BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting Champions League 2010/2011

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Sebco
 Sebco - donderdag 26 augustus 2010 - 21:55   quote  deeplink  
kut feyenoord heb je ook niks aan pff ongelooflijk.. Gelukkig doet Utrecht voorlopig het onmogelijke, schitterend gewoon :) 5 op 6 in groepsfase is niet slecht natuurlijk, maja had gwn 6 op 6 moeten zijn..
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 26 augustus 2010 - 21:59   quote  deeplink  
4-0 ??
Hahaha!! Te mooi!
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 22:00   quote  deeplink  
Ja inderdaad joduh ik heb wel gemelde gevoelens.. Maar het is wel jammer..
joduh
 joduh - donderdag 26 augustus 2010 - 22:02   quote  deeplink  
nou ,het is weer een mooie rede om ff lekker biertje op te drinken toch?
freakie
 freakie - donderdag 26 augustus 2010 - 22:11   quote  deeplink  
Ja daarom ik zit er niet mee.. Ik ga heel erg lekker slapen ajax is door dus dat is het belangrijkste.. Feyenoord is alleen uitgeschakelt.. die rest zijn door.. Prima!!
YEA
 YEA - donderdag 26 augustus 2010 - 22:12   quote  deeplink  
Iemand toevallig enig idee wat de eerste speeldatum van Barca wordt, de dinsdag of de woensdag (14 of 15-9)? Heb loting helaas moeten missen vanavond...
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:53 schreef joduh het volgende:
zo verschrikkelijk jammer voor het nederlandse voetbal vanavond........010 ligt eruit...........kut man,wat baal ik hiervan zeg.....die geweldige club met het mooiste stadion .......en al die supporters.....verschrikkelijk gewoon......
maar de suppporters zijn wel echt geweldig he?? ze waren tijdens hun belangrijkste wedstrijd van het seizoen gewoon weer drukker met AJAX dan hun eigen clubbie, hoorde je ze zingen... WAAR ZIJN DIE JODEN DAN, echt geweldig, ik weet wel waar die joden zijn, IN DE CHAMPIONS LEAGUE, en ik weet ook waar jullie zijn, NERGENS!!!! hahahahahaha
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 26 augustus 2010 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
zo verschrikkelijk jammer voor het nederlandse voetbal vanavond........010 ligt eruit...........kut man,wat baal ik hiervan zeg.....die geweldige club met het mooiste stadion .......en al die supporters.....verschrikkelijk gewoon......
Maar naast Feyenoord zijn AZ, PSV en FC Utrecht wel door.. Dus dat is dan weer wel mooi!
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 26 augustus 2010 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Je moet het niet overdrijven...
Wel erg jammer dat ze niet door zijn...
thomASS
 thomASS - donderdag 26 augustus 2010 - 22:49   quote  deeplink  
Jammer voor de loting! Maar we zijn niet kansloos..

Heel jammer van Feyenooit. Die zouden ze moeten bannen uit Europa. Maar hoe geweldig van fc utrecht! Zat zelf zenuwachtig te kijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door thomASS --
Fernanic
 Fernanic - donderdag 26 augustus 2010 - 22:50   quote  deeplink  
Real Madrid - Ajax 2-0
AC Milan - Auxerre 2-1
Auxerre - Ajax 2-1
AC Milan - Real Madrid 2-2
Ajax - AC Milan 2-1
Auxerre - Real Madrid 1-3
Ajax - Auxerre 1-0
Real Madrid - AC Milan 3-1
AC Milan - Ajax 0-0
Real Madrid - Auxerre 4-0
Auxerre - AC Milan 1-1
Ajax - Real Madrid 0-2
Dit zijn toch wel uitslagen die behaald kunnen worden, het is niet mijn voorspelling maar bij deze uitslag zit wat mij betreft geen wonder ofso.
Dat krijg je de volgende eindstand:
Real Madrid 16pnt. 16-4
Ajax 7pnt. 4-7
AC Milan 6pnt. 7-9
Auxerre 4pnt. 5-12
Ajax kan thuis winnen van Milan (erg oud en teert vooral op de ''grote namen'') en Auxerre en dan is Ajax al een aardig eind opweg. Uit kan er ook nog wel een puntje gesprokkelt worden. Met wat gunstige uitslagen van de andere wedstrijden kan ajax zomaar 2e worden, met een 3e plaats ben ik ook blij en dat moet toch wel te doen zijn. Heb in ieder geval zin om dit soort ploegen te ontvangen in de ArenA, het grootste deel van de extra inkomsten is toch al binnen, nu lekker genieten dus!
swennos
 swennos - donderdag 26 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:52 schreef ThomasAjacied het volgende:
hahaha 4-0 man tegen Celtic!
Dat is echt heel erg goed!!!
dat het feijenoord is is het goed ja maar ik als ajax zou blij zijn als feijenoord door zou gaan ik kan ook niet begrijpen dat mensen zitten te juichen dat feijenoord niet door is het gaat wel om het hele nederlandse voetbal of begrijp je niet dat als je het als land goed doet dat er meer plaatsen vrij komen voor europees voetbal ??? btw ik ben wel een echte ajax supporter maar het gaat nu om iets heel anders
ceegee
 ceegee - donderdag 26 augustus 2010 - 22:53   quote  deeplink  
hou me hart vast met anita tegen een Cristiano ronaldo!
dege
 dege - donderdag 26 augustus 2010 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:24 schreef remco k het volgende:

