BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Alle sleutel spelers blijven bij AJAX na het bereiken van de CL??!!

Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
remco k
 remco k - woensdag 25 augustus 2010 - 23:16   quote  deeplink  
Ik ga er eigenlijk nu wel vanuit dat we deze ploeg bij elkaar kunnen houden, iedere speler die nu nog weg zou willen, speelt in ieder geval geen CL.

Maar eigenlijk vraag ik me af, of AJAX er misschien nog een back bij kan/gaat halen..

Wat denken we ervan mede AJACIEDEN, blijft deze ploeg bij elkaar nu we de CL hebben gehaald, of gaan er toch nog spelers weg??
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 23:19   quote  deeplink  
Denk dat ze gewoon blijven.. Ik vond het een goed gevoel geven dat suarez, steek en vertonghen zo ongelofelijk blij waren.. Echt geweldig!! Ik denk dat ajax er en back bij wil na dit... Want links is gewoon heel zwak.. Aanvallend maar ook verdedigend.. Ben eigenlijk meer benieuwt of sulejmani nu de kans gaat krijgen... Hij heeft rustig aan zijn vertrouwen kunnen krijgen.. Elke keer 15 min spelen en goed spelen.. En nu naar 1 helft?
Spren
 Spren - woensdag 25 augustus 2010 - 23:23   quote  deeplink  
Het mooiste moment was nog van suarez na de wedstrijd - kon het moeilijk verstaan maar het kwam erop neer dat hij bij tekent of dat hij daarom bij had getekend!
freakie
 freakie - woensdag 25 augustus 2010 - 23:25   quote  deeplink  
Ja klopt ik verstond ook zoiets.. Ik teken bij in januari dacht ik te horen..
dege
 dege - woensdag 25 augustus 2010 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:25 schreef freakie het volgende:
dat dacht ik ook, laten we hopen dat we het goed verstaan hebben!
Spren
 Spren - woensdag 25 augustus 2010 - 23:31   quote  deeplink  
Dit jaar met dit elftal zie je gewoon weer de passie en de vechterslust bij alle spelers.. Oke sommige waren ondermaats maar dit eltal heeft wel degelijk een toekomst..

Een goed elftal kun je niet kopen maar wel creƫren en dat gebeurd op dit moment!
karakter
 karakter - woensdag 25 augustus 2010 - 23:43   quote  deeplink  
Alle sleutelspelers. Inclusief Sulejmani hoop ik. Hij is scherp, zou nog beter gebruikt kunnen worden. Dat worden heel veel assists op El Ham.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 25 augustus 2010 - 23:46   quote  deeplink  
En nu maar hopen dat Miralem Sulejmani ook blijft en steeds meer speelminuten krijgt en alsnog aan ons laat zien dat hij zijn geld dubbel en dwars waard is.

Ik zeg doen!!
bahbah
 bahbah - woensdag 25 augustus 2010 - 23:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:29 schreef dege het volgende:

[..]

dat dacht ik ook, laten we hopen dat we het goed verstaan hebben!
ik heb het goed verstaan,en hij zei dat ie daarom had bijgetekend!
bahbah
 bahbah - woensdag 25 augustus 2010 - 23:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:46 schreef Ronald 1960 het volgende:
En nu maar hopen dat Miralem Sulejmani ook blijft en steeds meer speelminuten krijgt en alsnog aan ons laat zien dat hij zijn geld dubbel en dwars waard is.

Ik zeg doen!!
en ik ben overtuigd dat mickey moet blijven!!!!die gaat dir seizoen doorbreken.....waarom nu wel?
het kan raar lopen in in voetbal!!!
dege
 dege - woensdag 25 augustus 2010 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:52 schreef bahbah het volgende:

[..]

en ik ben overtuigd dat mickey moet blijven!!!!die gaat dir seizoen doorbreken.....waarom nu wel?
het kan raar lopen in in voetbal!!!
http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/202803-jol-blij-met-sulejmani.html
denk ook dat ajax wil dat Mickey blijft, lees dit maar.

Suarez idem, inderdaad hij blijft:
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/3652/suarez-ik-blijf-bij-ajax-en-verleng-mijn-contract/
wat een geweldige dag!!
Spren
 Spren - donderdag 26 augustus 2010 - 00:29   quote  deeplink  
Ajax komt er wel.. Het beleid zit er toch best goed.. Het is duidelijk dat ze weer echt aan het werken zijn aan die echte liefde voor de club kijk maar naar suarez die bijna in tranen uitbarste na de wedstrijd, niet te vergeten de omhelzing van suarez en el hamdaoui net voor de aftrap..

Succes komt dan echt wel weer vanzelf.

