|
|
kale co
|
|
|
ik heb liever een inversteerder dan dat je eigen baas blijft dit heeft helemaal geen nut! |
|
|
|
|
hotjumper
|
|
|
Feyenoord is nooit een lachertje! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: nee hotjumper maar we zijn aardig op weg zo! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
met deze zooi ruim je geen 40 milj weg |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
wel een echte feyenoorder dan aub, geen rus ofzo.. |
|
|
|
|
fey21
|
|
|
quote: nee idd, tis eerder om te huilen.. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: ja maar je bent toch met me eens dit kan niet weggewerkt worden dus wordt je aankomende jaren 10/15 plaats. als spelen ze topklasse blijft mijn club maar het gaat aan me hart! |
|
|
|
|
mdr8
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:24 schreef kale co het volgende:[..] ja maar je bent toch met me eens dit kan niet weggewerkt worden dus wordt je aankomende jaren 10/15 plaats. als spelen ze topklasse blijft mijn club maar het gaat aan me hart! eens |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote: Nee idd, eerder een giller ;) |
|
|
|
|
FR-Henk
|
|
|
Feyenoorder ben je niet voor je lol, maar gelukkig ben je het wel. Zoiets. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: echt de tranen staan in me ogen |
|
|
|
|
boyan19
|
|
|
mdr8??
waarom weer een echte feyenoorder het beleid bij feyenoord tegen investeerders: geef ons je geld maar en krijg jij een vip box en maken wij je geld op
een abramovich mag zo komen hoor van mij!!!
maak niet uit iedereen die er geld in steekt wil prijzen zien een echte feyenoorder of niet |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:24 schreef kale co het volgende:[..] ja maar je bent toch met me eens dit kan niet weggewerkt worden dus wordt je aankomende jaren 10/15 plaats. als spelen ze topklasse blijft mijn club maar het gaat aan me hart! Zo duurt het ook 10/15 jaar dat de schulden zijn weggewerkt.. |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: idd dus geen toekomst er moet een andere weg zijn gvd de mooiste en grootste van nederland |
|
|
|
|
MrChriz
|
|
|
quote: Jaa en dat doet momenteel redelijk pijn.. Ik trek de Southern Comfort maar weer open, brrrr |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
ze storten lachend 10 miljoen naar pakistan kan er niets voor mijn club dan! |
|
|
|
|
Leon FR1908
|
|
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: wordt er doodziek van echt |
|
|
|
|
biak
|
|
|
Ik heb geen zakdoeken meer ze zijn allemaal nat van het janken. Ik heb nu maar een kussensloop genomen. De de tranen lopen over mijn klootzak van ellende. Goedenacht allemaal. en morgen weer vrolijk op |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: Boeie, we worden toch wel kampioen! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:36 schreef biak het volgende:Ik heb geen zakdoeken meer ze zijn allemaal nat van het janken. Ik heb nu maar een kussensloop genomen. De de tranen lopen over mijn klootzak van ellende. Goedenacht allemaal. en morgen weer vrolijk op ja maar morgen is het niet anders! en het wordt niet beter tenzij er iemand komt met POEN! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote: alleen eten he niet snuiven |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Feyenoord WE HOUDEN VAN DIE CLUB! |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote: allochtoon jeweetzelluf haha, (allochtonentaal) psst |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
giro 666 voor spits idee of zo |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
Help de supporters van Feyenoord de winter door! Giro 010 |
|
|
|
|
Ronnie W
|
|
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
en dan zijn de schulden weg en hebben we nog niks )-; en begint het volgend jaar weer opnieuw met deze kutzooi |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:43 schreef Wtje het volgende:en dan zijn de schulden weg en hebben we nog niks )-; en begint het volgend jaar weer opnieuw met deze kutzooi Nou dan loop je toch lekker weg. Dit gaat een aantal jaren duren! |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
idd zo gaat het jaren duren dan ben ik al DOOD |
|
|
|
|
Wtje
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Schei toch uit met je weglopen eikel.Niemand loopt hier weg,want we zijn allemaal Feyenoord supporter.Maar ik ben er klaar mee.Hup met die investeerder(als we die kunnen vinden!!) en gewoon mee doen om de prijzen.Ik heb dit gekut al te vaak mee gemaakt,maar had je nog hoop voor het volgende seizoen.Nu weet je gewoon dat het jaren gaat duren.En vind ik het nog zielig voor al het talent dat er rond loopt.er is geen echte leider en een spits |
|
|
|
|
Quiroz
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:51 schreef raket het volgende:[..] Schei toch uit met je weglopen eikel.Niemand loopt hier weg,want we zijn allemaal Feyenoord supporter.Maar ik ben er klaar mee.Hup met die investeerder(als we die kunnen vinden!!) en gewoon mee doen om de prijzen.Ik heb dit gekut al te vaak mee gemaakt,maar had je nog hoop voor het volgende seizoen.Nu weet je gewoon dat het jaren gaat duren.En vind ik het nog zielig voor al het talent dat er rond loopt.er is geen echte leider en een spits Tomasson maarja... |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:51 schreef raket het volgende:[..] Schei toch uit met je weglopen eikel.Niemand loopt hier weg,want we zijn allemaal Feyenoord supporter.Maar ik ben er klaar mee.Hup met die investeerder(als we die kunnen vinden!!) en gewoon mee doen om de prijzen.Ik heb dit gekut al te vaak mee gemaakt,maar had je nog hoop voor het volgende seizoen.Nu weet je gewoon dat het jaren gaat duren.En vind ik het nog zielig voor al het talent dat er rond loopt.er is geen echte leider en een spits helemaal gelijk |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja geld willen we zien.Intreseert me geen reet wie het is.In elke as van het veld een topspeler een wereld spits en dan kan het talent zich daar aan optrekken |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 22:59 schreef raket het volgende:[..] Ja geld willen we zien.Intreseert me geen reet wie het is.In elke as van het veld een topspeler een wereld spits en dan kan het talent zich daar aan optrekken precies geld! |
|
|
|
|
raket
|
|
|
quote: Ja,maar zo vaak gebleseerd.Ik vond het gewoon zielig voor die jonge gasten.Iedere nederlandse club door behalve Feyenoord.godverdomme |
|
|
|
|
kale co
|
|
|
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 - 23:08 schreef raket het volgende:[..] Ja,maar zo vaak gebleseerd.Ik vond het gewoon zielig voor die jonge gasten.Iedere nederlandse club door behalve Feyenoord.godverdomme idd |
|
|
|
|
mesker10
|
|
|
Zelfs die domme domstedelingen zijn door. Ze speelde de schotse hoofdmacht celtic van de mat en wij verliezen van het belgische vvv-Venlo alsjeblieft zeg. Om te huilen weer. |
|
|
|