BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het krediet van Cisse terecht?

Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 25 augustus 2010 - 11:31   quote  deeplink  
Cissé reist mee met Feyenoord
Gepubliceerd: vandaag 11:13 bron. de Pers.nl

Met aanvaller Sekou Cissé is de selectie van Feyenoord woensdagochtend afgereisd naar België voor de ontmoeting met AA Gent in de play-offs van de Europa League. Feyenoord verdedigt donderdag in het Jules Ottenstadion een 1-0-voorsprong.

Cissé kampt al enige tijd met een hardnekkige teenblessure. Daardoor maakte hij dit seizoen nog geen één keer deel uit van de wedstrijdselectie van Feyenoord. Of hij donderdag kan spelen, is nog niet duidelijk.

Feyenoord en AA Gent trappen donderdag om 20.00 uur af. Feyenoord weet zich in Gent gesteund door ongeveer duizend supporters die via een buscombi vanuit Rotterdam afreizen. Trainer Mario Been verzocht eerder fans die geen kaartje hebben, in het belang van Feyenoord thuis te blijven en niet op eigen gelegenheid naar Gent te komen.
__________________________________________________________

Cisse heeft nog geen minuut gespeeld in de voorbereiding en traint pas net weer met bal en gaat direct mee naar Gent.

Het valt mij al tijden op dat INDIEN hij fit is, altijd kan rekenen op krediet van Been. Ook al heeft hij weinig laten zien in de wedstrijden dat hij heeft meegedaan.

Ik snap dat het zijn aankoop is en hij in hem geloofd. Maar om iemand mee te nemen die vorig seizoen veelvuldig geblesseerd was en in de voorbereiding niet gespeeld heeft gaat mij echt te ver en vibnd ik onbegrijpelijk.

Hoe denken jullie hierover?
ja juist
 ja juist - woensdag 25 augustus 2010 - 11:36   quote  deeplink  
mis koop net als de andere die gebleseerd zijn
Fr08kevin
 Fr08kevin - woensdag 25 augustus 2010 - 11:45   quote  deeplink  
Is niet zijn aankoop maar van beenhakker, been wilde destijds al bas dost halen.
Maargoed met alle respect voor Luc, die jongen is er nog niet klaar voor. Totaal niet gevaarlijk voorin. Denk dat Cisse op dit moment wel de betere is. Altans ik hoop het.
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 augustus 2010 - 11:46   quote  deeplink  
Hij neemt m mee.
Betekent niet dat ie ook op de bank zit of in de basis zelfs.
Misschien gewoon op de tribune.
Volgens mij neemt Been gewoon iedereen mee die "kan spelen".

Verder vind ik dat een aankoop na 1 bijna geblesseerd jaar nog even krediet heeft ja.
moa
 moa - woensdag 25 augustus 2010 - 12:09   quote  deeplink  
Cisse is de beste spits die we in huis hebben, de overige aanvallers zoals Tomasson, Biseswar, Wijnaldum, Castaignos, Cabral e.d. Komen om uiteenlopende redenen niet in aanmerking voor een basis plaats op deze positie.

Als Cisse kan spelen hoop ik dat we met deze aanval beginnen:

Cabral - Cisse - Smolov
Op 10: Wijnaldum
legrande
 legrande - woensdag 25 augustus 2010 - 12:12   quote  deeplink  
Man hij traint al weer hele tijd.
Voetbalen verleer je toch niet.

Hij kent iedereen en op de counter kun je hem goed hebben met zijn snelheid. Wordt tijdndat hij eens waqt terugdoet voor de club.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 augustus 2010 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:12 schreef legrande het volgende:
Man hij traint al weer hele tijd.
Voetbalen verleer je toch niet.

