|
|
fc.twente
|
|
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
|
|
|
Thomas
|
|
|
De volledige lijst:
De volledige lijst:
Groep A: Internazionale Werder Bremen Tottenham Hotspur FC Twente
Groep B: Olympique Lyon Benfica Schalke 04 Hapoel Tel Aviv
Groep C: Manchester United Valencia Glasgow Rangers Bursaspor
Groep D: FC Barcelona Panathinaikos FC Kopenhagen Rubin Kazan
Groep E: Bayern München AS Roma FC Basel 1907 Cluj
Groep F: Chelsea Olympique Marseille Spartak Moskou Zelina
Groep G: AC Milan Real Madrid Ajax Auxerre
Groep H: Arsenal Shaktar Donetsk Braga Partizan Belgrado |
|
|
|
|
410
|
|
|
Mooie poule voor twente veel succes en plezier in de champions L. |
|
|
|
|
TUKKER
|
|
|
Mooie loting,kans 50/50,in voetbal is alles mogelijk.Maar ik kijk uit na de wedstrijden tegen bremen word het nog mooi,het had ook niet mooier gekunt,dat verwende jonk komt weer na enschede.Arnautovic welkom in de hel,je speelt een draak van een wedstrijd en ik denk dat je bij elk balkontakt word uitgefloten |
|
|
|
|
fc.twente
|
|
|
das nog netjes uitgedrukt uitgefloten
niet spelen voor twente(jij voelt je te groot)........dat wordt voor jou eeen heleee zwarewedstrijd |
|
|
|
|
plannetje
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Twente - Werder 2-1 Twente - Internazionale 2-1 Twente - Tottenham 3-0 Tottenham - Twente 1-2 Internazionale - Twente 1-2 Werder - Twente 1-1
En groepswinnaar. Let op mijn woorden |
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Twente - Werder 2-1 Twente - Internazionale 2-1 Twente - Tottenham 3-0 Tottenham - Twente 1-2 Internazionale - Twente 1-2 Werder - Twente 1-1
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Twente - Werder 2-1 Twente - Internazionale 2-0 Twente - Tottenham 2-1 Internazionale - Twente 1-2 Tottenham - Twente 1-3 Werder - Twente 2-2
Op naar de laatste 16! Let op mijn woorden |
|
|
|
|
Youri Kaspers
|
|
|
Sportdwaas twente mag hopen op een 3e plaats;) meer zit er echt niet in of Joop moet nog met wat Muntjes komen! |
|
|
|
|
@feyenoord@
|
|
|
Ik hoop dat twente gaat stunten en dat zit er wel in als inter maar van die andere beide ploegen alles maar wint en twente een gelijk spelletje tegen inter. |
|
|
|
|
willemamsterdam
|
|
|
|
|
|
sportdwaas
|
|
|
Gewoon groepswinnaar die andere teams zijn gewoon over de hill. Tottenham is echt niks en Werder´s verdediging is een geitenkaas. |
|
|
|
|
dege
|
|
|
complimenten voor het tot nu toe vertoonde spel tegen Inter, ben voor Ajax, maar zit te genieten van het spel dat Twente op de mat legt. |
|
|
|
|
FsideVak129
|
|
|
Ze worden minimaal 2e als ze deze lijn vast kunnen houden. Hadden gisteren zowaar kunnen winnen. Erg jammer. |
|
|
|