BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Villareal wil Emanuelson'

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
japhe
 japhe - woensdag 25 augustus 2010 - 17:35   quote  deeplink  
'Villareal wil Emanuelson'
Door jacobz, 25 augustus 2010 15:07
, Amsterdam
, Bron: Levante-EMV |
Wed 50 euro gratis op wedstrijdenAjax dreigt Urby Emanuelson nog voor het einde van de zomerse transfermarkt kwijt te raken. Villarreal onderhandelt met Juventus over de verkoop van Joan Capdevila en ziet in de Ajacied een geschikte vervanger.

Juventus heeft zeven miljoen euro over voor de wereldkampioen en Villarreal biedt Ajax vijf miljoen euro voor de diensten van Emanuelson. Roberto Canella van Sporting Gijón is een alternatief.

EDIT:
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Villarreal_wil_Emanuelson.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door Thomas --
japhe
 japhe - woensdag 25 augustus 2010 - 17:37   quote  deeplink  
ik weet dat ik niet veel geruchten mag plaatsen maar de laatste tijd zet ik wel nieuwtjes hier neer maar je mag dat toch doen als je er wel maar een bron bij zet??
BRW
 BRW - woensdag 25 augustus 2010 - 17:39   quote  deeplink  
Persoonlijk zou ik het jammer vinden als hij gaat.
Maar als hij niet wil bijtekenen en ze kunnen nu nog geld vangen dan moet Ajax dat zeker doen!

Ben benieuwd of dit idd gaat gebeuren.. Capdevilla was zo goed als rond las ik ergens dus we zullen zien..

Dit staat op VI.nl, transferdagboek 25/8:

Juventus heeft zich deze transferperiode al goed versterkt, maar is nog niet klaar. AS meldt dat de club uit Turijn een principeakkoord heeft bereikt met Villarreal over de transfer van Joan Capdevila. De linksback kroonde zich afgelopen zomer tot wereldkampioen met Spanje en zou openstaan voor een avontuur in Italië.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door BRW --
thomASS
 thomASS - woensdag 25 augustus 2010 - 17:39   quote  deeplink  
5 Miljoen voor urby! Damn dan mag hij gelijk weg.. Wel Sulejmani behouden dan..
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 17:44   quote  deeplink  
Zal voor alle partijen een mooie oplossing zijn, AJAX kan verder en krijgt gelukkig nog wat voor Urby, Urby kan dan zelf ook verder, ik hoop dat hij daar de sterren van de hemel zal spelen, en eindelijk die stap gaat maken van talent naar goede voetballer....
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 17:44   quote  deeplink  
http://www.ajaxclub.nl/nieuws/Villarreal_wil_Emanuelson.html
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - woensdag 25 augustus 2010 - 17:49   quote  deeplink  
Lol urby is meer waard dan mounir xD
balvers
 balvers - woensdag 25 augustus 2010 - 17:50   quote  deeplink  
zou ik doen en daarvan 1 buitenspeler halen.En we hebben strak ook nog lodeiro die linkshalf en linksbuiten kan
Rogier
 Rogier - woensdag 25 augustus 2010 - 17:51   quote  deeplink  
5 miljoen....ik zou het doen ! Maar dan wel zorgen dat we een linksback erbij krijgen want valt Anita weg dan is het dun gezaaid. Ik zou Zeegelaar gaan omscholen tot linksback.
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 17:51 schreef Rogier het volgende:
5 miljoen....ik zou het doen ! Maar dan wel zorgen dat we een linksback erbij krijgen want valt Anita weg dan is het dun gezaaid. Ik zou Zeegelaar gaan omscholen tot linksback.
Dat is hetzelfde als Bryan Roy omscholen tot linksback, Jol deed dit alleen omdat hij in de voorbereiding geen beschikking had over een linksback, en hij aanvallend iets wou proberen met Ozbiliz, deze jongen kan gewoon helemaal niet verdedigen...
Yordee1
 Yordee1 - woensdag 25 augustus 2010 - 17:57   quote  deeplink  
Lol! DOEN
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - woensdag 25 augustus 2010 - 18:24   quote  deeplink  
5 miljoen is heel veel poen, dus doen!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 25 augustus 2010 - 18:47   quote  deeplink  
Urby bedankt!

mzzl!
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - woensdag 25 augustus 2010 - 19:03   quote  deeplink  
Urby bedankt en ik zie je nog wel. Verkopen!!
dege
 dege - woensdag 25 augustus 2010 - 19:30   quote  deeplink  
als je inderdaad nu 5 miljoen kan krijgen moet je het doen, anders loopt hij straks voor niks weg.
dapp're strijder
 dapp're strijder - woensdag 25 augustus 2010 - 19:42   quote  deeplink  
Mee eens. Ik had Urby graag bij Ajax gehouden hoor, ben wel gecharmeerd van hem. Maarja, zeker nu... 5 miljoen voor Urby, die anders over een jaartje voor niets weggaat...

Ik weet niet in hoeverre dit waar is. Maar mocht het zo zijn, denk ik dat het voor alle partijen goed is. Ook voor Urby, die toch ook wel graag in het buitenland wil spelen. Nog een mooi afscheid regelen voor die jongen...

Bedankt voor al je bewezen diensten Urby!
Sebco
 Sebco - donderdag 26 augustus 2010 - 12:10   quote  deeplink  
Bedanken voor bewezen diensten en voor die 5 miljoen kiezen aub!!

Gisteren ging hij weer doodleuk een paar keer onder de bal door, ik had bijna mijn tv uit het raam gegooid zo gefrusteerd werd ik ervan..

Alle geluk dat Kiev geen Barca is of we stonden met 1-5 achter bij de rust..
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 12:28   quote  deeplink  
URBY tot ziens...
joey
 joey - donderdag 26 augustus 2010 - 19:00   quote  deeplink  
Ema weg.. 5 mil in je zak.. En sulemani erin!!!:D

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Villareal wil Emanuelson'

0.0053999