BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax versterking halen voor Champions League?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Dit topic is een vervolg op het topic:  De laatste dagen van de transfer markt!!
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - donderdag 26 augustus 2010 - 22:14   quote  deeplink  
Moet Ajax zich gaan versterken voor de CL en opzoek gaan voor een echte linksback en een linksvoor?

Zoja? Welke spelers (die haalbaar zijn voor Ajax)

Persoonlijk vind ik dat Ajax werk moet gaan maken van Ryan Babel die heeft een contract tot juni 2012 en wil zelf graag weg!
Brandje
 Brandje - donderdag 26 augustus 2010 - 22:17   quote  deeplink  
Wat moet je babel als je Urby, Mido en Suleymani al voor linksbuiten hebt? Een goede linksback zou geen overbodige luxe zijn
Yordee1
 Yordee1 - donderdag 26 augustus 2010 - 22:26   quote  deeplink  
Geen aanvallers erbij. Met Urby, Sulejmani, Suarez, Mido en El Hamdaoui heb je genoeg aanvallers. Linksback is gewoon onze zwakste positie. Urby is geen linksback, en Anita doet het daar naar behoren, maar is eigenlijk ook een middenvelder. Ik hoop nog steeds op Atouba, maar die zullen we waarschijnlijk nooit meer in een Ajax shirtje zien.
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 22:46   quote  deeplink  
inderdaad, we hebben een "goeie" linksback in de selectie, maar helaas al tijden geblesseerd...
Oceanu
 Oceanu - donderdag 26 augustus 2010 - 22:52   quote  deeplink  
Ryan Babel wil weg ? Ik Lees volgens mij juist het tegendeel. Ik hoop nog steeds op een verkoop van Urby, dan Schaars halen. Heeft ervaring en vooral kracht. Dan kun je nog veel makkelijker tegen Suarez, El Hamdaoui en mindere mate De Jong zeggen: Alleen lekker aanvallen jongens ! (overdreven gesteld natuurlijk)
swennos
 swennos - donderdag 26 augustus 2010 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:52 schreef Oceanu het volgende:
Ryan Babel wil weg ? Ik Lees volgens mij juist het tegendeel. Ik hoop nog steeds op een verkoop van Urby, dan Schaars halen. Heeft ervaring en vooral kracht. Dan kun je nog veel makkelijker tegen Suarez, El Hamdaoui en mindere mate De Jong zeggen: Alleen lekker aanvallen jongens ! (overdreven gesteld natuurlijk)
wat moet je dan met schaars ???? je hebt al 2 van dat soort types ik denk dat het belangrijker is dat je een goede linksback hebt en dan laat strijden met anita voor de basis
BRW
 BRW - donderdag 26 augustus 2010 - 23:00   quote  deeplink  
Ik denk dat de Linksback positie het zwakst is. Atouba zie ik voorlopig niet terug komen. Daarbij weet ik ook niet of hij de juiste man is voor de linksback positie..
Ik vond hem niet heel erg sterk in de wedstrijden die hij speelde.. Maar dat is alweer een tijd geleden dus zou hem wel graag weer eens zien op die plek..

Als je wat wil betekenen in de CL is het goed om in ieder geval te kijken wat de mogelijkheden zijn op de transfermarkt.. Zie je het voor je Cristiano Ronaldo, Benzema of Pato tegenover Urby of Anita op de linksback positie? Pff, dat wordt een vervelend avondje!

Ik hoop dat Lodeiro snel terugkomt. Ik zou hem graag een keer zien op de linksbuiten positie.. Dan mogen Urby, Sulejmani en Lodeiro strijden voor die plek!

