden rooien. want ik heb groot vertrouwen in jullie. maar het vald me wel op dat als ik serieus doe, dat iedereen op het forum me respecteert. en das wel een fijne gedachte. gewoon eindelijk serieus. ik zeg maar zo, verbeter de wereld begin bij obiku! en dat werpt nu gewoon zijn vruchten af |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Het zal z'n leeftijd zijn.. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: Tsja nogal veel gelijkgestemden.. nicknames die opeens weer opkomen etc.
Vast toeval..
Beetje deja vu. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
idd, wie missen we eigenlijk nog? FTID! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
alhoewel 'missen' hehehe.......... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:58 schreef Stylzz het volgende:[..] Tsja nogal veel gelijkgestemden.. nicknames die opeens weer opkomen etc. Vast toeval.. Beetje deja vu. Komt allemaal goed Stylzz! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Och. T was in ieder geval ijdele hoop dat t beter zou worden als de competitie weer zou beginnen. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 22:05 schreef Stylzz het volgende:Och. T was in ieder geval ijdele hoop dat t beter zou worden als de competitie weer zou beginnen. Tsja, naja we maken er het beste van! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
pff de enige die altijd ruzie hebben zijn jullie twee hahahahahahaahahahaha |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Wij hebben nooit ruzie, verschillen alleen af en toe van mening. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
En dat praat je uit onder het genot van een biertje en een bal ;-) |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Welnee. Ruzie online maken... pfff |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Erg interessante topic. Word er heel serieus van. Verandering 1: meer hele domme topics verhogen de grapkans! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:52 schreef obiku010 het volgende:[..] dat natuurlijk niet leon! das allemaal in goede handen. maar omdat ik je angst begrijp, draai ik het om. ik ga enkelt met sabattical. een paar uur waarschijnlijk. niet dat ik dacht dat jij en jozo het niet konden rooien. want ik heb groot vertrouwen in jullie. maar het vald me wel op dat als ik serieus doe, dat iedereen op het forum me respecteert. en das wel een fijne gedachte. gewoon eindelijk serieus. ik zeg maar zo, verbeter de wereld begin bij obiku! en dat werpt nu gewoon zijn vruchten af Gelukkig is de holding een BV trouwens? |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 21:37 schreef obiku010 het volgende:[..] dan ben ik denk een van de weinige die moet oprotten. ik voel me buitengesloten man. doet me zeer! had dit gewoon niet verwacht. jongens vaarwel! het ga jullie goed Jij blijft verbazen! |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: ja man. een van de meest toegeweide op markt! we zijn kampioenen in het doenen! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Gelukkig!!Ik dacht ff dat Chari een koppelbaas was snappie! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op dinsdag 24 augustus 2010 - 22:11 schreef FR-Henk het volgende:Erg interessante topic. Word er heel serieus van. Verandering 1: meer hele domme topics verhogen de grapkans! Topic met hoog humorgehalte. Nu graag een zeikerd ertussen. Nog leuker. |
|
|
|