|
|
kale co
|
|
|
al maanden wordt die spits beloofd nou waaar is die!! |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Bij Leo thuis.... pleur toch op al jaren worden we voor de gek gehouden! spits komt niet en zal er ook nooit meer komen. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:05 schreef El Jardinero het volgende:Bij Leo thuis.... pleur toch op al jaren worden we voor de gek gehouden! spits komt niet en zal er ook nooit meer komen. nee lijkt er wel op gvd telefoon rekeningen/tickets /hotels en GEEN SPITS! |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
Tomasssonnnn, waar ben je ???????? |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
liever een nieuwe trainer... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: altijd gebleseerd of onderweg wat een spul joh |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
spits? . . . op de kerktoren misschien? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
geen spits geen geld eens de grootste club van europa nu lachen ze je overal uit |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik kan er echt niet om lachen, . . kan wel janken |
|
|
|
|
El Jardinero
|
|
|
Feyenoord is rot heel rot!!! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja ik ook het is echt heel kut dit |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja niet dank zij de fans wel door JAREN WANBELEID! |
|
|
|
|
Madhopfc
|
|
|
morgen hebben we twee spitsen......een ochtendspits en een avondspits! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja en ook daar spotten ze met ons dus morgen maar ziek melden |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: ik ga morgen nergens op reageren |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: uitslapen /luiken dicht |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Ik denk dat het een SCHADUWspits is geworden Co... Alleen blijft teveel in de schaduw hangen... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
nou idd overal vliegen ze heen maar komen thuis met niks! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Smolov is een 10 Bruins is een 10 Wijnaldum is eigenlijk ook een 10
Tsja.. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja allemaal dubbel idd |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: Tomasson ook. Ruim bezet dus, die positie, je zou bijna denken dat we rijk zijn. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: ik geef ze stuk voor stuk niet meer dan een 3 |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ook deze directie liegt en bedriegt ze nemen zelfs leo/mario in de maling |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote: is wat voor te zeggen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
saneren begrijp ik maar daar heb ik andere ideen bij
1 5 trainers/loop/atletiek brengt geen extra,s 1 trainer samen met hulptrainer 2 2 pers mannen ook onzin niet nodig 3 4 man voor supporters zaken en andere onzin niet nodig
als je alleen die salarissen al wegdenkt plus die kut scouts joop van daele etc etc was leuk toen maar is nu gewoon te oud
ga daar lekker saneren maar haal in gods naam 2 goede spitsen en niet van caliber LUMB wat dat voegt niks toe! |
|
|
|
|
craven
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:45 schreef kale co het volgende:saneren begrijp ik maar daar heb ik andere ideen bij 1 5 trainers/loop/atletiek brengt geen extra,s 1 trainer samen met hulptrainer 2 2 pers mannen ook onzin niet nodig 3 4 man voor supporters zaken en andere onzin niet nodig als je alleen die salarissen al wegdenkt plus die kut scouts joop van daele etc etc was leuk toen maar is nu gewoon te oud ga daar lekker saneren maar haal in gods naam 2 goede spitsen en niet van caliber LUMB wat dat voegt niks toe! 1 is voldoende en al moeilijk zat....FERNANDEZ? |
|
|
|
|
Els
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:45 schreef kale co het volgende:saneren begrijp ik maar daar heb ik andere ideen bij 1 5 trainers/loop/atletiek brengt geen extra,s 1 trainer samen met hulptrainer 2 2 pers mannen ook onzin niet nodig 3 4 man voor supporters zaken en andere onzin niet nodig als je alleen die salarissen al wegdenkt plus die kut scouts joop van daele etc etc was leuk toen maar is nu gewoon te oud ga daar lekker saneren maar haal in gods naam 2 goede spitsen en niet van caliber LUMB wat dat voegt niks toe! is ook iets voor te zeggen. Hebben ze echt zoveel mensen voor supporterszaken? Wat doen ze dan allemaal? |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja idd 1 goede spits moet toch mogelijk zijn verder is het zo slecht niet maar 2 mensen die ervaring hebben |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:46 schreef Els het volgende:[..] is ook iets voor te zeggen. Hebben ze echt zoveel mensen voor supporterszaken? Wat doen ze dan allemaal? die zijn bezig met ; scoren op zuid ; ton strooband de coordinator ; van es en nog twee waarvan ik de namen niet ken allemaal opvreters |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
weet je wat zo erg is wel woorden geen daden!
1 feyenoord nou dat is nog ver weg! krijg vandaag weer brief met nieuwe pas pleur op ik wil geen pas wil een spits 50.000 leden brief met pas = een ton |
|
|
|
|
mesker10
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:53 schreef kale co het volgende:weet je wat zo erg is wel woorden geen daden! 1 feyenoord nou dat is nog ver weg! krijg vandaag weer brief met nieuwe pas pleur op ik wil geen pas wil een spits 50.000 leden brief met pas = een ton Kreeg hem ook vandaag binnen. Heb je gelezen wat Smolov zei? Hier Nederland wil iedereen spelen. Nederlandse voetbalschool. Nou dan zit ie geloof ik nog een beetje te dromen. Want die spel is te triest voor woorden. Ik wil strijd, dan breekt er maar iemand ze poot, dan heb je er tenminste iets voor gedaan. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:57 schreef mesker10 het volgende:[..] Kreeg hem ook vandaag binnen. Heb je gelezen wat Smolov zei? Hier Nederland wil iedereen spelen. Nederlandse voetbalschool. Nou dan zit ie geloof ik nog een beetje te dromen. Want die spel is te triest voor woorden. Ik wil strijd, dan breekt er maar iemand ze poot, dan heb je er tenminste iets voor gedaan. ja en dan heb je zo,n speler blijkt het geen spits! |
|
|
|
|
mesker10
|
|
|
Tijd voor 4-4-2 daar zou die wel goed uit de verf kunnen komen. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ja of gewoon 2 goede spitsen meer niet maar geen type lumb |
|
|
|
|
mesker10
|
|
|
Ik snapte Been niet zo voor de wedstrijd. Hij zei ja tim de cler op linksback die heeft toch als enigste wat ervaring in de verdediging. Maar uhm sorry Ron Vlaar dan? Heeft ook ervaring is ook geen 18 meer en om nou alleen de cler erin te zetten wegens ervaring. 5 wedstrijden voor lumb of martins indi en die hebben ook ervaringen. ik vind de cler gewoon niet snel genoeg meer hij staat nooit op ze voorvoeten waardoor hij niet op topsnelheid kan starten. |
|
|
|
|
JanM
|
|
|
quote: Volgens mij was Leo met hem - Koevermans - aan het sms-en. Nog een paar dagen te gaan! |
|
|
|
|
sterski010
|
|
|
|
|
|
kale co