En misschien toch nog een rechtsbuiten (als breedte aankoop). Ik zie Jozefzoon toch echt niet op die plek staan op 15 september tegen Real in het Bernabeu..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door BRW --
Oceanu
 Oceanu - donderdag 26 augustus 2010 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:59 schreef swennos het volgende:

[..]

wat moet je dan met schaars ???? je hebt al 2 van dat soort types ik denk dat het belangrijker is dat je een goede linksback hebt en dan laat strijden met anita voor de basis
Ik zie De Zeeuw en Enoh niet als dezelfde spelers hoor. Denk Dat De Zeeuw veel meer diepgang heeft en voetballend ook wel wat meer kan dan Enoh. Denk dat Schaars net als De Zeeuw meer diepgang heeft en ook voetballend beter is. Wat niet wegneemt dat ik Enoh geweldig vind. Als breker, dat wel.
swennos
 swennos - donderdag 26 augustus 2010 - 23:15   quote  deeplink  
ik bedoelde ook niet enoh maar de jong heeft die positie ook ingevuld en kan dat ook goed en ja kan niet met schaars en de zeeuw spelen dat is te diep ik denk dat je in dat opzich beter je geld kunt steken in een goed staande verdediging al vind ik schaars ook goed hoor daar geef ik je gelijk in maar die moet dan ook weer 6 miljoen gaan kosten en dat vind ik veel geld als je al 2 basis spelers hebt die ongeveer even goed zijn als niet beter
remco k
 remco k - donderdag 26 augustus 2010 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:15 schreef swennos het volgende:
ik bedoelde ook niet enoh maar de jong heeft die positie ook ingevuld en kan dat ook goed en ja kan niet met schaars en de zeeuw spelen dat is te diep ik denk dat je in dat opzich beter je geld kunt steken in een goed staande verdediging al vind ik schaars ook goed hoor daar geef ik je gelijk in maar die moet dan ook weer 6 miljoen gaan kosten en dat vind ik veel geld als je al 2 basis spelers hebt die ongeveer even goed zijn als niet beter
Als er 1 ding is dat de Jong absoluut niet kan, en dat bewees hij in Groningen en tegen Poak, dan is dat verdedigende middenvelder spelen
schapio
 schapio - donderdag 26 augustus 2010 - 23:23   quote  deeplink  
een goede linksback zou niet verkeerd zijn, misschien kun je braafheid huren of goedkoop overnemen van bayern, is nederlander wat ook weer n voordeel is en hij kan zich in de kijker spelen voor oranje. anders misschien pander van schalke vindt ik ook geen slechte speler voor ons.
Winston Bogarde
 Winston Bogarde - donderdag 26 augustus 2010 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:17 schreef Brandje het volgende:
Wat moet je babel als je Urby, Mido en Suleymani al voor linksbuiten hebt? Een goede linksback zou geen overbodige luxe zijn
Mido moet eerst wedstrijd fit worden (geloof mij dat duurt nog wel even)! En Sulejmani is nog niets over bekend.. dus vandaar de linksbuiten!
Oceanu
 Oceanu - donderdag 26 augustus 2010 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:15 schreef swennos het volgende:
Je kunt niet met Schaars en De Zeeuw spelen ?? Die 2 waren er zo ongeveer verantwoordelijk voor dat AZ kampioen werd !!!!! En zoals Remco al zegt: De Jong is absoluut geen verdedigende middenvelder maar veel meer een valse spits. Tegen een zwakke tegenstander ken hij er wel spelen, want dan is Ajax toch bijna alleen maar aan het aanvallen en hoeft ie geen verdedigende taken te doen.
Twan
 Twan - donderdag 26 augustus 2010 - 23:32   quote  deeplink  
Nouja..ik denk persoonlijk niet dat Ajax de transfermarkt nog op gaat maar..als er een speler moet bij komen,haal dan een fatsoenlijk linksback. Anita is een pure gelegenheidslinksback,niets meer en niets minder,zal altijd zo blijven. Wat er met Atouba aan de hand is,Joost mag het weten,volgens mij zal die kerel nooit meer voor Ajax spelen,blessure gevoelige type.
thomASS
 thomASS - donderdag 26 augustus 2010 - 23:32   quote  deeplink  
Ajax moet een goede linksback halen. Alles beter dan Anita..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 augustus 2010 door thomASS --
tommie77
 tommie77 - donderdag 26 augustus 2010 - 23:36   quote  deeplink  
Urby verkopen want hij is volgend jaar transfervrij. Sulejmani op zijn plek en de 5 mil van urby voor een talentje
swennos
 swennos - vrijdag 27 augustus 2010 - 05:03   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Als er 1 ding is dat de Jong absoluut niet kan, en dat bewees hij in Groningen en tegen Poak, dan is dat verdedigende middenvelder spelen
dat zeg ik ook niet maar schaars is ook niet een verdedegende middenvelder dat is meer een pure mid mid die zelfs iets naar de aanvallende kant gaat zoals demy nu bij ajax speelt en als verdedegend midenvelder moet je hem al helemaal niet halen want er is gewoon in de eredivisie in ieder geval geen betere als enoh vind ik dan he
swennos
 swennos - vrijdag 27 augustus 2010 - 05:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:28 schreef Oceanu het volgende:

