|
|
waakzame
|
|
|
Het is nog maar een paar minuten stel dat de stand zo blijft waar ik angstig voor ben, hoe dan verder? Is dit het einde van de ooit zo mooie club? De club die de Europa Cup won, de club die onverslaanbaar was.....ik ben bang en dat meen ik echt. een verdrietige waakzame |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ach ja ga maar naar bed denk ik |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
|
|
|
Els
|
|
|
Is niet begroot. Dus bedreigt niet gelijk het voorbestaan. Wel het einde van elke substantiele meevaller dit jaar |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
Ik hoop het Els, maar ik ben echt bang Trouwens Utrecht-Celtic 4-0!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee maar dit is een ramp . nee els niet begroot maar wel op gerekend |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
geen europa,geen spits,geen geld geen toekomst |
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
quote: dat maakt t toch alleen maar erger. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nou ja ik gun utrecht het wel vondt 020 erger |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
kale ik deel geheel je mening, die kop van die Suarez man had bijna.......je weet wel |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja toch wordt hier gek van gvd |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Pfff wat een getwijfel zeg, echt niemand met die over mijn lijk mentaliteit. Als zo'n pipo bij de hoekvlag gaat staan klooien ga je toch niet als 2 figuranten staan kijken. Ik zou het wel weten hoor... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Was voor de ontwikkeling van spelers en evt transferwaarde prettig. Financieel had een mooie poule zoals onze beide vrienden in de CL weer wat geld in het laatje gebracht. Gehoopt, maar niet van doorslaggevend belang voor de financiele status van Feyenoord. We reageren zoals gewoonlijk weer veel te emotioneel. Hou het bij verschrikkelijk balen, gefrustreerd zijn of wat dan ook, door een verloren wedstrijd en einde europese tour. Het heeft geen zin om door te slaan en gelijk het faillisement te zien. |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Dat bedoel ik nou, die jongens in Utrecht weten allemaal wat er op het spel staat en bij feyenoord mis ik echt een hele hoop doorzettingsvermogen en wilskracht!
ik durf het nu te zeggen............. Feyenoord binnen 3 jaar naar de klote!!!! Met dit elftal kan je 1000000 minuten spelen en trainen deze jongens maak je echt niet beter wat je ook probeert! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:55 schreef evh112 het volgende:Pfff wat een getwijfel zeg, echt niemand met die over mijn lijk mentaliteit. Als zo'n pipo bij de hoekvlag gaat staan klooien ga je toch niet als 2 figuranten staan kijken. Ik zou het wel weten hoor... nee maar hoe nu verder we zijn echt naar de klote na trainingskamp beloof ik dat er een spits staat nou nou gudde/jacobs tot ziens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Kut seizoen, word helemaal niks meer. Heb het ff helemaal gehad |
|
|
|
|
evh112
|
|
|
Ja daar worden die wijze heren voor betaald om dat goed te laten komen. (volgens mij de afgelopen paar jaar ook al, maar ja) |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:56 schreef Els het volgende:[..] Was voor de ontwikkeling van spelers en evt transferwaarde prettig. Financieel had een mooie poule zoals onze beide vrienden in de CL weer wat geld in het laatje gebracht. Gehoopt, maar niet van doorslaggevend belang voor de financiele status van Feyenoord. We reageren zoals gewoonlijk weer veel te emotioneel. Hou het bij verschrikkelijk balen, gefrustreerd zijn of wat dan ook, door een verloren wedstrijd en einde europese tour. Het heeft geen zin om door te slaan en gelijk het faillisement te zien. Elsje, failliet of niet maar we gaan wel naar de klote op deze manier!! Hoe kan je nou zo voetballen als er 1000 man bij een europese uitwedstrijd met je mee gaan?? Leg mij het eens uit?? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:56 schreef Els het volgende:[..] Was voor de ontwikkeling van spelers en evt transferwaarde prettig. Financieel had een mooie poule zoals onze beide vrienden in de CL weer wat geld in het laatje gebracht. Gehoopt, maar niet van doorslaggevend belang voor de financiele status van Feyenoord. We reageren zoals gewoonlijk weer veel te emotioneel. Hou het bij verschrikkelijk balen, gefrustreerd zijn of wat dan ook, door een verloren wedstrijd en einde europese tour. Het heeft geen zin om door te slaan en gelijk het faillisement te zien. denk nog maar eens aan mij els ik zeg je dat die schuld nog veel hoger is |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:56 schreef El Jardinero het volgende:Dat bedoel ik nou, die jongens in Utrecht weten allemaal wat er op het spel staat en bij feyenoord mis ik echt een hele hoop doorzettingsvermogen en wilskracht! ik durf het nu te zeggen............. Feyenoord binnen 3 jaar naar de klote!!!! Met dit elftal kan je 1000000 minuten spelen en trainen deze jongens maak je echt niet beter wat je ook probeert! als been aanblijft krijg je gelijk, hij heeft toch een talentvolle groep maar weet hen niet te motiveren, zet ze tactisch niet goed neer en maakt spelers al helemaal niet beter! nu hebben we eigenlijk Verbeek nodig :S:S:S:S:S:S:S:S |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
