|
|
MMM
|
|
|
Tijdens Klassiekers erger ik me er kapot aan, dat geknuffel etc. met 'hunnie'
Maar als we via Twitter die neuzen gaan feliciteren, omdat ze gewonnen hebben..
http://twitter.com/Lerra_
Waar is die goeie oude tijd met de Wolf, Fraser?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Mwoah Als het nou om een wedstrijd in de eredivisie ging In dit geval snap ik het wel Elke overwinning van Ajax (of welke Nederlandse club dan ook in Europa)vergroot onze kans op Europees voetbal En geeft ons meer kans op geld Wat wij nodig hebben |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 - 22:53 schreef Phyxsius het volgende:Mwoah Als het nou om een wedstrijd in de eredivisie ging In dit geval snap ik het wel Elke overwinning van Ajax (of welke Nederlandse club dan ook in Europa)vergroot onze kans op Europees voetbal En geeft ons meer kans op geld Wat wij nodig hebben nou maar ik ben toch echt voor dinamo sorry hoor |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
quote: Dat mag hoor Voor sommige is de haat tegen Ajax groter dan het vermogen om het realistisch te bekijken |
|
|
|
|
Phyxsius
|
|
|
Hmm Ik kan snappen als dit beledigend/aanmatigend over komt Sorry, zo is het niet bedoeld (deze keer niet) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Is inderdaad altijd weer maf. Je hoopt dat ze het NIET redden, maar voor de rating voor Europees voetbal is het beter. So be it. |
|
|
|
|
feyenoordforlife27
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 - 22:49 schreef MMM het volgende:Tijdens Klassiekers erger ik me er kapot aan, dat geknuffel etc. met 'hunnie' Maar als we via Twitter die neuzen gaan feliciteren, omdat ze gewonnen hebben.. http://twitter.com/Lerra_Waar is die goeie oude tijd met de Wolf, Fraser? is geen Feyenoord gevoel bij hun meer.alleen geld gevoel.geef mij idd net als in die tijd met de Wolf enzo |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
denk dat we dat soort spelers of niet meer of te weinig hebben, is misschien ook niet meer van deze tijd? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:19 schreef sevillana het volgende:denk dat we dat soort spelers of niet meer of te weinig hebben, is misschien ook niet meer van deze tijd? Het kan ook aan mij liggen hoor maar ik kan gewoon niet begrijpen dat je als speler van Feyenoord, de rivaal feliciteert.. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Meer oude doos-praat. Jammer, maar het is niet meer. 't Is nu GELDliefde geworden. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:22 schreef MMM het volgende:[..] Het kan ook aan mij liggen hoor maar ik kan gewoon niet begrijpen dat je als speler van Feyenoord, de rivaal feliciteert.. ik eigenlijk ook niet, nee |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
FR-Henk - woensdag 25 augustus 2010 - 23:22 quote deeplink
Meer oude doos-praat. Jammer, maar het is niet meer. 't Is nu GELDliefde geworden.
is gewoon niet anders, jammer genoeg
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 25 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Klopt, misschien ben ik ook nog een beetje van 'de oude doos'. Maar kan er gewoon met m'n pet niet bij, meer mensen hebben dat toch wel als ik ze hierover hoor. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Tja ... MMM heeft voor betere topics een slotje gevraagd, meer zeg ik niet. |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:24 schreef MMM het volgende:[..] Klopt, misschien ben ik ook nog een beetje van 'de oude doos'. Maar kan er gewoon met m'n pet niet bij, meer mensen hebben dat toch wel als ik ze hierover hoor. eens! |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Jij flirt ook met iedereen hè ... |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
leuk zeg dat twitter... dat die joden feliciteert verbaast me niet, z'n nichtje anita voetbalt er. dit verbaasd me meer:
"Just had good meeting with my father and manager.. Gotta stay focused.. Nu richting de kapper!"
dat zie er dan weer niet aan af
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door hotjumper -- |
|
|
|
|
jarjar78
|
|
|
het "Feyenoord gevoel" moeten ze op het veld laten zien. wat ze in hun vrije tijd doen moeten ze zelf weten. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Het Feyenoord gevoel bestaat niet meer bij spelers. Net zoals dat de fanatieke 010/020 rivaliteit bij de meeste mensen onder de 30 niet meer bestaat.
