BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting Champions League 2010/2011

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  Mogelijke tegenstanders AJAX in CL.
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 18:59   quote  deeplink  
Na gisteren een zinderende wedstrijd gewonnen te hebben dient nu de volgende grote uitdaging aan.

Eens sterkere poule was bijna niet mogelijk, maar toch zie ik mogelijkheden, Real wint nooit makkelijk van de kleinere ploegen, AC milan is oud en in opbouw, en AUxerre moeten we gwoon inmaken.

AJAX
Real Madrid
Ac Milan
Auxxerre.

Jullie gedachten hierbij mensen.
Thomas
 Thomas - donderdag 26 augustus 2010 - 19:02   quote  deeplink  
De volledige lijst:

Groep A:
Internazionale
Werder Bremen
Tottenham Hotspur
FC Twente

Groep B:
Olympique Lyon
Benfica
Schalke 04
Hapoel Tel Aviv

Groep C:
Manchester United
Valencia
Glasgow Rangers
Bursaspor

Groep D:
FC Barcelona
Panathinaikos
FC Kopenhagen
Rubin Kazan

Groep E:
Bayern München
AS Roma
FC Basel
1907 Cluj

Groep F:
Chelsea
Olympique Marseille
Spartak Moskou
Zelina

Groep G:
AC Milan
Real Madrid
Ajax
Auxerre

Groep H:
Arsenal
Shaktar Donetsk
Braga
Partizan Belgrado
joey
 joey - donderdag 26 augustus 2010 - 19:02   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Ac milan, real madrid, auxerre ,en ajax

We spelen gewoon voor de volgende ronde.. We maken gewoon een kans.Al is die wel klein!! Ac milan, heeft niet veel gehaald.. heeft een erg oude ploeg.. Real heeft een nieuwe topcaoch, maar kan hij die stelletje etelage poppen aan het voetballen krijgen?.. En Auxxerre zie ik als een gelijke ploeg! Heeft Ajax wel al een keer pijn gedaan..Dus kunnen we WRAAK nemen!!

Mocht de volgende ronde er niet inzitten..Dan speel je , en maak je ook wel grote kans, op de EL! Word een mooi pot! e weet het nooit in het voetbal!!
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - donderdag 26 augustus 2010 - 19:03   quote  deeplink  
laten we maar rekening houden met uitschakeling.
henk K
 henk K - donderdag 26 augustus 2010 - 19:03   quote  deeplink  
en we zijn zo goed toch dan moet dit ook kunnen
joey
 joey - donderdag 26 augustus 2010 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:03 schreef ajaxuitmokum! het volgende:
Dat moet je nooit doen joh! We zijn de vette underdog!
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - donderdag 26 augustus 2010 - 19:04   quote  deeplink  
Tja.... Het is te doen, maar ik geef Ajax niet veel kans.
410
 410 - donderdag 26 augustus 2010 - 19:05   quote  deeplink  
fantastisch dit, een mooie poul met kansen..!! in ieder geval nog 3x de hel van amsterdam..!!!
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: Mogelijke tegenstanders AJAX in CL.

quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 18:50 schreef Hasjkoph het volgende:
Ja alleen we gaan dan waarschijnlijk niet door..
Hoezo niet? Milan is een ploeg zonder geld, een gemiddelde leeftijd van 30+ Real wint nooit makkelijk in uitwedstrijden in Europa, en Auxxere is gewoon een ploeg die uit en thuis te winnen is, als we dan thuis tegen Real en Milan punten kunnen pakken, gaan we gewoon door...
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 26 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
Zal wel snel uitverkocht zijn, ik hoop dat ik met mijn clubkaarten nog passe-partouts kan kopen.
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 26 augustus 2010 - 19:06   quote  deeplink  
ja kut
Johnqqqq
 Johnqqqq - donderdag 26 augustus 2010 - 19:07   quote  deeplink  
ik denk het ook, zal super snel uitverkocht..
ben het met jol eens, hier speel je CL voor..
ajaxamsterdam4ever
 ajaxamsterdam4ever - donderdag 26 augustus 2010 - 19:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:03 schreef ajaxuitmokum! het volgende:
lekkere mentaliteit vriend.
R!ck
 R!ck - donderdag 26 augustus 2010 - 19:10   quote  deeplink  
pff ongeveer de poule des doods haha, poule a, b, c en g zijn t moeilijkst. nou succes in madrid en milaan zeg ma. ajax heeft wel een kans, khoop voor t nederlandse voetbal dat ajax en twente gwn de volgende ronde halen, zou echt mooi zijn haha
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 19:11   quote  deeplink  
Waarom allemaal zo negatief mensen, kom op zeg, hier doe je het toch voor, wat is er nu mooier dan de ploeg van 500 miljoen te vernederen in de hel van AMSTERDAM. Deze poule is best te doen, alle ploegen die hier inzitten doen het al jaren waardeloos in de CL.

KOP OMHOOG, BORST VOORUIT, WIJ ZIJN AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
410
 410 - donderdag 26 augustus 2010 - 19:12   quote  deeplink  
Vind het super,,, wat wil je nog meer je speelt tegen absolute topclubs en ajax kan nu laten zien wat ze daadwerkelijk kunnen!!!
Het word zoiezo een 3e plaats maar een 2e plaats zit er zeker ook nog wel in
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 26 augustus 2010 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:11 schreef remco k het volgende:
Waarom allemaal zo negatief mensen, kom op zeg, hier doe je het toch voor, wat is er nu mooier dan de ploeg van 500 miljoen te vernederen in de hel van AMSTERDAM. Deze poule is best te doen, alle ploegen die hier inzitten doen het al jaren waardeloos in de CL.

KOP OMHOOG, BORST VOORUIT, WIJ ZIJN AJAX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mee eens. Het wordt uitermate lastig, maar we moeten niet schrikken van de namen Real en Milan. Beide ploegen presteren niets in Europa. Enige nadeel bij Real is dat ze nu Mourinho hebben, en niet de eerste de beste koekenbakker. Milan valt echt te verslaan met al die oudjes! En Auxerre, tsja, als je door wilt, moet je daar ook gewoon van winnen.
Harm de Graaf
 Harm de Graaf - donderdag 26 augustus 2010 - 19:13   quote  deeplink  
Uit pot 2 hebben we de sterkste, maar uit pot 1 hebben we één van de zakkeren en uit pot 4 hebben we eveneens een vrij sterke. Geen makkelijke loting, maar tegen Milan en Auxerre zie ik zeker kansjes. Real Madrid weet je nooit wat die gaan doen.
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - donderdag 26 augustus 2010 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:09 schreef ajaxamsterdam4ever het volgende:

[..]

lekkere mentaliteit vriend.
Ik ben gewoon realistisch.
joey
 joey - donderdag 26 augustus 2010 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:14 schreef ajaxuitmokum! het volgende:

[..]

alles kan gebeuren!;) In het voetbal weet je het nooit!!!
Als vorige seizoenen in de CL af en toe een team ui verweggiestan bijv. een Barcelona verslaat of 2punten afpikt! Dan kan een Ajax dat ook! IN DE HEL VAN AMSTERDAM!!
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 19:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:14 schreef ajaxuitmokum! het volgende:

[..]

wat hebben de drie clubs waar wij tegen spelen de afgelopen 3 jaar bereikt wat wij niet hadden???? Tuurlijk is het zwaar, maar om maar meteen direct rekening te houden met uitschakeling gaat wat ver.

In 94 dacht ook niemand dat we van Milan en later Bayern konden winnen, toch lukte dat tegen Milan gewoon 3 keer. Voorafgaand aan dat seizoen dacht men ook dat we niet zo'n hele goede selectie hadden...

