|
|
qwerto
|
|
|
Ik ben dat geouwehoer met die 4-3-3 van Been helemaal zat ! Het idee achter een 4-3-3 is dat de 2 vleugelspelers Voorzetten geven op een koppsterke spits die hem er in knalt Maar die hebben we niet of wel ?
Dus ga lekker een eind weg met die 4-3-3 en speel gewoon zo :
----------------Darley ------------ -de Vrij-Vlaar-Indi(bahia)-De Cler- --------------El Ahmadi------------ ---Wijnaldum---------------Fer----- --------------(Smolov)------------- --------Castaignos-Cissé-----------
Darley omdat ik mulder spuug en spuug zat ben met z'n onzekere gekloot
Bahia mag terug als hij weer gewoon gaat spelen
Smolov maar daar kan ook Tomasson of Bruins
Desnoods zet je IPV Castaignos Tomasson in de spits ! |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
Die Been veranderd helemaal niks joh, laffe trainer
Mulder en Bruins blijven sowieso altijd staan, daar heeft hij een relatie mee. |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:05 schreef MMM het volgende:Die Been veranderd helemaal niks joh, laffe trainer Mulder en Bruins blijven sowieso altijd staan, daar heeft hij een relatie mee. ja klopt maar ben je het er niet mee eens dan ? |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:05 schreef MMM het volgende:Die Been veranderd helemaal niks joh, laffe trainer Mulder en Bruins blijven sowieso altijd staan, daar heeft hij een relatie mee. Bruins vond ik weer 1 van de betere MMM.. |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Jawel, helemaal mee eens |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Vond het weer een oud wijf |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
bruins was zeeker goed, paar goede verdedigende tackels ook! laat hem maar spelen |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: wordt ie ook goed voor betaald en werdt tijd ook! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
ik pleit al geruime tijd voor 4-4-2, op dit forum dus, vrees echter dat Mario het niet leest
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door sevillana -- |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Nee afwisselend... Maar beter als Leerdam en Fer.. |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Mulder afschieten die handel ! DARLEY DARLEY DARLEY !!!! |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
spelen met 3 verdedigers. de cler voegt verdedigend absoluut niets toe. aanvallend is het een Elia met 2 kapotte benen. Hoewel ik nu Elia beledig, aangezien hij zelfs dan nog beter zou zijn dan een topfitte de cler.
Dan maar een extra middenvelder/spits erin. die staat er tenminste om aan te vallen.
Bruins is top. Eindelijk laat hij weer zien hoeveel talent hij heeft. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Bruins was met vlagen de hardst werkende Feyenoorder. Beangstigende conclusie... |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:04 schreef qwerto het volgende:Ik ben dat geouwehoer met die 4-3-3 van Been helemaal zat ! Het idee achter een 4-3-3 is dat de 2 vleugelspelers Voorzetten geven op een koppsterke spits die hem er in knalt Maar die hebben we niet of wel ? Dus ga lekker een eind weg met die 4-3-3 en speel gewoon zo : ----------------Darley ------------ -de Vrij-Vlaar-Indi(bahia)-De Cler- --------------El Ahmadi------------ ---Wijnaldum---------------Fer----- --------------(Smolov)------------- --------Castaignos-Cissé----------- Darley omdat ik mulder spuug en spuug zat ben met z'n onzekere gekloot Bahia mag terug als hij weer gewoon gaat spelen Smolov maar daar kan ook Tomasson of Bruins Desnoods zet je IPV Castaignos Tomasson in de spits ! je heb wel gelijk.. |
|
|
|
|
Roy15
|
|
|
ik weet het zeker.. als Tomasson fit was, dan ... |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
Oja, wat voor lijm heeft mulder onder zijn schoenen? |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Leerdam hoort niet eens op dit niveau thuis maar daar hebben we er helaas meer van lopen.. |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
exit been!!! dat lost alle problemen op |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: Leerdam heeft het postuur van een jongen van 13... |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Hij doet me altijd denken aan die reclamespotjes.. 'Geef om dit kind' |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote: oh ja? . . . . en dan? |
|
|
|
|
Ronneke
|
|
|
quote: AUB, stop toch met zulke uitspraken. Dezelfde speler scoren dan nog steeds niet hoor, welke trainer je ook neer zet !!!!!