Nog een jaar of 10 dan is t helemaal dood en is de klassieker een gewone wedstrijd geworden, nog slechts groot door historie maar niet meer door gevoel.
Welkom in het moderne voetbal. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
geld,geld,geld, welkom in de voetbalwereld bah |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Da's ook weer Feyenoord: starten met een salarisplafond! Wil je meer? Oprotten dan maar. De oplossing om die verziekte voetbalwereld een halt toe te roepen. En andere clubs gaan daarin al volgen... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 10:52 schreef FR-Henk het volgende:Da's ook weer Feyenoord: starten met een salarisplafond! Wil je meer? Oprotten dan maar. De oplossing om die verziekte voetbalwereld een halt toe te roepen. En andere clubs gaan daarin al volgen... ik ben alleen bang dat t van tijdelijke aard is bij Feyenoord. Dat we zodra we weer enigszins gezond zijn denken weer mee te moeten doen met de grote jongens. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:46 schreef Stylzz het volgende:[..] ik ben alleen bang dat t van tijdelijke aard is bij Feyenoord. Dat we zodra we weer enigszins gezond zijn denken weer mee te moeten doen met de grote jongens. Als dat zover komt (en te snel): optiefen met dat bestuur. |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
Al wil je meedraaien met de grote jongens, zal je de knip moeten trekken! |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Met beleid! (in 2 betekenissen!) |
|
|
|
|
Wolfmen
|
|
|
quote: Weet niet of je perse je knip moeten trekken.... Volgens mij heeft het meer met beleid te maken ten aanzien van contracten en opleiding En het geld dat je hebt juist besteden.. Volgens mij hebben wij onze grootste sucsessen gehaald zonder een bij-elkaar gekocht team.. en waar er in die tijd van sucsessen ook al clubs met meer geld en namen.
Verder idd jammer dat geknuffel met die gasten uit 020,ja hij "rapt"ook al met lui,gewoon ff roepen dat het goed is voor het NL voetbal erbij en hoppa ,publieke opinie mee!! Na dirkie zijn er volgens mij geen spelers gekomen die symbool voor Feyenoord kunne staan,die schoffelde van der Fart gewoon zonder bal ff compleet onder de zoden thuis bij een 1-1 of 0-1 achterstand!en dan z'n dochtertje bij dat oranje ff "helemaal niets in 020 zingen "hahaha |
|
|
|
|
fredje
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 12:46 schreef Stylzz het volgende:[..] ik ben alleen bang dat t van tijdelijke aard is bij Feyenoord. Dat we zodra we weer enigszins gezond zijn denken weer mee te moeten doen met de grote jongens. Niks mis met deze doelstelling! Wat wil je?.... een club die niet gaat voor de prijzen maar gezond is? Het moment dat Feyenoord gezond is worden er automatish weer risico's genomen in de zin van het aankoop beleid. We hebben het over de club met de grootste aanhang in nederland!! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Ook nog in het Engels. De ster. |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 18:50 schreef fredje het volgende:[..] Niks mis met deze doelstelling! Wat wil je?.... een club die niet gaat voor de prijzen maar gezond is? Het moment dat Feyenoord gezond is worden er automatish weer risico's genomen in de zin van het aankoop beleid. We hebben het over de club met de grootste aanhang in nederland!! risico's nemen moeten alleen met beleid door beleid. Oftewel je moet je risico kunnen dekken.
En dan is t geen risico meer. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Tyfus Fer, klootzak. FLikker maar op naar die neuzen, als je deze kans la nietmaakt
gore klootzak |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Ga jij maar lekker naar de neuzen lul. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dimmen he 10 jarige puber.. Als mensen die in het Feyenoord shirt spelen joden gaat feliciteren en de dag erna zo schandalig presteert mag ie van mij even wegwezen. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:01 schreef MMM het volgende:[..] Dimmen he 10 jarige puber.. Als mensen die in het Feyenoord shirt spelen joden gaat feliciteren en de dag erna zo schandalig presteert mag ie van mij even wegwezen. Oja heeft met me leeftijd te maken |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: En op de rest niet reageren, duidelijk zat dus weer.. |
|
|
|