|
|
joey
|
|
|
Kromkamp is vreselijk.. En waar wil je die spelers vandaan halen.. Denk niet dat ze nu opeens wel geld hebben hoor!!!! Dus dan zou je een transfervrije LB moeten halen? WIE? Ik hoef oevrigens niet perse een extra verdediger hoor! En een extra rechtsbuiten vind ik al helemaal overbodig! |
|
|
|
|
reje
|
|
|
Braafheid huren(met een optie tot koop). |
|
|
|
|
Fredje09
|
|
|
Het beste is urby weg doen nu je er nog geld voor kan krijgen. En dan vlug maxwel gaan halen bij barca voor 4mil. Dan ga je goed voouit links. en dan als lodeiro fit is is alles oke. |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
jaaaaa,maxwel!!!!! of toch maxniet?ik weet het niet meer hoor? ik zou wielaart terug halen denk ik.... |
|
|
|
|
BD
|
|
|
Er moet op zn minst een Lback bij. Ajacied in hart en nieren,maar zowel Urby als Vernon komen te kort op die positie. En die mening baseer ik op hun prestaties in de eredivisie, niet CL. Braafheid wilt niet,heeft Galatasaray ook afgewezen. Atouba zien we waarschijnlijk nooooooit meer terug. Schijnt dat deze goochelaar weer in Duitsland aant revalideren is. Schaars.....nee. Micky, wil ie weg laat m dan gaan.We gaan toch niet bedelen,omdat hij 1 keer beslissend was. Kennedy was in Florence ook beslissend,maar dit zijn momentopnames...net zoals dit. Het is gewoon een (..)kwestie onze linkerflank...kan ook niet zo snel een vervanger bedenken. Misschien een algemeen probleem? Noem eens een top linksback in Europa? Zo'n type Maxwell of Winston... |
|
|
|
|
bully
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:19 schreef BD het volgende:Er moet op zn minst een Lback bij. Ajacied in hart en nieren,maar zowel Urby als Vernon komen te kort op die positie. En die mening baseer ik op hun prestaties in de eredivisie, niet CL. Braafheid wilt niet,heeft Galatasaray ook afgewezen. Atouba zien we waarschijnlijk nooooooit meer terug. Schijnt dat deze goochelaar weer in Duitsland aant revalideren is. Schaars.....nee. Micky, wil ie weg laat m dan gaan.We gaan toch niet bedelen,omdat hij 1 keer beslissend was. Kennedy was in Florence ook beslissend,maar dit zijn momentopnames...net zoals dit. Het is gewoon een (..)kwestie onze linkerflank...kan ook niet zo snel een vervanger bedenken. Misschien een algemeen probleem? Noem eens een top linksback in Europa? Zo'n type Maxwell of Winston... een maxwel is momenteel onhaalbaar voor ajax. maar denk dat de scouting als ze goed rondkijken best een jonge speler met potentie kunnen vinden. |
|
|
|
|
BD
|
|
|
Is dat niet ook wat Ajax altijd deed? We hebben te lang en te veel van die oude knakkers (onder t mom van ervaring) aangetrokken, terwijl de talenten onder onze neus worden weggehaald. Maar om niet te veel af te wijken van de stelling, JA! Ajax moet nog wat spelers aantrekken |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 19:37 schreef Fredje09 het volgende:Het beste is urby weg doen nu je er nog geld voor kan krijgen. En dan vlug maxwel gaan halen bij barca voor 4mil. Dan ga je goed voouit links. en dan als lodeiro fit is is alles oke. Maxwell is een fantastisch voetballer, die het overal goed doet en makkelijk in de groep ligt. echter denk ik niet dat 4 miljoen genoeg is voor een speler van 28/29 die gewoon de basislinksback van BARCA is. |
|
|
|
|
BD
|
|
|
quote:Op vrijdag 27 augustus 2010 - 20:53 schreef remco k het volgende:[..] Maxwell is een fantastisch voetballer, die het overal goed doet en makkelijk in de groep ligt. echter denk ik niet dat 4 miljoen genoeg is voor een speler van 28/29 die gewoon de basislinksback van BARCA is. klopt! Hij is nog te jong en speelt te vaak voor Barca (vrijwel altijd) om de keuze te maken naar Ajax te komen. Daarbij denk ik dat je met 4 mil niet ver gaat komen om Maxwell terug te halen |
|
|
|
|
joduh
|
|
|
ik zou maxwell wel doen,is tenminste een jodenaam hey. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote: Hoe dan?? voor hoeveel geld denk je een van de beste linksbacks, die gewoon wekelijks speelt bij 1 van de grootste clubs vana de wereld, waar hij 3 keer het salaris krijgt daqt hij hier kan krijgen en speelt om het winnen van de CL... te kunnen halen |
|
|
|
|
thomASS
|
|
|
Braafheid huren beste optie.. Alles beter dan urby of anita op linksback. Verder nog een aanvaller met veel talent |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 00:29 schreef thomASS het volgende:Braafheid huren beste optie.. Alles beter dan urby of anita op linksback. Verder nog een aanvaller met veel talent Braafheid is door Anita gepaseeerd bij het NL elftal, en dan moeten wij Anita weer inruilen voor Braafheid???? en 1,8 miljoen salaris en een afkoopsom betalen??? |
|
|
|
|
Hasjkoph
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 00:58 schreef remco k het volgende:[..] Braafheid is door Anita gepaseeerd bij het NL elftal, en dan moeten wij Anita weer inruilen voor Braafheid???? en 1,8 miljoen salaris en een afkoopsom betalen??? Hshaha! Idd!! |
|
|
|
|
Blokkie1974
|
|
|
AJAX moet helemaal niemand meer, halen, kopen of huren. Gewoon met de selectie die je nu hebt kampioen gaan worden en proberen om 3e in de CL-poule te worden.