Hij kent iedereen en op de counter kun je hem goed hebben met zijn snelheid. Wordt tijdndat hij eens waqt terugdoet voor de club.
Wordt tijd dat hij wat terug KAN doen...
crnal
 crnal - woensdag 25 augustus 2010 - 12:23   quote  deeplink  
Cisse: Speelt niet ivm een teenblessure , volgens mij verzwegen tijdens medische keuring : niet spelem = geen geld.
Deze jongen heeft nog niets laten zien en is niet beter als biseswar op de zijkant. biseswar gaat meer dreiging vanuit. Je had een leuke spits kunnen halen voor het geld uitgegeven aan HEM!
Royaal
 Royaal - woensdag 25 augustus 2010 - 12:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 12:09 schreef moa het volgende:
Cisse is de beste spits die we in huis hebben, de overige aanvallers zoals Tomasson, Biseswar, Wijnaldum, Castaignos, Cabral e.d. Komen om uiteenlopende redenen niet in aanmerking voor een basis plaats op deze positie.

Als Cisse kan spelen hoop ik dat we met deze aanval beginnen:

Cabral - Cisse - Smolov
Op 10: Wijnaldum
true.
en snelheid kunnen we altijd gebruiken, hij loopt tenminste altijd, ipv al die stakkers die hele tijd wachten op een balletje
Ronneke
 Ronneke - woensdag 25 augustus 2010 - 13:01   quote  deeplink  
Geen krediet, spelen, scoren of anders contract ontbinden op basis van zijn beperkte of geen inzetbaarheid.
qwerto
 qwerto - woensdag 25 augustus 2010 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:01 schreef Ronneke het volgende:
Geen krediet, spelen, scoren of anders contract ontbinden op basis van zijn beperkte of geen inzetbaarheid.
Goed idee we zitten al zo breed in de aanval en dan wil jij een contract laten ontbinden omdat iemand last van zijn Teen heeft ! nou dan had vlaar na die 2 jaar ook wel op mogen donderen van jou of niet ?

TRIEST !
Ronneke
 Ronneke - woensdag 25 augustus 2010 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:05 schreef qwerto het volgende:

[..]

Goed idee we zitten al zo breed in de aanval en dan wil jij een contract laten ontbinden omdat iemand last van zijn Teen heeft ! nou dan had vlaar na die 2 jaar ook wel op mogen donderen van jou of niet ?

TRIEST !
Ik zeg toch niet dat zijn contact ontbonden moet worden? (spelen,scoren......).
Vlaar is een heel ander verhaal en komt bij meer spelers voor maar een teen blessure die al bijna een jaar duurt en hij al maanden rust heeft gehad, sorry, kan er bij mij niet in.
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 augustus 2010 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:10 schreef Ronneke het volgende:

[..]