4-4-2 gaan spelen, dus met een versterkt middenveld, want dat wordt iedere wedstrijd tot nog toe overlopen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: zuipen/snuiven wat een pleuriszooi |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:59 schreef sevillana het volgende:4-4-2 gaan spelen, dus met een versterkt middenveld, want dat wordt iedere wedstrijd tot nog toe overlopen ja periode wim jansen want we zijn net zover!! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Dat zou eigenlijk de enige optie zijn.. Het verdriet wegdrinken |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Heb het ff helemaal gehad |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
been moet weg, heeft vast weer een mooi verhaal maar hij verneukt feyenoord.. |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
quote: hier nog 1 ik baal als een stekker |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Hoe nu verder? Gewoon...Verder gaan. En heeft Mario's kleuterteam weer een ervaring erbij. Al is die spits verdomde hard nodig... |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Euhhh, ben je erg mooi dan? |
|
|
|
|
vries60
|
|
|
Het seizoen is net bezig en de dieptepunten volgen elkaar snel op. Wanneer stopt het nu eens. Ik wil weer trots op mijn club zijn. Ik eis een overwinning op Ajax binnenkort!! |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
Ik eis dat ik de staats win en dan 40 mil aan Feyenoord kan schenken |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee hoor mooi niet wel lekker hahahhahahahahaha |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:17 schreef vries60 het volgende:Het seizoen is net bezig en de dieptepunten volgen elkaar snel op. Wanneer stopt het nu eens. Ik wil weer trots op mijn club zijn. Ik eis een overwinning op Ajax binnenkort!! ik help het je hopen . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:17 schreef vries60 het volgende:Het seizoen is net bezig en de dieptepunten volgen elkaar snel op. Wanneer stopt het nu eens. Ik wil weer trots op mijn club zijn. Ik eis een overwinning op Ajax binnenkort!! tot over 19 jaar war een rot leven he |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Ik zit er al een tijdje, nota bene in de kroeg de de naam van jouw held draagt! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Kan me allemaal geen reet meer schelen, ben helemaal kapot |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 21:48 schreef Els het volgende:Is niet begroot. Dus bedreigt niet gelijk het voorbestaan. Wel het einde van elke substantiele meevaller dit jaar Maar valt ook mee, PSV had als Europese grootverdiener iets van 1.6 miljoen vorig seizoen. Daar hadden ze geeneens de rente van kunnen betalen. |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Dat ben ik wel helemaal met je eens. 1 Vertrouwen kweek je door niet te verliezen: je kan dus het beste het doel dichttimmeren 2 We kunnen niet scoren 3 We hebben wel snelle jongens.
Dus wat mij betreft net als in de tijd van Jansen alles op de verdediging, en hopen op een bevlieging van je voorhoede. Elke wedstrijd 0-0 of 1-0. Ik heb er vrede mee.
Been had van mij deze wedstrijd ok wel iets meer naar z'n held mogen kijken. Net als destijds EPG nu gewoon van Dijk erin. |
|
|
|
|
dennis
|
|
|
Eerst eens een echte afmaker halen.
1 doelpunt was genoeg als je dat niet eens kan maken. dan zie ik het somber in.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door dennis -- |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Nou, dan wil ik het overwegen zo nu en dan aan je te denken ;-) |
|
|
|
|
waakzame
|
|
|
quote: MMM |
|
|
|
|
FR
|
|
|
GVD feyenoordspelers zijn blind! Die kansen die ze krijgen en dan geen 1 scoren, is echt heel triest. Die kans van Fer op het laatst!! Echt wat loop ik me te irriteren. en ik geloof echt zeker dat ze hun stinkende best doen, maar afronden kunnen ze bijna niet! Waar is de zo gevraagde en beloofde spits die feyenoord op weg helpt naar succes? |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
Fernandez - Excelsior. Gratis ophalen, enige optie voor een spits. Geen geld !!!! |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
quote: pff dat zal niet helpen, doe dan maar cisse in de spits |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:20 schreef hotjumper het volgende:[..] Maar valt ook mee, PSV had als Europese grootverdiener iets van 1.6 miljoen vorig seizoen. Daar hadden ze geeneens de rente van kunnen betalen. Ja, maar heb begrepen dat ze wel steeds meer geld naar EL willen sluizen, om de verschillen niet te groot gaan laten worden. Ach, het is relatief, maar ik had wel een paar mooie europese wedstrijden willen meemaken. Niet naar Belgie, maar wat leuker en verder weg. Italie, Spanje en Engeland of Schotland was mooi geweest. Had ik ff wat whisky opgehaald voor dat cafe van jullie. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:24 schreef Els het volgende:[..] Ja, maar heb begrepen dat ze wel steeds meer geld naar EL willen sluizen, om de verschillen niet te groot gaan laten worden. Ach, het is relatief, maar ik had wel een paar mooie europese wedstrijden willen meemaken. Niet naar Belgie, maar wat leuker en verder weg. Italie, Spanje en Engeland of Schotland was mooi geweest. Had ik ff wat whisky opgehaald voor dat cafe van jullie. dat is idd ook wel weer sneu, . . . die whisky dus |
|
|
|