Schitterende voetballer vandaag was zeker wel alderweireld, wat een magistrale wedstrijd speelde hij, bijna elk duel gewonnen en zelfverzekerd gespeeld, dat was de vorige wedstrijd tegen kiev ver te vinden. De verdediging kwam onverzekerd over (en dat met oleguer), nu was dat zeker niet het geval.
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:25 schreef freakie het volgende:
Hij zei dat hij niet voor niets had bijgetekend in Januari, en dat het dus niet logischwas om dan te vertrekken.... HIJ wil met AJAX ver komen in de Cl. dat waren zijn woorden samengevat
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 augustus 2010 - 23:59 schreef dege het volgende:

[..]

http://www.sport1.nl/Voetbal/Nieuws/202803-jol-blij-met-sulejmani.html
denk ook dat ajax wil dat Mickey blijft, lees dit maar.

Suarez idem, inderdaad hij blijft:
http://www.voetbalinfo.nl/nieuws/3652/suarez-ik-blijf-bij-ajax-en-verleng-mijn-contract/
wat een geweldige dag!!
die hebben het toch echt verkeerd gehoord, hij zei namelijk dat hij HAD bijgetekend, en dat hij dus gewoon dit seizoen bij AJAX wil blijven, hoe dan ook, hij zegt helemaal niks over nog een keer bijtekenen..
Pim
 Pim - donderdag 26 augustus 2010 - 11:33   quote  deeplink  
Denk ook dat iedereen wel blijft:)! Ze zijn nu ook minder interessant voor de grote clubs. Ik heb gisteren zo ongelooflijk genoten, maar ben wel een jaartje of 10 ouder geworden!
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 11:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 11:33 schreef Pim het volgende:
Denk ook dat iedereen wel blijft:)! Ze zijn nu ook minder interessant voor de grote clubs. Ik heb gisteren zo ongelooflijk genoten, maar ben wel een jaartje of 10 ouder geworden!
ze hebben bij een of andere gast, zijn hartslag gemeten tijdens de wedstrijd, op het hoogtepunt had die jongen een hartslag van 183 ofzo, niet normaal he...
Pim
 Pim - donderdag 26 augustus 2010 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 11:36 schreef remco k het volgende:

[..]

ze hebben bij een of andere gast, zijn hartslag gemeten tijdens de wedstrijd, op het hoogtepunt had die jongen een hartslag van 183 ofzo, niet normaal he...
Ja, las het op de site van het AD. Het was ook zo onvoorstelbaar spannend. Ik zei tegen vrienden van me: Als het 0-0 is in de 85e minuut, ga ik echt helemaal kapot. Dan is het 2-1 wat in principe ook gewoon hetzelfde betekent als een 0-0 tussenstand als je het nagaat. Pff... gelukkig een vrije dag vandaag, kan ik nog even goed nagenieten!
nummer10
 nummer10 - donderdag 26 augustus 2010 - 13:10   quote  deeplink  
en die heb ik dus niet.. :( en dan was je pas thuis om 2.00 en wekkertje weer om 5.00 hophop aan de bak !! nahja lekker belangrijk.. lekker de twente supporters uitgelachen vandaag op het werk :D
Pim
 Pim - donderdag 26 augustus 2010 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 13:10 schreef nummer10 het volgende:
en die heb ik dus niet.. :( en dan was je pas thuis om 2.00 en wekkertje weer om 5.00 hophop aan de bak !! nahja lekker belangrijk.. lekker de twente supporters uitgelachen vandaag op het werk :D
Haha, ja die Monsterman baalt als een stekker van zijn misgelopen 3 miljoen:P. En de spelers van Kiev kunnen fluiten naar hun ton haha!
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 13:02 schreef Pim het volgende:

[..]

Ja, las het op de site van het AD. Het was ook zo onvoorstelbaar spannend. Ik zei tegen vrienden van me: Als het 0-0 is in de 85e minuut, ga ik echt helemaal kapot. Dan is het 2-1 wat in principe ook gewoon hetzelfde betekent als een 0-0 tussenstand als je het nagaat. Pff... gelukkig een vrije dag vandaag, kan ik nog even goed nagenieten!
Zat net weer even de samenvatting terug te kijken op ajax.nl, ongelooflijk zeg, ik stond gewoon weer te juichen bij de goals en het eindsignaal, echt waar, op deze wedstrijd zat voor mij persoonlijk meer spanning dan op de WK finale... Leef de hele dag al in een heerlijke roes..
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 13:10 schreef nummer10 het volgende:
Ik heb Hotel gepakt in A'dam, moest vanochtend om 8:00 weer op een vestiging in A'dam zijn, dat scheelde dus wel, kon trouwens niet slapen vanacht, iedere keer begon ik weer te lachen als ik aan AJAX dacht, wat is dit gevoel lang geleden zeg, ik meen serieus dat dit bijna zo voelde als een kampioenshap...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Alle sleutel spelers blijven bij AJAX na het bereiken van de CL??!!

0.0066750