[..]

maar de suppporters zijn wel echt geweldig he?? ze waren tijdens hun belangrijkste wedstrijd van het seizoen gewoon weer drukker met AJAX dan hun eigen clubbie, hoorde je ze zingen... WAAR ZIJN DIE JODEN DAN, echt geweldig, ik weet wel waar die joden zijn, IN DE CHAMPIONS LEAGUE, en ik weet ook waar jullie zijn, NERGENS!!!! hahahahahaha
voor die nutteloze supporters kan ik niet mee zitten dat ze eruit liggen, voor het NL voetbal is het erg jammer.
Wel een topprestatie van Utrecht 4-0, wie had dat gedacht?!
Sebco
 Sebco - donderdag 26 augustus 2010 - 23:05   quote  deeplink  
Zeeer positief nieuws voor NL is wel dat er maar liefst 3 Turkse ploegen uitvliegen in de europa league voorronde! Die blijven nu nog maar met 2 over, terwijl wij nog met 5 zijn, dus de 9e plaats op de uefa ranking terugpakken dit jaar moet sowieso wel lukken voor NL!!
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:53 schreef ceegee het volgende:
hou me hart vast met anita tegen een Cristiano ronaldo!
Ronaldo speelt vanaf links en Anita staat linksback, dus aan de andere kant
ThomasAjacied
 ThomasAjacied - donderdag 26 augustus 2010 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:52 schreef swennos het volgende:

[..]

dat het feijenoord is is het goed ja maar ik als ajax zou blij zijn als feijenoord door zou gaan ik kan ook niet begrijpen dat mensen zitten te juichen dat feijenoord niet door is het gaat wel om het hele nederlandse voetbal of begrijp je niet dat als je het als land goed doet dat er meer plaatsen vrij komen voor europees voetbal ??? btw ik ben wel een echte ajax supporter maar het gaat nu om iets heel anders
wtf heeft dat met mijn reactie te maken?
swennos
 swennos - donderdag 26 augustus 2010 - 23:17   quote  deeplink  
omdat je het goed vind dat feijenoord eruit ligt?!
swennos
 swennos - donderdag 26 augustus 2010 - 23:18   quote  deeplink  
mijn excuses ik reageerde op de verkeerde neem me niet kwalijk
thomASS
 thomASS - donderdag 26 augustus 2010 - 23:21   quote  deeplink  
Iedereen met een beetje verstand zou willen dat Feyenoord door was gegaan. Maarja liever feyenoord eruit dan utrecht. Want die hebben namelijk een veeel beter elftal.
Bas12345
 Bas12345 - donderdag 26 augustus 2010 - 23:25   quote  deeplink  
Ja alleen zo kut dat suarez en vertonghen niet mee mogen doen tegen mardid de eerste wedstrijd. is echt kut gewoon ik wilde suarez wel effe zien in bernau bejo of hoe je het ook schrijft.
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:21 schreef thomASS het volgende:
Iedereen met een beetje verstand zou willen dat Feyenoord door was gegaan. Maarja liever feyenoord eruit dan utrecht. Want die hebben namelijk een veeel beter elftal.
voor het NL voetbal misschien wel ja, maar als je ziet hoe die supporters tijdens de wedstrijd in Belgie, jaja zelfs dan nog bezig zijn met AJAX, tsjaa, dan ben je drukker met AJAX dan Feyenoord.

