|
|
FR-Henk
|
|
|
Simpelste spel dat je kan bedenken: Gok/reken zelf uit hoeveel punten Feyenoord dit gehele seizoen uiteindelijk gaat behalen. De eindrangschikking erbij mag ook. Kan op het eind meebepalend zijn.
Ikzelf voorspel: 54 punten, 7e plek.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 17 oktober 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
El Aanmeldi
|
|
|
|
|
|
Alex Ridderkerk
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 00:45 schreef FR-Henk het volgende:Simpelste spel dat je kan bedenken: Gok/reken zelf uit hoeveel punten Feyenoord dit gehele seizoen uiteindelijk gaat behalen. De eindrangschikking erbij mag ook. Kan op het eind meebepalend zijn. De winnaar(s) krijgen een dag lang GRATIS DRINKEN van café BABOVIC (moet nog over onderhandeld worden). Tot 1 oktober mag je nog bijstellen, na die datum is je inbreng definitief Ikzelf voorspel: 54 punten, 7e plek. 51 punten 6de plek en ik win altijd dus Henk trek je knip maar open |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Zal blijken, waakzame, zal blijken... Kom op, forumleden, waag een voorspelling! Altijd leuk in deze zogenaamde donkere tijden. Zogenaamd ja! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 11:11 schreef FR-Henk het volgende:[..] Zal blijken, waakzame, zal blijken... Kom op, forumleden, waag een voorspelling! Altijd leuk in deze zogenaamde donkere tijden. Zogenaamd ja! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
|
|
|
craven
|
|
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
gaf je een knipoog op je comment: zal blijken waakzame, zal blijken |
|
|
|
|
Mambo
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: en wat een lekkere als ie gelijk krijgt! ;) |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja dat dan weer wel Maar dan wordt je gillend wakker in ee plas zweet.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door raket -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Hee raket, 'lul' telt niet als puntenaantal. Wat voorspel jij dan? |
|
|
|
|
FR-Han
|
|
|
quote: had je gauw je tekst aangepast nadat je besefte dat het wel erg gay was? hahaha geweldig. die laatste zin er gauw bij... geweldig.. hahahaha. ik snap nu waarom je raket heet! lol |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
We dwalen af. raket: puntenaantal!!! En meek it sneppie! |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Even weer een opwekkertje! Kunnen we wel gebruiken, dacht ik zo. Voorspellen maar en niet het Gentdrama te zwaar meetellen, he? Dus: niet te dramatisch, niet te opportunistisch! Dit weekend een overzichtslijst! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hee mensen, niet zo somber! Straks weer Bahia, JDT en El Ahmadi terug! En Mario is vast wel van het voortschrijdend inzicht. Alleen mag Leo nou wel eens met die spits komen... Weinig kans denk ik, had ie wellicht van inkomsten groepsfase kunnen salariëren... |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
ik ben mijn eigen verwachtingspatroon aan t temperen. |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 00:45 schreef FR-Henk het volgende:Simpelste spel dat je kan bedenken: Gok/reken zelf uit hoeveel punten Feyenoord dit gehele seizoen uiteindelijk gaat behalen. De eindrangschikking erbij mag ook. Kan op het eind meebepalend zijn. De winnaar(s) krijgen een dag lang GRATIS DRINKEN van café BABOVIC (moet nog over onderhandeld worden). Tot 1 oktober mag je nog bijstellen, na die datum is je inbreng definitief Ikzelf voorspel: 54 punten, 7e plek. En zo is er voorlopig voorspeld...
Punten / plaats / voorspeld door 86 1 Hotjumper 64 5 Craven 60 4 Alex Ridderkerk 55 6 Mambo 54 7 FR-Henk 53 5 qwerto 52 8 El Aanmeldi 51 6 waakzame 48 10 obiku010 17 16 Stylzz
Voorspellen kan nog steeds, bijstellen ook, tot 1 oktober. En we doen niet aan prijzen. |
|
|
|
|
soccer
|
|
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
quote: Andersom is ook mogelijk. |
|
|
|
|
feyenoordq
|
|
|
55 punten
welke plek weet ik niet
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 september 2010 door feyenoordq -- |
|
|
|
|
Feyenoord till i die
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jaja, toch maar even vlak voor de eclatante overwinning tegen NAC de voorspelllingslijst totnogtoe.