[..]

Je kunt niet met Schaars en De Zeeuw spelen ?? Die 2 waren er zo ongeveer verantwoordelijk voor dat AZ kampioen werd !!!!! En zoals Remco al zegt: De Jong is absoluut geen verdedigende middenvelder maar veel meer een valse spits. Tegen een zwakke tegenstander ken hij er wel spelen, want dan is Ajax toch bijna alleen maar aan het aanvallen en hoeft ie geen verdedigende taken te doen.
ja en speelde die allebei toen zo diep naar voor ??? ik dacht het niet
swennos
 swennos - vrijdag 27 augustus 2010 - 05:05   quote  deeplink  
maar ik kan het mis hebben
Heico
 Heico - vrijdag 27 augustus 2010 - 07:25   quote  deeplink  
Een breedte aankoop voor in de voorhoede en wat hier ( gelukkig ) al veelvuldig genoemd wordt. Een linksback, het lijkt mij ook hoogste noodzaak om iemand voor die positie te halen, en dan evt nog een extra all-round verdediger. Ik vind Ajax wat te dun in de verdedigers zitten.
Rogier
 Rogier - vrijdag 27 augustus 2010 - 08:07   quote  deeplink  
Een linksback of goede stevige middenvelder kunnen we idd wel gebruiken.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 augustus 2010 - 08:09   quote  deeplink  
iedereen vergeet dit juist een mooi leer proces is voor deze jonge groep...
Per4manc
 Per4manc - vrijdag 27 augustus 2010 - 08:43   quote  deeplink  
Een breedte aankoop heeft zeker geen zin. Als er een speler komt moet die beter zijn dan die nu in de basis-11 staan. Een links-back mssn, maar ik kan er geen bedenken die financieel haalbaar is en veel sterker is dan Anita. Iemand een suggestie?
freakie
 freakie - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:19   quote  deeplink  
Remco je kan het ook anders bekijken.. De jong kan daar miss wel spelen maar als vervanging voor DE ZEEUW.. Maar niet als vervanging van enoh./. Eigenlijk zou ajax als je het er toch over hebt een 2e jonge type enoh moeten hebben..
SS3000
 SS3000 - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:21   quote  deeplink  
Een goedkope linksback is Erik Edman, die weer terug is naar Zweden. Is 31 en zal niet veel salaris meer vragen. Of Granqvist kopen van Groningen en Verthongen doorschuiven naar linksback.
remco k
 remco k - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 09:19 schreef freakie het volgende:
Remco je kan het ook anders bekijken.. De jong kan daar miss wel spelen maar als vervanging voor DE ZEEUW.. Maar niet als vervanging van enoh./. Eigenlijk zou ajax als je het er toch over hebt een 2e jonge type enoh moeten hebben..
OOk dan kan hij daar niet spelen, Die kwaliteiten heeft hij niet, hij kan niet verdedigen en moet ook niet op die positie staan...
freakie
 freakie - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:34   quote  deeplink  
Nee maar de jong kan best de passes waarmee de zeeuw strooit evenaren.. Natuurlijk is het nooit zo goed maar toch.. Maar inderdaad er is denk ik na lindgren nu niemand die het echt goed kan opvangen.. Maar dan heb je op linksback en verdedigend middeveld dus een probleem.. Vervanging voor de zeeuw kan je over twisten.. Maar over vervanging voor enoh niet want dat hebben we gezien.. De zeeuw en een andere middenvelder maakt ons zwak.. Voor de rest denk ik dat we overal wel goed zitten!!
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 augustus 2010 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 09:34 schreef freakie het volgende:
Nee maar de jong kan best de passes waarmee de zeeuw strooit evenaren.. Natuurlijk is het nooit zo goed maar toch.. Maar inderdaad er is denk ik na lindgren nu niemand die het echt goed kan opvangen.. Maar dan heb je op linksback en verdedigend middeveld dus een probleem.. Vervanging voor de zeeuw kan je over twisten.. Maar over vervanging voor enoh niet want dat hebben we gezien.. De zeeuw en een andere middenvelder maakt ons zwak.. Voor de rest denk ik dat we overal wel goed zitten!!
de passes van de jng vind ik over het algemeen nie zo best.. (vind hem persoonlijk helemaal slecht dit jaar) op de pass op sulej na dan
h4lputtenh4l
 h4lputtenh4l - vrijdag 27 augustus 2010 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 09:50 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de passes van de jng vind ik over het algemeen nie zo best.. (vind hem persoonlijk helemaal slecht dit jaar) op de pass op sulej na dan
Mee eens, de jong heeft nog lang zijn niveau van vorig seizoen niet te pakken.
Toen prikte die ze er ook wel lekker in moet ik zeggen ;)..
SS3000
 SS3000 - vrijdag 27 augustus 2010 - 10:13   quote  deeplink  
Van den Boog: 'We zoeken geen extra spelers voor Ajax'
Vrijdag, 27 augustus 2010 om 10:08Martin Jol hoopt dat hij nog één of meerdere versterkingen mag verwelkomen, maar Rik van den Boog rekent er niet op dat er nog veel zal gaan gebeuren voor Ajax op de transfermarkt. Ondanks het feit dat de groepsfase van de Champions League werd bereikt, zijn de Amsterdammers niet van plan om nog enkele nieuwe krachten te halen.