Ik heb het gevoel dat Feyenoordsupporters, tegenwoordig eerder anti AJAX zijn, dan dat ze PRO Feyenoord zijn...
thomASS
 thomASS - donderdag 26 augustus 2010 - 23:45   quote  deeplink  
Ja klopt. Haat voor Ajax is groter dan de liefde voor hun eigen club.
alibabba
 alibabba - vrijdag 27 augustus 2010 - 16:04   quote  deeplink  
Het viel me wel op dat Ajax gelijk in de poule kwam van Madrid en Milan, terwijl er nog 2 poules over waren waarin ze in konden komen. Weet iemand hoe dat precies zit en waarom dat was? Bij Twente was het ook zo. Ze konden in poule A of in een andere poule komen, maar het was gelijk poule A. Weet iemand wat de reden daarvan was, behalve dat ze niet tegen een club uit hetzelfde land konden komen?
thomASS
 thomASS - vrijdag 27 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:04 schreef alibabba het volgende:
Het viel me wel op dat Ajax gelijk in de poule kwam van Madrid en Milan, terwijl er nog 2 poules over waren waarin ze in konden komen. Weet iemand hoe dat precies zit en waarom dat was? Bij Twente was het ook zo. Ze konden in poule A of in een andere poule komen, maar het was gelijk poule A. Weet iemand wat de reden daarvan was, behalve dat ze niet tegen een club uit hetzelfde land konden komen?
Ja anders zou Ajax op de zelfde dag spelen als Twente. ofzo iets
remco k
 remco k - vrijdag 27 augustus 2010 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:04 schreef alibabba het volgende:
was het niet zo dat de twee clubs die nog na ajax in pot 3 zaten, clubs uit Italie, en Spanje waren???
alibabba
 alibabba - vrijdag 27 augustus 2010 - 16:30   quote  deeplink  
Ik dacht het niet, maar het was bij meer gevallen aanwezig. Als er nog 2 opties waren, was het bij sommige groepen dat ze gelijk in poule.....kwamen, terwijl de club in kwestie niet uit hetzelfde land kwam. Ik kreeg iets mee van zwarte of rode groepen?
tom
 tom - vrijdag 27 augustus 2010 - 17:01   quote  deeplink  
nou wanneer komt op ajax.nl te staan wann je de kaartjes ken kopen en hoeveel per cc enzo!!!!
alibabba
 alibabba - vrijdag 27 augustus 2010 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 16:30 schreef alibabba het volgende:
Ik dacht het niet, maar het was bij meer gevallen aanwezig. Als er nog 2 opties waren, was het bij sommige groepen dat ze gelijk in poule.....kwamen, terwijl de club in kwestie niet uit hetzelfde land kwam. Ik kreeg iets mee van zwarte of rode groepen?
Kan hier niemand aan beantwoorden? Ik heb het al proberen op te zoeken, maar vind er niks over.
joduh
 joduh - vrijdag 27 augustus 2010 - 19:49   quote  deeplink  
sorry alibabba,ik snap daar ook helemaal nikkus van man. vind al knap dat het zo goed gaat eigenlijk.;-)
remco k
 remco k - vrijdag 27 augustus 2010 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 19:43 schreef alibabba het volgende:

[..]

Kan hier niemand aan beantwoorden? Ik heb het al proberen op te zoeken, maar vind er niks over.
Ik denk zoals hierboven ook al genoemd, dat het dan door de speeldagen komt, Ik heb mijn maatje bij AJAX ook gevraagd, en hij kon geen antwoord geven omdat hij het niet wist..
bully
 bully - vrijdag 27 augustus 2010 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 19:18 schreef remco k het volgende:

[..]

wat hebben de drie clubs waar wij tegen spelen de afgelopen 3 jaar bereikt wat wij niet hadden???? Tuurlijk is het zwaar, maar om maar meteen direct rekening te houden met uitschakeling gaat wat ver.

In 94 dacht ook niemand dat we van Milan en later Bayern konden winnen, toch lukte dat tegen Milan gewoon 3 keer. Voorafgaand aan dat seizoen dacht men ook dat we niet zo'n hele goede selectie hadden...

Alleen een goede back en we hebben een heel erg goede ploeg
waarom moet je daar geen rekening mee houden.
het kan maar zo realiteit worden.
het kan natuurlijk ook goed lopen.
persoonlijk had ik deze ploegen liever wat later in het tournooi gehad.
dan had ajax de kans gehad eerst in het tournooi te groeien.
op dit moment geloof ik dat ajax nog niet zover is.
maar de bal is natuurlijk rond plus dat het bij de spelers extra krachten kunnen vrijkomen.
dus opgeven doe ik zeker niet maar je kan er wel rekening mee houden.
bully
 bully - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:52 schreef swennos het volgende:

[..]

helemaal mee eens
remco k
 remco k - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 19:58 schreef bully het volgende:

[..]

waarom moet je daar geen rekening mee houden.
het kan maar zo realiteit worden.
het kan natuurlijk ook goed lopen.
persoonlijk had ik deze ploegen liever wat later in het tournooi gehad.
dan had ajax de kans gehad eerst in het tournooi te groeien.
op dit moment geloof ik dat ajax nog niet zover is.
maar de bal is natuurlijk rond plus dat het bij de spelers extra krachten kunnen vrijkomen.
dus opgeven doe ik zeker niet maar je kan er wel rekening mee houden.
Als je nu al in je hoofd hebt dat de kans op uitschakeling erg groot is, dan weet je zeker dat je het ook daadwerkelijk gaat verliezen, met zelfvertrouwen en een grote bek kom je veel verder.
bully
 bully - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:21   quote  deeplink  
ach als ik dat in mijn hoofd heb maakt het niet uit.
maar als de spelers dat hebben is het erger.
en je kan wel bluffen tegen beter weten in maar dan is de teleurstelling des te groter.
en als je goed lees zeg ik niet dat ze al zijn uitgeschakeld.
maar dat de kans wel er wel is.
plus wat ik al zei de bal is rond en er kunnen extra krachten vrijkomen bij de spelers.
dus heb echt nog wel hoop op goede afloop.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door bully --
remco k
 remco k - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:49   quote  deeplink  
mooi dan, dan gaan we dus gewoon rchting kwartfinales:):)
BD
 BD - vrijdag 27 augustus 2010 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
HAHAHAHAHAHAHA!!!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5178
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Loting Champions League 2010/2011

0.0083458