Punten / plaats / voorspeld door 86 1 Hotjumper 74 2 Feyenoord till I die 64 5 Craven 60 4 Alex Ridderkerk 59 4 soccer 55 6 Mambo 55 ? feyenoordq 54 7 FR-Henk 53 5 qwerto 52 8 El Aanmeldi 51 6 waakzame 48 10 obiku010 17 16 Stylzz 9 18 boyan
Oftewel: valt boyan al af morgen? 9 punten...Tuurlijk! Voorspelling herzien? Meedoen om de gein? Kan nog steeds. |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
we worden 6de, hoe weet ik niet |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
TATATATA!!!! 1 oktober en er mag niet meer voorspeld worden...Nou, nee we sprokkelen er nog twee dagen tot zondag a.s. bij. Oftewel: stel je voorspelling bij óf voorspel als je dat nog niet hebt gedaan. Kost niks, wint niks. Hotjumpert maakt de meeste kans: Feyenoord wint verder alles, maar speelt ook 1 keer gelijk. Kan natuurlijk alleen door dwaling van de scheids. Quiroz wint niet meer...Voorspelling was: 6e, met 1 punt (eerdere post). Jammer, jammer. Al zat ie er dichtbij, en toonde hij zich rekenkundig wonder. Excuses aan Boyan, te snel afgeserveerd... zit nog steeds in de race. Het voorspelkantoor is weer open: put on your bet! De lijst nu:
Punten / plaats / voorspeld door 86 1 Hotjumper 74 2 Feyenoord till I die 64 5 Craven 60 4 Alex Ridderkerk 59 4 soccer 55 6 Mambo 55 ? feyenoordq 54 7 FR-Henk 53 5 qwerto 52 8 El Aanmeldi 51 6 waakzame 48 10 obiku010 17 16 Stylzz 9 18 boyan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 01 oktober 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
Milo
|
|
|
|
|
|
T-FeYeN00rD
|
|
|
|
|
|
netsurfer
|
|
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Er kan niet meer legaal voorspeld worden...Maar het mag nu nog stiekum in de aanloop naar de tukkergame. Daarna echt over. Dus: wordt het azijn of wijn? Voorspellen is fijn. Gaat je gang, ook als je wilt wijzigen. De echt laatste kans!
De bijna definitieve lijst van Glazen Bol kijkers:
Punten / plaats / voorspeld door 86 1 Hotjumper 74 2 Feyenoord till I die 64 5 Craven 60 4 Alex Ridderkerk 59 4 soccer 59 6 netsurfer 55 6 Mambo 55 ? feyenoordq 54 7 FR-Henk 53 5 qwerto 53 9 Milo 52 7 T-FeYeN00rD 52 8 El Aanmeldi 51 6 waakzame 48 10 obiku010 17 16 Stylzz 9 18 boyan
Hoelang blijft boyan er op? En haalt Stylzz de winterstop? of zelfs het gelijk? En Hotjumper? Gaat Feyenoord nu 26 keer winnen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door FR-Henk -- |
|
|
|
|
3036
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Mijn voorspelling was weinig serieus. Maar laat maar staan :-) |
|
|
|
|
Fr. Elmo
|
|
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote: Mijne was wel serieus. |
|
|
|
|
bram
|
|
|
|
|
|
Koos-C
|
|
|
|
|
|
KKL
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: We liggen wel op schema |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
Troost je, ik heb nooit voorspellingen juist. |
|
|
|
|
martinm70
|
|
|
44 punten plaats 11
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 oktober 2010 door martinm70 -- |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Jajaja, een Feyenoordloos-weekendje. Maakt dat ons weer positiever? Gloort er weer hoop? Eenwording, Blokland cs., inzamelingsactie, terugkeer geblesseerde steunpilaren, winterstop....Goh, tóch nog Championsleague aan het eind van het seizoen?;)
Nog 5 vette dagen om te voorspellen/wijzigen. Hij is fijn, en voor de gein. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kampioen
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 10 oktober 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|