Door wat spelers te verschuiven kan je je wel per linie versterken.
In de CL kan je overwegen om vertongen linksback te zetten en dan Oleguer of Ooijer in het centrum neer te zetten. Sulejmani kan ook prima op linksbuiten, heeft mijn voorkeur boven Urby overigens.
Met dit elftal kan je gewoon kampioen worden en de EL halen (1e of 2e in de poule is realistisch gezien niet haalbaar) |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 10:51 schreef Blokkie1974 het volgende:AJAX moet helemaal niemand meer, halen, kopen of huren. Gewoon met de selectie die je nu hebt kampioen gaan worden en proberen om 3e in de CL-poule te worden. Door wat spelers te verschuiven kan je je wel per linie versterken. In de CL kan je overwegen om vertongen linksback te zetten en dan Oleguer of Ooijer in het centrum neer te zetten. Sulejmani kan ook prima op linksbuiten, heeft mijn voorkeur boven Urby overigens. Met dit elftal kan je gewoon kampioen worden en de EL halen (1e of 2e in de poule is realistisch gezien niet haalbaar) Waarom zou 2e worden niet realistisch zijn, als je ervan uitgaat dat Real ook van AC Milan 2 keer wint, want zo goed zijn hun gewoon niet de afgelopen 2 jaar. dan heeft AJAX gewoon kans om 2e te worden, AJAX zal uit waarschijnlijk niet winnen van Milan, maar dat an thuis wel prima lukken, en de laatste thuiswedstrijd is tegen Real Madrid, als die ploeg al geplaatst is, zal Mourinho echt niet met zijn strekste selectie aankomen. 2 keer van Auxxere winnen is gewoon te doen. dus 6 punten pakken bij Auxerre. 3/4 punten pakken tegen Milan. 1/3 punten pakken tegen Real.
En AJAX is gewoon 2e in de poule..... |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
Een versterking op de linksbackpositie vind ik nodig, maar het moet dan wel een versterking zijn. Namen als Kromkamp, Blind zijn geen versterkingen. Kromkamp is rechtsback en daarnaast dramatisch, Blind is een middenvelder. Braafheid is denk ik ook geen versterking (komt niet voor niets niet aan spelen toe bij bayern en Celtic). In Nederland ken ik geen linksback die die positie goed in zou kunnen vullen. Een versterking zal dus uit het buitenland moeten komen. |
|
|
|
|
PS25
|
|
|
2e in de poule moet kunnen als het een beetje mee wil zitten, maar uiteindelijk 3e worden, ver komen in de EL en kampioen worden, dan ben ik ook tevreden. Dan kunnen we daar volgend seizoen op voort borduren. |
|
|
|
|
schapio
|
|
|
ik geloof niet dat 2e worden heel erg realistisch is remco, het kan natuurlijk met het nodige geluk maar ik denk dat we heel tevreden mogen zijn met de 3e plaats en na de winter in de EL verder te spelen. normaal is milan beter en ook auxerre is geen ploeg waar je zo maar 2 keer van wint. ik hoop natuurlijk dat je gelijk krijgt maar ik geloof dat je dit meer hoopt als echt denkt.... |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
|
|
|
Loetje
|
|
|
ik vind het niet zo verstandig verhoek, is die odonkor niet haalbaar? |
|
|
|
|
Kiljahboy
|
|
|
De Odonkor die in zijn klasse uitblinkte op het WK 2006? |
|
|
|
|
jef24
|
|
|
DIT IS EEN BERICHT GEPLAATST VANUIT VORIG TOPIC: De laatste dagen van de transfer markt!!
quote:Op zondag 29 augustus 2010 - 21:11 schreef Luis_suarez_19 het volgende:wie komen er nog bij?? en op welke linies moeten we er spelers bij hebben??? brand maar los voor de laatste 51 uur!!! ik hoop toch nog op leonardo! speelt niet best bij nac, en ze zijn hem helemaal zat las ik net. vooral voor de champions league zou ik het wel goed vinden als hij komt. bij ajax zal hij wel weer gemotiveerd zijn denk ik. is toch een flankspeler die een moooie actie in huis heeft. verder hoop ik dat spelers als sno,donald en bodul nog verhuurd kunnen worden. die kosten alleen maar geld en gaan toch niet spelen. blind blijft hoop ik. |
|
|
|
|
BRW
|
|
|
Het is erg stil rondom ons ALLER Ajax.. Toch denk ik dat er nog wel spelers verhuurd gaan worden.. Donald, Sno en Bodul raken ze nog wel kwijt.. En of er nog een aanvaller bij komt? We zullen zien.. |
|
|
|
|
remco k
|
|
|
Ik verwacht dat AJAX nog 1 naam zal laten zien, ik ben benieuwd wie dat zal moeten worden... |
|
|
|
|
alibabba
|
|
|
quote: Je hebt helemaal gelijk gekregen kerel....glazen bol? |
|
|
|