Ik zeg toch niet dat zijn contact ontbonden moet worden? (spelen,scoren......).
Vlaar is een heel ander verhaal en komt bij meer spelers voor maar een teen blessure die al bijna een jaar duurt en hij al maanden rust heeft gehad, sorry, kan er bij mij niet in.
Nee, joh, ze vinden hem bij de technische leiding zo aardig dat hij alles uit zijn grote teen kan zuigen...Schei toch uit. Onzin.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 25 augustus 2010 - 13:14   quote  deeplink  
Nou goed dan, minimaal 15 keer scoren dit seizoen en dan vergeef ik het hem hahaha.
Time will tell..........!!!
FR-Henk
 FR-Henk - woensdag 25 augustus 2010 - 13:17   quote  deeplink  
Inderdaad. Geduld en kans geven...
Xapter
 Xapter - woensdag 25 augustus 2010 - 13:32   quote  deeplink  
als hij samen met cabral, schaken of smolov in een 442 opstelling staat begin ik er weer in te geloven!
sevillana
 sevillana - woensdag 25 augustus 2010 - 13:51   quote  deeplink  
ik blijf er benieuwd naar
BRAYY
 BRAYY - woensdag 25 augustus 2010 - 14:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 13:01 schreef Ronneke het volgende:
Geen krediet, spelen, scoren of anders contract ontbinden op basis van zijn beperkte of geen inzetbaarheid.
Jij bent heel slim. Contract ontbinden?? omfg wat ben ik blij dat jij niet op de stoel van beehakker zit. 3.5 miljoen kostte Cissé terwijl we al jaren op zwart zaad zitten en dan wil jij zn contract gaan ontbinden?? Die in dat geval nog afgekocht moet worden ook?? Je bent net zo zinloos als die gast die riep EXIT BEEN.
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 25 augustus 2010 - 14:20   quote  deeplink  
is dezelfde denk ik... Er kunnen onmogelijk 2 van deze idioten rondlopen...
Ronneke
 Ronneke - woensdag 25 augustus 2010 - 16:05   quote  deeplink  
Hahahaha, leuk Pietje1, als je de topic EXIT BEEN had gelezen had je kunnen lezen dat ik daar tegen was en een hoop IDIOTEN voor!!!! Zat jij daar soms bij dan?
Maakt niet uit, die 3,5 miljoen zijn we toch al kwijt voor deze mankepoot. Hoop dat hij dan wel gauw speelt, daar wordt hij voor betaald..........!!!!
Pietje1
 Pietje1 - woensdag 25 augustus 2010 - 16:38   quote  deeplink  
Nope, ik zal nooit voor exit Been zijn. Ik ben voor rust en zekerheid. Geef Been de tijd en de rust om te bouwen. Dat is niet in 1 jaar gebeurd, daar heb je een aantal jaren voor nodig in een normale situatie en nu met geen geld zal dat nog langer duren... Maarre als deze mankepoot straks geen pijn meer heeft kan hij echt nog wel voor waarde zijn van Feyenoord en als hij maar een half seizoen goed draait kun je hem nog wel met wat winst verkopen.
Ronneke
 Ronneke - woensdag 25 augustus 2010 - 16:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 16:38 schreef Pietje1 het volgende:
Nope, ik zal nooit voor exit Been zijn. Ik ben voor rust en zekerheid. Geef Been de tijd en de rust om te bouwen. Dat is niet in 1 jaar gebeurd, daar heb je een aantal jaren voor nodig in een normale situatie en nu met geen geld zal dat nog langer duren... Maarre als deze mankepoot straks geen pijn meer heeft kan hij echt nog wel voor waarde zijn van Feyenoord en als hij maar een half seizoen goed draait kun je hem nog wel met wat winst verkopen.
Daar ben ik 100% mee eens en natuurlijk hoop ik dat cissé nog gaat spelen, anders is dat geld helemaal voor niets geweest. Been komt er wel met wat meer geluk en minder blessureleed.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door Ronneke --
scarface1979
 scarface1979 - woensdag 25 augustus 2010 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 11:46 schreef Stylzz het volgende:
Hij neemt m mee.
Betekent niet dat ie ook op de bank zit of in de basis zelfs.
Misschien gewoon op de tribune.
Volgens mij neemt Been gewoon iedereen mee die "kan spelen".

Verder vind ik dat een aankoop na 1 bijna geblesseerd jaar nog even krediet heeft ja.
Ok dan ga ik er vanuit dat hij op de tribune gaat zitten.

Hoelang traint hij mee met de groep ? Weet iemand dat? Ik vind dat ze een beetje voorzichtig met hem moeten doen, want hij is wel vaker `teruggekomen`om weer geblesseerd te raken aan zn TEEN
Stylzz
 Stylzz - woensdag 25 augustus 2010 - 18:28   quote  deeplink  
Ach misschien was ie wel meTEEN fit..
JanM
 JanM - woensdag 25 augustus 2010 - 20:31   quote  deeplink  
Het zal allemaal wel blijken: als hij het vertrouwen waarmaakt is het krediet terecht en anders niet. Kun je alleen achteraf beoordelen. Lijkt me gezien de schaarste voorin niet handig om deze IN POTENTIE goede speler meTEEN (= leuke woordspeling van Stylzz!) af te serveren!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Feyenoord Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Feyenoord / topic: Het krediet van Cisse terecht?









0.0064799