|
|
Boudewijn
|
|
|
Vinden jullie het ook zo saai?
Waar ik tot een paar weken geleden elk tijdstip dat ik de mogelijkheid had de streams op had staan merk ik dat ik de afgelopen dagen maar een enkele keer heb gekeken en dan nog vaak weer meteen afzet.
Sinds Lieke heeft aangegeven zich niet meer met het spel te bemoeien en Jaap (expres) niets doet omdat de redactie hem niet wil helpen met z'n problemen (lees: hij krijgt geen pillen) is het gewoon TE saai voor woorden.
Amanda en Brian gaan gewoon hun gangetje wat altijd al saai was maar ik kan gewoon niet meer kijken naar het oh zo nep klef gedoe van Huub en Claire. Een Huub zonder alcohol kan gewoon niets brengen in z'n eentje. Zonder Jaap stelt hij gewoon helemaal niets voor en zeker niet als zijn ego weer eens zo groot is geworden dat hij Jaap zijn tv momentjes niet gunt door bijvoorbeeld alles als een act te bestempelen.
En dan onze gastspeler en speelster. Wat zal ik daar nou over zeggen.... Luc heeft nooit iets gebracht en zit alleen in de kooi om zijn singles te promoten (die het zelfs nu nog steeds niet goed doen) en Zeurlene zeurt niet meer en ik moet eerlijk bekennen dat ik haar liever zie stoken en zeuren dan gewoon met iedereen meelullen en verder niets uitvoeren.
Nee... eerst was het zo veel beter en was het elke avond en nacht lachen met vooral Jaap. En dan de oeverloze harde discussies tussen Huub en Lieke waren de zoveelste herhaling maar toch interessant genoeg om te blijven volgen.
Het script van nep-koppeltje Claire en Huub mag wat mij betreft nu nog de vijver in want, mijn god, hoevaak hebben we die (zeker weten) overdreven verhalen van Huub al wel niet gehoord!!!
Ik hoop dat de redactie snel ingrijpt met wat nieuw leven in de brouwerij en dan niet een Claire type maar gun een goede speler of speelster die samen met Jaap terror of een lachfestijn kan organiseren.
Vandaag was er een feest!! YES! Dat zou actie worden! NIET DUS!! Het 'feest' werd vroegtijdig onderbroken door de plasma omdat zelfs de redactie door had dat het toch geen zin heeft.
Geef Huub z'n alcohol terug zodat hij Brian in een dronken bui gaat meppen net na de streamlock zodat (ook al gun ik het hem eigenlijk niet) hij toch mag blijven en dat het vijandige groep-tegen-groep weer oplaait en dat het op de forums ook weer wat actiever wordt.
KOMOP REDACTIE! JULLIE KUNNEN HET!! |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ja het is wel saai, kben benieuwd wie er voor Nadia in komt en dan nog iemand voor Lieke. ALS Lieke weg is zal het raar worden voor Jaap/Huub/Claire dat wordt misschien wel Huub/Claire en dan moet er iemand in komen voor Jaapio denk ik?? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Jaap zei toestraks in bed ook iets over dat hij zo goed als zeker toestemming had en dan boeide het hem ook niet meer. Hij zinspeelde daarop dat hij net als Lieke eruit kon gaan en dat hij dan ook nog iets extras zou behouden.
Maar komt er wel iemand voor Nadia in de plaats? Ze is toch vrijwillig vertrokken of geldt dat alleen pas na een jaar van die persoon er niemand meer voor in de plaats kan komen? |
|
|
|
|
DGKJaapio
|
|
|
Ach ze veranderen de regels toch elke keer als er iets gebeurt dus why not. |
|
|
|