Alleen een goede back en we hebben een heel erg goede ploeg
tom
 tom - donderdag 26 augustus 2010 - 19:21   quote  deeplink  
Het maakt me niet uit of we doorgaan, dit kan gewoon niet mooier.

3e plaats is realistisch, 2e of 1e is gewoon dan een geweldige opsteker.
Dev
 Dev - donderdag 26 augustus 2010 - 19:22   quote  deeplink  
Madrid is zeker de sterkste ploeg, zeker nu Mourinho er is. ( oh wat haat ik die Cristiano Ronaldo) Thuis en uit een punt pakken. Milan is een oude ploeg, maar niet onderschatten (zlatan gaat er waarschijnlijk spelen). Toch uit 1 punt en thuis winnen. Auxerre thuis en uit winnen. Totaal aantal punten: 12 punten en door naar de volgende ronde.
tommie77
 tommie77 - donderdag 26 augustus 2010 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:21 schreef tom het volgende:
Het maakt me niet uit of we doorgaan, dit kan gewoon niet mooier.

3e plaats is realistisch, 2e of 1e is gewoon dan een geweldige opsteker.
helemaal mee eens
martymcfly
 martymcfly - donderdag 26 augustus 2010 - 19:25   quote  deeplink  
dit is toch helemaal te gek. Dit zijn de affiches waar we nou vijf jar op hebben zitten te wachten AJAX - Real madrid en AJAX - AC Milan. volgens mij wordt dit de poule waar iedereen het over gaat hebben dit jaar. Ik denk dat we ook een goede kans maken. Ac milan en Auxerre zijn te pakken
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - donderdag 26 augustus 2010 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

wat hebben de drie clubs waar wij tegen spelen de afgelopen 3 jaar bereikt wat wij niet hadden???? Tuurlijk is het zwaar, maar om maar meteen direct rekening te houden met uitschakeling gaat wat ver.

In 94 dacht ook niemand dat we van Milan en later Bayern konden winnen, toch lukte dat tegen Milan gewoon 3 keer. Voorafgaand aan dat seizoen dacht men ook dat we niet zo'n hele goede selectie hadden...

Auxerre kampioen van Frankrijk hè. Ga er niet vanuit dat we die makkelijk aan de kant zetten. Ik zeg niet dat we nu al uitgeschakeld zijn maar schat onze kansen erg klein in. Laten we er dan maar van genieten, want het zijn natuurlijk wel mooie wedstrijden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door ajaxuitmokum! --
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 26 augustus 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:30 schreef ajaxuitmokum! het volgende:

[..]

Auxerre kampioen van Frankrijk hè. Ga er niet vanuit dat we die makkelijk aan de kant zetten. Ik zeg niet dat we nu al uitgeschakeld zijn maar schat onze kansen erg klein in. Laten we er dan maar van genieten, want het zijn natuurlijk wel mooie wedstrijden!
Auxerre is afgelopen seizoen 3de geworden van Frankrijk, ze hebben zich geplaatst via de voorrondes. Ze hebben onder meer zenit uitgeschakeld.
Sebco
 Sebco - donderdag 26 augustus 2010 - 19:33   quote  deeplink  
quote:

[..]

Nja ik vind niet dat er nog iets moet gekocht worden. Enkel als Urby verkocht zou kunnen worden voor een paar miljoen misschien een linksback halen, maar dat zal wel te mooi om waar te zijn.

Ik vind het wel jammer dat Jol nog geen kans op de linksback aan Blind heeft gegeven, bij groningen deed hij dat nochtans wekelijks beter als anita volgens mij.

Maar met de huidige selectie zie ik zeker mogelijkheden voor ons! Sulejmani wel zeker behouden en gewoon 10 matchen op links zetten aub!!!

Wel kut dat we net Auxerre loten uit pot 4, dat was toch echt wel de zwaarste denk ik.. Maar toch zouden we daar 4 punten moeten kunnen tegen halen.
Real madrid vind ik persoonlijk wel leuk, en in de Arena spelen we die gewoon naar huis. Want zoals al gezegd zijn die geen drol waard op verplaatsing.
Milan is en blijft een ploeg in verval en was 1 van de mindere ploegen in pot 1, wel hopen dat ze niet Ibracadabra ophalen in barcelona..