Van den Boog sluit niet uit dat er niemand meer bijkomt. We zoeken geen extra spelers, ons elftal is in staat om fantastisch te voetballen, zei de algemeen directeur in AD/Sportwereld. Hooguit kijken we rond naar een rechts- of linksbuiten, type Rommedahl. Zo eentje willen we nog wel, maar het is lastig zoeken.

De kwalificatie voor de Champions League betekende een financiële meevaller voor Ajax. Op de eerste plaats ben ik heel blij met de manier waarop dit succes woensdagavond gevierd is, zei Van den Boog. Ik zag alle Ajacieden om me heen zo ongelooflijk feest vieren. Dat was mooi om te zien. Met dat geld zijn we content, uiteraard zeg, maar ik staar me er niet blind op

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=117518
riveco
 riveco - vrijdag 27 augustus 2010 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 08:07 schreef Rogier het volgende:
Een linksback of goede stevige middenvelder kunnen we idd wel gebruiken.
Een goeie linksback oke, maar geen middenvelders meer he. Zoveel ballen Enoh weg poetst doet niemand hoor, en anita heb je dan als res voor linksback en middenveld. Wel graag nog een speler voor de rechtsvoorzijde, want jozefzoon zal nog ff moeten wennen aan het niveau.
Patrick Buisman
 Patrick Buisman - vrijdag 27 augustus 2010 - 11:32   quote  deeplink  
linksback
PS25
 PS25 - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:27   quote  deeplink  
Ajax heeft zeker een versterking nodig op de linksback positie. Wanneer ajax onder druk komt te staan, kom je met Anita in de CL in de problemen. In balbezit gaat het op zich allemaal wel. Verder moet Mido snel fit worden en hopen dat hij iets kan toevoegen als breekijzer.