Oh, sorry, dit was voor boyan19 bedoeld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door Ronneke -- |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
quote: een trainer die spelers beter kan maken misschien??? die wel tacktisch sterk is... |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Cisse speelde wel lekker vond ik ! beter dan de gemiddede debiel op het veld vandaag ! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
Zullen we Gertjan verbeek weer halen die jonkies beter maakt :P |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote: Leerdam speelt sinds lange tijd in de basis dan kan je ook niet teveel verwachten.. |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
quote: doen, had nooit weg gemogen..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door mdr8 -- |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: hahah, misschien kunnen we nog wat vangen voor hem via barcelona (Unicef sponsor) |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote: Leerdam kan beter naar excel gaan ! Daarover gesproken zal het bestuur van Excel wel een feestje hebben omdat ze nu wel spelers krijgen ! |
|
|
|
|
sevillana
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:25 schreef Ronneke het volgende:[..] AUB, stop toch met zulke uitspraken. Dezelfde speler scoren dan nog steeds niet hoor, welke trainer je ook neer zet !!!!! Oh, sorry, dit was voor boyan19 bedoeld oh ??? |
|
|
|
|
detrapstaandervanvak
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:05 schreef MMM het volgende:Die Been veranderd helemaal niks joh, laffe trainer Mulder en Bruins blijven sowieso altijd staan, daar heeft hij een relatie mee. Ja want een andere reden om die 2 te laten staan is er gewoon niet. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: huh, je postuur wordt toch niet groter/breder naarmate je veel in de basis speelt?
ik bedoel trouwens niet dat hij goed of slecht is, maar puur dat hij zo... dunnetjes is.
Meer Roti voor Leerdam + 3 stukken kip extra! |
|
|
|
|
qwerto
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:35 schreef fey21 het volgende:[..] huh, je postuur wordt toch niet groter/breder naarmate je veel in de basis speelt? ik bedoel trouwens niet dat hij goed of slecht is, maar puur dat hij zo... dunnetjes is. Meer Roti voor Leerdam + 3 stukken kip extra! of we gaan met brder maken al la vlaar ! breek z'n knieen dat hij in het krachthonk rond kan gaan hangen ! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
|
|
|
Stylzz
|
|
|
442 wordt ook kut. Zet ie wijnaldum weer op links enzo. |
|
|
|
|
scarface1979
|
|
|
Ik zou niet overstappen op 442. Als het goed is heeft Been een jaar lang deze opstelling getraint etc.
En alle spelers uit eigen jeugd zijn allemaal opgeleid om 433 te spelen. |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:04 schreef qwerto het volgende:Ik ben dat geouwehoer met die 4-3-3 van Been helemaal zat ! Het idee achter een 4-3-3 is dat de 2 vleugelspelers Voorzetten geven op een koppsterke spits die hem er in knalt Maar die hebben we niet of wel ? Dus ga lekker een eind weg met die 4-3-3 en speel gewoon zo : ----------------Darley ------------ -de Vrij-Vlaar-Indi(bahia)-De Cler- --------------El Ahmadi------------ ---Wijnaldum---------------Fer----- --------------(Smolov)------------- --------Castaignos-Cissé----------- Darley omdat ik mulder spuug en spuug zat ben met z'n onzekere gekloot Bahia mag terug als hij weer gewoon gaat spelen Smolov maar daar kan ook Tomasson of Bruins Desnoods zet je IPV Castaignos Tomasson in de spits ! Cissé zet je in de spits, Bruins laat je uit de basis.... Soms word je op dit forum nog moedelozer dan als je kijkt naar Feyenoord |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
Ik vind inderdaad dat je de jonkies niets mag kwalijk nemen.. geen fluitconcerten, geen spandoeken etc. vind echter wel dat er een levensgroot: 433 door, 442 toekomst oid moet komen in het stadion! maar dat zal dan wel weer niet mogen van de directie.. |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Ik ben voor 433. Schaken lijkt daar toch zeer geschikt voor. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: alleen de rest niet?
edit: Ik vind schaken echter een goede speler, altijd druk, altijd lopend etc. Wellicht kan hij naast cisse in de 442 staan. of op het middenveld
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door Xapter -- |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Schaken rechts, Cissé links, Luc in de spits en Luigi erachter. |
|
|
|
|
Xapter
|
|
|
quote: Vorig jaar hebben we toch al gezien dat dat niet werkt.. luc voor makaay schaken voor slory
Werd het ook niet, toen lag het aan makaay, nu zien we gewoon dat het aan het systeem ligt |
|
|
|
|
G-child
|
|
|
Cissé opeens een held geworden op dit forum, deze man heeft gister geen bal netjes verwerkt... heeft geen overzicht, minimaal techniek = Domme voetballer |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 17:38 schreef G-child het volgende:Cissé opeens een held geworden op dit forum, deze man heeft gister geen bal netjes verwerkt... heeft geen overzicht, minimaal techniek = Domme voetballer Cissé een held? 3.5 miljoen weggegooid...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door MMM -- |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: slaat nergens op wat mij betreft. Ging er een aantal keer lekker fel in, jij kan niks positiefs meer zien van Bruins.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door PieterBos -- |
|
|
|
|
MMM
|
|
|
quote: Voor Bruins' zijn doen wel ja.. |
|
|
|
|
PieterBos
|
|
|
quote: Jij bent lekker bezig. Was eerste helft regelmatig gevaarlijk. Kwam wedstrijdritme tekort. |
|
|
|