Maar dus, thuis gewoon 3x winnen en nog ergens een punt rapen, dan moet de volgende ronde wel mogelijk zijn. Nu we blijven wel de underdog natuurlijk in deze poule, maar ik heb er met de huidige selectie toch wel goede hoop in!!
ajaxuitmokum!
 ajaxuitmokum! - donderdag 26 augustus 2010 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:33 schreef ThomasAjacied het volgende:

[..]

Auxerre is afgelopen seizoen 3de geworden van Frankrijk, ze hebben zich geplaatst via de voorrondes. Ze hebben onder meer zenit uitgeschakeld.
Klopt, ik was even in de war met Marseille. Desondanks is het een hele goede ploeg.
bird
 bird - donderdag 26 augustus 2010 - 19:48   quote  deeplink  
NIEMAND ZEIKEN GEWOON VOETBALLEN WIJ ZIJN AJAX
joduh
 joduh - donderdag 26 augustus 2010 - 19:50   quote  deeplink  
hoppa bird!!!!! juist man,want wat wil je nou als je champions league speelt?????
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - donderdag 26 augustus 2010 - 19:58   quote  deeplink  
Milan is en blijft verdedigend een werkelijk uitstekende ploeg die niet veel weg zal geven en zal blijven loeren op dat ene kansje voor Inzaghi...

Real is een club met namen, een begroting en vooral een coach die natuurlijk precies weten wat er te koop is...

Auxerre is een ploeg waarvan je simpelweg kan winnen...kijk maar naar hun internetadres...daaraan kan je al zien tegen welke club ze het meest opzien en waar ze zich al jaren aan spiegelen...

al met al een zeer lastige poule waarbij ik hoop dat de ploegen waartegen we in alle redelijkheid toch kans op 1 of meerdere punten kunnen halen niet in de eerste wedstrijd aan ons gekoppeld worden gezien het ontbreken van Suarez en Vertonghen...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door Patrick Buisman --
alibabba
 alibabba - donderdag 26 augustus 2010 - 19:59   quote  deeplink  
Schitterende poule, maar voor Auxerre had ik liever een andere gehad. Tegen Auxerre hebben we in het verleden evenveel verloren als gewonnen en is voor Ajax een lastige tegenstander. Real Madrid heeft ook de intentie om aanvallend te spelen en ik kan me de geweldige vertoning van '95 nog goed herinneren, zelfs het Madrileens publiek stond op de banken voor AJAX in Madrid. Ac Milan is te doen, maar het blijft natuurlijk wel de 7-voudig EC-1-winnaar.

Gezien de wedstrijd van gisteren, begint het geluk weer terug te komen en dat is een goed teken. Dit tezamen met de bluf, maakt Ons een gevreesde tegenstander. WIJ ZIJN AJAX!!!!!!!
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 20:10   quote  deeplink  
Ik zie nu ook de andere uitslagen.. Die zijn nu ook belangrijk en tot nu toe is az dus door, psv staat voor en feyenoord staat gelijk.. Dus tot nu toe doen we het goed!!
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 20:13   quote  deeplink  
Nou wil ik wel eens weten welke dagen ze voetballen.. En wanneer.. Ik moet en zou naar ajax-real madrid gaan!!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door freakie --
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Speeldata bekent!!
dege
 dege - donderdag 26 augustus 2010 - 20:38   quote  deeplink  
quote:

[..]