Van der Wiel moet zich verder gaan ontwikkelen. Hij heeft moeite om zich 90 minuten lang te concentreren. Verder vind ik dat hij zich meer kan en moet vastbijten in een tegenstander. Hij heeft nu nog te veel slordigheden in een wedstrijd.

Sulejmani moet voorlopig op links de voorkeur krijgen boven Emanuelson.
Ajax4ever19
 Ajax4ever19 - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op [url=/topic-17709/#344879]

AGREE.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 12:27 schreef PS25 het volgende:
Ajax heeft zeker een versterking nodig op de linksback positie. Wanneer ajax onder druk komt te staan, kom je met Anita in de CL in de problemen. In balbezit gaat het op zich allemaal wel. Verder moet Mido snel fit worden en hopen dat hij iets kan toevoegen als breekijzer.

Van der Wiel moet zich verder gaan ontwikkelen. Hij heeft moeite om zich 90 minuten lang te concentreren. Verder vind ik dat hij zich meer kan en moet vastbijten in een tegenstander. Hij heeft nu nog te veel slordigheden in een wedstrijd.

omdat hij telkens 10 min goed invalt ? mmm deed leonardo dat ook niet ?
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 augustus 2010 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 11:32 schreef Patrick Buisman het volgende:
linksback
hoezo ? http://www.ajaxlife.nl/nieuws/detail/6538
Per4manc
 Per4manc - vrijdag 27 augustus 2010 - 13:21   quote  deeplink  
Mee eens nummer10
Anita is zo slecht dat hij daarom definitief opgenomen is in Oranje!
BRW
 BRW - vrijdag 27 augustus 2010 - 14:52   quote  deeplink  
Sulejmani geeft zelf aan dat ie weg wil. Jol zegt dat Sulejmani wil blijven.
I'm confused.. Als ie echt wil, VERKOPEN! En een linksback kopen/huren (Braafheid)..
Daarbij een allround voorhoedespeler halen die zowel links als rechtsbuiten kan spelen!

Misschien kun je Urby ook nog slijten aan Villareal heb je weer wat ruimte om de transfermarkt op te gaan! Liever zie ik hem blijven maar als Villareal bied zou ik hem zeker laten gaan i.v.m. aflopend contract..

Aan de andere kant denk ik dat er niet veel meer gaat gebeuren bij Ajax.
Misschien dat er nog een aantal spelers weggaan op huurbasis waaronder Sno.
thomASS
 thomASS - vrijdag 27 augustus 2010 - 15:14   quote  deeplink  
Ohja sulejmani en urby verkopen...
BRW
 BRW - vrijdag 27 augustus 2010 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 15:14 schreef thomASS het volgende:
Ohja sulejmani en urby verkopen...
Zo wil ik het uiteraard ook niet. Maar wat moet je met iemand die eigenlijk weg wil? (Volgens de media) En Urby zijn contract loopt af dan ben je niet handig bezig als je dat tegenhoudt! Tenzij je er vertrouwen in hebt dat hij in de loop van het jaar alsnog gaat verlengen.. Zou ook nog kunnen natuurlijk..

Tuurlijk moet je ze allebei houden maar dit zijn twee lastige situaties!