eindelijk ben ik het met je eens Remco, we moeten niet negatief gaan denken en AJAX is zeker NIET kansloos. Het zal moeilijk worden,maar toch gaan we het halen, let maar op!!
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 20:38   quote  deeplink  
Woensdag 15 september Real Madrid - Ajax
Dinsdag 28 september Ajax - AC Milan
Dinsdag 19 oktober Ajax - Auxerre
Woensdag 3 november Auxerre - Ajax
Dinsdag 23 november Ajax - Real Madrid
Woensdag 8 december AC -Milan - Ajax
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 20:39   quote  deeplink  
Goede loting oor de wedstrijden tegen real uit mes je suarez en vertonghen daar hadden we denk ik ook de lastigste ploeg aan.. Dus dat we dan suarez en vertonghen missen is jammer maar niet verschrikkelijk!!
martymcfly
 martymcfly - donderdag 26 augustus 2010 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 20:38 schreef freakie het volgende:
Woensdag 15 september Real Madrid - Ajax
Dinsdag 28 september Ajax - AC Milan
Dinsdag 19 oktober Ajax - Auxerre
Woensdag 3 november Auxerre - Ajax
Dinsdag 23 november Ajax - Real Madrid
Woensdag 8 december AC -Milan - Ajax
YESSSSSS 15 september gaan we los Real madrid - Ajax. Mooi dat dat de eerste wedstrijd is. Denk dat je zelfs met Jan en Luis hier weinig kans hebt.
HEB ER ZO'N ZIN IN
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 20:44   quote  deeplink  
Jaja!! Dat dacht ik ook!! Het leuke is dat ik graag naar ajax-real wil.. Maar als die nou eerst geweest zou zijn is dat erg jammer..!!
dege
 dege - donderdag 26 augustus 2010 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 20:10 schreef freakie het volgende:
Ik zie nu ook de andere uitslagen.. Die zijn nu ook belangrijk en tot nu toe is az dus door, psv staat voor en feyenoord staat gelijk.. Dus tot nu toe doen we het goed!!
feyenoord staat al achter 1-0
utrecht staat 1-0 voor tegen celtic, zou toch wat zijn als die dat halen.
Voor het NL voetbal is het te hopen dat ze het allemaal halen.
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 20:54   quote  deeplink  
Ja 1-0 achter is jammer maar dat betekent dat het gelijk staat.. Alles kan...
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - donderdag 26 augustus 2010 - 20:58   quote  deeplink  
Ac Milan is natuurlijk wel een grote club maar ik denk niet dat Ajax kansloos is tegen real madrid is natuurlijk onbegonnen werk en auxerre is denk ik een heel stuk minder als Kiev dus die moet ook te doen zijn

UEFA cup halen is het doel maar je weet het maar nooit
luis_suarez 16
 luis_suarez 16 - donderdag 26 augustus 2010 - 20:59   quote  deeplink  

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door luis_suarez 16 --
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 26 augustus 2010 - 21:04   quote  deeplink  
utrecht 2-0 inmiddels. netjes hoor
Sajayden
 Sajayden - donderdag 26 augustus 2010 - 21:11   quote  deeplink  
wij hebben zeker een goede kans om door te gaan.
als we verdedigend gewoon beetje stabieler worden..
en ja suarez is er misschien niet, maar mido mag dan al wel spelen, ik weet het hij is geen suarez, maar hij is zeker goed..

maar worden leuke duels anita - ronaldo hahaha
en enoh - kaka
vd wiel - ronaldinho ...
enige waar k bang voor ben is al de scouts over de wereld die onze jongens willen hebben...
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 21:49   quote  deeplink  
UTRECHT!!!! Hahaha nooit gedacht dat ik dat leuk vond xD
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 26 augustus 2010 - 21:52   quote  deeplink  
hahaha 4-0 man tegen Celtic!
Dat is echt heel erg goed!!!
joduh
 joduh - donderdag 26 augustus 2010 - 21:53   quote  deeplink  
zo verschrikkelijk jammer voor het nederlandse voetbal vanavond........010 ligt eruit...........kut man,wat baal ik hiervan zeg.....die geweldige club met het mooiste stadion .......en al die supporters.....verschrikkelijk gewoon......

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5994
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting Champions League 2010/2011

0.0070960