Dat ben je wel met mij eens denk ik?
thomASS
 thomASS - vrijdag 27 augustus 2010 - 16:22   quote  deeplink  
Tja het is een lastige situatie. Maarja liever sulejmani blijven dan urby
remco k
 remco k - vrijdag 27 augustus 2010 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 09:34 schreef freakie het volgende:
We zitten verdedigend middenveld ook wel goed, Bonevacia, en Blind kunnen hier ook nog spelen als Lindgren echt langdurig weg zou blijven, en ook Anita is hierovoor een hele goede speler, dat is namelijk ook zijn natuurlijke positie.

Ajax moet alleen linksachterin wat anders kopen/verzinnen.

In het verleden is altijd gebleken, dat als het erop aankomt, dat juist dan de jeugdige talenten de dooslag geven, het kan dus maar zo zijn, dat Bonevacia aan het gewoon perfect zal doen tegen een Real madrid of Ac Milan als het er echt op aankomt.
remco k
 remco k - vrijdag 27 augustus 2010 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
dat ligt denk ik eerder aan het gebrek aan linksback kwaliteit in Nederland...
nummer10
 nummer10 - vrijdag 27 augustus 2010 - 16:54   quote  deeplink  
mwah weet niet man.. anita is nog jong he.. hij is klein maar hij is wel erg fanatiek.. en snel.. kan best een hele goeie worden. .(moet zeggen dat hij laatste tijd wat tegen valt)
joduh
 joduh - vrijdag 27 augustus 2010 - 17:01   quote  deeplink  
ik zou anita èn emanuelson wegdoen en zou schaars kopen ofzo......of reiziger?
riveco
 riveco - vrijdag 27 augustus 2010 - 17:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 17:01 schreef joduh het volgende:
ik zou anita èn emanuelson wegdoen en zou schaars kopen ofzo......of reiziger?
aaaaaaahhhhhhhh wat een onzin, wat moeten we met schaars en waarom anita weg????,Jij lijkt er wel éé'n van het oude bestuur, spelers die net niet 100% zijn verkopen en dan later terug moeten kopen zeker.
verbrande harry
 verbrande harry - vrijdag 27 augustus 2010 - 18:53   quote  deeplink  
ja zeker en linksback,linksbuiten,rechtsbuiten
bully
 bully - vrijdag 27 augustus 2010 - 19:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 augustus 2010 - 15:43 schreef BRW het volgende:

[..]

Zo wil ik het uiteraard ook niet. Maar wat moet je met iemand die eigenlijk weg wil? (Volgens de media) En Urby zijn contract loopt af dan ben je niet handig bezig als je dat tegenhoudt! Tenzij je er vertrouwen in hebt dat hij in de loop van het jaar alsnog gaat verlengen.. Zou ook nog kunnen natuurlijk..

Tuurlijk moet je ze allebei houden maar dit zijn twee lastige situaties!

Dat ben je wel met mij eens denk ik?
heb ook eigenlijk het idee dat urby momenteel alleen in de basis staat om het feit dat hij na dit seisoen tranfer vrij weg kan.
en dat daarom sulejmani nog niet vanaf begin basis speler is.
een speler op de bank is nu eenmaal moeilijker te verkopen.
ben zowiezo geen liefhebber van het spel van urby maar das ieder zijn mening.
maar ik kan geen andere reden bedenken waarom sulejmani die weer zijn oude vorm terug begint te krijgen nog steeds op de bank begint.
en het geld voor wat ze vangen voor urby kunnen ze natuurlijk goed gebruiken.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 27 augustus 2010 door bully --
frankdrebin
 frankdrebin - vrijdag 27 augustus 2010 - 19:12   quote  deeplink  
Linksback en rechtsbuiten, daar is Ajax dun bezaaid en in de CL heb je eigenlijk minimaal op alle plekken 2 degelijke spelers nodig
joduh
 joduh - vrijdag 27 augustus 2010 - 19:16   quote  deeplink  
kromkamp is ok een optie.....

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ajax versterking halen voor Champions League?

0.0072848